- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #4
Het grote voetbaltopic #4
Chucky92
-
- 1688 berichten
- 378 stemmen
Wat is er zo lelijk/afschuwelijk aan?
En ach, we zien ze toch maar 3 wedstrijden. 
(en wat oefenwedstrijdjes).
Die donkere vlakken, en heb vertrouwen in Oranje. Oranje wordt 2e.
Blijft toch leuk, dat toen ik maanden geleden zei dat Sneijder eruit moest en van Persie op die plek. dat A&L mij belachelijk probeerde te maken. Terwijl nu half Nederland het erover heeft om Sneijder eruit te halen.
Chucky92
-
- 1688 berichten
- 378 stemmen
En Ajax kan binnenkort gaan pronken met een nieuw top talent uit hun ''opleiding''.
Lekker dat Ajax overal jeugdspelertjes weg kapen.
Die 2 had ik even over het hoofd gezien.
Ahjoh, op Vz liep elke neus te janken dat Booy naar Juve ging en hoe oneerlijk het was, terwijl Ajax precies hetzelfde doet.
Chucky92
-
- 1688 berichten
- 378 stemmen
Voorspelling voor vanavond:
Bayern Munchen - Real 1-2
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Die donkere vlakken, en heb vertrouwen in Oranje. Oranje wordt 2e.
Blijft toch leuk, dat toen ik maanden geleden zei dat Sneijder eruit moest en van Persie op die plek. dat A&L mij belachelijk probeerde te maken. Terwijl nu half Nederland het erover heeft om Sneijder eruit te halen.
Net meer reden om niet te doen. Het bewijs dat meer dan de helft van Nederland er geen reet van snapt. Maar twee goede redenen om Sneijder niet op het veld te zetten. Blessure of een schorsing.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Laat ik nou altijd gedacht hebben dat die kerel een rode kaart daarvoor kreeg.
Geel
Was wel logischer geweest maar toen kon dat nog. Ook geen commentatoren die moord en brand schreeuwen.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Nou, dan maar eens een keer rooten voor het vreselijke Bayern. Vreselijk maar het moet maar eens.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3874 stemmen
Moet zeggen dat al die criticasters toch wel gelijk hebben. Wat een vervelend counterploegje is dat Real Madrid toch altijd weer 
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Ahjoh, op Vz liep elke neus te janken dat Booy naar Juve ging en hoe oneerlijk het was, terwijl Ajax precies hetzelfde doet.
Lul niet. Ajacieden vonden het (terecht) vrij dom van die jongen en wat achterbaks van Raiola, omdat er bij Juventus weinig voor de jeugd te halen is. En Elia zou ook een voorbeeld moeten zijn waarom ze beter niet daarheen moeten gaan.
Verder kan je er weinig aan doen en kan je zeggen dat Ajax sowieso die jongen sneller een contract had moeten geven. Daarom kan je Ajax nu ook weinig met zo'n AZ spits verwijten. AZ wilde die jongen niet betalen wat hij vroeg, Ajax wel.
kos
-
- 46709 berichten
- 8866 stemmen
Ghehe.
Toch weer fucking zenuwachtig op de bank nu!
Hoy ganamos! Hala Madrid!
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Moet zeggen dat al die criticasters toch wel gelijk hebben. Wat een vervelend counterploegje is dat Real Madrid toch altijd weer
Nog genoten van Europese top Valencia van het weekend? Knappe 4-0 nederlaag bij Espanyol 
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Jaaaaaaaaaaaa goaaaaaaaal de FC Bayern!

kos
-
- 46709 berichten
- 8866 stemmen
Godverdegodver, sla die ribery op zn franse kutneus Sergio!
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Godverdegodver, sla die ribery op zn franse kutneus Sergio!
Typisch, de enige manier hoe Real schijnbaar door dit soort potjes heen moeten komen: aggresief en gemeen.
Real zal nog wel scoren, geef ze goede kans het dan in Madrid af te maken. Bayern zal er zeker 1 of 2 bij moeten maken.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3874 stemmen
Nog genoten van Europese top Valencia van het weekend? Knappe 4-0 nederlaag bij Espanyol
Iedere ploeg heeft wel eens een mindere fase. Feit blijft dat ze zowel PSV als Valencia oprolde en in Spanje netjes derde staan. Maar om die hele discussie nu weer te gaan voeren. Denk dat weinig mensen daar op zitten te wachten.
Kunnen het beter hebben over dat op dat beeld van Real Madrid dat een aantal mensen hier hebben op basis van die drie wedstrijden in een jaar dat ze zien voetballen tegen Barca
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3874 stemmen
Real zal nog wel scoren, geef ze goede kans het dan in Madrid af te maken. Bayern zal er zeker 1 of 2 bij moeten maken.
Als Bayern met 1-0 naar Madrid mag gaan zie ik ze wel doorgaan. Uitstekende ploeg
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Iedere ploeg heeft wel eens een mindere fase. Feit blijft dat ze zowel PSV als Valencia oprolde en in Spanje netjes derde staan. Maar om die hele discussie nu weer te gaan voeren. Denk dat weinig mensen daar op zitten te wachten.
Kunnen het beter hebben over dat op dat beeld van Real Madrid dat een aantal mensen hier hebben op basis van die drie wedstrijden in een jaar dat ze zien voetballen tegen Barca
Haha alleen duurt die mindere fase in Valencia alleen al zo'n beetje het hele seizoen.
Verder wilde ik er niet over beginnen, maar jij probeert op basis van een paar minuutjes Madrid ook goedkoop je gelijk te halen.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3874 stemmen
Nee Madrid speelt hele seizoen megaaanvallend en maakt meer dan 100 goals in ruim dertig wedstrijden en dan gaan er mensen hier de afgelopen weken over een counterploeg spreken. Dat kun je echt alleen maar zeggen als je ze amper hebt zien spelen.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Nee Madrid speelt hele seizoen megaaanvallend en maakt meer dan 100 goals in ruim dertig wedstrijden en dan gaan er mensen hier de afgelopen weken over een counterploeg spreken. Dat kun je echt alleen maar zeggen als je ze amper hebt zien spelen.
Niemand noemt ze een pure counterploeg meen ik. Feit is wel dat ze vaak scoren uit effectieve counters.
Het zal aan mij liggen, maar ik vind RM niet erg attractief om naar te kijken, ondanks mooie goals die ze maken.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3874 stemmen
Haha alleen duurt die mindere fase in Valencia alleen al zo'n beetje het hele seizoen.
Derde in Spanje, halve finale beker en nu halve finale EL. Ik hoop van harte dat PSV ooit nog eens zo'n mindere fase krijgt (want derde in Spanje voor Valencia staat gelijk aan kampioenschap voor Ajax of PSV in Nederland). Mag van mij dan zelfs een paar seizoenen duren.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3874 stemmen
Niemand noemt ze een pure counterploeg meen ik. Feit is wel dat ze vaak scoren uit effectieve counters.
Het zal aan mij liggen, maar ik vind RM niet erg attractief om naar te kijken, ondanks mooie goals die ze maken.
Het is anders dan Barcelona en dat je dat meer kunt waarderen snap ik meteen. Heb namelijk hetzelfde. Overigens heb je wel een punt dat ze een ontzettend gemene ploeg hebben. Ben benieuwd of ze zich vanavond beete onder controle kunnen houden als het zo blijft.
Ronaldo is daar een meester in dus dat zal geen probleem zijn maar Pepe en Ramos kunnen altijd weer doordraaien.
kos
-
- 46709 berichten
- 8866 stemmen
Typisch, de enige manier hoe Real schijnbaar door dit soort potjes heen moeten komen: aggresief en gemeen.
Mag het hopen, vooralsnog slaat die achterstand nergens op
, ze zijn beter dan Bayern.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Derde in Spanje, halve finale beker en nu halve finale EL. Ik hoop van harte dat PSV ooit nog eens zo'n mindere fase krijgt (want derde in Spanje voor Valencia staat gelijk aan kampioenschap voor Ajax of PSV in Nederland). Mag van mij dan zelfs een paar seizoenen duren.
Slap verweer timbo, aangezien de discussie was of Valencia Europese top was. Ze staan 3e ja, op 405403 punten achter de top 2 en met onderhand al 10 nederlagen ofzo. Alles onder de grote 2 is top voor de EL, maar is geen Europese top.
Maar die discussie ga ik niet weer verder voeren.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Mag het hopen, vooralsnog slaat die achterstand nergens op
, ze zijn beter dan Bayern.
Madrid begon beter, maar is nu al een tijdje zeker niet beter meer. Maar ze kunnen altijd scoren, dus zie het wel gebeuren. Bayern moet vanavond wel met 2-0 of 3-1 winnen, wil ik ze echt kans in Madrid geven.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Jaja, tegen de Valencia's van deze wereld schiet Ronaldo ze er achter elkaar in, maar wanneer doet ie het tegen clubs van dit kaliber? 
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
1-0 is voor Bayern niet genoeg, dan pakt Real ze wel in Spanje. Ik ben benieuwd hoe beide ploegen de tweede helft gaan spelen.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3874 stemmen
Slecht afgemaakt in eerste instantie maar prachtig teruggelegd in tweede instantie. Een egoist zou proberen er zelf nog iets van te maken
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Gadver
Laat Bayern a.u.b doorgaan..
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.