• 16.444 nieuwsartikelen
  • 180.266 films
  • 12.403 series
  • 34.355 seizoenen
  • 651.875 acteurs
  • 199.769 gebruikers
  • 9.423.886 stemmen

Het grote voetbaltopic #5

zoeken in:

kos

• 46754 berichten
  • 8900 stemmen

Nee, op alle wedstrijden die ik van hem zag. Gelukkig heeft je collega hierboven wat meer inzicht.

RuudC

• 4636 berichten
  • 2529 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Nederlandse voetbalfans, gefeliciteerd! We hebben tot april (en dus eigenlijk het hele seizoen) geen last meer van die nare, rond schoppende Toivonen!

[Politiek correcte modus] Onee, het is een groot gemis en het is een prettig mens. [/Politiek correcte modus]

Je vind het dus leuk dat iemand zijn hamstringpees is afgescheurd?

Naar kereltje.

j0enne

• 9613 berichten
  • 3802 stemmen

Toivonen heeft dit seizoen ook zoveel verkeerd gedaan...

Makkelijk he, doordat mensen fouten in het verleden hebben gemaakt om 'm nu nog steeds af te schilderen als vervelend mannetje. Erg sterk hoor!

Jan Vertonghen was net zo erg, dat was pas een smeerlap.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

RuudC schreef:

(quote)

Je vind het dus leuk dat iemand zijn hamstringpees is afgescheurd?

Naar kereltje.

Nee, dat zeg ik nergens. Dat gun ik namelijk zelfs Toivonen niet. Maar ik vind het wel erg fijn dat die enorme lul dit seizoen niet meer iedereen kan irriteren.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

j0enne schreef:

Toivonen heeft dit seizoen ook zoveel verkeerd gedaan...

Makkelijk he, doordat mensen fouten in het verleden hebben gemaakt om 'm nu nog steeds af te schilderen als vervelend mannetje. Erg sterk hoor!

Jan Vertonghen was net zo erg, dat was pas een smeerlap.

Recent PSV-Feyenoord nog met een achterlijke overtreding binnen 15 seconden....

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

kos schreef:

Nee, op alle wedstrijden die ik van hem zag. Gelukkig heeft je collega hierboven wat meer inzicht.

Ok, dan gaat het dus om NEC-Ajax en Ajax-Real. Sterk

Jammer dat weinigen je zullen ondersteunen met je bullshit.

RuudC

• 4636 berichten
  • 2529 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Nee, dat zeg ik nergens. Dat gun ik namelijk zelfs Toivonen niet. Maar ik vind het wel erg fijn dat die enorme lul dit seizoen niet meer iedereen kan irriteren.

Dan moet je misschien eens die harses van je gaan gebruiken, voordat je een feestje viert. Er is namelijk maar een reden waarom hij voorlopig niet meer op het veld staat, en dat is niet omdat hij bij zijn oma thee gaat drinken.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

RuudC schreef:

(quote)

Dan moet je misschien eens die harses van je gaan gebruiken, voordat je een feestje viert. Er is namelijk maar een reden waarom hij voorlopig niet meer op het veld staat, en dat is niet omdat hij bij zijn oma thee gaat drinken.

Beter lezen meneer. Ik zeg dat ik het prima vind dat ie er lang uit ligt, omdat ik het een hufter vind. De reden van de blessure is wel een vervelende maar daar had ik het niet over.

Je gedraagt je nu een beetje als Jan Peter Balkenende.

j0enne

• 9613 berichten
  • 3802 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Recent PSV-Feyenoord nog met een achterlijke overtreding binnen 15 seconden....

Zo hé, hij zet die kabouter even weg met een flinke duw! Ohhh, erg! In Engeland lachen ze erom.

happie

• 6258 berichten
  • 426 stemmen

kos schreef:

Janmaat lijkt me zeker niet slechter dan van der Wiel, al is het nog steeds allesbehalve Europese top natuurlijk.

Maar die Van Rhijn heeft werkelijk nog geen moment laten zien wat er zogenaamd zo talentvol aan is..

Iemand die zegt dat Van Rhijn zich tot nu toe een betere rechtsback heeft getoond dan de helft van de backs in de Eredivisie snapt er echt vrij weinig van.

Het is sowieso huilen met de backs in/uit Nederland. Willems, Rhijn, Janmaat of Pieters. Allemaal van het zelfde laken een pak.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

j0enne schreef:

(quote)
Zo hé, hij zet die kabouter even weg met een flinke duw! Ohhh, erg! In Engeland lachen ze erom.

Het sloeg gewoon nergens op. Na 10 seconden, zonder aanleiding en met een asociale beuk waarmee je iemand gewoon kan blesseren. Om die redenen vind ik zijn langdurige afwezigheid prima. Hij naait andere spelers en clubs constant.

j0enne

• 9613 berichten
  • 3802 stemmen

Nou, dan geef nu maar eens voorbeelden wat hij afgelopen seizoen en dit seizoen heeft gedaan.

Ik kan zo één twee drie niks bedenken.

Daarvoor misdroeg die zich wel eens, Gudelj, Vertonghen, schwalbe's etc.

Deze knul gaat nog vrolijk door in Engeland!

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Suarez moet natuurlijk ook gewoon eens kappen, maar dat heb ik vaker al gezegd.

En ik ben geen databoek dat alles blijft onthouden. Er zijn ieder geval legio Toivonen voorbeelden geweest, waarvan Feyenoord nog de meest recente is.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Bij PSV zijn ze gewoon dol op tuig. De onderhandelingen met Willem Holleeder zijn al in een vergevorderd stadium.

depri83

• 6813 berichten
  • 1494 stemmen

En met de blessure van Toivonen is het dus wachten op het moment dat PSV contact met Feyenoord gaat opnemen om Lex Immers over te nemen.

schram101

• 16702 berichten
  • 2313 stemmen

Omdat ze beide blond en lelijk en zijn?

Asaharo

• 1042 berichten
  • 624 stemmen

Nog een dikke 5 uur en het is België-Servië. Vanavond gaan we het dan eindelijk weten, spelen we mee voor een WK-ticket of zullen we weer moeten achtervolgen en hopen op de 2de plaats en de barrage-wedstrijden. Je kan dan nog zoveel zeggen dat we met deze spelers heel leuk voetbal spelen, het draait uiteindelijk om het aantal punten dat je behaalt op het einde van de rit, en puntenverlies tegen een rechtstreekse concurrent is gewoon dodelijk, zeker na de 2 verloren punten tegen Kroatië.

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

j0enne schreef:

(quote)

Hier in Nederland is dat gewoon een gele kaart.

Niet dat het erg is. Gewoon geel. En wel een beetje raar. Maar ik denk dat iedereen het er wel over eens is dat Toivonen een vervelend mannetje is op het veld. Soms heb je ook gewoon van die pain-in-the-ass-spelers nodig. PSV heeft er alleen een lading van.

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

depri83 schreef:

En met de blessure van Toivonen is het dus wachten op het moment dat PSV contact met Feyenoord gaat opnemen om Lex Immers over te nemen.

De nummer 3 topscoorder van Nederland blijft lekker in de Kuip!

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Hier in Nederland is dat gewoon een gele kaart.

Niet dat het erg is. Gewoon geel. En wel een beetje raar. Maar ik denk dat iedereen het er wel over eens is dat Toivonen een vervelend mannetje is op het veld. Soms heb je ook gewoon van die pain-in-the-ass-spelers nodig. PSV heeft er alleen een lading van.

Het is ook een kunst een elftal te hebben dat bijna voor 3 kwart bloedirritant is.

Pieters, Toivonen, Mertens, Strootman, van Bommel, Marcelo...vergeten we er nog meer?

Oja, wat denken we van die kut interland tegen Andorra vanavond? Ik zeg 9-0 met 9 goals van Huntelaar die vanavond al topscorer aller tijden wordt

Jammer dat Servië-België ook half 9 is. Veel leuker affiche.

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

Pieters valt wel mee toch?

PSV is het nieuwe Ajax.

depri83

• 6813 berichten
  • 1494 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Het is ook een kunst een elftal te hebben dat bijna voor 3 kwart bloedirritant is.

Pieters, Toivonen, Mertens, Strootman, van Bommel, Marcelo...vergeten we er nog meer?

Moet je nagaan hoe je je voelt als die jongens straks allemaal met de kampioensschaal in de hand staan aan het eind van het seizoen. Man, wat zal jij een slechte dag hebben.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

depri83 schreef:

(quote)

Moet je nagaan hoe je je voelt als die jongens straks allemaal met de kampioensschaal in de hand staan aan het eind van het seizoen. Man, wat zal jij een slechte dag hebben.

Kampioensschaal ja. Net als de afgelopen jaren toen ze hem ook alleen even op hoefden te halen Komen ze hem dit jaar lenen bij Ajax dan ofzo?

@ NR, Pieters is net zo vreselijk. Kansloze knuppel is het

Maar laat ik ook positief blijven, gasten als Tyton, Matavz, Wijnaldum en Lens zijn prima lui.

Stu-Pot

• 3491 berichten
  • 1189 stemmen

Asaharo schreef:

Nog een dikke 5 uur en het is België-Servië. Vanavond gaan we het dan eindelijk weten, spelen we mee voor een WK-ticket of zullen we weer moeten achtervolgen en hopen op de 2de plaats en de barrage-wedstrijden. Je kan dan nog zoveel zeggen dat we met deze spelers heel leuk voetbal spelen, het draait uiteindelijk om het aantal punten dat je behaalt op het einde van de rit, en puntenverlies tegen een rechtstreekse concurrent is gewoon dodelijk, zeker na de 2 verloren punten tegen Kroatië.

Heb er vertrouwen in. Eindelijk een goede aanval en verdediging met een nog sterker middenveld. Ben vooral benieuwd hoe Alderweireld gaat spelen op de RB, eerste keer volgens mij. Ik weet ook niet of hij in goede doen is bij Ajax, laten we maar hopen van wel. Met de afwezigheid van Fellaini krijgt Kevin De Bruyne misschien zijn kans om te starten, zorgt toch voor die extra push naar voren. Nu rest er alleen nog twijfel wie we in de spits gaan zien staan, Benteke of Vossen. Ik persoonlijk zou voor Vossen kiezen, mist wel de fysieke kracht van Benteke maar is sneller en efficiënter.

Jawaddedadde

• 5348 berichten
  • 2196 stemmen

Ja, ben ook benieuwd. Hopen op een gelijk spelletje. Zou erg mooi zijn.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Alderweireld doet het wel oke bij Ajax. Al speelt ie al jaren centrale verdediger en geen rechtsback.

En Jawadde, wat een laffe instelling. Gewoon voor de winst gaan in Servië!

Jawaddedadde

• 5348 berichten
  • 2196 stemmen

Heeft niks met lafheid te maken. Een gelijkspelletje zou gewoon een uitstekend resultaat zijn. Winst mag ook uiteraard.

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

Er moet gewonnen worden, anders kunnen jullie het WK wel op jullie buik schrijven. Ik support jullie in ieder geval, België is altijd leuk om te supporteren. Behalve dat kleine nare mannetje dat bij PSV speelt dan.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Jawaddedadde schreef:

Heeft niks met lafheid te maken. Een gelijkspelletje zou gewoon een uitstekend resultaat zijn. Winst mag ook uiteraard.

Is wel laf als je de talenten van België ziet. Ondertussen mag je van België ook wel eens resultaten eisen en niet altijd alles verdekken onder een gelijkspelletje is ook wel leuk. Je speelt tegen Servië, niet Spanje. Je bent favoriet, kijkende naar de selecties. Dit is nou altijd het manco van Belgen in de sport. Waar is die bravoure toch? Ja, soms ga je hard op je bek zoals Oranje afgelopen zomer, maar beter dat dan altijd maar in de underdog rol kruipen. Als je vanavond 0-2 zou winnen is dat echt geen wonder, maar gewoon een logisch resultaat gezien de spelers.

Stu-Pot

• 3491 berichten
  • 1189 stemmen

Eens met Ajax&Litmanen. Er moet gewonnen worden, een gelijkspel is niet rampzalig maar zet ons dan toch op een mogelijke 2 punten achterstand op de Kroaten en staan we nog steeds gelijk met Servië.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.