- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #5
Het grote voetbaltopic #5
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Welk een zalig kerstfeest zou het zijn als Maffe Marco na vanavond dan toch echt het Friesche veld zou moeten ruimen. En Robert Veenstra mag hem vergezellen naar de uitgang.
Daar zou ik nou kippenvel en traantjes in mijn ogen van krijgen.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Welk een zalig kerstfeest zou het zijn als Maffe Marco na vanavond dan toch echt het Friesche veld zou moeten ruimen. En Robert Veenstra mag hem vergezellen naar de uitgang.
Daar zou ik nou kippenvel en traantjes in mijn ogen van krijgen.
Je bent echt blind of je snapt er niks van. Je zou deze selectie eens moeten analyseren. Wat een treurig niveau zeg. Buiten Djuricic, Finbogasson en Gouweleeuw is het een vreselijk ploeg. Zonder die 3 speel je gewoon tegen degradatie met deze spelers.
Waar blijven trouwens je analyses over je Portugese held die 13 punten achter Barcelona staat en er helemaal niks van bakt?
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Lijkt mij inderdaad het beste en dat ie dan maar weer een weloverwogen carrieremove doet. Siert hem wel dat ie vol blijft houden. Maar had de eer al aan zichzelf moeten houden toen hij qua versterkingen niet kreeg wat hem beloofd werd. Als buitenstaander is er geen eer te behalen daar in Friesland. Eigenlijk moet je als Nederland zijnde afstand doen van zo'n inteelt staatje.
Waardeloze selectie inderdaad. Maar de man is een liefhebber. Ik vind het pijnlijk, prachtig mens.
En 2-2! 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Heerlijke pot
Zegt die commentator ook steeds. Ik vind er geen reet aan eerlijk geegd, of komt het gewoon omdat Feyenoord weer een wanprestatie neerzet?
.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Mooie wedstrijd zeg. Voor de rust was het aardig, na de rust ronduit spectaculair. Genoeg kansen voor beide teams.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Maffe Marco is al 20 jaar geen grootheid meer. Wel een zielig excuus voor een trainer/coach. Dat figuur zou een universeel stadionverbod voor het leven moeten krijgen.
Kom hem alsjeblieft halen. Wel de centjes wegstoppen want voordat je het weet heeft-ie weer een club naar de rand van de afgrond gebracht.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Mooie wedstrijd zeg. Voor de rust was het aardig, na de rust ronduit spectaculair. Genoeg kansen voor beide teams.
Is toch gewoon ronduit slordig. Heerenveen opportunistisch, Feyenoord weer eens voetballend gezien vol onvermogen. Die Cissé bijvoorbeeld, manmanman.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Is toch gewoon ronduit slordig. Heerenveen opportunistisch, Feyenoord weer eens voetballend gezien vol onvermogen. Die Cissé bijvoorbeeld, manmanman.
Klopt. Maar alle fouten maken het voor de neutrale kijker wel leuk.
Zelf hoop ik morgen dat het na een kwartier 0-4 staat en er geen reet aan is 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ik maar denken dat Boëtius en Vilhena niet speelden omdat ze een repetitieweek hadden, gaat Koeman ze gewoon "sparen". Word je niet vrolijk van.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Toch toevallig, vorig seizoen moest Heerenveen van Feyenoord verliezen om Europa in te gaan, dit keer zit er misschien nog wel een grotere prijs aan vast.
Hup Pelle!
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Spannend hoor.
Heb me goed vermaakt over 120 minuten bekeken.
schram101
-
- 16700 berichten
- 2310 stemmen
Zweet in mn bilnaald staan. Altijd leuk pingels. Wel even winnen natuurlijk 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Heb het totaal niet. Of het nou door de intense pingels van Spanje komt de laatste jaren, of dat het komt dat de beker me niet echt boeit. Wie zal het weten. Kom op jongens, en zo niet, dat is ook niet erg.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Haha, beiden missen de 1e pingel.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Nordfeld 
Pakt de beslissende pingel.
3-3 na beiden 5 pingels.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Hahaha wat een serie 
Indi mist ook de winnende.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Wat gebeurt hier
. Toch wel spannend nu eigenlijk
.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Nou, laat dan de keepers het straks maar uitvechten. Mooie conclusie.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Tuurlijk Janmaat. Alsof het zo moest zijn. 
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Feyenoorders hier, gefeliciteerd. Bizarre penaltyserie.
Jammer voor San Marco 
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Leuk voor Feyenoord, maar had liever Heerenveen gezien 
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Dag maffe pannekoek, tot nooit meer ziens 
Kom op Veenstra, dit moet toch de druppel zijn. De grens over! Pek en veren! Opzouten met die zot!
$pecial
-
- 1147 berichten
- 554 stemmen
Het was een flinke zit, maar een mooie pot!
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.