- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #4
Het grote voetbaltopic #4
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Dus naast Aids support je Barca ook nog.. interessant.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Mourinho mag alweer een plaatsje op zijn schoorsteenmantel gaan vrijmaken.
AjaxRulezzz
-
- 2085 berichten
- 569 stemmen
He, Barca is zo dom om Chelsea met de rug tegen de muur te zetten. Geef Chelsea gewoon de bal, laat ze aanvallen en pak ze op de counter. Gewoon tactisch onvermogen om er doorheen te komen. Barca is gewoon beperkt en kent maar een speltype, mist het vermogen om om te schakelen. Het is nu wel aangetoond dat het tikkie takkie voetbal ook niet zaligmakend is.
Back to the drawingboard.
Ben ik nou zo slim of ben jij nou zo dom, Reinbo? Als je Chelsea de bal geeft, wat denk je dat die dan doen? De bal meteen een hengst geven naar Drogba en dan proberen te scoren, als ze de bal dan weer verliezen lopen ze met zn allen terug en laten ze Barça komen. Wat jij vergeet is dat Chelsea helemaal niks moest, als Chelsea de bal zou hebben, gingen ze never nooit risico nemen. Ik dacht dat je dat wel doorhad...
DBTim
-
- 854 berichten
- 1151 stemmen
Die 2-2 was trouwens wel belachelijk slecht verdedigd. Als zelfs Torres je nog kan omspelen en dan nog op deze manier.
Ik verwachte eerlijk gezegd dat ie zou struikelen ofzo, maar hij schoot hem gewoon binnen. Ik wist niet wat ik zag 
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Objectief? Gewoon realistisch wat AjaxRulezzz zegt, hoe wil je in hemelsnaam door 10 man heen komen, die echt allemaal in de 16 staan. Niet bepaald gek dat je 100% kansen kunt creëren
Wat ik zeg, geef ze de bal, lok ze uit de tent en pak ze in de omschakeling. De bal buiten de 16 in de ploeg houden leid ook nergens toe. Het systeem van Barca is gewoon ontmanteld vandaag. Dat moet je Chelsea toch nageven, want zelfs met 10 man bleven ze makkelijk overeind. Ok Barca kreeg 3 kansen, maar die krijgt elk team in elke wedstrijd wel.
otherfool
-
- 18541 berichten
- 3404 stemmen
Als nu zelfs de gebruikelijke vroege rode kaart en lichte strafschop al niet meer genoeg zijn om Barcelona in de volgende ronde te brengen... Spannend potje wel!
Chelsea heeft een enorm leeuwenhart getoond. In de finale zijn ze in principe kansloos tegen Munchen of Madrid, maarja wie had ze vorige week een cent gegeven. Een meer dan terechte finalist.
Opvallend wel dat Messi het de laatste weken compleet laat afweten, tegen Milaan, Madrid en vorige week al tegen Chelsea en nu weer. Misschien is Barca toch te afhankelijk van hem?
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2123 stemmen
Chelsea is degene die geen uitgespeelde kansen heeft gehad niet Barça. Wees een objectief, vriend.
Jawel, 3. Waarvan 2 goals
Zo kan het ook, de speelwijze van Barcelona heeft toch écht niet het alleenrecht om wedstrijden te winnen. Al gaat dat er maar moeilijk in bij de velen die denken dat het balbezit-percentage allesbepalend is.
AjaxRulezzz
-
- 2085 berichten
- 569 stemmen
Wat ik zeg, geef ze de bal, lok ze uit de tent en pak ze in de omschakeling. De bal buiten de 16 in de ploeg houden leid ook nergens toe. Het systeem van Barca is gewoon ontmanteld vandaag. Dat moet je Chelsea toch nageven, want zelfs met 10 man bleven ze makkelijk overeind. Ok Barca kreeg 3 kansen, maar die krijgt elk team in elke wedstrijd wel.
Telkens als Chelsea de bal had gaven ze een hengst naar voren, snap dat dan. Zelfst bij corners namen ze 3 man mee. Chelsea is niet dom, die gaan niet als kippen zonder kop aanvallen als dat niet hoeft. Snap dat dan!
AjaxRulezzz
-
- 2085 berichten
- 569 stemmen
Jawel, 3. Waarvan 2 goals
Zo kan het ook, de speelwijze van Barcelona heeft toch écht niet het alleenrecht om wedstrijden te winnen. Al gaat dat er maar moeilijk in bij de velen die denken dat het balbezit-percentage allesbepalend is.
Nee, goh. Maar denk jij dat Chelsea de finale wint? Ik denk het niet. En Barça heeft al bewezen dat je veel prijzen wint met het voetbal dat ze spelen. Ik zie toch liever Barça spelen dan Chelsea, maarja er zijn mensen die er anders over denken. Zal mij een zorg zijn.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Ben ik nou zo slim of ben jij nou zo dom, Reinbo? Als je Chelsea de bal geeft, wat denk je dat die dan doen? De bal meteen een hengst geven naar Drogba en dan proberen te scoren, als ze de bal dan weer verliezen lopen ze met zn allen terug en laten ze Barça komen. Wat jij vergeet is dat Chelsea helemaal niks moest, als Chelsea de bal zou hebben, gingen ze never nooit risico nemen. Ik dacht dat je dat wel doorhad...
Uh, wat ik door heb is dat Barca eruit ligt. Dus die taktiek was in ieder geval niet goed. 
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Chelsea heeft een enorm leeuwenhart getoond. In de finale zijn ze in principe kansloos tegen Munchen of Madrid, maarja wie had ze vorige week een cent gegeven. Een meer dan terechte finalist.
Als er morgen nog een wonder gebeurd en Bayern de finale haalt dan heeft Chelsea wel degelijk een goede kans.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Telkens als Chelsea de bal had gaven ze een hengst naar voren, snap dat dan. Zelfst bij corners namen ze 3 man mee. Chelsea is niet dom, die gaan niet als kippen zonder kop aanvallen als dat niet hoeft. Snap dat dan!
Ik heb het over op slimme wijze uit de tent lokken, dat een dergelijk concept jouw denkvermogen te bboven gaat verbaasd me niks. Het was in ieder geval wel duidelijk dat de ruimtes na een aanval van Chelsea veel groter waren. Maar let maar op hoe Real dat gaat doen.
kos
-
- 46836 berichten
- 8964 stemmen
Nou, dat een spannend en uiterst bevredigend voetbalavondje.
Dat een Madrileen del laatste goal maakt was wel de kers op de taart
.
Leo Missie 
The Oceanic Six
-
- 60490 berichten
- 4103 stemmen
Moet wel zeggen dat ik tijdens de wedstrijd enorm meeleefde met Barcelona, maar dat het me nu achteraf vrij weinig meteen nog doet dat ze eruit liggen. Had het niet gehoopt en verwacht, maar ok. Da's wel het verschil met echt supporten voor een club. Bij Ajax was ik er doodziek van geweest.
Wel hopen dat Madrid er morgen ook uit vliegt.
otherfool
-
- 18541 berichten
- 3404 stemmen
Moet wel zeggen dat ik tijdens de wedstrijd enorm meeleefde met Barcelona, maar dat het me nu achteraf vrij weinig meteen nog doet dat ze eruit liggen.
Niet zo vreemd natuurlijk, bij gebrek aan succes haakt de successupporter als eerste af.
Als er morgen nog een wonder gebeurd en Bayern de finale haalt dan heeft Chelsea wel degelijk een goede kans.
Zonder Terry, Ramires en Mereilles in een (dan) uitwedstrijd... nou nee.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2123 stemmen
Nee, goh. Maar denk jij dat Chelsea de finale wint? Ik denk het niet. En Barça heeft al bewezen dat je veel prijzen wint met het voetbal dat ze spelen. Ik zie toch liever Barça spelen dan Chelsea, maarja er zijn mensen die er anders over denken. Zal mij een zorg zijn.
Ik weet niet, ben bang dat Chelsea het gaat afleggen tegen Real of Bayern. Maar het zou eens tijd worden voor die Cup, zeker na 2008 en 2009. Maar wat Di Matteo nu al geflikt heeft met de CL en FA Cup finale 
Pitakaas
-
- 2962 berichten
- 246 stemmen
Ten eerste waar zeg ik dat Barça een kans heeft gehad? En ten tweede hoeveel kansen heeft Chelsea gehad? Wil jij nou zeggen dat Chelsea het meer verdient als Barça? Sorry, maar als je dat zegt ben je echt gek. Barça heeft beide wedstrijde gedomineerd, Chelsea is degene die geen uitgespeelde kansen heeft gehad niet Barça. Wees een objectief, vriend.
Barcelona en Chelsea hebben 2x tegen elkaar gevoetbal.
Dat is 180 minuten.
Chelsea heeft 1x gewonnen en 1x gelijk gespeeld.
Hoezo zou Barca dan door moeten? Blijkbaar verdien je dus om een finale te spelen als je 2x niet weet te winnen van je tegenstander maar je wel meer balbezit hebt op 20 meter van het doel.
Ik weet niet, maar volgens mij is de bedoeling in het voetbal om te scoren. Dat heeft Chelsea 1x meer gedaan. Dan verdien je om door te gaan.
Dat de manier waarop je niet aanstaan is jouw mening. Sterker nog, ik zou er zelf ook geen fan van zijn.
Maar ik word er een beetje moe van als iedereen het handje boven het hoofd van Barca houdt 'omdat ze zulk mooi voetbal spelen'.
Ze hebben gewoon keihard gefaalt. End. of. story.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Niet zo vreemd natuurlijk, bij gebrek aan succes haakt de successupporter als eerste af.
Zonder Terry, Ramires en Mereilles in een (dan) uitwedstrijd... nou nee.
Mwah Bayern is niet zó goed, ik geef Chelsea een goede kans tegen hen.
Finisterra
-
- 15532 berichten
- 4810 stemmen
Jep, Bayern-Chelsea zou een erg open finale zijn. Zeker omdat Bayern de laatste tijd weer wat is teruggevallen na een stomende maand maart. Chelsea speelt daarentegen al heel het seizoen matig. Dat Real maar doorgaat morgen. Die brengen doorgaans toch iets meer dan die andere 2 ploegen.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
YouTube - Sky Sports Geoff Shreeves attempts to make Ivanovic cry
Ivanovic er ook niet bij? Wel een ultiem pijnlijk fragment dit. Net als voor Mereilles, erg sneu.
otherfool
-
- 18541 berichten
- 3404 stemmen
Barcelona en Chelsea hebben 2x tegen elkaar gevoetbal.
Dat is 180 minuten.
Chelsea heeft 1x gewonnen en 1x gelijk gespeeld.
Hoezo zou Barca dan door moeten? Blijkbaar verdien je dus om een finale te spelen als je 2x niet weet te winnen van je tegenstander maar je wel meer balbezit hebt op 20 meter van het doel.
Ik weet niet, maar volgens mij is de bedoeling in het voetbal om te scoren. Dat heeft Chelsea 1x meer gedaan. Dan verdien je om door te gaan.
Dat de manier waarop je niet aanstaan is jouw mening. Sterker nog, ik zou er zelf ook geen fan van zijn.
Maar ik word er een beetje moe van als iedereen het handje boven het hoofd van Barca houdt 'omdat ze zulk mooi voetbal spelen'.
Ze hebben gewoon keihard gefaalt. End. of. story.
En dan vergeet je nog dat Chelsea een uur met 10 man moest spelen en Barcelona weer eens een pingel cadeau kreeg. Jopie Cruyff schijnt morgen 65 te worden (dat werd in ieder geval iets van 127 keer gezegd tijdens de uitzending) dus ik haal eens een credo van hem aan: Je moet schieten anders ken je niet scoren. Barca heeft vandaag niks afgedwongen dat ook maar enigszins lijkt op een terechte vrijgeleide naar de finale. End of an era?
The Oceanic Six
-
- 60490 berichten
- 4103 stemmen
Niet zo vreemd natuurlijk, bij gebrek aan succes haakt de successupporter als eerste af..
Welja, als jij je daar beter bij voelt, vooral dat denken. Je bent echt voorspelbaar, zelfs als internettrol.
Finisterra
-
- 15532 berichten
- 4810 stemmen
Vond het toch wel een penalty hoor, otherfool. Dat krijg je als je je spits laat mee verdedigen in je eigen baklijn. Die gaat dan domweg een te late tackle doen.
otherfool
-
- 18541 berichten
- 3404 stemmen
YouTube - Sky Sports Geoff Shreeves attempts to make Ivanovic cry
Ivanovic er ook niet bij? Wel een ultiem pijnlijk fragment dit. Net als voor Mereilles, erg sneu.
Mereilles was echt zo'n Cascoigne moment, heel sneu inderdaad, zeker omdat het weer eens een overdreven Catalaanse valpartij was (al was het geel qua aanvals-ophouding gerechtvaardigd).
Vond het toch wel een penalty hoor, otherfool. Dat krijg je als je je spits laat mee verdedigen in je eigen baklijn. Die gaat dan domweg een te late tackle doen.
Mwoah, Fabregas valt toch wel weer erg graag. Ik zou het nog eens moeten zien, maar ik laat hier de reputatie van Barcelona ook wel meewegen. Want ik heb ze toch weer een paar keer zien duikelen...
kos
-
- 46836 berichten
- 8964 stemmen
Die rode kaart was wel hilarisch trouwens. Oliedom maar elke centrale verdediger geeft per wedstrijd 3 van die knietjes, maar goed.
Cech trouwens wel echt man van de wedstrijd, wat een keeper zeg.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Welja, als jij je daar beter bij voelt, vooral dat denken. Je bent echt voorspelbaar, zelfs als internettrol.
Maar hij heeft hier wel een punt....
Finisterra
-
- 15532 berichten
- 4810 stemmen
Die rode kaart was wel hilarisch trouwens. Oliedom maar elke centrale verdediger geeft per wedstrijd 3 van die knietjes, maar goed.
Dan wordt het wel eens tijd dat dit bestraft wordt. Verder gebeurt het vaak wel niet zo opzichtig en nadrukkelijk hoor. Achja, zo een irritante eikel als Terry verdient het wel eens.
Respekked
-
- 6288 berichten
- 1239 stemmen
El Nino, wat een heerlijke anti-held is hij geworden dit seizoen. Dat geklungel van hem in die paar minuten die hij kreeg en dan toch scoren. 
The Oceanic Six
-
- 60490 berichten
- 4103 stemmen
Maar hij heeft hier wel een punt....
Welnee, totaal niet zelfs. Zeker omdat ik al vaker zeg dat ik maar 1 club support. Maar tijdens een wedstrijd kan ik wel meeleven. Zal morgen bij Bayern ook vast gebeuren.
Ik ben nu nog ziek als ik terugdenk aan de uitschakeling van Ajax tegen Milan in 2003. Maar bij andere clubs doet het me na een wedstrijd vrij weinig. Even balen en weer klaar. Jij voelt toch bij andere clubs ook veel minder dan bij Feyenoord?
The Oceanic Six
-
- 60490 berichten
- 4103 stemmen
Cech trouwens wel echt man van de wedstrijd, wat een keeper zeg.
Haha hou op man, keihard knietje, erg smerig. Nee, dit zie je niet 3x per wedstrijd normaal. Denk dat zelfs Chelseafans niet over de kaart mopperen. Typisch dat jij en otherfool dat wel doen.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.