- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #5
Het grote voetbaltopic #5
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Wat een schoppartij van 2 kanten 
En we zijn pas 20 minuten ver.
Wilfred Genee
-
- 1173 berichten
- 669 stemmen
Wat is dat PSV toch vies en smiechterig soms, met 'n allen juichen en schreeuwen terwijl die bal geen centimeter over de lijn geraakt.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Wat is dat PSV toch vies en smiechterig soms, met 'n allen juichen en schreeuwen terwijl die bal geen centimeter over de lijn geraakt.
Dat zou iedereen doen, dat is zelfs dom als je dat niet zou doen.
Vitesse is wel een penalty ontnomen. Typisch.
Wilfred Genee
-
- 1173 berichten
- 669 stemmen
Dat zou iedereen doen, dat is zelfs dom als je dat niet zou doen.
Vitesse is wel een penalty ontnomen. Typisch.
Natuurlijk is het slim, en erken ook zeker dat Ajax meer van dat soort types kan gebruiken maar bij PSV gaat het me langzamerhand toch echt irriteren, allemaal opgefokte mannetjes die bij elke mogelijke situatie als idioten gaan schreeuwen en mekkeren.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Natuurlijk is het slim, en erken ook zeker dat Ajax meer van dat soort types kan gebruiken maar bij PSV gaat het me langzamerhand toch echt irriteren, allemaal opgefokte mannetjes die bij elke mogelijke situatie als idioten gaan schreeuwen en mekkeren.
Dat is wat anders. Ik vind spelers als van Bommel, Mertens, Strootman en Toivonen ook een stel debielen, maar dat ze schreeuwen bij een bijna goal is gewoon slim.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
PSV mag van jou zeker ook niet juichen als ze scoren? 
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Vitesse speelt goed, had via Bony al 2x de voorsprong moeten pakken.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6114 stemmen
Van Ginkel krijgt geel voor een suffe overtreding, wordt vervolgens door 4 benen doormidden gezaagd en Mertens, die daar niet bij was, krijgt geel.
Verder inderdaad belachelijk waar Van Ginkel geel voor krijgt en in soortgelijke of ergere situaties bij de tegenpartij geen kaart getrokken wordt. Pingel voor Bony had gekund, misschien wel gemoeten.
En het mooiste; Advocaat tegen de vierde man: "Je laat je toch niet door hem [Rutten] beinvloeden he?" Strijdt samen met de opmerking dat Bazoer puur voor het geld gekozen heeft om opmerking van de week. 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Krijgt PSV tegenwoordig wel geel voor handsballen? Da's mooi. Beter laat dan nooit.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
En het mooiste; Advocaat tegen de vierde man: "Je laat je toch niet door hem [Rutten] beinvloeden he?" Strijdt samen met de opmerking dat Bazoer puur voor het geld gekozen heeft om opmerking van de week.
Hehe. Ja, Dickie was altijd een prima gozer, maar heeft zich weer heel snel aan het Eindhovense gejank aangepast ja.
Montorsi
-
- 9744 berichten
- 2390 stemmen
Feyenoord had wel voor kunnen staan, zijn beter.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6114 stemmen
Hehe. Ja, Dickie was altijd een prima gozer, maar heeft zich weer heel snel aan het Eindhovense gejank aangepast ja.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Wijnaldum vrij voor de goal

Wilfred Genee
-
- 1173 berichten
- 669 stemmen
Want dat zeg ik ook zo ongeveer? 
Irriteer me gewoon al weken mateloos aan het gedrag van veel PSV'ers, lijkt me in principe niet een heel vreemd verschijnsel.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6114 stemmen
Wijnaldum vrij voor de goal
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Narsingh 
Wat een kansenfestival zet. De lijn van Roda-Ajax wordt doorgezet.
Macmanus
-
- 13726 berichten
- 3715 stemmen
Ziehier waarom Dortmund wel een topploeg is 
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Godver wat triest. Bony geel wegens vragen om geel terwijl alle PSVers dit voor de rust deden.
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4114 stemmen
Wat een faalhazen zeg, met Bony voorop. Hij besloot vandaag maar eens een heleboel kansen te missen. Nijhuis fluit verder ook waardeloos.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6114 stemmen
Eindelijk, hij kan nog scoren. Gelijkspel of winst Vitesse zou het beste zijn dit weekend, maar het is nog niet gespeeld natuurlijk. Nu Van Bommel en Mertens nog geel 
Reis weet ook weer wat het warme Eindhoven inhoudt.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Dat is 1 ik denk met de rust 6-0.........

Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
En hopla, een enorm overdreven rode kaart voor AZ 
Macmanus
-
- 13726 berichten
- 3715 stemmen
Mogen niet klagen die Rotterdammers met hoe vaak de tegenpartij een rode kaart krijgt waar geel vaker op zijn plaats is. Dit keer ook niet meer dan geel imo. Waardeloze instelling hebben die Alkmaarders. Denk dat Verbeek er wel klaar mee is. Kan Ajax Maher niet in winter even ophalen?
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Ach, een minuut later kregen we de pingel niet....
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.