- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #4
Het grote voetbaltopic #4
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2123 stemmen
whaaaaaa fan fucking tastisch
Torres notabene 
Pitakaas
-
- 2962 berichten
- 246 stemmen
Torres 
Barca al 7x op rij niet gewonnen van Chelsea?
Kryptonite!
chevy93
-
- 12777 berichten
- 1358 stemmen
Je hebt een koekoek van me tegoed straks.
KOEKOEK!
chevy93
-
- 12777 berichten
- 1358 stemmen
Zul je zien dat die leipe Torres gaat scoren
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Hehe Pitakaas en Chevy, quotes om te onthouden 
Respekked
-
- 6288 berichten
- 1239 stemmen
YEAH!!
Naar Barca gaan om prijzen te winnen! NOT!
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2123 stemmen
vierde keer op rij gelijkspel voor Chelsea in Camp nou. kan geen toeval zijn
Quido
-
- 14658 berichten
- 6158 stemmen
Terechte 'overwinning'. Barca kon totaal geen potten breken tegen Chelsea. Zelfs tegen 10 man niet. Toch een karig ploegje zonder een Messi in vorm.
Stu-Pot
-
- 3491 berichten
- 1189 stemmen
Zonde, het voetbal verliest vandaag, weeral. Toch weer een sterk Barca gezien, hulde aan iedere speler. Jullie blijven de beste ploeg van de wereld, daar gaat geen ploeg met 10 verdedigers iets aan veranderen. HUP BAYERN/REAL.
Pitakaas
-
- 2962 berichten
- 246 stemmen
Ik was nooit zo onder de indruk van dat Barca publiek maar indrukwekkend dit.
Nog even je mannen toezingen terwijl het hele seizoen verpest is...
Mooi!
Hopelijk wint dat Chelsea niet de CL, nu kan Bayern er mee aan de haal.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Over twee wedstrijden wel terecht. Prima oplossing voor de Catalaanse voetbalmachine, Barca dat bijzonder weinig creëert en dan nog met 10 man dit resultaat op de mat toveren. Chapeau. Leuk voor Eva. Maar nu is het wel klaar Chelsea, nu niet verder. Zal je net zien dat Newcastle vierde wordt als Chelsea de CL wint
. Prachtige verliezers dat Barcelona (gekeken Real?) en mooi gift van de supporters.
Finisterra
-
- 15532 berichten
- 4810 stemmen
Ik zei het toch dat dit een bijzonder moeilijke 2e helft voor Barca ging worden.
Messi wel de complete antiheld. Miste ook al een serieuze kans in de eerste helft.
Jammer voor het voetbal wel. Al is het lange tijd geleden dat ik nog zo genoten heb van een match. Drama is toch wat voetbal zo mooi maakt!
Finisterra
-
- 15532 berichten
- 4810 stemmen
Terechte 'overwinning'. Barca kon totaal geen potten breken tegen Chelsea. Zelfs tegen 10 man niet. Toch een karig ploegje zonder een Messi in vorm.
Wat loop je nou te lullen, man. Geen enkele ploeg creëert kansen tegen een ploeg die met 10 man in de baklijn staan. Heeft niks met Barca te maken. Dit is wel de enige manier op hun te stoppen. Zie naar Inter 2 jaar geleden.
Ben trouwens helemaal geen Barca fan. Vind het zelfs grappig dat ze naast alle hoofdprijzen grijpen.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Toch best slecht dat Barca, heb je 90% balbezit tegen 10 man, verlies je de 2e helft gewoon met 0-1. 
eRCee
-
- 13459 berichten
- 1985 stemmen
Schitterende pass van Lampard bij de 2-1 zeg.
Stu-Pot
-
- 3491 berichten
- 1189 stemmen
Mijn voetbalhart lacht
Ben jij dan toevallig een 'voetbalhater'? 
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Zonde, het voetbal verliest vandaag, weeral. Toch weer een sterk Barca gezien, hulde aan iedere speler. Jullie blijven de beste ploeg van de wereld, daar gaat geen ploeg met 10 verdedigers iets aan veranderen. HUP BAYERN/REAL.
Wat vond je er sterk aan, zag ze enkel de bal een beetje rondtikken buiten de 16. . Totaal geen dreiging of gevaar gezien. Een bal op de paal that's it.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Al is het lange tijd geleden dat ik nog zo genoten heb van een match. Drama is toch wat voetbal zo mooi maakt!
AMEN!
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2123 stemmen
ach ja het zal wel weer gaan regenen met termen als antivoetbal, betonvoetbal, schande, onverdiendheid, blabla.
Als je niet tegen 10 man de beslissende kunt scoren houdt het op. Elke andere ploeg zou met 5-1 de boot in gaan zoals een Stuttgart laatst of noem ze maar op. Heb ook weinig uitgespeelde kansen gezien in de tweede helft, op die onterechte pingel na en 2 schoten van ik dacht Messi, beide gered door een uitblinkende Cech.
schram101
-
- 16767 berichten
- 2379 stemmen
Tja, dit is toch niet wat ik in de rust had durven dromen. De treffer van Ramires beloofde wat, maar ik durfde er niet in te geloven. De gehele tweede helft bleek uiteindelijk retespannend met Chelsea toch wel als verdiende winnaar denk ik.
Gelukkig, was al bang dat de match Napoli - Chelsea de enige leuke pot in de CL zou blijven dit jaar, maar het gevecht van vanavond was schitterend. Bedankt beide teams!
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Eigen schuld. Van de vier keer dat Chelsea voor Valdes opduikt is het drie keer raak. Dit is de zwakte van dit Barcelona, en Chelsea weet het prima te vinden. Dat het balletje dan constant verkeerd valt voor Barca is een ander verhaal (gemiste penalty, paal, laat, 1op1 etc. etc.). Laat Bayern maar de cup pakken; alles beter dan Real of Chelsea 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.