- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #4
Het grote voetbaltopic #4
Stu-Pot
-
- 3491 berichten
- 1189 stemmen
Ach meneer Reinbo, het is nutteloos om deze discussie nogmaals te voeren. Jij hebt een heel andere kijk dan ik. Jij vindt het gelijkspel van Chelsea (waarschijnlijk) oververdiend, Chelsea zal de wedstrijd wel gedicteerd hebben, Barcelona heeft niets laten zien (Chelsea dan weer wel). Tja nutteloos dus.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Eigen schuld. Van de vier keer dat Chelsea voor Valdes opduikt is het drie keer raak. Dit is de zwakte van dit Barcelona, en Chelsea weet het prima te vinden. Dat het balletje dan constant verkeerd valt voor Barca is een ander verhaal (gemiste penalty, paal, laat, 1op1 etc. etc.). Laat Bayern maar de cup pakken; alles beter dan Real of Chelsea
Bayern wordt er morgen met 5-1 uitgeknuppeld.
eRCee
-
- 13459 berichten
- 1985 stemmen
Wat vond je er sterk aan, zag ze enkel de bal een beetje rondtikken buiten de 16. . Totaal geen dreiging of gevaar gezien. Een bal op de paal that's it.
Dat is natuurlijk onzin. Randje buitenspel een keer, Cuenca op de keeper, na 3 minuten die bal van Messi. Zijn al 3 hele grote kansen.
Wel is er een aantal spelers van Barca dat tekort schiet, met name die Cuenca deed vrijwel niks goed, Dani Alves loopt ook veel te veel te prutsen. Die Alexis Sanchez is wel een leuke speler.
chevy93
-
- 12777 berichten
- 1358 stemmen
Hopelijk kan Real morgen schitteren, want anders zou het wel heel zuur zijn voor Real. Overigens zou de finale dan wel apart zijn, de nummer 5 van Engeland (mijlenver achter de nr. 1 en 2) tegen de nr. 2 van Duitsland die al twee wedstrijden voor het einde uitgeschakeld is voor de eerste plek. 
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Als dat zo is dan stuur de cup maar alvast naar Madrid. Dit Chelsea heeft geen kans tegen Madrid.
DBTim
-
- 854 berichten
- 1151 stemmen
Leuk hoor, finale tussen Real en Chelsea. Twee ploegen die alleen maar gaan verdedigen en op de counter gaan loeren. Geweldig, het anti-voetbal wint weer
Quido
-
- 14658 berichten
- 6158 stemmen
Wat loop je nou te lullen, man. Geen enkele ploeg creëert kansen tegen een ploeg die met 10 man in de baklijn staan. Heeft niks met Barca te maken. Dit is wel de enige manier op hun te stoppen. Zie naar Inter 2 jaar geleden.
Ben trouwens helemaal geen Barca fan. Vind het zelfs grappig dat ze naast alle hoofdprijzen grijpen.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Vreemd dat pedrito na een zeer sterk seizoen uit dep ikorde is verdwenen, hetzelfde destijds met Bojan.
Pitakaas
-
- 2962 berichten
- 246 stemmen
Mijn voetbalhart huilt
O god, heb je een slabbetje voor me?
Dit was veruit de leukste CL match van het seizoen.
Het had alles.
Ik sluit me aan bij Finisterra. Genoten tweede helft van alle spanning.
En met beide teams heb ik helemaal niets dus daar lag het niet aan.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Ach meneer Reinbo, het is nutteloos om deze discussie nogmaals te voeren. Jij hebt een heel andere kijk dan ik. Jij vindt het gelijkspel van Chelsea (waarschijnlijk) oververdiend, Chelsea zal de wedstrijd wel gedicteerd hebben, Barcelona heeft niets laten zien (Chelsea dan weer wel). Tja nutteloos dus.
Nee hoor, Chelsea liet Barca hun tikkie takkie doen op veilige afstand van de goal. Het was loeren op een uitbraak. Het schitterende roofdier is de domme koe die dacht een veilige drinkplaats te hebben gevonden uiteindelijk naar de strot gevlogen en als winnaar uit de strijd gekomen. Een puik lesje in efficiëntie.
FillumGek
-
- 8987 berichten
- 3466 stemmen
Als dat zo is dan stuur de cup maar alvast naar Madrid. Dit Chelsea heeft geen kans tegen Madrid.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Leuk hoor, finale tussen Real en Chelsea. Twee ploegen die alleen maar gaan verdedigen en op de counter gaan loeren. Geweldig, het anti-voetbal wint weer
Wordt vast de mooiste finale in jaren. Ik verwacht 5-2 voor Real met prachtig op en neer golvend voetbal.
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Bayern wordt er morgen met 5-1 uitgeknuppeld.
Bayern pakt ze! Robben met een assist en uiteraard een goaltje.
Halcyon
-
- 9952 berichten
- 0 stemmen
Het is de Barça-haters op zich wel gegund, maar je leest hier toch ook veel kinderachtige onzin die enkel voortvloeit uit afgunst en frustratie. Best zielig eigenlijk. Anyway, Barçelona heeft kansen genoeg gehad om het af te maken. Helaas teveel verknoeid. Je kan moeilijk zeggen dat Chelsea goed gespeeld heeft, want 4 keer het doelhout inclusief een gemiste penalty interpreteer ik meer als geluk dan kunde. Pech hoort erbij natuurlijk, met Messi als één van de mooiste anti-helden van het laatste decennium, samen met Oliver Kahn die in de WK-finale van 2002 een bal van(de echte) Ronaldo lost. Sowieso is dit Barça in staat om de komende jaren nog enkele CL's te winnen.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Dat is natuurlijk onzin. Randje buitenspel een keer, Cuenca op de keeper, na 3 minuten die bal van Messi. Zijn al 3 hele grote kansen.
Wel is er een aantal spelers van Barca dat tekort schiet, met name die Cuenca deed vrijwel niks goed, Dani Alves loopt ook veel te veel te prutsen. Die Alexis Sanchez is wel een leuke speler.
Bezopener is nog dat zowel Alves als Cuenca geen enkele keer over de vleugel erdoor zijn gekomen.Vooral Alves stond bijna constant 1 op 1 randje 16; probeer die actie dan eens verdomme en je bent de 16 binnen. Al gaat het 8/10 keer fout, beter dan dat gepriegel op randje 16 waar je toch combinerend niet door schijnt te komen de tweede helft.
Pitakaas
-
- 2962 berichten
- 246 stemmen
Hoezo zou Bayern niet winnen dan?
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2281 stemmen
Kut Barcelona, ze konden het kennelijk niet opbrengen om te winnen. 
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2123 stemmen
Als je zo onder druk staat in Camp Nou, met tien man tegen de muur gedrukt, en je overleeft, je verliest zelfs niet eens, en over twee wedstrijden een stuk of 6 counters in 3 doelpunten ombuigen: klasse.
Chelsea-Real zou geweldig zijn, twee favo buitenlandse teams in de finale
Stu-Pot
-
- 3491 berichten
- 1189 stemmen
Een puik lesje in efficiëntie.
Nee maar, we zijn het met elkaar eens.
Het Barcelona van vorig jaar had dit natuurlijk gewonnen, helaas zit er iets niet snor in de ploeg. Geen Messi op topniveau, ongeluk met de afwerking,... Noem maar op. Dit zijn trouwens geen excuses, slechts vaststellingen.
AjaxRulezzz
-
- 2085 berichten
- 569 stemmen
Wat vond je er sterk aan, zag ze enkel de bal een beetje rondtikken buiten de 16. . Totaal geen dreiging of gevaar gezien. Een bal op de paal that's it.
Denk toch godverdomme na zeg! Tsjonge jonge, jij haat Barça wel heel erg of niet? Wat dacht van die 9 Chelsea spelers die in de 16 stonden? Wat wil je dan doen? Met al die dwergen voorin de bal in de 16 pompen of wat? Afstandschoten? Werden allemaal geblokt. Het enige wat Barça kon doen was dit en dan proberen erdoorheen te komen. Ik moet zeggen dat ik wel heel erg heb genoten van Chelsea, prachtige balaannames, prachtige combinaties, geen schwalbes, geen smerige tackles, echt een voorbeeld voor het voetbal. Echt zo'n team waarmee je wel reclame voor het voetbal kan maken, een keertje als je op vakantie bent en dan zeggen dat ze eens naar Chelsea moeten kijken dan gaan ze voetbal misschien wél leuk vinden! Ook heel knap van Chelsea, dat prachtig combinatiespel dat ze op de mat hebben gelegd. En dat heel het seizoen lang, zelfs tegen laagvliegers als Wolverhampton of Bolton konden ze het opbrengen toch zelf het spel te maken. Hulde.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Scoren is wel essentieel in een finale he. Hopen op een corner of van die kanonskogels (zoals vandaag) van Cech hoef je niet te hopen, daar waar de luchtmacht van Real ( Ramos, Ronaldo, Pepe, Khedira) niet onder doet voor die van Chelsea. Dit in tegenstelling tot Team Midget van Barca.
Pitakaas
-
- 2962 berichten
- 246 stemmen
Denk toch godverdomme na zeg! Tsjonge jonge, jij haat Barça wel heel erg of niet? Wat dacht van die 9 Chelsea spelers die in de 16 stonden? Wat wil je dan doen? Met al die dwergen voorin de bal in de 16 pompen of wat? Afstandschoten? Werden allemaal geblokt. Het enige wat Barça kon doen was dit en dan proberen erdoorheen te komen. Ik moet zeggen dat ik wel heel erg heb genoten van Chelsea, prachtige balaannames, prachtige combinaties, geen schwalbes, geen smerige tackles, echt een voorbeeld voor het voetbal. Echt zo'n team waarmee je wel reclame voor het voetbal kan maken, een keertje als je op vakantie bent en dan zeggen dat ze eens naar Chelsea moeten kijken dan gaan ze voetbal misschien wél leuk vinden! Ook heel knap van Chelsea, dat prachtig combinatiespel dat ze op de mat hebben gelegd. En dat heel het seizoen lang, zelfs tegen laagvliegers als Wolverhampton of Bolton konden ze het opbrengen toch zelf het spel te maken. Hulde.
Wees eens objectief.
Barca heeft de 2e helft geen uitgespeelde kans gehad (behalve die buitenspel goal).
Ze hadden een een uur lang een man meer en een pingel in de 48e minuut.
Als je dan 2-2 speelt verdien je het gewoon niet.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Hoezo zou Bayern niet winnen dan?
Ik zeg niet dat Bayern niet wint morgen. Ik zeg alleen dat ik Chelsea niet zie winnen tegen Madrid.
Pitakaas
-
- 2962 berichten
- 246 stemmen
Ik zag Chelsea 2 weken geleden ook niet winnen van Barcelona.
AjaxRulezzz
-
- 2085 berichten
- 569 stemmen
Wees eens objectief.
Barca heeft de 2e helft geen uitgespeelde kans gehad (behalve die buitenspel goal).
Ze hadden een een uur lang een man meer en een pingel in de 48e minuut.
Als je dan 2-2 speelt verdien je het gewoon niet.
Ten eerste waar zeg ik dat Barça een kans heeft gehad? En ten tweede hoeveel kansen heeft Chelsea gehad? Wil jij nou zeggen dat Chelsea het meer verdient als Barça? Sorry, maar als je dat zegt ben je echt gek. Barça heeft beide wedstrijde gedomineerd, Chelsea is degene die geen uitgespeelde kansen heeft gehad niet Barça. Wees een objectief, vriend.
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Chelsea heeft het ook meer verdient. Het heeft Barca handig afgetroefd en hopelijk kun je je daar ooit nog bij neerleggen, want dat lijkt me een alleszins redelijke conclusie.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
He, Barca is zo dom om Chelsea met de rug tegen de muur te zetten. Geef Chelsea gewoon de bal, laat ze aanvallen en pak ze op de counter. Gewoon tactisch onvermogen om er doorheen te komen. Barca is gewoon beperkt en kent maar een speltype, mist het vermogen om om te schakelen. Het is nu wel aangetoond dat het tikkie takkie voetbal ook niet zaligmakend is.
Back to the drawingboard.
DBTim
-
- 854 berichten
- 1151 stemmen
Objectief? Gewoon realistisch wat AjaxRulezzz zegt, hoe wil je in hemelsnaam door 10 man heen komen, die echt allemaal in de 16 staan. Niet bepaald gek dat je geen 100% kansen kunt creëren
chevy93
-
- 12777 berichten
- 1358 stemmen
Die 2-2 was trouwens wel belachelijk slecht verdedigd. Als zelfs Torres je nog kan omspelen en dan nog op deze manier. 
AjaxRulezzz
-
- 2085 berichten
- 569 stemmen
Chelsea heeft het ook meer verdient. Het heeft Barca handig afgetroefd en hopelijk kun je je daar ooit nog bij neerleggen, want dat lijkt me een alleszins redelijke conclusie.
Chelsea heeft het meer verdient? Ja en ik ben de paus 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.