• 17.058 nieuwsartikelen
  • 181.691 films
  • 12.531 series
  • 34.672 seizoenen
  • 654.559 acteurs
  • 200.268 gebruikers
  • 9.452.595 stemmen

Het grote voetbaltopic #5

zoeken in:

depri83

• 6813 berichten
  • 1507 stemmen

Ajacieden mogen van mij best opgesteld worden, waar heb je mij het tegendeel zien beweren.

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

depri83 schreef:

Ajacieden mogen van mij best opgesteld worden, waar heb je mij het tegendeel zien beweren.

Je maakte die indruk met een sneer naar een keeper van een club die niet de jouwe is.. en waaruit blijkt ook alweer dat het meevoetballen van Jongbloed ons de finale heeft gekost?

depri83

• 6813 berichten
  • 1507 stemmen

Naar mijn weten heeft Jongbloed nooit bij Ajax gevoetbald.

nclo

• 1494 berichten
  • 157 stemmen

Ikzelf vind niet zozeer het probleem dat een keeper mee moet kunnen voetballen. Maar ik hoorde het laatst bij Studio Voetbal en was het hier gewoon 100% mee eens. Wij hebben geen killers in onze achterhoede, verdedigers die gewoon hun werk doen: de bal afpakken en hem aan de middenvelder geven. Zelfs Nigel de Jong, het beest van West-Europa wordt van verwacht dat hij met Van Bommel een soortgelijke koppel vormt als Xavi/Iniesta. Dat heeft ons ook de kop gekost bij het EK en daarom hebben wij ook zoveel problemen met landen als Portugal, die dat wel hebben in combinatie met een fantastische voorhoede. Als wij daar nu eens mee beginnen.

kos

• 46792 berichten
  • 8933 stemmen

Studio Voetbal? Volgens mij roept iedereen (een naieve uitzondering daargelaten) al jaren dat de Oranje verdediging zuigt en voor geen meter kan verdedigen.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Komt ook wel door het Nederlandse eisenpakket. Verdedigen is geen pré, als je maar goed kan opbouwen en goed in kan passen .

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

'Ronaldo wil Real Madrid verlaten' | nu.nl/sport | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl

“Ik voel me niet gewild”, laat de 27-jarige Portugees weten in de krant Marca. Ronaldo zou ontevreden zijn over het feit dat Real hem nog niet heeft uitgenodigd voor besprekingen over een nieuwe verbintenis. Zijn huidige contract loopt over drie jaar af.

Hij is echt nog gekker dan ik al dacht.

nclo

• 1494 berichten
  • 157 stemmen

Hij zal wel om een Lamborghini hebben gevraagd maar kreeg een Porsche. Dat was hem in het verkeerde keelgat geschoten

kos

• 46792 berichten
  • 8933 stemmen

Ben benieuwd waar ze dat hebben kunnen vinden in Marca.. Ik in ieder geval niet.

dutchtuga

• 16970 berichten
  • 4101 stemmen

De Catalaanse krant meldt dat Ronaldo meer wil verdienen. Als er een krant niet te geloven is in deze materie, is het wel een Catalaanse krant. Heb geen idee wat daar speelt. Hij heeft weleens vaker niet gejuicht bij een doelpunt. Natuurlijk wordt er ook nu weer volop gespeculeerd.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

kos schreef:

Ben benieuwd waar ze dat hebben kunnen vinden in Marca.. Ik in ieder geval niet.

Haha, inderdaad. Nog grappiger die mensen die het maar voor waarheid aannemen. Oh my..

depri83

• 6813 berichten
  • 1507 stemmen

Gert-Jan Verbeek heeft de tact van een ezel.

Lijkt me een juiste conclusie. Reijnen heeft 2 domme overtredingen gemaakt maar was natuurlijk niet niet scherp, het tegenovergestelde zelfs.

kos

• 46792 berichten
  • 8933 stemmen

dutchtuga schreef:

De Catalaanse krant meldt dat Ronaldo meer wil verdienen. Als er een krant niet te geloven is in deze materie, is het wel een Catalaanse krant. Heb geen idee wat daar speelt. Hij heeft weleens vaker niet gejuicht bij een doelpunt. Natuurlijk wordt er ook nu weer volop gespeculeerd.

Marca Catalaans?

dutchtuga

• 16970 berichten
  • 4101 stemmen

Nee heb het niet over Marca. De portugese krant meldde dat een Catalaanse krant dat had gemeld

Edit: ging om de Catalaanse radiozender RAC1.

Montorsi

• 9753 berichten
  • 2394 stemmen

Materny schreef:

(quote)

Op zo'n moment misschien toch maar met de handen. Dan pak je maar geel; so be it. Maar ik snap Vermeer wel; is natuurlijk ook niet zijn fout.

Dan krijg je rood, geen geel, lijkt me niet zo verstandig dus.

AjaxRulezzz

• 2085 berichten
  • 569 stemmen

Vermeer had die bal gewoon rustig kunnen laten gaan, het was dan 'maar' een corner geworden. Maarja, hij keepte in de tweede helft dan wel weer fantastisch. Ajax had het gewoon eerder af moeten maken. Het had voor rust gewoon 3/4-0 moeten staan, maar ze lieten na om de kansen af te maken. Daar komt ook nog bij dat Serero niet nadenkt, anders denk ik dat we alsnog hadden gewonnen.

nclo

• 1494 berichten
  • 157 stemmen

Wordt hier wel erg veel op Vermeer gekankerd hoor. Volgens mij was het 100% de fout van de back, want ik neem aan dat je als verdediger nooit, maar dan ook nooit door het midden mag uitverdedigen. Bovendien heb ik echt nog nooit zo'n domme bal gezien in combinatie dat hij niet goed aangegeven was. Geen woorden hier voor lijkt mij. Alles wat voor die jongen rest is een paar wedstrijden de bank warm te houden.

kos

• 46792 berichten
  • 8933 stemmen

Tuurlijk was het een slechte bal, maar Vermeer is natuurlijk wel een gigantische prutser.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Prutser of niet, Vermeer heeft hier geen schuld. Die back is gewoon een idioot om die bal zo naar achteren te trappen.

Volgende wedstrijd maar eens in de tribune laten plaatsnemen.

kos

• 46792 berichten
  • 8933 stemmen

Een beetje keeper, met name eentje die zogenaamd zo goed kan meevoetballen had deze situatie wel even anders ingeschat natuurlijk.

Dit was echt het domste dat je kon doen.

depri83

• 6813 berichten
  • 1507 stemmen

Inderdaad, of hard wegkoppen of laten lopen, nu probeert hij hem op z'n hoofd te laten vallen maar dat mislukt jammerlijk. Foute terugspeelbal, foute beslissing Vermeer.

Quido

• 14649 berichten
  • 6140 stemmen

Precies, Vermeer is hier ook deels schuldig aan. Neemt niet weg dat ook Van Rhijn gewoon vooruit moet proberen te spelen. Die krijgt ook al last van het Greg-syndroom. Gisteren ging er weer veel te veel terug (ook van de andere verdedigers).

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Hij staat verkeerd om die bal hard weg te koppen. En als hij die bal laat lopen heb je het risico dat die erin vliegt. Misschien had ie hem gewoon rechtstreeks in corner moeten trappen.

We kunnen hier makkelijk praten, maar kijk eens met wat voor een snelheid die bal op Vermeer af komt. En zo een bal verwacht je als keeper natuurlijk ook niet.

Nicolage Rico

• 20237 berichten
  • 2389 stemmen

Nomak schreef:

Prutser of niet, Vermeer heeft hier geen schuld. Die back is gewoon een idioot om die bal zo naar achteren te trappen.

Volgende wedstrijd maar eens in de tribune laten plaatsnemen.

Vermeer heeft hier geen schuld? Kom nou, gewoon een grote fout na een erg slechte, en vooral domme, pass. Dan heb ik het niet eens over het feit hoe idioot Vermeer eruit zag.

Deed me een beetje denken aan Fernandez tegen Ajax, die op de helft van de tegenstander terugspeelde naar Mulder , die toen nog erger in de fout ging, waardoor Bulykin de bal in het doel blokte.

Quido

• 14649 berichten
  • 6140 stemmen

Vermeer timede gewoon volledig verkeerd.

depri83

• 6813 berichten
  • 1507 stemmen

Nomak schreef:

Hij staat verkeerd om die bal hard weg te koppen. En als hij die bal laat lopen heb je het risico dat die erin vliegt. Misschien had ie hem gewoon rechtstreeks in corner moeten trappen.

We kunnen hier makkelijk praten, maar kijk eens met wat voor een snelheid die bal op Vermeer af komt. En zo een bal verwacht je als keeper natuurlijk ook niet.

Hij staat verkeerd? Je ziet al een aantal seconden vantevoren dat Van Rhijn teruggaat en dat de cv's niet aanspeelbaar zijn, daarnaast is die bal nog 60m onderweg. Dat hij niet goed staat heeft hij helemaal aan zichzelf te danken.

%%%%%%

• 2543 berichten
  • 1234 stemmen

depri83 schreef:

Gert-Jan Verbeek heeft de tact van een ezel.

Lijkt me een juiste conclusie. Reijnen heeft 2 domme overtredingen gemaakt maar was natuurlijk niet niet scherp, het tegenovergestelde zelfs.

Dus Reijnen kan er niks aan doen dat hij een speler neermaait op een onnodige plek in de 2de minuut en 3 minuten later helemaal fout staat opgesteld daardoor een doorgebroken speler moet vasthouden ?

En die conclusie van die link slaat helemaal nergens op ! Ze doen net alsof dit zijn eerste top duel is als hij daarvoor tegen (grotere) Europese tegenstanders heeft gespeelt en o.a verschillende keren tegen Twente.

Verbeek heeft een tact van een ezel...,tuurlijk

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Montorsi schreef:

(quote)

Dan krijg je rood, geen geel, lijkt me niet zo verstandig dus.

Volgens mij geel hoor. Ontnemen van een scoringskans is het niet, daar waar die aanvaller nog geen deel had genomen aan het duel om de bal. Tevens heb ik nog nooit gezien dat een keeper rood kreeg na het pakken van een terugspeelbal, vaak in de meest penibele situaties.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Die bal mag vanuit die positie nooit naar Vermeer worden getrapt. Kijk hier kan hij die bal makkelijk naar Alderweireld tikken, een Ajax verdediger moet daar wel raad mee weten. En een seconde eerder kon hij de bal simpel naar die middenvelder spelen.

Die bal naar Vermeer rammen is echt de slechtste oplossing die je kan bedenken.

(afbeelding)

depri83

• 6813 berichten
  • 1507 stemmen

%%%%%% schreef:

(quote)

Dus Reijnen kan er niks aan doen dat hij een speler neermaait op een onnodige plek in de 2de minuut en 3 minuten later helemaal fout staat opgesteld daardoor een doorgebroken speler moet vasthouden ?

En die conclusie van die link slaat helemaal nergens op ! Ze doen net alsof dit zijn eerste top duel is als hij daarvoor tegen (grotere) Europese tegenstanders heeft gespeelt en o.a verschillende keren tegen Twente.

Verbeek heeft een tact van een ezel...,tuurlijk

Ik verdedig Reijnen niet over die twee overtredingen maar op zijn 'ongelukkige' uitspraak dat hij niet scherp zou zijn. Natuurlijk mag Verbeek boos op hem zijn en hem flink de waarheid zeggen, maar wel intern en zeker niet op deze manier.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.