• 16.951 nieuwsartikelen
  • 181.392 films
  • 12.505 series
  • 34.618 seizoenen
  • 653.881 acteurs
  • 200.172 gebruikers
  • 9.447.486 stemmen

Het grote voetbaltopic #5

zoeken in:

Quido

• 14649 berichten
  • 6140 stemmen

Krul

Van Rhijn - De Vrij - Viergever - Urby

Maher - Anita / Clasie - Sneijder

Narsingh - Van Persie - Robben / John / Elia

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Als je er elke pot 4 om de oren wil hebben moet je dat doen. Verdediging met 0 ervaring op internationaal niveau. Middenveld idem op Sneijder na.

Onderhond

• 87684 berichten
  • 13033 stemmen

Pieter Montana schreef:

Er zou toch echt eens een zelfstandig naamwoord uitgevonden moeten worden voor de situatie waarin Belgen op voorsprong komen en daarna zich in slaap laten wiegen (waarna de onvermijdelijke tegengoal zal volgen)/ Misschien beter "hoogmoed komt voor de val" op die reclameborden langs het veld laten zetten als een permanent geheugensteuntje.

Inderdaad. Krappe 1-0 voor en dan een beetje de wedstrijd proberen controleren, terwijl dat de vorige 10 keer telkens fout is afgelopen. In plaats van rustig op zoek te gaan naar een tweede gaatje ...

Quido

• 14649 berichten
  • 6140 stemmen

Je ziet hoeveel de ervaring van Heitinga, Mathijsen en De Jong je gebracht heeft de meest recente jaren ... Dit soort jongens winnen ook wel gewoon hun kwalificatiewedstrijden. En in die twee jaar tot het volgende toernooi hebben ze vervolgens genoeg bijgeleerd (Mathijsen en co worden niet meer beter en voldoen nu al niet meer).

Pieter Montana

• 6680 berichten
  • 2296 stemmen

Ik zit met te weinig inspiratie. Laten we het houden op "een Rode Duiveltje doen"

Nicolage Rico

• 20237 berichten
  • 2389 stemmen

Bruno Martins Indi jalala jalala!

Onderhond

• 87684 berichten
  • 13033 stemmen

Pieter Montana schreef:

Ik zit met te weinig inspiratie. Laten we het houden op "een Rode Duiveltje doen"

Je hoopt er eigenlijk ook gewoon op, misschien binnekort 12e keer goeie keer ofzo

Pieter Montana

• 6680 berichten
  • 2296 stemmen

Ergens hoop ik nog dat Wilmots een spelerstruitje aantrekt en de manschappen even gaat tonen hoe het moet.

Onderhond

• 87684 berichten
  • 13033 stemmen

Wel lief dat Nederland ons kunstje nu ook probeert te kopiëren

Quido

• 14649 berichten
  • 6140 stemmen

Daar heb je de ervaring van De Jong

Edit: en Stekelenburg.

Nicolage Rico

• 20237 berichten
  • 2389 stemmen

Oerlewapper, die de Jong. Volgende keer Clasie. Nu al beter.

Onderhond

• 87684 berichten
  • 13033 stemmen

De grootste verdienste van Belgie is dat ze de tegenstander kunnen verleiden even slecht te spelen Wel leuk voor Driesje.

RuudC

• 4636 berichten
  • 2529 stemmen

haha, wat een wedstrijd!

Nicolage Rico

• 20237 berichten
  • 2389 stemmen

Stekelenburg.

Comedy capers dit.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Leuke pot. Wel effe 3-3 maken.

Onderhond

• 87684 berichten
  • 13033 stemmen

Oei, die kop van Van Gaal

WardT

• 274 berichten
  • 3170 stemmen

Ach, in ieder geval een PSVer die ons de das om doet

Misschen dat Van Gaal zich ook meteen van zijn beste kant laat zien nu na de wedstrijd.

Pieter Montana

• 6680 berichten
  • 2296 stemmen

De Rode Duivels die zich niet in slaap laten wiegen wanneer ze op voorsprong staan? We kunnen wel spreken van een klein mirakel nu Leuk om zo de Olympische Spelen door te spoelen.

Nicolage Rico

• 20237 berichten
  • 2389 stemmen

Genant.

Stekelenburg keepte aardig, maar ziet er de hele wedstrijd al ontzettend onzeker uit. Straalt echt niks uit. Zak aardappels.

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

. .

RuudC

• 4636 berichten
  • 2529 stemmen

'tis stil aan de overkant!

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

%%%%%%

• 2543 berichten
  • 1234 stemmen

Jan vertonghen gaat helemaal los

Deze game leefde wel in Belgie zeg....,jeetje.

Ik heb het idee dat Nederland behoorlijk op de automatische piloot speelde.

jarno1975 (moderator series)

• 10987 berichten
  • 2803 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Genant.

Stekelenburg keepte aardig, maar ziet er de hele wedstrijd al ontzettend onzeker uit. Straalt echt niks uit. Zak aardappels.

Ik wilde net posten dat Stekelenburg als een natte krant in dat doel staat. Ik vind hem een goede keeper maar wat hij vandaag laat zien is 3x niks.

nclo

• 1494 berichten
  • 157 stemmen

Echt drama. Witte zakdoekjes liggen al klaar. Verliezen van België! Ja je hoort het goed Bel-gi-e! Je speelt met een peuterspeelzaal achterin en dan verlies je ook van OSD '29. Wat beroerd is dit zeg. Mirakel is dit allerminst. Gewoon kwaliteit te weinig, Als je op zo'n niveau nog blunders maakt dan is het gedaan. Aan de andere kant, wen er maar aan want de periode is voorbij dat wij zeggen ''Bulgarije? Die pakken wij ff.'' Zelfs daar kunnen wij nu nog van verliezen. Wen er maar aan, Nederland zal tussen nu en 3 jaar op de positie staan waar de Belgen stonden.

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Ik ken iemand die ondanks de warmte goed gaat slapen vannacht.

Als Nederland op deze manier op zeven september tegen Turkije speelt, gaan ze een dikke pandoering krijgen.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

%%%%%% schreef:

Het idee van de auto-pilot is om zonder al te veel moeite je bestemming goed te bereiken, niet om keihard in zee te crashen zoals Nederland nu doet.....

Jesper187

• 6434 berichten
  • 2462 stemmen

Nou nou, wat een drama... Ik lig er geen nacht langer wakker van. Het was na al die wanprestaties ook wel te verwachten..

nclo

• 1494 berichten
  • 157 stemmen

Stekelenburg doet het trouwens best aardig. Zonder hem hadden wij er 2 á 3 meer tegen gekregen.

RuudC

• 4636 berichten
  • 2529 stemmen

%%%%%% schreef:

België speelt gewoon een sterke match. Daar is niks op af te dingen. Oranje blijft zichzelf maar overschatten en dan krijg je dit soort blamages.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.