• 16.444 nieuwsartikelen
  • 180.249 films
  • 12.400 series
  • 34.347 seizoenen
  • 651.786 acteurs
  • 199.756 gebruikers
  • 9.423.188 stemmen

Het grote voetbaltopic #5

zoeken in:

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Het gebeurt al jaren en dat nu aan gaan kaarten .

Montorsi

• 9744 berichten
  • 2390 stemmen

Het mag ook wel eens ophouden 13 jaar later...

rep_robert

• 27527 berichten
  • 4115 stemmen

Nieuw uitvakje in de Kuip zie ik. Nog wel uitbreidbaar naar een capaciteit van 1600 man 1 maal per seizoen wanneer Ajax weer mag komen ooit?

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Opvallende deal in de maak lees ik.

Balotelli van City naar AC Milan, El Sharaawy van AC Milan naar Napoli en Cavani van Napoli naar City.

Weird.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Montorsi schreef:

Het mag ook wel eens ophouden 13 jaar later...

Voor dergelijke supporters vast niet aan de orde, aangezien ze zo graag nog teruggrijpen naar gebeurtenissen uit begin jaren 40.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Chucky92

• 1688 berichten
  • 378 stemmen

j0enne schreef:

FC Twente heeft zondag na de wedstrijd tegen Feyenoord de vuurwerkgeluiden die tijdens het duel klonken aangekaart. In het wedstrijdrapport van arbiter Pieter Vink liet de Enschedese club opnemen dat het zich zeer had gestoord aan het gedrag van een deel van het publiek in Rotterdam.

Triest zeg, en is niet de eerste keer.

Twente supporters zijn ook van die lieverdjes, vuurwerk gooien op zuid tribune Utrecht naar kinderen, leuke liedjes als 'Rotterdam K@nker Stad In De Oorlog Lag Het Plat'. Jank publiek daar tegen Duitsland aan en zo hypocriet als de pest.

Minken

• 668 berichten
  • 494 stemmen

Geloof ik nog niet zo snel.

Chucky92

• 1688 berichten
  • 378 stemmen

Mooie club voor Fer, opvolger Fellaini???

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Balotelli van City naar AC Milan, El Sharaawy van AC Milan naar Napoli en Cavani van Napoli naar City.

Weird.

Indien waar, wel tof zo'n variant op het tradesysteem uit de VS.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Ik vind sowieso al dat soort liedjes te ver gaan. Niks grappigs aan om over jodenvervolging, een platgebombadeerde stad of de vuurwerkramp te zingen. Nooit aan meegedaan. Ben blij dat je bij Ajax steeds minder van zulke spreekkoren hoort.

kos

• 46754 berichten
  • 8900 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

Indien waar, wel tof zo'n variant op het tradesysteem uit de VS.

Gaat natuurlijk nooit gebeuren.

Minken

• 668 berichten
  • 494 stemmen

Dit zijn echt berichten uit de wandelgangen van VZ.

j0enne

• 9613 berichten
  • 3801 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

Weird.

Als Milan dat echt doet zijn ze natuurlijk knettergek! Halen ze Malle Mario waar je geen flikker aan hebt om vervolgens de beste speler weg te doen...

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Volgens het AD is de Fer deal al rond en is hij nu onderweg naar Engeland om te tekenen. Opvallende move. Dan zal Twente nog wel een bod op Maher of Djuricic doen voor eind deze maand. Tot donderdag 23.59 de tijd.

Chucky92

• 1688 berichten
  • 378 stemmen

NOS meldt ook dat het rond is...

rep_robert

• 27527 berichten
  • 4115 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Ik vind sowieso al dat soort liedjes te ver gaan. Niks grappigs aan om over jodenvervolging, een platgebombadeerde stad of de vuurwerkramp te zingen. Nooit aan meegedaan. Ben blij dat je bij Ajax steeds minder van zulke spreekkoren hoort.

Zat tijdens Ajax-Feyenoord ook al te wachten op anti-Pol van Boekel spreekkoren, want die scheidsrechter solliciteerde er als geen ander naar. Naar mijn verbazing bleven deze uit. Nou ja, verbazing? Het is opvallend pro-Ajax de laatste jaren. Negativiteit wordt toch wel uit het stadion verbannen bij ons. Ben er trots op

Enkel wat Immers liedjes zijn een smetje op dit betoog van mij

Stu-Pot

• 3491 berichten
  • 1189 stemmen

Is Fer een goede aankoop van Everton?

Minken

• 668 berichten
  • 494 stemmen

Zoo, idd opvallende move!! Nu zal Djuricic idd naar Twente gaan.

Chucky92

• 1688 berichten
  • 378 stemmen

Minken schreef:

Zoo, idd opvallende move!! Nu zal Djuricic idd naar Twente gaan.

Als H'veen hem laat gaan. Kan mij dat haast niet voorstellen, dan blijft er echt niks van H'veen over en gaan zij gewoon serieus meespelen voor nacompetitie.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

j0enne

• 9613 berichten
  • 3801 stemmen

Fer definitief naar Everton!

Is toch de beste middenvelder van Twente als je dat vergelijkt met die bras als Janssen en Brama.

Wel snel verdient, na anderhalf jaar 't dubbele.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

rep_robert schreef:

(quote)

Zat tijdens Ajax-Feyenoord ook al te wachten op anti-Pol van Boekel spreekkoren, want die scheidsrechter solliciteerde er als geen ander naar. Naar mijn verbazing bleven deze uit. Nou ja, verbazing? Het is opvallend pro-Ajax de laatste jaren. Negativiteit wordt toch wel uit het stadion verbannen bij ons. Ben er trots op

Enkel wat Immers liedjes zijn een smetje op dit betoog van mij

Ik vind het klasse hoe de stemming bij Ajax veranderd is. Het is inderdaad zeer positief. Ook nooit meer een fluitconcert als ze achterstaan en ook geen vervelende antiliedjes meer die kwetsend zijn. Hoogstens een ludiek liedje zoals bij Vitesse gister met ''ze hebben nooit wat gewonnen''. Zo hoort het ook.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

j0enne schreef:

Fer definitief naar Everton!

Is toch de beste middenvelder van Twente als je dat vergelijkt met die bras als Janssen en Brama.

Wel snel verdient, na anderhalf jaar 't dubbele.

Als ze Maher of Djuricic halen zijn ze goedkoper is en sportief beter af. Als ze niks halen zijn ze wel de verliezers van de wintertransferperiode. Maar ik geloof nooit dat ze niks halen.

DMF

• 1042 berichten
  • 385 stemmen

Mooi is dat, bij de verkoop van Fer zat een doorverkooppercentage. Dat en de opleidingsvergoeding gaat toch weer voor minimaal een half miljoen in de clubkas van Feyenoord zorgen. 5.5 miljoen ontvangen voor een ontevreden speler, met Clasie een betere speler op zijn plek en de concurrentie die nu ook nog eens zwakker wordt: win-win-win situatie.

kos

• 46754 berichten
  • 8900 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Dan zal Twente nog wel een bod op Maher of Djuricic doen voor eind deze maand. Tot donderdag 23.59 de tijd.

huh? ik zie de link niet helemaal..

kos

• 46754 berichten
  • 8900 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Ik vind het klasse hoe de stemming bij Ajax veranderd is. Het is inderdaad zeer positief. Ook nooit meer een fluitconcert als ze achterstaan en ook geen vervelende antiliedjes meer die kwetsend zijn. Hoogstens een ludiek liedje zoals bij Vitesse gister met ''ze hebben nooit wat gewonnen''. Zo hoort het ook.

'ze hebben nooit wat gewonnen'?

Wat zongen die van Vitesse dan? 'logisch want jullie hebben altijd 10 keer meer geld!!'

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

kos schreef:

(quote)

'ze hebben nooit wat gewonnen'?

Wat zongen die van Vitesse dan? 'logisch want jullie hebben altijd 10 keer meer geld!!'

Was natuurlijk een ludiek spreekkoortje omdat ze opgekocht zijn en zichzelf titelkandidaat noemen.

Minken

• 668 berichten
  • 494 stemmen

Chucky92 schreef:

(quote)

Als H'veen hem laat gaan. Kan mij dat haast niet voorstellen, dan blijft er echt niks van H'veen over en gaan zij gewoon serieus meespelen voor nacompetitie.

Volgend jaar loopt hij gratis de deur uit, dus nu kunnen ze er nog een paar miljoen aan verdienen

j0enne

• 9613 berichten
  • 3801 stemmen

Volgens SkyItalia heeft AC Milan een officieel bod uitgebracht op Manchester City-aanvaller Mario Balotelli

Het zal toch niet he!

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.