- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #5
Het grote voetbaltopic #5
schram101
-
- 16721 berichten
- 2334 stemmen
Niet zo vreemd, want de beste spelers van Jong Oranje zitten nu bij het grote Oranje. Strootman, Willems, De Vrij, Indi, van Rhijn, Dost etc. En Clasie is geblesseerd.
Maar de eveneens erg gewaardeerde Van Aanholt, Van Dijk en Ola John falen (ook) keihard.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Maar de eveneens erg gewaardeerde Van Aanholt, Van Dijk en Ola John falen (ook) keihard.
Ik kijk het niet, maar buiten John zijn dat natuurlijk C niveau namen. Net als bv Blind in de basis. John heeft potentie het grote Oranje te halen, iemand als van Aanholt natuurlijk niet.
Buiten dat is 0-2 achter in eigen huis natuurlijk beroerd, maar het boeit me vrij weinig. Die Pot is ook een waardeloze bondscoach die nog geen speler beter heeft gemaakt.
Redlop
-
- 8961 berichten
- 3566 stemmen
Virgil van Dijk zullen de grote clubs ook niet achteraan rennen. Lachwekkend slecht bezig.
depri83
-
- 6813 berichten
- 1504 stemmen
Hilarisch verhaal in de VI over de situatie Büttner - Vitesse. Tokkies tegenover de Maffia.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Blijkbaar is Eden Hazard toch speelklaar.
depri83
-
- 6813 berichten
- 1504 stemmen
Rond: Van Persie naar Manchester United.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6140 stemmen
Haha, die Belgen nemen het wel heel serieus (nu ook al hard gefluit tijdens Wilhelmus).
Lijkt een beetje op die nep-haat van veel provincieclubs jegens Ajax (terwijl Feyenoord eigenlijk Ajax' enige 'rivaal' is, zoals Duitsland dat voor Nederland is). Ze willen er zo graag eens bij horen ...
nclo
-
- 1494 berichten
- 157 stemmen
Hilarisch verhaal in de VI over de situatie Büttner - Vitesse. Tokkies tegenover de Maffia.
Pieter Montana
-
- 6680 berichten
- 2296 stemmen
Nou, en 0/11 voor onze jongens om het volkslied te zingen. Hoe moeilijk kan het zijn om die paar regeltjes te onthouden? 
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Wel leuk dat deze Ne-Bel ergens om lijkt te gaan (eerherstel) en ze aan elkaar gewaagd zijn.
Nicolage Rico
-
- 20237 berichten
- 2389 stemmen
Lekker traag weer, die v/d Vaart.
Nicolage Rico
-
- 20237 berichten
- 2389 stemmen
Mooie club voor 'm. Alleen balen dat Feyenoord nu geen geld krijgt.
Edit: Feyenoord krijgt blijkbaar wel een paar tonnen (in geld).
Quido
-
- 14649 berichten
- 6140 stemmen
Wel leuk dat deze Ne-Bel ergens om lijkt te gaan (eerherstel) en ze aan elkaar gewaagd zijn.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Op papier dan, als is de verdediging niet erg sterk. En zijn ze voorin ook niet echt scherp.
Zo blijkt.
Big-T
-
- 556 berichten
- 395 stemmen
Mooie club voor 'm. Alleen balen dat Feyenoord nu geen geld krijgt.
Edit: Feyenoord krijgt blijkbaar wel een paar tonnen (in geld).
Waarschijnlijk een bedrag van 9 ton, mooi mee genomen dus. Zeker als we nog een jaarsalaris van Guidetti op moeten hoesten 
Wel jammer van RvP. Had hem liever bij Arsenal gezien, ook gaf hij een paar dagen geleden een verschrikkelijk interview af zeg.
nclo
-
- 1494 berichten
- 157 stemmen
1-0 achter hoor ik? Moederlief kijkt en dus heb ik geen beschikking tot de televisie tot het begin van de 2e helft.
Nicolage Rico
-
- 20237 berichten
- 2389 stemmen
En dan nog niet slechter zijn. Al is de laatste 5 minuten voor België.
RuudC
-
- 4636 berichten
- 2529 stemmen
Feyenoord gaat veel plezier beleven aan Matthijsen zie ik wel 
Ik ben vandaag voor de Belgen hoor. Ik ben dat stink EK nog niet vergeten en van Gaal is een mongool.
nclo
-
- 1494 berichten
- 157 stemmen
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Huntelaar gaat vrolijk verder waar Van Persie gestopt was. 
Macmanus
-
- 13726 berichten
- 3718 stemmen
Jezus die Heitinga zeg. Als je steeds naar achter blijft lopen dan loop je straks nog samen met een belg de goal in. Snap ook nooit waarom de verdediging zo sloom terug is. Waardeloos. Ja nee PSV heeft goede zaken gedaan met die Narsingh pfff.
Macmanus
-
- 13726 berichten
- 3718 stemmen
Denk dat men ook totaal niet weet waarover het praat als je denkt dat het probleem daar ligt. Als het achter beter loopt gaat die aanval ook wel weer goed. Wie je er ook neer zet.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6140 stemmen
Die hele driehoek Mathijsen - Heiting - De Jong kan er geen klote van. Gebeurt echt niks (tussen), sjokken alleen maar allemaal achteruit, totaal geen positiespel of aandrang om vrij te lopen / in te schuiven.
happie
-
- 6260 berichten
- 426 stemmen
Daarom gaat ie ook naar United. 
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Als je vrij kunt inschieten heeft dat geen bal met achterin te maken. Hij miste net zo'n grote kans als Van Persie tegen Denemarken en dan heb ik het dus niet (eens) over die mooie terugspeelbal in minuut 5.
Verder ben ik het met je eens dat het resultaat van een spits niet enkel bij de spits ligt.
Pieter Montana
-
- 6680 berichten
- 2296 stemmen
Er zou toch echt eens een zelfstandig naamwoord uitgevonden moeten worden voor de situatie waarin Belgen op voorsprong komen en daarna zich in slaap laten wiegen (waarna de onvermijdelijke tegengoal zal volgen)/ Misschien beter "hoogmoed komt voor de val" op die reclameborden langs het veld laten zetten als een permanent geheugensteuntje.
Nicolage Rico
-
- 20237 berichten
- 2389 stemmen
Huntelaar is daar al een hele tijd mee bezig. Zijn laatste goede wedstrijd was tegen Engeland. Zal het door die klap komen? 
Macmanus
-
- 13726 berichten
- 3718 stemmen
Dat heb ik dan gemist. Vond als we het over dezelfde kans hebben, deze niet zo groot. Maar toen was het ook van Persie zijn schuld niet. Achterin + de Jong en toen nog van Bommel lukt het gewoon niet om een gedegen opbouw te maken. Daar ligt het probleem. Het lijkt alsof Nederland veel aanvalt maar echte kansen vallen vies tegen. Zelfde was bij Denemarken. Men deed echt net alsof we 10, 100 procent kansen hadden. Viel reuze mee.
%%%%%%
-
- 2543 berichten
- 1234 stemmen
Nederland voor het eerst in dit systeem spelend op 40% tegenover 100% gemotiveerde Belgen aan elkaar gewaagd .
Het kwaliteit verschil blijft toch groot 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.