- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #5
Het grote voetbaltopic #5
%%%%%%
-
- 2543 berichten
- 1234 stemmen
Als je top schwalbes wilt zien dan kan ik je gisteren Twente-AZ aanbevelen.
Vooral die van Janssen en Tadic zijn de moeite waard,maar de kers op de taart is toch die van Rosales.
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
Jongens, dit weekend een documentaire weekend op Eredivisie Live. Met onder andere documentaires over El Único en topspeler Cristiano Ronaldo.
Ook documentaires waar op gestemd kan worden, namelijk:
Once in a Lifetime: The Extraordinary Story of the New York Cosmos (2006)
Johan Cruijff - En un Momento Dado (2004)
En daarnaast documentaires die hopelijk binnenkort worden toegevoegd op MovieMeter, namelijk:
Blue Moon Rising (2010) - IMDb (Man City fans worden gevolgd tijdens 2009/2010 seizoen, het seizoen dat de oliesjeiks zich voor het eerst bemoeiden met de club)
Soka Afrika (2010) - IMDb (Afrikaanse spelertjes die prof willen worden)
The Four Year Plan (2011) - IMDb (Blik achter de schermen tijdens de overname van QPR)
Zie voor de programmering:
rep_robert
-
- 27547 berichten
- 4150 stemmen
Maakte hem vorige week al op de bank, maar blijkbaar hebben meer mensen zich aan zijn uiterlijk geërgerd 

otherfool
-
- 18541 berichten
- 3404 stemmen
Het kapsel is nog altijd beter dan de voetbal'kwaliteiten' van dit knulletje... Geen idee waar Gil Swerts tegenwoordig uithangt, maar deze Sana is de nieuwe slechtste speler van de MML. Wie bedenkt het nou om zoiets naar Nederland te halen (om misschien een leuk talent dwars te zitten)?
rep_robert
-
- 27547 berichten
- 4150 stemmen
Wacht het even af otherfool. Hij begon gewoon erg goed bij Ajax. Hij zakt nu idd wat weg, maar hij is niet de enige bij Ajax.
depri83
-
- 6814 berichten
- 1512 stemmen
Jongens, dit weekend een documentaire weekend op Eredivisie Live. Met onder andere documentaires over El Único en topspeler Cristiano Ronaldo.
Ook documentaires waar op gestemd kan worden, namelijk:
Once in a Lifetime: The Extraordinary Story of the New York Cosmos (2006)
Johan Cruijff - En un Momento Dado (2004)
En daarnaast documentaires die hopelijk binnenkort worden toegevoegd op MovieMeter, namelijk:
Blue Moon Rising (2010) - IMDb (Man City fans worden gevolgd tijdens 2009/2010 seizoen, het seizoen dat de oliesjeiks zich voor het eerst bemoeiden met de club)
Soka Afrika (2010) - IMDb (Afrikaanse spelertjes die prof willen worden)
The Four Year Plan (2011) - IMDb (Blik achter de schermen tijdens de overname van QPR)
Zie voor de programmering:
The Four Year Plan is echt hilarische televisie, die moet je echt gaan kijken. En ook het verhaal over de Cosmos is de moeite zeer waard. Die anderen heb ik nog niet gezien.
Op dit moment is er trouwens ook een docuserie over Liverpool aan de gang 'Being Liverpool'. Niet heel schokkend en weinig kritisch, maar wel leuk voor een kijkje achter de schermen bij Liverpoool.
j0enne
-
- 9618 berichten
- 3841 stemmen
Blue Moon Rising vond ik wel erg vermakelijk! 
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
Ik heb mijn videorecorder alvast ingesteld. Ze lijken me allemaal wel leuk voor een regenachtige middag ofzo.
Chucky92
-
- 1688 berichten
- 378 stemmen
Maakte hem vorige week al op de bank, maar blijkbaar hebben meer mensen zich aan zijn uiterlijk geërgerd 
(afbeelding)

Maar tis toch niet normaal wat voor kapsel dat jochie heeft. 
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Als ik trainer was mocht hij thuisblijven met dat kapsel. Je vertegenwoordigt toch een bedrijf, dus een klein beetje normaal doen kan niet te veel gevraagd zijn.
Mitchell Donald staat trouwens aan de leiding als de slechtste speler van de Eredivisie. Derk Boerrigter staat op een gedeelde derde plaats.
Benieuwd naar de reactie van otherfool.
Nicolage Rico
-
- 20237 berichten
- 2390 stemmen
Benieuwd naar de reactie van otherfool.
Net of het niet over meningen gaat.
RuudC
-
- 4636 berichten
- 2529 stemmen
Ajax zou zichzelf voor schut zetten als ze Sana niet zouden opstellen vanwege zijn kapsel. Hij speelt nota bene anderhalve maand bij Ajax. Dan hadden ze hem ook niet moeten halen. Bovendien, als ik ergens een schurfthekel aan heb, dan is het wanneer andere mensen menen te moeten bepalen hoe ik eruit moet zien of hoe ik me moet gedragen. Ik vind Sana zo ook niet moeders mooiste, maar als hij dat zo wil is dat zijn goed recht.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
als ik ergens een schurfthekel aan heb, dan is het wanneer andere mensen menen te moeten bepalen hoe ik eruit moet zien of hoe ik me moet gedragen.
Want in de grote mensenwereld heb je helaas vaak niet de keuze om de schoenen en kleding te dragen die jij wil. Haar- en baardgroei moeten verzorgd zijn, om over tatoeages en piercings nog maar te zwijgen. En gedrag? Wie niet braaf in de rij loopt wordt eruit geflikkerd.
Edit: Ik zie nu pas je leeftijd. Jij zou toch al moeten weten hoe het er in de wereld aan toe gaat.
Nicolage Rico
-
- 20237 berichten
- 2390 stemmen
Zaken over het uiterlijk betreft smaak - zeker als het om het kapsel van Sana aankomt - en daarin kan lastig een grens getrokken worden. Piercings kunnen gevaarlijk zijn tijdens contactsport. Dat is iets anders.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Piercings kunnen gevaarlijk zijn tijdens contactsport. Dat is iets anders.
The Oceanic Six
-
- 60503 berichten
- 4103 stemmen
Ajax zou zichzelf voor schut zetten als ze Sana niet zouden opstellen vanwege zijn kapsel. Hij speelt nota bene anderhalve maand bij Ajax. Dan hadden ze hem ook niet moeten halen. Bovendien, als ik ergens een schurfthekel aan heb, dan is het wanneer andere mensen menen te moeten bepalen hoe ik eruit moet zien of hoe ik me moet gedragen. Ik vind Sana zo ook niet moeders mooiste, maar als hij dat zo wil is dat zijn goed recht.
En daarbij hebben we Kennedy Bakircioglu met zijn schaamhaarkapsel al gehad, dus het dieptepunt zit er al jaren op 
RuudC
-
- 4636 berichten
- 2529 stemmen
Want in de grote mensenwereld heb je helaas vaak niet de keuze om de schoenen en kleding te dragen die jij wil. Haar- en baardgroei moeten verzorgd zijn, om over tatoeages en piercings nog maar te zwijgen. En gedrag? Wie niet braaf in de rij loopt wordt eruit geflikkerd.
Edit: Ik zie nu pas je leeftijd. Jij zou toch al moeten weten hoe het er in de wereld aan toe gaat.
Ik weet ook best hoe het er in de wereld aan toe gaat en hoef dan ook helemaal geen zakenman te worden oid. Commerciële takken liggen me sowieso niet. Er zijn gelukkig ook genoeg werkgevers die je wel accepteren zoals je bent. Wil niet zeggen dat ik er onverzorgd bij loop, maar ik heb wel lang haar.
$pecial
-
- 1147 berichten
- 554 stemmen
(afbeelding)
Helaas is het zover gekomen dat we een Braziliaan moeten opstellen. Ik vind van Hooijdonk een lul, maar over kwestie Douglas en het NL elftal heeft hij gelijk.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Helemaal mee eens. Zoals ik gisteren al zei, de selectie van Douglas is een farce, een keiharde mokerslag in het gezicht van Nederlandse verdedigers die dicht bij een selectie zitten.
Jawaddedadde
-
- 5348 berichten
- 2196 stemmen
Ach welnee. Weet je wat een farce is? Van Buyten die wellicht opgesteld zal worden in de plaats van Kompany, ook al heeft hij bij Bayern nog geen minuut gespeeld. Laat ze maar komen die Serviërs 
Vascago
-
- 4798 berichten
- 3628 stemmen
Als Douglas straks in een fatsoenlijke competitie gaat spelen, wordt ie gewoon een topper. En Douglas is gewoon een NL nu. Heeft ook een NL vrouw en een kindje met de NL nationaliteit. Maar jij vind het natuurlijk ook niet normaal dat onze toekomstige koning met een Argentijnse is getrouwd enz.
Trouwens tegenwoordig is er in Europa volgens mij nauwelijks nog een land waar geen genaturaliseerde speler in de selectie zit. En dat kul argemunt over dat Surinamers, Marokkanen en Turken wel mogen slaat ook nergens op.
Verder ga ik hier niet meer op in. Vind Douglas duidelijk een versterking voor het NL elftal en wat iemand anders daar verder van vind zal me aan de reet roesten.

Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Ach welnee. Weet je wat een farce is? Van Buyten die wellicht opgesteld zal worden in de plaats van Kompany, ook al heeft hij bij Bayern nog geen minuut gespeeld. Laat ze maar komen die Serviërs
Als je een beetje tegen een bal kan trappen maakt het allemaal niet uit hoeveel criminele feiten je achter je naam hebt staan, dan word je beloond en mag je België vertegenwoordigen.
Maar o wee als je honger hebt en een brood steelt. Pas op dat ze je dan niet betrappen want dan heb je een strafblad dat je jarenlang achtervolgt waardoor je nooit meer aan fatsoenlijk werk geraakt.
happie
-
- 6262 berichten
- 426 stemmen
Helemaal mee eens. Zoals ik gisteren al zei, de selectie van Douglas is een farce, een keiharde mokerslag in het gezicht van Nederlandse verdedigers die dicht bij een selectie zitten.
Dan kunnen dezelfde Nederlandse verdedigers eens achter hun oren krabben, want er is er geen eentje aantoonbaar beter dan Douglas.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Interland voetbal stelt helemaal geen drol meer voor op zo'n manier. Afschaffen.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Dan kunnen dezelfde Nederlandse verdedigers eens achter hun oren krabben, want er is er geen eentje aantoonbaar beter dan Douglas.
Schaf dan het interlandvoetbal gewoon af want het slaat echt nergens meer op.
Of moet Mitchell Donald ook maar de San Marinese nationaliteit aannemen omdat er daar niemand rondloopt die beter tegen een bal kan trappen dan hem?
schram101
-
- 16725 berichten
- 2344 stemmen
Opzouten met die Douglas. Lekker met De Vrij, Martins Indi, Vlaar, Nuytinck, Bruma, Donk, Viergever, Gouweleeuw, Marcellis, Van Dijk of weet ik veel wie spelen.
Al was het Messi, ik wil geen voetballers in Oranje die te slecht zijn voor de Seleção en daarom maar genoegen nemen met ons land.
happie
-
- 6262 berichten
- 426 stemmen
Schaf dan het interlandvoetbal gewoon af want het slaat echt nergens meer op.
Die hadden natuurlijk al interlands gespeeld voor België. Douglas had geen uitzicht op een interland voor Brazilië.
Iets met appels en peren.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Die hadden natuurlijk al interlands gespeeld voor België. Douglas had geen uitzicht op een interland voor Brazilië.
Jammer dat de Oranje spelers niet reageren zoals Pranjic om een signaal af te geven.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.