• 16.444 nieuwsartikelen
  • 180.250 films
  • 12.400 series
  • 34.347 seizoenen
  • 651.790 acteurs
  • 199.760 gebruikers
  • 9.423.523 stemmen

Het grote voetbaltopic #5

zoeken in:

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Jammer zeg. Maar dit geeft wel veel goede moed voor het seizoen in de MM competitie. Daar kunnen we als we zo spelen iedereen pakken (dan wel 1 keer scoren). Tegen Kiev had ik ze vooraf weinig kans gegeven, maar ze hebben het erg goed gedaan. Jammer van die Stevie Wonders in de spits.

Enkel vervelend dat er weer een mongool dingen op het veld gooit op het eind.

en die 0-1 natuurlijk. Maar dat maakt geen drol meer uit.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Wordt nog 0-1 in de blessuretijd.

jordandejong

• 4774 berichten
  • 1432 stemmen

Seriously.............

kos

• 46754 berichten
  • 8900 stemmen

Nou Ajacieden ook weer blij.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

En dat is € 50! Thank you Mr Brown

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Ach, prima lesje mentale weerbaarheid. Worden ze mannen van. Kan Koeman het hele seizoen op terugvallen.

%%%%%%

• 2543 berichten
  • 1234 stemmen

%%%%%% schreef:

Voetbalzone - Gudde: 'Gegarandeerd 2,1 miljoen euro bij uitschakelen van Kiev'

2 Feyenoord spelers gaan aleen op de keeper van kiev af en dan zie je ze de bal naast plaatsen

Je gaat in de wedstrijd zien dat kiev 1 kans nodig zal hebben om te scoren.

Sneu voor Feyenoord.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

(afbeelding)

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Petje af voor Feyenoord hoor, dat moet gezegd worden Reinbo. Als ze dit niveau iedere week hadden dadelijk (wat niet gaat gebeuren) waren ze titelkandidaat.

rep_robert

• 27527 berichten
  • 4115 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Potver, Feyenoord-Kiev is al begonnen! Ik dacht 20.45 uur. Ik zeg 1-1.

Ik lees hier pas dat ze speelden. Lekker hahaha. Las nu pas dat Feyenoord nog voorrondes voor de EL moet spelen. Ik dacht dat ze helemaal geen Europees hadden. Hoopte ik eigenlijk tevergeefs dat ze stiekem van Kiev zouden winnen, nergens voor nodig geweest

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Ik zie niet waarom ze niet dit niveau elke week kunnen halen. Hopelijk een kort Europees avontuur en ze zullen gretig genoeg zijn. Matthijsen erbij voor nog wat mee balans en wie wie Goaldetti.

Nee, heb Feyenoord dit jaar 3 keer gezien en vond ze steeds sterker dan vorig jaar. Enkel de spits ontbreekt, maar op MM niveau zal scoren minder een probleem zijn.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Dit niveau heb je niet 34 duels Reinbo. In zulke duels piek je vaak als club. Uit tegen RKC en NEC speel je gewoon weer stroperig en matig. Doen Ajax en PSV overigens ook hoor.

rep_robert

• 27527 berichten
  • 4115 stemmen

Ach ja, de Nederlandse clubs zijn toch wisselvallig vaak. Het zou me niets verbazen als ze komend weekend ruk zouden spelen.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Reinbo schreef:

Ik zie niet waarom ze niet dit niveau elke week kunnen halen.

Net zoals dat Ajax zich tegen bijv. Milan, of de kampioenswedstrijd tegen Twente eenmalig boven zichzelf uitstijgen. Pure mentale kwestie.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

30 augustus mogen de echt grote teams zich melden bij de CL loting

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

In de volgende ronde mag dat Kiev er toch echt wel uitvliegen hoor. Wat een farce is die club; 31 miljoen erin gepompt en vervolgens weggespeeld door Feyenoord.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Volgende ronde graag Kiev en Braga eruit, dan komt Ajax in CL pot 2 ipv 3.

rep_robert

• 27527 berichten
  • 4115 stemmen

Materny schreef:

In de volgende ronde mag dat Kiev er toch echt wel uitvliegen hoor. Wat een farce is die club; 31 miljoen erin gepompt en vervolgens weggespeeld door Feyenoord.

31 miljoen is niet genoeg om een club daadwerkelijk te versterken op CL niveau. 31 miljoen in spelers steken is meer van het niveau van PSV of Ajax in een vies seizoentje

Big-T

• 556 berichten
  • 395 stemmen

Wat een kansen

%%%%%%

• 2543 berichten
  • 1234 stemmen

Wat ik me nu afvraag is wat voor machine heeft Willem 2 nu in de spits staan als ze die Brown af hebben getest ?

Ik ben in iedergeval wat minder vrolijk als AZ bij Willem 2 uit moet gaan spelen.

kos

• 46754 berichten
  • 8900 stemmen

(afbeelding)

Hallo, daar waren we weer

toch zonde, een legioen als van Feyenoord verdient meer van dit soort wedstrijden.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

kos schreef:

(afbeelding)

Hallo, daar waren we weer

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Voetbalzone - Overmars opnieuw in gesprek met Heerenveen over Assaidi

Toch enorm knap, die clubwatcher op Ajax Netwerk had wederom gelijk.

Assaidi zou ons enorm versterken.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Geen complete afgang, dat valt mee. De MM clubs staan nu op 1 uit 10 ofzo in de voorrondes, dat zegt genoeg. De CL is een grote stap te ver, zo blijkt maar weer.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

otherfool schreef:

Geen complete afgang, dat valt mee. De MM clubs staan nu op 1 uit 10 ofzo in de voorrondes, dat zegt genoeg. De CL is een grote stap te ver, zo blijkt maar weer.

Jij hebt geen recht van spreken daar waar jij blijkbaar alleen maar herhalingen van Epke hebt gezien vanavond. Feyenoord was gewoon 150 minuten de baas tegen die nep Russen. Prachtige pot gezien van onze Rotterdamse vrienden.

Tevens staat Oekraïne achter Nederland op de coëfficentenlijst.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

otherfool schreef:

Laatste 10 jaar genoeg goede prestaties van Nederland in de CL te zien. Glas halfleeg of halfvol he.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Voetbalzone - Overmars opnieuw in gesprek met Heerenveen over Assaidi

Toch enorm knap, die clubwatcher op Ajax Netwerk had wederom gelijk.

Assaidi zou ons enorm versterken.

Aan de ene kant wel zonde. Zou betekenen dat 2 namen ( ' Boerrigter, Fischer of Assaidi') moeten gaan banken dadelijk. Voor de breedte is het natuurlijk fantastisch! Toch zie ik liever een nieuwe LCV uit de hoge hoed komen morgen, dan een linksbuiten.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Fischer is toch geen echte linksbuiten, die zie ik eerder regelmatig invallen bij aanvallende middenvelder links en anders als linksbuiten, maar een basisplek pakt ie toch niet. En Boerrigter tsja...erg goede speler, maar breekbaar als glas. Ik heb graag minimaal 1 speler waarvan je weet dat ie de 30 potjes kan halen in de competitie. En Assaidi zou ook soms op rechts kunnen.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Materny schreef:

Feyenoord was gewoon 150 minuten de baas tegen die nep Russen.

En dan toch 2x verliezen, knap.

Het niet kwalificeren past gewoon in de traditie van de MM clubs, laten we nou even eerlijk zijn.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

otherfool schreef:

(quote)

En dan toch 2x verliezen, knap.

Het niet kwalificeren past gewoon in de traditie van de MM clubs, laten we nou even eerlijk zijn.

Jaja, ik snap het. Maar Nederlandse clubs hebben meer te zoeken in de CL dan Oekrainse (volgens jouw filosofie). Als we tenminste de officiële ranking als uitgangspunt nemen. Als de Eredivisie de MM League is, hoe wil je de Oekrainse dan wel niet noemen. Die competitie en clubs zijn nog altijd inferieur aan de Nederlands.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.