- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #5
Het grote voetbaltopic #5
j0enne
-
- 9608 berichten
- 3780 stemmen
Torres kan voorlopig ook weer op de bank! 
Ba scoort even twee keer bij z'n debuut.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ja, met Ba erbij wordt het wel heel lastig voor Torres. Garantie voor goals.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Had ook seizoenskaarten van 2007-2009, dus ben wel weer aan een succesje toe.
Heb je toch 1 bekerwinst meegepakt, ouwe pik 
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Kan ik me door al die misere niet eens meer herinneren.... 
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Alle ogen zijn toch gericht op PSV na de verkoop van de grond aan de gemeente. Ik mag toch nog wel enige hoop in de mensheid hebben dat diezelfde bestuurders niet de woede van alles en iedereen op zich laten en zich volslagen belachelijk te maken door nogmaals financieel in de problemen te raken.
Vrees voor je van niet. Die gasten nemen graag het risico om in hun bestuursperiode een succes te boeken. Zijn net bankiers, het is niet hun geld en als het misgaat, gaan ze gewoon in Spanje zitten rentenieren...
Pitakaas
-
- 2962 berichten
- 246 stemmen
Wat een heerlijke kutwedstrijd in de Kuip haha.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Heerlijke wedstrijd zeg, West Ham-Man Utd voor de FA Cup. Man Utd komt op 0-1, daarna kopt dezelfde speler nog 2 goals binnen. Momenteel nog 20 minuten voor United om gelijk te maken. Van Persie is net ingevallen.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4088 stemmen
Had ook seizoenskaarten van 2007-2009, dus ben wel weer aan een succesje toe.
Hebben die zwarte lokken van Pelle jou overgehaald? 
depri83
-
- 6811 berichten
- 1491 stemmen
Vrees voor je van niet. Die gasten nemen graag het risico om in hun bestuursperiode een succes te boeken. Zijn net bankiers, het is niet hun geld en als het misgaat, gaan ze gewoon in Spanje zitten rentenieren...
In de RVC zitten echte clubmensen, die gaan dat niet toelaten.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Hebben die zwarte lokken van Pelle jouw overgehaald?
Wel toevallig inderdaad, dezelfde dag dat hij werd overgenomen 
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Jaja RvP in de blessuretijd, 2-2 
Wat een wereldpass van Giggs zeg. Persie neemt heel sterk aan, passeert en schiet met rechts diagonaal raak. Ongelofelijk wat een seizoen van hem zeg.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Zonde dat hij zoveel jaren heeft zitten kutten bij Arsenal. Één van de beste aanvallers ter wereld die in z´n prime jarenlang voor spek en bonen heeft zitten spelen; eeuwige zonde.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Zonde dat hij zoveel jaren heeft zitten kutten bij Arsenal. Één van de beste aanvallers ter wereld die in z´n prime jarenlang voor spek en bonen heeft zitten spelen; eeuwige zonde.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Allemaar waar, maar Arsenal was wel onder zijn niveau de laatste 3, 4 jaar. Ze hebben elkaar vaak blij gemaakt, maar het is wel goed dat hij nu in de top speelt. Van Persie gaat ook het verschil maken tussen wel of niet de titel voor Man Utd denk ik.
LZA
-
- 474 berichten
- 1557 stemmen
Het is wel opvallend dat hij nu opeens geweldige goals aaneen rijgt met zijn rechter poot. Hij is dus nog beter geworden dan vorig jaar...
j0enne
-
- 9608 berichten
- 3780 stemmen
Manchester United en late treffers, nu begint 't toch wel heel erg vervelend te worden zeg! 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Klote Man U idd.
Laten we het over Newcastle maar niet hebben. Brighton & Hove, altijd lastig.
Pitakaas
-
- 2962 berichten
- 246 stemmen
Pfffff Manchester, wat onverdiend ook zeg. Blehg.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4088 stemmen
Gewoon een vrije bal in de kruising, zijn specialiteit. Wat is daar een wereldgoal aan? 
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Wel toevallig inderdaad, dezelfde dag dat hij werd overgenomen
Goed bestuur mag beloond worden. Daarbij komen er gewoon een hoop mooie wedstrijden aan.
En als het mij op Pelle zou gaan had ik er eentje voor volgend jaar gekocht moeten hebben. Voor dit jaar lag hij al vast. 
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Aanvoerder Frank de Boer heeft ook gescoord.
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2367 stemmen
Heb meteen maar twee halve seizoenskaarten besteld.
Beetje onhandig. Ik had gewoon 1 hele besteld.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Daar heb je minder aan halverwege het seizoen. 
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4088 stemmen
Reinbo koopt gewoon twee halven, dan heeft hij tenminste nog het idee dat hij een heel seizoen bij Feyenoord zit 
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Klote Man U idd.
Laten we het over Newcastle maar niet hebben. Brighton & Hove, altijd lastig.
Ik heb nog een stukje Newcastle gekeken gister. Allemachtig, wat een afschuwelijk niveau zeg. Die moeten oppassen dat ze niet van bijna CL (vorig seizoen) weer terug naar een niveau lager gaan. Zou zonde zijn, leuke club. Maar je kan niet ongestraft steeds je betere spelers blijven verkopen.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Juis Ba was een grote reden dat je het vorig jaar zo goed deed. Ik schrik ook enorm van het niveau van de selectie, toegegeven de blessurelijst is ook wel erg lang maar je moet inderdaad oppassen dat je niet weer degradeert.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Kijken er nog mensen Swansea-Arsenal voor de FA Cup?
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.