• 17.202 nieuwsartikelen
  • 182.191 films
  • 12.561 series
  • 34.738 seizoenen
  • 655.676 acteurs
  • 200.387 gebruikers
  • 9.461.509 stemmen

Het grote voetbaltopic #5

zoeken in:

The Oceanic Six

• 60502 berichten
  • 4103 stemmen

stinissen schreef:

Zelfde met Van Persie die speelt liever voor zich zelf en Marokko...

Wat vind je eigenlijk van Eriksen, stinissen?

j0enne

• 9618 berichten
  • 3841 stemmen

De reden dat ik interlands haat: Ola Toivonen heeft vandaag een hamstringblessure opgelopen bij het Zweedse elftal.

Krijgen we dat blind paard weer op 10.

Nicolage Rico

• 20237 berichten
  • 2391 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Ik vind het wel vreemd. Narsingh deed het tegen Turkije en Hongarije toch wel redelijk? Sowieso qua rendement. Hij is 22 en onze toekomst. Laat hem lekker spelen. In mijn ogen onze beste rechtsbuiten, ondanks dat ie een teleurstellend seizoen speelt.

En tsja, als hij niet speelt dan is Schaken niet eens zo onlogisch. Al had Lens ook gekund, maar die staat op links geloof ik.

Narsingh deed het juist tamelijk zwak in de laatste wedstrijden van Oranje en ook bij PSV kan hij mij niet overtuigen. Natuurlijk hoort hij wel bij de selectie en zijn er een aantal spelers absent. Maar bij een geheel fitte selectie zou Narsingh bij mij niet spelen.

rep_robert

• 27547 berichten
  • 4154 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

Vreemd ja. Hun voorouders die onderdrukt zijn en als slaven gebruikt zijn door Nederlanders. Raar, dat ze daar niet trots op zijn. Gekke lui die Surinamers. Nee, Nederland mag blij zijn dat vele generaties later Surinamers bereid zijn met trots uit te komen voor Nederland, en tuurlijk ook trots zijn op hun vaderland. Niets mis mee.

Gek om dat te horen van iemand die een Nederlandse voetbalclub support die met Israelische vlaggen zwaaien .

Het geeft toch aan dat hun roots ergens anders liggen dan in Nederland(Dus geen Nederlands bloed, dus geen Nederlanders volgens jouw redenering). Vooral omdat ze in het verleden zijn onderdrukt door ons. Zijn vast hele blije Nederlanders

Maarre, het maakt mij geen donder uit hoor. Ik probeer alleen even na te denken hoe krom jullie redeneren In veel gevallen wordt het wel goedgekeurd, maar omdat iemand toevallig Braziliaans is spreekt iedereen er schande van.

The Oceanic Six

• 60502 berichten
  • 4103 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Narsingh deed het juist tamelijk zwak in de laatste wedstrijden van Oranje en ook bij PSV kan hij mij niet overtuigen. Natuurlijk hoort hij wel bij de selectie en zijn er een aantal spelers absent. Maar bij een geheel fitte selectie zou Narsingh bij mij niet spelen.

Noem eens betere vervangers van Narsingh. Dat hij een teleurstellend seizoen speelt zie ik ook, maar er is geen alternatief van niveau. Ja, Lens. Maar die speelt ook net zo vaak slecht als goed.

Nu is Robben trouwens afwezig, die kan normaal aan beide kanten. Al zou ik hem op links zetten, want op rechts lijkt zijn trucje nu wel erg bekend.

Nicolage Rico

• 20237 berichten
  • 2391 stemmen

Lens vind ik stukken verder dan Narsingh. Ik hoop ook dat Elia weer een hoog niveau haalt en terugkomt bij de selectie. Van mij mag Robben dan weer op rechts spelen. Zo zijn er dus al twee spelers die mijn voorkeur hebben boven Narsingh.

j0enne

• 9618 berichten
  • 3841 stemmen

Als iedereen fit is, en weer wat in vorm is, lijkt mij dit toch de beste opstelling:

----------------------Stekelenburg------------------------

van der Wiel - Heitinga - Vlaar - Pieters/Willems

-----------------de Jong/Fer - Strootman-------------

------------------------Sneijder----------------------------

----------Afellay - van Persie - Robben---------------

Ik zag alleen graag Elia bij de selectie, speelt nu gelukkig weer wekelijks bij Werder Bremen.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

rep_robert schreef:

Het geeft toch aan dat hun roots ergens anders liggen dan in Nederland(Dus geen Nederlands bloed, dus geen Nederlanders volgens jouw redenering). Vooral omdat ze in het verleden zijn onderdrukt door ons. Zijn vast hele blije Nederlanders

Vind het met een kolonie een ander verhaal. Maar je hebt gelijk, zo waterdicht was mijn statement niet .

stinissen (crew films & series)

• 23815 berichten
  • 77572 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Wat vind je eigenlijk van Eriksen, stinissen?

Ik weet dat je dit hatelijk bedoeld

maar ik zit er niet naast, zelfs de " echte kenners " zeggen het nu of denk je nog steeds dat hij het gaat redden ?

Ik ben een echte Ajax man en slaap soms niet na bv zo een wedstijd als van de week tegen Utrecht , sterker nog ik hou van Ajax maar ik zie wel wat er gebeurt.......

Nicolage Rico

• 20237 berichten
  • 2391 stemmen

j0enne schreef:

Als iedereen fit is, en weer wat in vorm is, lijkt mij dit toch de beste opstelling:

Opstelling

Ik zag alleen graag Elia bij de selectie, speelt nu gelukkig weer wekelijks bij Werder Bremen.

Geen verkeerde opstelling. Ik mis alleen Martins Indi. Nu al beter dan Vlaar.

V/d Wiel hoeft van mij ook niet persé, maar van Rhijn en Janmaat zijn momenteel nog niet beter. Van Rhijn heeft wel meer potentie (nog steeds).

stinissen (crew films & series)

• 23815 berichten
  • 77572 stemmen

Stekelenburg

van der Wiel

Vlaar

Douglas

Indie

Fer

Strootman

Vaart

Lens

Huntelaar

Robben

Nicolage Rico

• 20237 berichten
  • 2391 stemmen

De beste twee Nederlandse voetballers stel je niet op?

j0enne

• 9618 berichten
  • 3841 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Geen verkeerde opstelling. Ik mis alleen Martins Indi. Nu al beter dan Vlaar.

V/d Wiel hoeft van mij ook niet persé, maar van Rhijn en Janmaat zijn momenteel nog niet beter. Van Rhijn heeft wel meer potentie (nog steeds).

Maar dan is het wel te hopen dat Martins Indi bij Feyenoord gewoon in het centrum blijft spelen samen met de Vrij als die weer fit is en niet dat hij gedwongen wordt om linksback te spelen zodat Mathijsen weer in het centrum kan staan.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Ging iets mis .

The Oceanic Six

• 60502 berichten
  • 4103 stemmen

stinissen schreef:

(quote)

Ik weet dat je dit hatelijk bedoeld

maar ik zit er niet naast, zelfs de " echte kenners " zeggen het nu of denk je nog steeds dat hij het gaat redden ?

Ik ben een echte Ajax man en slaap soms niet na bv zo een wedstijd als van de week tegen Utrecht , sterker nog ik hou van Ajax maar ik zie wel wat er gebeurt.......

Haha, welnee. Was meer een geintje omdat je het vaak over van Persie en Eriksen hebt. Ik ben geen hatelijk persoon.

Ik weet dat je een echte supporter bent. Eriksen valt dit jaar tegen inderdaad, maar ook weer niet elke wedstrijd. Tegen Utrecht voor de beker en Twente ging het nog best goed. Hij is ook pas 20 jaar, mag je ook niet vergeten. Is nog niet eens 3 jaar prof en speelde al een WK, EK, won 2 titels en de beker en men verwacht elke wedstrijd schitterende dingen van die jongen.

The Oceanic Six

• 60502 berichten
  • 4103 stemmen

Nicolage Rico schreef:

De beste twee Nederlandse voetballers stel je niet op?

Sneijder en Robben zijn afwezig, kan hij niks aan doen

Nicolage Rico

• 20237 berichten
  • 2391 stemmen

j0enne schreef:

(quote)
Maar dan is het wel te hopen dat Martins Indi bij Feyenoord gewoon in het centrum blijft spelen samen met de Vrij als die weer fit is en niet dat hij gedwongen wordt om linksback te spelen zodat Mathijsen weer in het centrum kan staan.

Anders zou Martins Indi eventueel ook op de linksback positie bij Oranje kunnen spelen.

Ik dacht dat Feyenoord een luxe probleem zou krijgen qua verdedigers dit seizoen, maar we hebben inmiddels al met 5 verschillende centrale verdedigers gespeeld ivm blessures en schorsingen.

Nicolage Rico

• 20237 berichten
  • 2391 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Sneijder en Robben zijn afwezig, kan hij niks aan doen

Grap mislukt, want Robben stelt hij op.

The Oceanic Six

• 60502 berichten
  • 4103 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Grap mislukt, want Robben stelt hij op.

Weet ik, zag de naam staan maar hij kan deze potjes niet spelen.

Sneijder en Robben zijn onze sterspelers. De rest zijn aanwezig om die 2 te dienen.

Nicolage Rico

• 20237 berichten
  • 2391 stemmen

The Oceanic Six schreef:
Ik weet dat je een echte supporter bent. Eriksen valt dit jaar tegen inderdaad, maar ook weer niet elke wedstrijd. Tegen Utrecht voor de beker en Twente ging het nog best goed. Hij is ook pas 20 jaar, mag je ook niet vergeten. Is nog niet eens 3 jaar prof en speelde al een WK, EK, won 2 titels en de beker en men verwacht elke wedstrijd schitterende dingen van die jongen.

Zo kun je over iedere speler wel iets positiefs maken. Behalve over Gill Swerts dan...

ook al is hij kampioen geworden en de gehele Feyenoordselectie nog niet.

rep_robert

• 27547 berichten
  • 4154 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

Vind het met een kolonie een ander verhaal. Maar je hebt gelijk, zo waterdicht was mijn statement niet .

Je zou haast zeggen dat koloniale mensen een minderwaardigheidscomplex hebben richting Nederland en daarom ook zo trots zijn op hun roots. Dat ze daarom ook zo lopen te zwaaien. De berichten die je nu ook weer vanuit Suriname(politici over Nederland) dan is dat niet echt heel positief.

Nicolage Rico

• 20237 berichten
  • 2391 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Weet ik, zag de naam staan maar hij kan deze potjes niet spelen.

Sneijder en Robben zijn onze sterspelers. De rest zijn aanwezig om die 2 te dienen.

Dat is jouw mening.

In Engeland denken ze daar heel anders over.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

DM: Krul

RB: Rhijn

CB: De Vrij

CB: Kongolo

LB: Indi

RAM: Narsingh

CAM: Sneijder

CVM: De Jong

LAM: Elia

CA: v. Persie

ST: Huntelaar

rep_robert

• 27547 berichten
  • 4154 stemmen

Wanneer wordt Luciano eigenlijk genaturaliseerd? We kunnen nog wel een goede Braziliaanse doelman gebruiken.

Overigens vind ik zo'n Feyenoord verdediging met een vleugje Ajax zoals hierboven vermeld door NW niet echt iets waar ik vrolijk van wordt. Eerder beangstigend hehe.

The Oceanic Six

• 60502 berichten
  • 4103 stemmen

Nicolage Rico schreef:
(quote)

Zo kun je over iedere speler wel iets positiefs maken. Behalve over Gill Swerts dan...

ook al is hij kampioen geworden en de gehele Feyenoordselectie nog niet.

Het lukt me over Kennedy Bakircioglu ook niet hoor

Maar over Eriksen ben ik nog steeds positief. Alleen zou die jongen er goed aan doen om zijn contract te verlengen en nog een jaar of 2, 3 te blijven. Hij is gewoon echt pas 20. En hij had gewoon grote invloed op de 2 landstitels. Vorig jaar geloof ik zo'n 20 assists nationaal. Alleen verwacht men dat hij elke week een Zidane is, dat kan hij nog niet. Buiten dat moet hij zich ook blijven ontwikkelen, hij staat nu inderdaad wat stil. Maar wat hij in ruim 2,5 jaar beleefde is gewoon krankzinnig. Pas in januari 2010 speelde hij in Ajax 1.

The Oceanic Six

• 60502 berichten
  • 4103 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Dat is jouw mening.

In Engeland denken ze daar heel anders over.

Engelsen ja, dombo's

Van Persie is natuurlijk een sterspeler, maar slechts bij zijn clubs. Robben en Sneijder laten ook fantastische dingen in Oranje zien.

Nicolage Rico

• 20237 berichten
  • 2391 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Alleen verwacht men dat hij elke week een Zidane is, dat kan hij nog niet.

Hij is nog nooit een week Zidane geweest. Of misschien met carnaval.

The Oceanic Six

• 60502 berichten
  • 4103 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Hij is nog nooit een week Zidane geweest. Of misschien met carnaval.

Genoeg potjes gezien waarin Eriksen echt de dirigent van Ajax was. Wat die jongen doet is soms te hard werken. Hij loopt overal en nergens, maar te weinig op de goede plek. Ajax speelt met 2 aanvallende middenvelders, waarbij de Jong een technische ramp is en Poulsen geen pass a la Anita heeft, dus Eriksen heeft het ook lastig dankzij zijn ploeggenoten. Ik had Theo Janssen er nog wel bij willen hebben.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

rep_robert schreef:

Wanneer wordt Luciano eigenlijk genaturaliseerd? We kunnen nog wel een goede Braziliaanse doelman gebruiken.

Overigens vind ik zo'n Feyenoord verdediging met een vleugje Ajax zoals hierboven vermeld door NW niet echt iets waar ik vrolijk van wordt. Eerder beangstigend hehe.

Zal je nu niet vrolijk van worden, al is dit wel de toekomst en laat je ze ervaring opdoen dan pluk je daar sneller de vruchten van. Zie dek omende tijd voor Neerland ook als transitieperiode.

j0enne

• 9618 berichten
  • 3841 stemmen

Kongolo vind ik wel iets te. We hebben ook nog gewoon Nuytinck, Viergever, Gouweleeuw, van Dijk en Donk.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.