- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #4
Het grote voetbaltopic #4
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Maar het gaat niet over defensief voetbal. Het gaat over voetbal. Over sport.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Nu hoop je wel 2 teams die op en neer golven en gister vond je dat niet belangrijk?
AjaxRulezzz
-
- 2085 berichten
- 569 stemmen
Halycon maakt een zeer sterk punt. Chelsea speelde gewoon passief en hun tactiek was puur op geluk gebaseerd. Ik heb daar gewoon geen respect voor, simpelweg omdat ik het niet mooi vind. Waar zou voetbal zijn zonder publiek? Juist ja, nergens. Ik vind dat je dan ook ten minste moet proberen om het publiek te vermaken (wat Real bijvoorbeeld wel doet met zijn prachtige counters). Chelsea deed dit echter niet. Ik ben dan ook van mening dat Barça het meer verdiende als Chelsea, als je verdedigend speelt prima. Maar het verschil tussen verdedigend voetbal en het voetbal wat Chelsea speelde vind ik een groot verschil, als je verdedigend speelt wil dat nog niet gelijk zeggen dat je alle ballen moet wegrossen. Je kan nog ten minste proberen om iets te doen wat op voetbal lijkt. En dan vind ik het al helemaal lachwekkend om te zeggen dat het een overwinning is voor het voetbal. Dat is gewoon onzin, het was pas een overwinning voor het voetbal als Chelsea nog wat probeerde te voetballen (mooie counters bijv.). Wat Chelsea gister liet zien was geen voetbal, dat was gewoon passief in de 16 staan, schoten blokken en als je de bal hebt wegschieten en hopen op Drogba.
AjaxRulezzz
-
- 2085 berichten
- 569 stemmen
Nogmaals, Barça kon weinig anders tegen zo'n verdedigend Chelsea. Zodra Chelsea de bal had wilde ze er ook niks van maken en schopte ze hem weg. Wat de wedstrijden tegen Madrid dan wel leuk maakt is dat Madrid, wanneer het de bal heeft, wel probeert te scoren en iets op de mat te leggen. Dit was bij Chelsea totaal niet het geval. Voor een leuke wedstrijd heb je twee ploegen nodig, gister werkte er 1 ploeg mee. Kijk maar naar Ajax - De Graafschap en Ajax - Groningen, ook saaie wedstrijden, dat kwam alleen maar omdat De Graafschap en Groningen zo verdedigend speelde.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Halycon maakt een zeer sterk punt. Chelsea speelde gewoon passief en hun tactiek was puur op geluk gebaseerd. Ik heb daar gewoon geen respect voor, simpelweg omdat ik het niet mooi vind. Waar zou voetbal zijn zonder publiek? Juist ja, nergens. Ik vind dat je dan ook ten minste moet proberen om het publiek te vermaken (wat Real bijvoorbeeld wel doet met zijn prachtige counters). Chelsea deed dit echter niet.
Mmmm, denk je nu echt dat Chelsea hun publiek niet vermaakt heeft gisteren? 
Wat Chelsea gister liet zien was geen voetbal, dat was gewoon passief in de 16 staan, schoten blokken en als je de bal hebt wegschieten en hopen op Drogba.
Dan heb je niet zitten opletten. Als Chelsea echt passief in hun eigen 16 hadden gestaan, had Barca er toch wel 30 in geschopt lijkt me...
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3919 stemmen
Wat een pass zeg. Die crossbal van links naar rechtsbuiten. Ongekende klasse. Wie gaf die bal?
rep_robert
-
- 27566 berichten
- 4180 stemmen
Ik denk dat Chelsea fans 180 minuten lang met fijngeknepen billen hebben zitten
Ik zou "genieten" of "vermaken" niet in de mond willen nemen. Dat ze na afloop vreugde hebben kan ik wel begrijpen.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Manmanman, daar een pingel voor geven.
rep_robert
-
- 27566 berichten
- 4180 stemmen
Nou, Real krijgt ook makkelijke pingels mee
Wedstrijd en spanning verkracht. Ik ga maar het scheidingsprogramma op rtl 4 erbij opzetten.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Vond het wel een pingel, maar geen geel.
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Robben 
Sowieso nooit een pingel en al helemaal geen geel.
The Oceanic Six
-
- 60490 berichten
- 4103 stemmen
Robben

Vond het een makkelijke pingel trouwens, jongen kan zijn arm er niet afhakken.
gizmo_o
-
- 1390 berichten
- 241 stemmen
Nou, Real krijgt ook makkelijke pingels mee
Wedstrijd en spanning verkracht. Ik ga maar het scheidingsprogramma op rtl 4 erbij opzetten.
Hoezo? Bayern kan als geen ander scoren.
Edit: nu verknalt Robben het even, maar goed, de volgende gaat erin!
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Vond het wel een pingel, maar geen geel.
Verbaast me niks
.
rep_robert
-
- 27566 berichten
- 4180 stemmen
Als Robben dit soort kansen verneukt ga je ook niet meer scoren 
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Robben

Vond het een makkelijke pingel trouwens, jongen kan zijn arm er niet afhakken.
Nee, maar hij beinvloed wel een goalkans
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Robben is een grote faler oog in oog met Casillas
.
gizmo_o
-
- 1390 berichten
- 241 stemmen
Manmanman, daar een pingel voor geven.
Inderdaad, hij glijdt uit, waarbij de arm geenszins naar de bal gaat.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2123 stemmen
Halycon maakt een zeer sterk punt. Chelsea speelde gewoon passief en hun tactiek was puur op geluk gebaseerd. Ik heb daar gewoon geen respect voor, simpelweg omdat ik het niet mooi vind. Waar zou voetbal zijn zonder publiek? Juist ja, nergens. Ik vind dat je dan ook ten minste moet proberen om het publiek te vermaken (wat Real bijvoorbeeld wel doet met zijn prachtige counters). Chelsea deed dit echter niet.
haha ja dat zei je de vorige keer ook al, dat Chelsea dit hun fans niet aan kon doen of zoiets
die zijn nog dronken van geluk man. En gezien de reacties van neutrale supporters zat het voor hen ook wel aardig goed. Zet je Barca brilletje eens af zou ik zeggen, ziet de wereld er een stuk breder uit 
The Oceanic Six
-
- 60490 berichten
- 4103 stemmen
.

Hou je mond eens dicht Naomi! 
gizmo_o
-
- 1390 berichten
- 241 stemmen
Bayern zet 2 keer even aan en is direct zeer gevaarlijk.
The Oceanic Six
-
- 60490 berichten
- 4103 stemmen
Als Madrid vanavond wint hebben ze hun 10de cup binnen. Finale winnen ze zeker van Chelsea.
rep_robert
-
- 27566 berichten
- 4180 stemmen
Je moet scoren, kansen hebben zegt niets. Dat hebben we in die andere clash al mogen zien.
gizmo_o
-
- 1390 berichten
- 241 stemmen
Je moet scoren, kansen hebben zegt niets. Dat hebben we in die andere clash al mogen zien.
Dat klopt, want CR is zeer efficient nu
.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3919 stemmen
Fenomeen is het toch. Had wel al 2-2 kunnen staan. Geweldige openingsfase
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Op naar de 6. Bayern had wat beter naar Chelsea moeten kijken.... 
chevy93
-
- 12777 berichten
- 1358 stemmen
.
aangeschoten hands is geen penalty

Ronaldo.
(als hij zo doorgaat, gaat hij Messi gewoon voorbij)
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.