- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #5
Het grote voetbaltopic #5
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Van Persie nadert de top 10 van topscoorders van Oranje allertijden.
Heeft ie ook 7 jaar in de basis over mogen doen he.
Sowieso hebben wij geen echte goalgetters in Oranje. Kluivert stopte in 2003 zo'n beetje serieus met scoren voor Oranje en bijna 10 jaar later staat hij nog strak aan kop met 40 goals.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Van Persie nadert de top 10 van topscoorders van Oranje allertijden.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Wil jij aub dit topic blijven bezoeken? Je zegt constant wat ik ook denk 
schram101
-
- 16721 berichten
- 2334 stemmen
Logisch, Van Persie heeft ook lang niet altijd in de spits gestaan.
Nicolage Rico
-
- 20237 berichten
- 2389 stemmen
De twee holmaatjes hebben elkaar gevonden.
Jammer van de grote afstand.
Vreemde argumentatie, Huntelaar scoorde er nog meer en had daar minder wedstrijden voor nodig.
Dan is "Van Persie heeft nooit wat gepresteerd in Oranje" nog een vreemdere argumentatie. Maar goed, ben enorm Van Persie/Huntelaar moe. 
Belangrijkste is dat Oranje weer gaat presteren.
nclo
-
- 1494 berichten
- 157 stemmen
Logisch, Van Persie heeft ook lang niet altijd in de spits gestaan.
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Tsja, als het hier over Huntelaar/v Persie gaat gaat het natuurlijk eigenlijk over die 2 clubs waar ze gespeeld hebben, beetje debiel natuurlijk. Iedereen kan zien dat Huntelaar als spits gewoon stukken beter is en rendeert. V Persie is bij Arsenal een uitstekende speler (pure spits is hij daar trouwens ook niet echt), maar kan of wil zich bij het NL elftal gewoon niet in een andere rol schikken, dan wordt het dus ook nooit wat. Simpel.
Nicolage Rico
-
- 20237 berichten
- 2389 stemmen
Ben een fan van de voetballer Van Persie. Vond hem een tijd geleden ook een eikel (die trekjes krijgt hij nu weer). Gewoon een schitterende, sierlijke voetballer, die de mooiste goals scoort. Ben ook een fan (al is dat minder) van Sneijder en Robben in vorm, of voorheen van Bergkamp en van Nistelrooij. Ik geloof niet dat één van deze spelers ooit bij Feyenoord hebben gevoetbald. 
kos
-
- 46782 berichten
- 8927 stemmen
Ik ga me eens denk ik niet bemoeien met het Oranjegezever. We zien het wel het komende jaar. Laat Louis maar een tijdje zn best doen, dan zie ik tegen die tijd wel hoe het er voor staat.
depri83
-
- 6813 berichten
- 1504 stemmen
Kan me er voorlopig, gezien het EK en de nieuwe bondscoach, ook weinig druk over maken.
rep_robert
-
- 27539 berichten
- 4134 stemmen
"Het zijn allemaal onzinverhalen", benadrukt Assaidi woensdag in het Algemeen Dagblad. "Dat is echt niet waar. Als ik voor het geld had gekozen, was ik wel naar het buitenland gegaan. Ik wil echter niet naar het buitenland, maar bij mijn familie in Amsterdam blijven. Ik heb nooit een geheim gemaakt van mijn wens om voor Ajax te voetballen en nog steeds hoop ik dat het doorgaat."
"We zijn nog steeds in gesprek, de transfer is zeker nog niet afgeketst", benadrukt Assaidi, die in het Abe Lenstra Stadion nog een contract voor een jaar heeft. Uit de eerste aanbieding van Ajax sprak wel onvoldoende waardering, zo claimde zaakwaarnemer Mino Raiola al eerder. "Op deze manier is de kans op een akkoord tussen Ajax en Assaidi klein. Het verschil tussen vraag en aanbod is te groot op dit moment. Bovendien zijn er ook clubs uit het buitenland geïnteresseerd in Oussama
Ja hoor
Waarom duurt het tekenen dan zo lang, terwijl de clubs er al een week lang uit zijn met elkaar. Denk wel dat Ajax rond de miljoen zal zitten qua salaris. Meer moet hij ook echt niet gaan eisen/verwachten.
Ik denk persoonlijk dat het aan Raiola ligt, die begint over buitenlandse kapers op de kust terwijl Assaidi niet naar het buitenland wil. Misschien moeten spelers zelf eens bij de onderhandelingen aan tafel gaan zitten...
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Hehe, dat is ook wat ik dacht rep. Clubs zijn er al een week uit, maar het is nog niet rond. Rara vanwege welk punt zou dat toch zijn.
Geloof Assaidi overigens wel, die komt hier graag heen, maar die Raiola lijkt weer druk bezig te zijn hem naar het buitenland te pushen.
kos
-
- 46782 berichten
- 8927 stemmen
Raiola is natuurlijk inderdaad een rat. Die moet je eigenlijk zo ver mogelijk buiten je club houden..
Aan de andere kant klinkt het idd wel logisch wat ie zegt. Als je voor het geld kiest had hij allang in het buitenland gezeten.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Ik zat naast Theo Van Duivenbode die vertelde dat Assiadi 1,2 vroeg, maar dat ze dat niet gingen betalen aan iemand die nu 4 ton verdient.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Ik zat naast Theo Van Duivenbode die vertelde dat Assiadi 1,2 vroeg, maar dat ze dat niet gingen betalen aan iemand die nu 4 ton verdient.
Reinbo, onze Ajax insider! 
1,2 vind ik nog schandalig veel. Ik had bv 9 ton al meer dan zat voor hem gevonden. Heeft ie toch 2,5x zijn Heerenveen salaris.
Misschien ben ik ouderwets, maar het moet toch ook een eer zijn om voor Ajax/PSV/Feyenoord te mogen spelen? Helemaal bij Ajax momenteel. Je speelt CL voetbal, je speelt om de titel en je wordt begeleid door mensen als De Boer en Bergkamp. Als ik een beetje goede voetballer was had ik gesmeekt om er te kunnen spelen.
Redlop
-
- 8961 berichten
- 3566 stemmen
Uit de eerste aanbieding van Ajax sprak wel onvoldoende waardering, zo claimde zaakwaarnemer Mino Raiola
Dat zou dan geheel terecht zijn. Niet mee in zee gaan met dit maffiabaasje.
eRCee
-
- 13453 berichten
- 1981 stemmen
Heeft ie ook 7 jaar in de basis over mogen doen he.
Van Persie heeft echt geen zeven jaar een basisplaats in Oranje gehad. In 2008 was hij gewoon wisselspeler en mocht hij alleen bij het potje tegen Roemenie om niks in de basis starten.
4 jaar basisspeler komt dichter bij de waarheid.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Het is in ieder geval buiten de lijnen een grote eikel geworden, erg jammer.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Voetbalzone - Verheijen: 'Als ik coach van Ajax was, zou ik de ogen uit mijn kop schamen'
Kan die man niet eens ergens in Gabon gaan werken in een dorp zonder internet ofzo? Hoogst vermoeiend, deze aandachtsgeile drol. Of hij nu gelijk heeft of niet.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen

Vanavond trouwens de 100e interland van Raffie. 
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Ja, debuut onder van Gaal gemaakt en interland 100 onder van Gaal nu. Mooi.
En hij is pas 29. Ik sluit niet uit dat hij recordinternational wordt. Die 31 interlands zijn op zich nog te halen voor hem om gelijk te komen met vd Sar.
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Voetbalzone - Verheijen: 'Als ik coach van Ajax was, zou ik de ogen uit mijn kop schamen'
Kan die man niet eens ergens in Gabon gaan werken in een dorp zonder internet ofzo? Hoogst vermoeiend, deze aandachtsgeile drol. Of hij nu gelijk heeft of niet.
Het is wel een soort troll ja, maar er zit wel een punt in.. ik snap ook niets van die blessuregolf, al lijkt het me sterk dat je dat allemaal op het conto van de Boer kunt schuiven 
rep_robert
-
- 27539 berichten
- 4134 stemmen
Iemand als Boerrigter die al een behoorlijke tijd met een oma rug kampt lijkt me ook niet iets wat je op de Boer kan afschuiven nee. Die gast evenaart kos in het zuurpruim zijn 
schram101
-
- 16721 berichten
- 2334 stemmen
Jong Oranje al 0-2 achter. Zonde.
nclo
-
- 1494 berichten
- 157 stemmen
Jong Oranje is ook al een drama, het wel leuk doen tegen Bulgarije waar elk kind wat je ziet voetballend op het schoolplein ook wel 5 doelpunten tegen maakt en dan vervolgens 2-0 achterstaan tegen de Italianen. Echt gewoon veel te grimmig.
nclo
-
- 1494 berichten
- 157 stemmen
Al na 2 minuten 1-0 en dan kijk je nog niet eens na een kwartier tegen een 2-0 achterstand aan. Pluspunt: er is nog genoeg tijd om het goed te maken.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Niet zo vreemd, want de beste spelers van Jong Oranje zitten nu bij het grote Oranje. Strootman, Willems, De Vrij, Indi, van Rhijn, Maher, Dost etc. En Clasie is geblesseerd.
schram101
-
- 16721 berichten
- 2334 stemmen
Tering, wat zijn ze ontzettend slecht zeg. Het doet gewoon zeer aan de ogen.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.