• 16.377 nieuwsartikelen
  • 180.124 films
  • 12.395 series
  • 34.332 seizoenen
  • 651.578 acteurs
  • 199.685 gebruikers
  • 9.419.776 stemmen

Het grote voetbaltopic #4

zoeken in:

Respekked

• 6286 berichten
  • 1232 stemmen

Naomi Watts schreef:

Maar Arshavin heeft zijn incompetentie toch al te vaak laten zien

Helaas wel ja.

kos

• 46753 berichten
  • 8898 stemmen

*dronken*

The Oceanic Six

• 60508 berichten
  • 4107 stemmen

Gefeliciteerd kos Voor het eerst sinds 1979, lang geleden dus.

Erwinner

• 33715 berichten
  • 3079 stemmen

Kos viert zijn feestje overdekt.

Uzza_Sparta

• 1195 berichten
  • 2138 stemmen

weer een goed weekend met 2-0 voor Manchester clubs tegen London clubs, weer een overwinning voor Sunderland, en alweer een verlies, en dan wel met 5 tegendoelpunten, voor Newcastle

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Je begint nu wel heel vervelend te worden hoor .

Sjoerdow

• 1006 berichten
  • 1304 stemmen

Malloten bij Studio voetbal; ze gaan er maar weer vanuit dat Balotelli met opzet op iemands hoofd stapt. Lijkt me absoluut niet het geval, ondanks zijn reputatie.

$pecial

• 1147 berichten
  • 554 stemmen

Zucht, wat is die Jan Mulder ongelofelijk vervelend weer vandaag bij studio 020

Sjoerdow

• 1006 berichten
  • 1304 stemmen

Leuke vent die Jan Mulder, maar met zijn richtlijnen zouden we elke wedstrijd met 6 man eindigen.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Ik ben dan als Balo fan niet echt objectief maar geef hem ook de voordeel vd twijfel. Ik vind het allemaal twijfelachtig om te spreken over opzet.

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

Was een hele normale beweging met zijn been, inderdaad.

Ben je niet helemaal lekker? Gadveredamme. Toffe speler, grappig ventje, maar dit kan maar op één manier gezien worden. (blader anders even terug).

Sjoerdow

• 1006 berichten
  • 1304 stemmen

Dat GIF-plaatje van je bewijst niks, omdat het de hele actie daarvoor niet toont.

Ik ben geen fan van Balotelli, maar ik word een beetje moe van die eeuwige heksenjacht op sommige spelers. Bovendien is Balotelli in het veld over het algemeen geen gemene speler.

Pepe moest vanavond ook weer aangesneden worden, prima vind ik, maar wees dan wel een kerel en houd je beelden up-to-date, een overtreding van 6 maanden terug vind ik niet meer relevant.

Nogmaals, ik praat het gedrag van de spelers niet goed, maar ze mogen in de media ook wat selectiever zijn, ipv die eeuwige beeldvorming.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Ze zijn juist selectief in de media, dat is het probleem. Ik moet er wel om lachen dat alles wat een mannetje als Balo doet gelijk uitvergroot moet worden. En dan die reacties op fora, comedy capers.

Sjoerdow

• 1006 berichten
  • 1304 stemmen

Pardon, dat bedoel ik!

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Ik dacht al .

depri83

• 6813 berichten
  • 1492 stemmen

Als je dit goedpraat ben je echt niet goed bij je hoofd. Trapt overduidelijk achteruit.

Ik vind het ook leuk om te lezen dat hij geld gaat uitdelen aan mensen en dat hij de boekenschuld van studenten probeert te betalen maar dit was gewoon een misdadige overtreding die Man City uiteindelijk ook nog 3 punten oplevert.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Ik vind het twijfelachtigt. Het kan inderdaad natrappen zijn maar ook een heel onlogische beweging omdat ie in de lucht uit balans is. Het is gewoon een zielige heksenjacht, Balo dit, Balo dat, en het dan niet hebben over Lescott. Zo triest .

depri83

• 6813 berichten
  • 1492 stemmen

Ik zie de elleboog van Lescott ook net op MotD, vandaar dat ik er nog niet over begonnen was, maar dat is inderdaad ook gewoon een rode kaart.

Wat dat dan af zou doen aan de misdraging van Balo mis ik...

Het is een opvallende jongen, die vaker over de schreef is gegaan en graag de spotlights zoekt en dus op zich weet en als je dan geschoren wordt moet je stilzitten.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Het gaat dan even over de selectieve verontwaardiging hier. Toevallig wordt het momentje van Balo er weer uitgepikt. Ik zeg ook niet dat Balo hier vrijgesproken is, het kan inderdaad een negatieve intentie hebben maar door te veel niet vast te stellen variabelen is er niets zinnigs over te zeggen helaas.

depri83

• 6813 berichten
  • 1492 stemmen

Natuurlijk is de verontwaardiging selectief. Niemand ziet alle wedstrijden van het afgelopen weekend volledig maar je haalt eruit wat je, vanuit je eigen oogpunt, opvalt.

Aan de andere kant, Een (al dan niet) bewuste trap op het hoofd in een topwedstrijd van de PL, van een speler die opvalt, springt eruit en dan is het niet vreemd dat daar (in een voetbaltopic op een filmsite notabene) aandacht aan wordt besteed.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Toch aangenaam opvallend dat Balo eruit gepikt wordt terwijl de actie van Lescott toch veel makkelijker te veroordelen is. Als je het momentje van Balo eruit kan pikken, kan je hetzelfde doen bij Lescott. Zelfde wedstrijd notabene.

depri83

• 6813 berichten
  • 1492 stemmen

Zoals ik al zei, ik zag de elleboog van Lescott net pas, je zal aan A&L (die de gif plaatst waaruit de discussie ontstaat) moeten vragen waarom hij die wel plaatst en niet één van Lescott.

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

Naomi Watts schreef:

Het kan inderdaad natrappen zijn maar ook een heel onlogische beweging omdat ie in de lucht uit balans is.

Weet niet wat voor een stuiptrekkingen jouw lichaam maakt wanneer je uit balans bent, maar dit is echt een opmerking die alleen Calimero himself zou kunnen maken Ik heb overigens niks tegen die kerel, verre van, maar dit is een gevalletje apart weer..

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Als je uit balans bent maak je inderdaad onlogische bewegingen, stuiptrekkingen if i may. Maar zal wel weer aan mijn motoriek liggen als ik het zo lees .

%%%%%%

• 2543 berichten
  • 1234 stemmen

Als ik uit belans raak heb ik in iedergeval geen kracht meer in mijn benen of armen,ik moet dan maar zien hoe ik terecht kom..Wat hier te zien is is dat hij met volle kracht achteruit trapt.

Trouwens... Gert-jan lijkt bij te tekenen

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Wie Balo al een beetje kent weet dat dit nog lang niet een Balo op volle kracht is.

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

Ben bang dat Guidetti ook het duel tegen Ajax voorbij moeten laten gaan.

*&%##, staat het topduel voor de deur, missen we de twee beste (onmisbare) spelers: El Ahmadi en Guidetti. Heb er direct minder zin/vertrouwen in.

Janmaat gaat deze week tekenen bij Feyenoord, volgens het AD.

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

Naomi Watts schreef:

Ik vind het twijfelachtigt. Het kan inderdaad natrappen zijn maar ook een heel onlogische beweging omdat ie in de lucht uit balans is. Het is gewoon een zielige heksenjacht, Balo dit, Balo dat, en het dan niet hebben over Lescott. Zo triest .

Hou toch op. Twijfelachtig?

110% natrappen.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Mag je vinden, mijn aard is dat ik mijn oordeel niet op vooroordelen en lukrake veronderstellingen baseer maar op gezond verstand en feiten. Iets te speculatie gevoelig wat mij betreft.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.