- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #5
Het grote voetbaltopic #5
Asaharo
-
- 1042 berichten
- 624 stemmen
Een groot omkoopschandaal in de voetbalwereld is in wording. Het zou gaan om matchen in de Champions Leaque, EK-WK kwalificaties en nationale competities.
mjk87 (moderator films)
-
- 14680 berichten
- 4592 stemmen
(...) Het zou gaan om matchen in de Champions Leaque(...)
*kuch* Zagreb Lyon 1-7 *kuch*
nclo
-
- 1494 berichten
- 157 stemmen
Dat was wel een memorabele wedstrijd waar wij over 10 jaar nog steeds met twijfel in de mond over zullen praten.
DMF
-
- 1042 berichten
- 385 stemmen
Veel van die zaken zullen ook om onzinnige dingen gaan. Het weggeven van een ingooi, hoekschop, gele kaart pakken, enzovoort. Al ben ik ook benieuwd in hoeverre er echt resultaten gekocht zijn. Lex Immers behoort dan in ieder geval tot de hoofdverdachten.
Minken
-
- 668 berichten
- 494 stemmen
Veel van die zaken zullen ook om onzinnige dingen gaan. Het weggeven van een ingooi, hoekschop, gele kaart pakken enzovoort. Al ben ik ook benieuwd in hoeverre er echt resultaten gekocht zijn. Lex Immers behoort dan in ieder geval tot de hoofdverdachten.
Haha onze Lex, wat heeft hij toch een kansen gemist. Ik ben benieuwd wat Koeman gaat doen tegen Az, hoop toch dat hij laat staan zo.
DMF
-
- 1042 berichten
- 385 stemmen
Haha onze Lex, wat heeft hij toch een kansen gemist. Ik ben benieuwd wat Koeman gaat doen tegen Az, hoop toch dat hij laat staan zo.
Reken er maar op dat ons stuk verdriet weer gaat spelen.
Chucky92
-
- 1688 berichten
- 378 stemmen
Omdat het sneu is een zelfverklaarde aartsvijand te hebben? Misschien heeft het wel een andere reden.
Jij bent sneu, ik had het over Ajax omdat die nog realistisch is om in te halen stumper. Niet vanwege Ajax haat, maar PSV is te ver weg en 2e plaats kan. Dat Ajax toevallig 2e staat...
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Een groot omkoopschandaal in de voetbalwereld is in wording. Het zou gaan om matchen in de Champions Leaque, EK-WK kwalificaties en nationale competities.
Na het wielrennen zal het voetbal ook wel kapot gaan.
Darten zal wel de enige sport zijn waar ze het legaal is om verboden middelen te gebruiken. 
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Dus daarom ging het zo kut met Feyenoord.... 
Die 10-0 tegen PSV is nu ook niet meer serieus te nemen.....
schram101
-
- 16700 berichten
- 2310 stemmen
Gelukkig is die Heitinga niet opgeroepen voor woensdag zeg. Was weer comedy capers zo te zien tegen Aston Villa met hem.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Jij bent sneu, ik had het over Ajax omdat die nog realistisch is om in te halen stumper. Niet vanwege Ajax haat, maar PSV is te ver weg en 2e plaats kan. Dat Ajax toevallig 2e staat...

Net of Utrecht enige kans heeft Ajax in te halen.
Verder sluit ik me helemaal bij de rest aan. Zo typerend dat je van alle ploegen Ajax noemt 
En PSV staat maar 3 punten boven Ajax, dus als je Ajax verwacht in te halen dan is PSV ook gewoon in zicht.
Ook wel grappig trouwens dat je alleen hier op komt dagen als Utrecht eens een potje wint.
Hilarisch.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Die wedstrijd is inderdaad verkocht of ze hebben hem expres laten lopen.
Zou me niks verbazen als het om 2 duels van Zagreb gaat, aangezien ze 2 CL hoofdtoernooi duels op de korrel hebben.
De echte bekende clubs van enig kaliber in de CL gaan echt niet frauderen.
Vraag me trouwens wel af welke 5 Nederlanders verdacht worden. Jupiler League spelers? Een onbekende Nederlandse coach in een bananenland? Ben benieuwd.
Chucky92
-
- 1688 berichten
- 378 stemmen

Net of Utrecht enige kans heeft Ajax in te halen.
Verder sluit ik me helemaal bij de rest aan. Zo typerend dat je van alle ploegen Ajax noemt 
En PSV staat maar 3 punten boven Ajax, dus als je Ajax verwacht in te halen dan is PSV ook gewoon in zicht.
Ook wel grappig trouwens dat je alleen hier op komt dagen als Utrecht eens een potje wint.
Hilarisch.
Ooh leuk, onze opperneus moet ook wat zeggen. Hoe kan jij zeggen dat Utreg die neuzen niet kan inhalen, terwijl wij maar 4 punten achterstaan. Vitesse wordt door iedereen als titelkandidaad beschouwd, maar dan kan Utreg dat ook beschouwd worden. Niet dat Utreg en Vitesse kampioen worden.
DMF
-
- 1042 berichten
- 385 stemmen
Vraag me trouwens wel af welke 5 Nederlanders verdacht worden. Jupiler League spelers? Een onbekende Nederlandse coach in een bananenland? Ben benieuwd.
Misschien krijgt Van Bommel ook een leuk zakcentje per ontvangen gele kaart... 
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Ooh leuk, onze opperneus moet ook wat zeggen. Hoe kan jij zeggen dat Utreg die neuzen niet kan inhalen, terwijl wij maar 4 punten achterstaan. Vitesse wordt door iedereen als titelkandidaad beschouwd, maar dan kan Utreg dat ook beschouwd worden. Niet dat Utreg en Vitesse kampioen worden.
Kandidaat is met een t.
En Utrecht gaat de neuzen niet inhalen nee. Hop, nu weer je cappuchonnetje op en terug naar je Bunnikside!
Vitesse is overigens geen serieuze titelkandidaaT,
Maar even iets grappigers:
Van Raaij: 'Ajax zal De Telegraaf wel gebruiken om Maher te halen' - voetbalzone.nl

The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Misschien krijgt Van Bommel ook een leuk zakcentje per ontvangen gele kaart...
Hij laat wel een peperdure nieuwe villa bouwen. Misschien moet Interpol daar toch eens achteraan gaan....
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
Van Raaij: 'Ajax zal De Telegraaf wel gebruiken om Maher te halen' - voetbalzone.nl
(afbeelding)
Sigthórsson is destijds ook helemaal gek gemaakt door De Telegraaf en Ajax hoor, dus zo gek vind ik het nog niet.
@Chucky: Vitesse stond er toen erg goed voor. Utrecht, laten we eerlijk zijn, is geen serieuze titelkandidaat. Beetje seizoen à la ADO dat alles meezit.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
City zal wel omgekocht zijn. Verliezen van Ajax. Nee, daar zit een luchtje aan.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
City zal wel omgekocht zijn. Verliezen van Ajax. Nee, daar zit een luchtje aan.
Dan zal Ajax vorig seizoen ook wel omgekocht zijn. Ajax verliest immers nooit van Feyenoord.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
(afbeelding)
De Telegraaf is een kutkrant en Ajax maakt inderdaad spelers gek om ervoor te zorgen dat ze zo goedkoop mogelijk naar Amsterdam komen.
Maar als er één club is geweest die de afgelopen winter een speler gek heeft proberen te maken dan is het PSV wel.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Dan zal Ajax vorig seizoen ook wel omgekocht zijn. Ajax verliest immers nooit van Feyenoord.
Zo'n hattrick aankondigen is inderdaad wel verdacht. 
depri83
-
- 6813 berichten
- 1492 stemmen
Kandidaat is met een t.
En Utrecht gaat de neuzen niet inhalen nee. Hop, nu weer je cappuchonnetje op en terug naar je Bunnikside!
Vitesse is overigens geen serieuze titelkandidaaT,
(afbeelding)
Ze geven zelf grif toe een Ajax-krant te zijn dus waarom zouden ze hierin niet Ajax-gezind zijn?
Montorsi
-
- 9744 berichten
- 2390 stemmen
De kaart van Mathijsen is geschrapt. Mooiste is dat het daar ook bij blijft en hij niet aan Bruno gegeven kan worden 
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4114 stemmen
Maher leest natuurlijk elke dag de Telegraaf 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Beetje jammer dat de kaart van Mathijsen geschrapt is. Goed nieuws voor andere clubs maar een schorsing is welkom. Ronals is blijkbaar dol op die verzakende non-valeur, net als Louis overigens. Ik snap het niet.
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Hilarisch.
Als dat het criterium zou zijn, zou je hem bijna iedere week hier zien.
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Beetje jammer dat de kaart van Mathijsen geschrapt is. Goed nieuws voor andere clubs maar een schorsing is welkom. Ronals is blijkbaar dol op die verzakende non-valeur, net als Louis overigens. Ik snap het niet.
Maakt teveel fouten, inderdaad, hoewel hij een lange periode voor de winterstop sterk speelde.
Montorsi
-
- 9744 berichten
- 2390 stemmen
ondanks alles nog veel liever Mathijsen dan Nelom.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Laat BMI maar lekker spelen waar hij op zijn best is, vind Nelom niet zo verkeerd op linksback. Al heb ik liever Woudenberg maar twijfel of Ronald het aan durft. Ook Kongolo een beter alternatief voor Jorisje.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.