• 17.815 nieuwsartikelen
  • 183.800 films
  • 12.724 series
  • 35.148 seizoenen
  • 658.838 acteurs
  • 200.883 gebruikers
  • 9.505.012 stemmen

Het grote voetbaltopic #4

zoeken in:

schram101

• 16767 berichten
  • 2379 stemmen

AjaxRulezzz schreef:

(quote)

Is gewoon de waarheid. Laat me raden, jij bent ook een van die kansloze mensen die Barça haten omdat iedereen Barça goed voetbal vind spelen?

Trouwens wel triest dat Barça alsnog een tegendoelpunt krijgt, nu moeten ze er weer 1 maken en zorgen dat ze niks tegenkrijgen. Ik hoop dat ze er een maken, aangezien Chelsea wel weer met 9 man in de 16 zal duiken.

Verkeer gegokt jochie. Laat me raden, jij ziet Jack van Gelder, Sierd de Vos, en Gijpie week in week uit op tv klaarkomen op Barcelona en kiest dus ook maar, heel gemakkelijk, voor de ploeg die alles wint?

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Ach, voor de wedstrijd goed. Tenminste nog een mooie helft in het vooruitzicht en laat Barca alsjeblieft aan het langste eind trekken. Doet Chelsea het, ook knap en misgunnen kan je 't mevrouw Carneiro ook niet.

The Oceanic Six

• 60490 berichten
  • 4103 stemmen

schram101 schreef:

(quote)

Verkeer gegokt jochie. Laat me raden, jij ziet Jack van Gelder, Sierd de Vos, en Gijpie week in week uit op tv klaarkomen op Barcelona en kiest dus ook maar, heel gemakkelijk, voor de ploeg die alles wint?

Het zou fijn zijn als jij niet probeert te denken wat ik vind. Ik waardeer clubs die aanvallend, dominant voetbal spelen en ik veracht de Inters en Chelsea's van deze wereld die het tegenovergestelde doen.

Stu-Pot

• 3491 berichten
  • 1189 stemmen

Hup Barca Hup. Hopen dat ze die anti-voetballers naar huis sturen. Hoe is het mogelijk dat zo'n walgelijke club als Chelsea de halve finales bereikt heeft? Al 3 CL ronden op rij dat ze niets bakken en met puur geluk scoren. Had liever een voetballende ploeg als Benfica gezien in de halve finale.

schram101

• 16767 berichten
  • 2379 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Nee hoor, de meest treffende opmerking van de avond. Als je geniet van dit betonvoetbal met een Chinese Muur voor de goal dan heb je weinig op met voetbal. Maar laten we die discussie niet weer voeren.

Er is er toch 1. Ik

Wat is er nu leuk aan om Chelsea, een ploeg met non-voetballers als Ramires, Terry en Mikel proberen te zien voetballen tegen Barcelona, wat uiteraard niet lukt en aan het eind een 5-0 op het bord zien staan. Sorry, daar vind ik als neutrale kijker geen kloot aan. Het gevecht wat we aan het begin van de wedstrijd zagen was juist ontzettend boeiend. Dat die Terry dat weer moet verkrachten is ontzettend zonde en hij verkracht ook mijn avond. Ik verwacht niet dat de treffer van Ramires iets zal betekenen namelijk.

schram101

• 16767 berichten
  • 2379 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Het zou fijn zijn als jij niet probeert te denken wat ik vind. Ik waardeer clubs die aanvallend, dominant voetbal spelen en ik veracht de Inters en Chelsea's van deze wereld die het tegenovergestelde doen.

Het was ook geen reactie op jou

AjaxRulezzz

• 2085 berichten
  • 569 stemmen

schram101 schreef:

(quote)

Verkeerd gegokt jochie (om jouw woorden maar te gebruiken). Ik hou van clubs die aanvallend en aantrekkelijk voetbal spelen, clubs die de jeugd ook nog eens de kans geven. Zoals ik al vaker hier op het forum heb gezegd, hou ik niet van clubs die laf verdedigen. Je moet altijd van jezelf uitgaan en niet van de tegenstander. Geen wonder dat ik dan ook voor clubs als Ajax, Arsenal en Barça ben, net zoals ik Benfica ook mooi voetbal vind spelen. Vroeger had ik ook sympathie voor Real, maar sinds de komst van Mourinho en spelers als Pepe en Sergio Ramos is dat ook weer veranderd. Maar jij kan me niet zeggen dat je als neutrale toeschouwer houdt van dat betonvoetbal van Chelsea, wat vind je daar zo leuk aan vraag ik me dan af?

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2123 stemmen

God je bent tegenwoordig geen voetballiefhebber meer als je fan bent van een ploeg die toevallig tegen Barcelona aantreedt

Het wordt met de week droeviger hier.

Quido

• 14658 berichten
  • 6158 stemmen

Gelukkig dat die 2-1 nog viel, dan valt er tenminste nog ergens naar te kijken na die actie van Terry waardoor de wedstrijd gespeeld leek. Nu zit er tenminste nog spanning op.

Edit: nu niet meer natuurlijk. Makkelijk gegeven.

Edit 2: mooi, haha.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Het waren twee mooie minuten.

hahaha Messi

chevy93

• 12777 berichten
  • 1358 stemmen

Zo, en de eerste die nu zegt dat de Barça de scheidsrechter(s) niet mee heeft...

Edit:

mikey

• 29047 berichten
  • 5210 stemmen

messi!!!!!!!!!!!!!

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2123 stemmen

euh was dat een pingel... had die ene herhaling nog wel eens willen zien.

chevy93

• 12777 berichten
  • 1358 stemmen

Bottleneck schreef:

God je bent tegenwoordig geen voetballiefhebber meer als je fan bent van een ploeg die toevallig tegen Barcelona aantreedt

Het wordt met de week droeviger hier.

Echt hè. Veel liever een club die met pijn en moeite partij kan geven tegen Barcelona dan een naïeve ploeg die met 5-0 onderuit gaat. Sterker nog, dit is leuker om te zien (lees: spannender).

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

Oh oh oh die Drogba. 2 man voorbij en van eigen helft schieten

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Wat een klootzak ook die Drogba. Ligt ie, kan er blessurebehandeling plaats vinden, staat ie op. Walgelijk.

Stu-Pot

• 3491 berichten
  • 1189 stemmen

Ik begin het somber in te zien voor de sterkste ploeg op het veld. Stel maar eens voor dat zo'n slechte ploeg de CL wint. Hup Real?

Jimmiie

• 586 berichten
  • 51 stemmen

wie is Theo?

Quido

• 14658 berichten
  • 6158 stemmen

Barca is onmachtig en creëert geen hol.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Jimmiie schreef:

wie is Theo?

Vreselijk die uitspraak inderdaad.

Pitakaas

• 2962 berichten
  • 246 stemmen

Zul je zien dat die leipe Torres gaat scoren

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

Dit is een beetje waar ik op hoopte, maar niet had verwacht. Nog even volhouden!

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

buitenspel.

Stu-Pot

• 3491 berichten
  • 1189 stemmen

Barca creëert inderdaad geen hol.

Pitakaas

• 2962 berichten
  • 246 stemmen

Ai zonde Torres

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Die Messi is ook hopeloos uit vorm.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Gelukkig is het een argentijn .

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Die andere 10 bakken er ook geen druif van. Stelletje handballers.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Lijkt me overigens nog geen minuut blessuretijd, hoe die commentator bij 4 komt.

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2123 stemmen

fenomenale keeper is Czech toch ook

vrees weer voor een goal in blessuretijd , wat een spanning

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.