• 155.418 films
  • 9.296 series
  • 27.654 seizoenen
  • 604.241 acteurs
  • 346.322 gebruikers
  • 8.760.683 stemmen

Operating Systems

zoeken in:

puck

• 399 berichten
  • 931 stemmen

Mail werkt prima inderdaad, gebruik het ook al een hele tijd en ben er erg tevreden over... en in Panther schijnt het alleen maar beter te zijn geworden! Maar daar weten jullie al meer van dan ik... heb Panther 2 dagen geleden pas besteld. Ben erg benieuwd of het veel verschil maakt. Hebben jullie eigenlijk een clean install gedaan of de boel gewoon over Jaguar heen gegooid?

Phooze schreef:

Het is dus weer een fijne nerd dag voor mij

Phooze

• 2544 berichten
  • 597 stemmen

puck schreef:

Hebben jullie eigenlijk een clean install gedaan of de boel gewoon over Jaguar heen gegooid?

Er zijn 3 opties:

1. Clean install (alles formatteren en nieuw systeem)

2. Archive and install (oude systeem archiveren/backuppen en nieuws systeem met behoudt van je users, bestanden en programmainstellingen)

3. Update (Nieuw systeem over het oude heen, met behoudt van alles)

Het verschil met 2 en 3 is me niet helemaal duidelijk, maar je krijgt dan een nieuw systeem, terwijl je programma's en je bestanden etc. nog gewoon werken. Ik heb het allebei uitgetest (verschillende computers) en het werkt allebei perfect. Had geen tijd om alles te backuppen en een clean install te doen.

puck

• 399 berichten
  • 931 stemmen

Ik ga toch maar een clean install doen denk ik... er schijnen veel mensen te zijn die problemen kregen na het uitvoeren van optie 2 of 3... Inderdaad kost het aardig wat tijd, maar ja, dat moet dan maar.

Maar bevalt het verder goed? Is het een groot verschil met 10.2?

Phooze

• 2544 berichten
  • 597 stemmen

Op het eerste gezicht niet heel veel verschil, maar Expose e.d. maken het werken een stuk makkelijker. Ik heb sowieso een hele nieuwe ervaring, want ik heb er sinds gisteren ook een tablet aan hangen.

puck

• 399 berichten
  • 931 stemmen

Helemaal handig!

Jordy

• 22563 berichten
  • 2952 stemmen

berichten over gastenboek op een site verplaatst naar Overigen > Algemeen > Operating Systems

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.