- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #5
Het grote voetbaltopic #5
Quido
-
- 14649 berichten
- 6140 stemmen
Krul
Van Rhijn - De Vrij - Viergever - Urby
Maher - Anita / Clasie - Sneijder
Narsingh - Van Persie - Robben / John / Elia
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Als je er elke pot 4 om de oren wil hebben moet je dat doen. Verdediging met 0 ervaring op internationaal niveau. Middenveld idem op Sneijder na.
Onderhond
-
- 87684 berichten
- 13033 stemmen
Er zou toch echt eens een zelfstandig naamwoord uitgevonden moeten worden voor de situatie waarin Belgen op voorsprong komen en daarna zich in slaap laten wiegen (waarna de onvermijdelijke tegengoal zal volgen)/ Misschien beter "hoogmoed komt voor de val" op die reclameborden langs het veld laten zetten als een permanent geheugensteuntje.
Inderdaad. Krappe 1-0 voor en dan een beetje de wedstrijd proberen controleren, terwijl dat de vorige 10 keer telkens fout is afgelopen. In plaats van rustig op zoek te gaan naar een tweede gaatje ...
Quido
-
- 14649 berichten
- 6140 stemmen
Je ziet hoeveel de ervaring van Heitinga, Mathijsen en De Jong je gebracht heeft de meest recente jaren ... Dit soort jongens winnen ook wel gewoon hun kwalificatiewedstrijden. En in die twee jaar tot het volgende toernooi hebben ze vervolgens genoeg bijgeleerd (Mathijsen en co worden niet meer beter en voldoen nu al niet meer).
Pieter Montana
-
- 6680 berichten
- 2296 stemmen
Ik zit met te weinig inspiratie. Laten we het houden op "een Rode Duiveltje doen"
Nicolage Rico
-
- 20237 berichten
- 2389 stemmen
Bruno Martins Indi jalala jalala! 
Onderhond
-
- 87684 berichten
- 13033 stemmen
Ik zit met te weinig inspiratie. Laten we het houden op "een Rode Duiveltje doen"
Je hoopt er eigenlijk ook gewoon op, misschien binnekort 12e keer goeie keer ofzo 
Pieter Montana
-
- 6680 berichten
- 2296 stemmen
Ergens hoop ik nog dat Wilmots een spelerstruitje aantrekt en de manschappen even gaat tonen hoe het moet.
Onderhond
-
- 87684 berichten
- 13033 stemmen
Wel lief dat Nederland ons kunstje nu ook probeert te kopiëren 
Quido
-
- 14649 berichten
- 6140 stemmen
Daar heb je de ervaring van De Jong 
Edit: en Stekelenburg.
Nicolage Rico
-
- 20237 berichten
- 2389 stemmen
Oerlewapper, die de Jong. Volgende keer Clasie. Nu al beter.
Onderhond
-
- 87684 berichten
- 13033 stemmen
De grootste verdienste van Belgie is dat ze de tegenstander kunnen verleiden even slecht te spelen
Wel leuk voor Driesje.
Nicolage Rico
-
- 20237 berichten
- 2389 stemmen
Stekelenburg. 
Comedy capers dit.
WardT
-
- 274 berichten
- 3170 stemmen
Ach, in ieder geval een PSVer die ons de das om doet 
Misschen dat Van Gaal zich ook meteen van zijn beste kant laat zien nu na de wedstrijd.
Pieter Montana
-
- 6680 berichten
- 2296 stemmen
De Rode Duivels die zich niet in slaap laten wiegen wanneer ze op voorsprong staan? We kunnen wel spreken van een klein mirakel nu
Leuk om zo de Olympische Spelen door te spoelen.
Nicolage Rico
-
- 20237 berichten
- 2389 stemmen
Genant.
Stekelenburg keepte aardig, maar ziet er de hele wedstrijd al ontzettend onzeker uit. Straalt echt niks uit. Zak aardappels.
%%%%%%
-
- 2543 berichten
- 1234 stemmen
Jan vertonghen gaat helemaal los 
Deze game leefde wel in Belgie zeg....,jeetje.
Ik heb het idee dat Nederland behoorlijk op de automatische piloot speelde.
jarno1975 (moderator series)
-
- 10987 berichten
- 2803 stemmen
Genant.
Stekelenburg keepte aardig, maar ziet er de hele wedstrijd al ontzettend onzeker uit. Straalt echt niks uit. Zak aardappels.
Ik wilde net posten dat Stekelenburg als een natte krant in dat doel staat. Ik vind hem een goede keeper maar wat hij vandaag laat zien is 3x niks.
nclo
-
- 1494 berichten
- 157 stemmen
Echt drama. Witte zakdoekjes liggen al klaar. Verliezen van België! Ja je hoort het goed Bel-gi-e! Je speelt met een peuterspeelzaal achterin en dan verlies je ook van OSD '29. Wat beroerd is dit zeg. Mirakel is dit allerminst. Gewoon kwaliteit te weinig, Als je op zo'n niveau nog blunders maakt dan is het gedaan. Aan de andere kant, wen er maar aan want de periode is voorbij dat wij zeggen ''Bulgarije? Die pakken wij ff.'' Zelfs daar kunnen wij nu nog van verliezen. Wen er maar aan, Nederland zal tussen nu en 3 jaar op de positie staan waar de Belgen stonden.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Ik ken iemand die ondanks de warmte goed gaat slapen vannacht.
Als Nederland op deze manier op zeven september tegen Turkije speelt, gaan ze een dikke pandoering krijgen.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Het idee van de auto-pilot is om zonder al te veel moeite je bestemming goed te bereiken, niet om keihard in zee te crashen zoals Nederland nu doet.....
Jesper187
-
- 6434 berichten
- 2462 stemmen
Nou nou, wat een drama... Ik lig er geen nacht langer wakker van. Het was na al die wanprestaties ook wel te verwachten..
nclo
-
- 1494 berichten
- 157 stemmen
Stekelenburg doet het trouwens best aardig. Zonder hem hadden wij er 2 á 3 meer tegen gekregen.
RuudC
-
- 4636 berichten
- 2529 stemmen
België speelt gewoon een sterke match. Daar is niks op af te dingen. Oranje blijft zichzelf maar overschatten en dan krijg je dit soort blamages.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.