• 16.444 nieuwsartikelen
  • 180.266 films
  • 12.403 series
  • 34.355 seizoenen
  • 651.876 acteurs
  • 199.771 gebruikers
  • 9.423.905 stemmen

Het grote voetbaltopic #5

zoeken in:

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

Wordt weer shoppen in de winterstop dan maar denk? Is er nog een stukje gras te verkopen ofzo aan de gemeente voor een paar miljoen?

depri83

• 6813 berichten
  • 1494 stemmen

Nee, ik denk dat de voorzitter van PSV een bank opzet en wat wurghypotheken aan argeloze burgers verkoopt.

schram101

• 16702 berichten
  • 2313 stemmen

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

depri83 schreef:

Laat Wijnaldum het inderdaad eerst maar eens proberen.

Zet je de platte kar weer even netjes terug in de schuur?

depri83

• 6813 berichten
  • 1494 stemmen

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Toivonen heeft een hoog rendement, maar ik denk dat Wijnaldum beter in staat is de aanvallers te bedienen. Ik verwacht daarom ook niet dat de basiself van PSV hier minder van wordt.

j0enne

• 9613 berichten
  • 3802 stemmen

Het probleem van Wijnaldum is dat hij gewoon veel en veel te lang met de bal wandelt totdat die eens een oplossing heeft gevonden. Ook qua verdedigen is die veel minder dan Toivonen, en natuurlijk qua strijd.

rep_robert

• 27527 berichten
  • 4115 stemmen

Wijnaldum de nieuwe Affelay?

$pecial

• 1147 berichten
  • 554 stemmen

Daar zou ik voor tekenen als dat het geval zou zijn .

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

kos schreef:

Aangezien Janmaat minimaal 4x zo goed is dan Van Rhijn valt dat wel mee.

4? Minstens 14x zo goed. Of 40. De nieuwe Maicon, die Janmaat.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Enorm beroerde play off wedstrijd van Jong Oranje zeg, het ziet er werkelijk niet uit. Maar uit 2 klasseflitsen maken we wel 2 goals. Nog wel in de uitwedstrijd, dus als het zo blijft dan is het EK bijna binnen. Thuis kan je dit simpel afmaken volgende week.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Het is al een tijdje Dollar Dirk.

Waarom?

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Nomak schreef:

(quote)
Waarom?

Moet je de VI van deze week maar eens lezen, haha. Dirk zit in de wereld van de maffia bij Fenerbahce, waar hij voor grof geld heen is gegaan.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Lijkt me sterk dat ze in Turkije in dollars betalen.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Lijkt me eerder een verbitterde reactie van Nicolage Rico omdat Dirk Kuyt niet naar Feyenoord terugkeerde. Volkomen logische zet van Dirk hoor, als je de keuze hebt tussen Fenerbahçe en Feyenoord. Hij verdient daar meer, niveau is beter en hij komt weer maar eens terecht bij een echte volksclub met veel sfeer.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Die bitterheid is niet zo vreemd na al die uitspraken van Kuyt.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Nomak schreef:

Lijkt me eerder een verbitterde reactie van Nicolage Rico omdat Dirk Kuyt niet naar Feyenoord terugkeerde. Volkomen logische zet van Dirk hoor, als je de keuze hebt tussen Fenerbahçe en Feyenoord. Hij verdient daar meer, niveau is beter en hij komt weer maar eens terecht bij een echte volksclub met veel sfeer.

Op de voorkant van de nieuwste VI staat ook gewoon Dollar Dirk, dus hij heeft het niet bedacht.

depri83

• 6813 berichten
  • 1494 stemmen

Trucje om de verkoop van VI wat te stimuleren. Is een verhaal over het omkoopschandaal rond Fenerbahce dat geen reet met Kuyt te maken heeft.

Denk dat de verkoop van VI in de regio Rotterdam erg hoog was deze week.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Heb het helaas nog niet gezien. Tot zo een twee jaar geleden las ik de VI van de eerste tot de laatste pagina. Nu helaas geen tijd meer.

Joy4ever

• 4637 berichten
  • 1862 stemmen

depri83 schreef:

Denk dat de verkoop van VI in de regio Rotterdam erg hoog was deze week.

Denk eerder die van de VI van vorige week met het geweldige interview met Guidetti.

Echt een aanrader!

Jong Oranje trouwens met 0-2 gewonnen in Slowakije. 2x van Ginkel.

RuudC

• 4636 berichten
  • 2529 stemmen

Volgens de laatste diagnose ligt Toivonen tot april in de lappenmand

kos

• 46754 berichten
  • 8900 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

4? Minstens 14x zo goed. Of 40. .

Kies maar. Kan allemaal. Die Van Rhijn kan er vooralsnog geen kont van.

kos

• 46754 berichten
  • 8900 stemmen

'Quote Ibrahimovic: 'Balotelli ooit naar Real? Hij kan beter naar Barcelona gaan. Middelmatige club, middelmatige speler.'

.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

kos schreef:

Dat klopt, maar Janmaat lijkt me een gevalletje lood om oud ijzer. Van der Wiel hoort daar altijd te staan.

kos

• 46754 berichten
  • 8900 stemmen

Janmaat lijkt me zeker niet slechter dan van der Wiel, al is het nog steeds allesbehalve Europese top natuurlijk.

Maar die Van Rhijn heeft werkelijk nog geen moment laten zien wat er zogenaamd zo talentvol aan is..

Iemand die zegt dat Van Rhijn zich tot nu toe een betere rechtsback heeft getoond dan de helft van de backs in de Eredivisie snapt er echt vrij weinig van.

rep_robert

• 27527 berichten
  • 4115 stemmen

Dit seizoen zie ik het eerlijk gezegd ook niet zo. Beetje een gevalletje Willems. Vorig seizoen was het wel een stabiele stand-in voor vd Wiel. Vooral verdedigend. Nu laat hij veel steekjes vallen.

Montorsi

• 9744 berichten
  • 2390 stemmen

Nomak schreef:

Niveau beter zou ik niet zeggen. Turkse competitie is duidelijk minder dan de Nederlandse.

Montorsi

• 9744 berichten
  • 2390 stemmen

kos schreef:

'Quote Ibrahimovic: 'Balotelli ooit naar Real? Hij kan beter naar Barcelona gaan. Middelmatige club, middelmatige speler.'

.

Ibrahimovic is een klein beetje gefrustreerd dat ie bij Barcelona niet paste geloof ik. Al de zoveelste keer dat ie naar de club uithaalt. Waarom ging hij er dan zelf in de eerste plaats naartoe?

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Nederlandse voetbalfans, gefeliciteerd! We hebben tot april (en dus eigenlijk het hele seizoen) geen last meer van die nare, rond schoppende Toivonen!

[Politiek correcte modus] Onee, het is een groot gemis en het is een prettig mens. [/Politiek correcte modus]

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

kos schreef:

(quote)

Laten we het dan afronden naar 154x, want we hebben natuurlijk zelden zo'n vreselijke speler als van Rhijn gezien. Dat baseer je natuurlijk vast op die minuutjes die je bij Ajax-Real zag, maar dat maakt niet uit hoor

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.