- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #5
Het grote voetbaltopic #5
mjk87 (moderator films)
-
- 14680 berichten
- 4592 stemmen
De nieuwe column van Nico Dijkshoorn over Strootman en van Bommel

Zelden zo'n treffend stukje gelezen!
"Hij zal niet getrouwd zijn want hij kan geen ja zeggen" o.i.d. Eerste wat ik altijd lees als hij op woensdag weer op de mat ligt. Ook de columns ooit over Foppe die zo gewoon is gebleven (en journalisten belt als hij de hond uitlaat vor foto's om te tonen hoe gewoon hij wel niet is) of ooit één over Jan Joost van Gangelen en Ruud Gullit. Schitterend ja.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Ik moest erg lachen om van Bommel.
''In een voor Mark van Bommel vernietigend shot zagen we hem achter feestende Vitesse spelers minutenlang inpraten op de scheidsrechter. Hij zal het niet snel toegeven, maar voor een scheidsrechter moet dat heerlijk zijn; Mark van Bommel die de wedstrijd heeft verloren en dan tegen je aan komt staan lullen. Daar doe je het allemaal voor.''

mjk87 (moderator films)
-
- 14680 berichten
- 4592 stemmen
Zo eenvoudig als het leek op het wk was het trouwens ook niet met ploegen als Kameroen en Denemarken, daarbij won Uruguay vorig jaar geloof ik het EK van Zuid Amerika en Amerika.
Echt extreem moeilijk was het niet,maar zoals nu in Nederland word gedaan alsof we aleen maar b landen troffen is het ook zeker niet.
Ah kom op, vergeleken met pakweg 2000, 2004, 2006, 2008 en 2012 was de loting uitstekend te doen. Had daar ook gewoon 9 punten voor voorspeld in m'n poule op het werk. Dat geweldige elftal toen moest dat alles winnen. Niks zuurpruimerig, gewoon eens fijn voor de verandering een relatief eenvoudig programma te hebben en dan pas echt op stoom komen in de kwartfinale. En Brazilië was gewoon knap hoe ze terugkwamen in de tweede helft. Het was dus geen verschil in kwaliteit daarvoor maar een verschil in respect naar elkaar. Teveel dus vanuit NL. Ook Uruguay was knap, al hadden die ook met de loting wat geluk (dat zag je in de poule al dat de weg richting de halve finale open lag). En die werden pas een jaar later echt als team ook sterk.
Overigens, NL was goed, dus kijk je sowieso wat neerbuigender naar andere landen. Is een automatisme. Nee, denk zelf vaak nog met weemoed terug aan 2 juli en 6 juli.
depri83
-
- 6813 berichten
- 1492 stemmen
De nieuwe column van Nico Dijkshoorn over Strootman en van Bommel

Zelden zo'n treffend stukje gelezen!
Mag ik wat geld doneren meneer Strootman?
NEE!

The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Hij doet erg zijn best om een lachje te produceren zeg, die Strootman 
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Jammer dat de keeper hem nog aanraakt. Deden Cocu en Bosvelt in het verleden nog net iets beter 
AjaxRulezzz
-
- 2085 berichten
- 569 stemmen
Voor de ajacieden onder ons:
Interview met Dennis en Wim: Deel I - AFCA
Interview Dennis en Wim – Deel II - AFCA
Interessant interview met Bergkamp en Jonk over hun visie en waarom ze er nou in zijn gestapt.
depri83
-
- 6813 berichten
- 1492 stemmen
Mooi doelpunt bij Spurs - Liverpool
Lennon haalt de bal van de lijn maar schiet hem recht bij Bale in het gezicht. 2-1 nu.
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Jammer dat de keeper hem nog aanraakt. Deden Cocu en Bosvelt in het verleden nog net iets beter
Vergeet Schreuder niet. 
depri83
-
- 6813 berichten
- 1492 stemmen
2 Wedstrijden, 0 overwinningen, 0 doelpunten
Rafa out.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Ik vraag me af welke coach nog naar Chelsea wil gaan. Alleen maar voor het financiële gedeelte is het aantrekkelijk, voor het sportieve hoef je het niet te doen. Als je niet minstens de Champions League en de titel wint vlieg je zo op straat.
Ook een dure Guardiola zou het daar niet lang volhouden.
herman78
-
- 3176 berichten
- 1281 stemmen
"Hij zal niet getrouwd zijn want hij kan geen ja zeggen" o.i.d. Eerste wat ik altijd lees als hij op woensdag weer op de mat ligt. Ook de columns ooit over Foppe die zo gewoon is gebleven (en journalisten belt als hij de hond uitlaat vor foto's om te tonen hoe gewoon hij wel niet is) of ooit één over Jan Joost van Gangelen en Ruud Gullit. Schitterend ja.
Ah, morgen dan maar eens lezen in de supermarkt. 
Het Zweedse Aftonbladet publiceerde trouwens de eerste elftalfoto van John Guidetti. Ben benieuwd of iemand de jonge John herkent. 
depri83
-
- 6813 berichten
- 1492 stemmen
Guidetti herken ik nog wel maar wie is in hemelsnaam de trainer van dit zooitje.

Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
Zeekoe Sissy, onderste rij helemaal rechts. Komt uit dezelfde jeugdopleiding als John dus.
Zie nu trouwens ook, onderstij rij helemaal links, Mario Balotelli. Aardige jeugdopleiding heeft dat team!
DMF
-
- 1042 berichten
- 385 stemmen
En het blanke broertje van Ronaldo met zijn gekleurde hippe kuifje staat naast Guidetti. Toen nog zonder een gigantische pens.
j0enne
-
- 9613 berichten
- 3800 stemmen
Zeekoe Sissy, onderste rij helemaal rechts. Komt uit dezelfde jeugdopleiding als John dus.
Zie nu trouwens ook, onderstij rij helemaal links, Mario Balotelli. Aardige jeugdopleiding heeft dat team!
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Zo zin in
. Zal het eindelijk?
.
mjk87 (moderator films)
-
- 14680 berichten
- 4592 stemmen
Zo zin in
. Zal het eindelijk?
.
Vooral benieuwd wat Sierd er ditmaal van maakt.
schram101
-
- 16701 berichten
- 2311 stemmen
Feyenoord en Boëtius zijn akkoord: 'Hier heb ik het voor gedaan' - voetbalzone.nl
2016 is korter dan ik hoopte, maar hieruit blijkt toch dat de eerdere nieuws berichte gelukkig niet (helemaal) waar waren.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Herinner ik me nog. Niet minder dan briljant. Sierd
.
Apollinisch
-
- 21300 berichten
- 0 stemmen
Barca - Bilbao, ja daar verheug ik me nou al maanden op..
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Sowieso zijn Spanje en Duitsland nu al niet spannend meer. Bayern is in februari kampioen en Barcelona een maand later.
depri83
-
- 6813 berichten
- 1492 stemmen
Barca - Bilbao, ja daar verheug ik me nou al maanden op..
Hoef je toch maar een half uurtje naar te kijken.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Zelfs dat zou ik laten. Altijd weer genant om het Nederlandse voetbal tussen de internationale topwedstrijden te koekeloeren. Van Götze naar Messi en dan via Sana naar Ronaldo...
Vooral benieuwd wat Sierd er ditmaal van maakt.
Dit is echt schitterend 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.