- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #4
Het grote voetbaltopic #4
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Ik hoop inderdaad een Lodeiro op het middenveld tegen Feyenoord, ipv Janssen.
Wij ook. Janssen maakt het gewoon niet. Lodeiro barst van het talent en bezit ook een portie werklust. Dat mis ik bij bepaalde spelers soms.
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
Bij de laatste AZ training waren er 600 supporters bij die ontzettend veel sfeer bezorgden op de training.
Daarom baal ik er af en toe ook van dat het bij de wedstrijden niet altijd eruit komt.
Te veel mensen (families) die niet meezingen. Ga maar eens mee naar een uitwedstrijd. Dan proef je een hele andere sfeer, want daar is het % familietjes een stuk lager.
depri83
-
- 6812 berichten
- 1491 stemmen
Saaie eerste helft waarbij Utrecht 10 man achter de bal houdt en PSV niet het tempo of de precisie heeft om een opening te vinden.
%%%%%%
-
- 2543 berichten
- 1234 stemmen
Te veel mensen (families) die niet meezingen. Ga maar eens mee naar een uitwedstrijd. Dan proef je een hele andere sfeer, want daar is het % familietjes een stuk lager.
Ik ben er regelmatig aleen dit weekend ben ik helaas ziek, dus...
Sfeer is er zeker dat zeg ik ook,aleen mischien mis ik nog te veel de Alkmaarder-hout.
Ik baal er wel van dat Elm geschorst is tegen Roda...
depri83
-
- 6812 berichten
- 1491 stemmen
Ajax moet Alderweireld weken missen bron
Wéér een spierblessure.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Doodmoe word ik van die blessures.
Gelukkig doet van Rhijn het prima als invaller.
PSV speelt trouwens matig. Ik blijf erbij dat mensen PSV overschatten als de ultieme favoriet. Dit beweer ik trouwens ook mocht PSV zo nog scoren.
Man Utd overigens op 0-1 bij Arsenal, goede kopbal Nani.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Die Mertens mag ook blij zijn dat ie nog op het veld staat. Ik gok overigens nog 'gewoon' op een 0-2. Dat Utrecht is echt tenenkrommend slecht.
depri83
-
- 6812 berichten
- 1491 stemmen
PSV speelt inderdaad niet goed maar Utrecht probeert in andere wedstrijden nog wel eens aan te vallen...
Edit: natuurlijk...
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Mag toch hopen dat Willems daar nog een kaart voor krijgt 
%%%%%%
-
- 2543 berichten
- 1234 stemmen
Wéér een spierblessure.
Gister kwam de vriendin van Boateng met een oorzaak van de vele spierblessures.
Mischien moet F de Boer de spelers wat meer in de gaten houden 
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Lelijke Toivonen. Maakt de 1-1.
depri83
-
- 6812 berichten
- 1491 stemmen
Die Mertens mag ook blij zijn dat ie nog op het veld staat. Ik gok overigens nog 'gewoon' op een 0-2. Dat Utrecht is echt tenenkrommend slecht.
Mertens moet inderdaad eens gaan uitkijken met die wilde tackles van hem.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Wat een held die Fernandes/z ... hopelijk blijft dit zo. Winst voor Utrecht zou natuurlijk nog mooier zijn. Maar als het PSV-cliche klopt wordt dit nog wel gewoon 1-2 
Threeohthree
-
- 5557 berichten
- 2935 stemmen
Yup van Persie is weer de oude. 
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Van Persie
Oef, enorme misser.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Einde! 1-1.
Het valt nog mee. Twente loopt wat uit, maar AZ en PSV blijven in het zicht, terwijl wij nu AZ uit ook gehad hebben.
depri83
-
- 6812 berichten
- 1491 stemmen
Pokkewedstrijd.
Zelfde verhaal als in de rust. Utrecht één keer gevaarlijk geweest en dat was meteen ook een doelpunt. PSV zette daar niet bijster veel grote kansen tegenover. Na de 1-0 had ik er helemaal een hard hoofd in maar gelukkig schiet Ola die bal nog binnen.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Komend weekend is trouwens weer aardig met oa Feyenoord-Ajax en vrijdag al PSV-Vitesse.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Van Persie scoort met een knappe goal. En onder zijn shirt een ''happy 91th birthday opa Wim'' shirt 
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3874 stemmen
Teleurstellende middag. AZ klasse beter maar speelt gelijk. Op zich nog geen ramp als PSV had gewonnen. Maar inspiratieloos en in een veel te laag tempo gespeeld. Zelf geen moment in problemen geweest maar ook veel te weinig gecreerd. Wat dat betreft was die 1-0 niet eens is heel erg want toen schrokken ze eindelijk even wakker.
Blijf het ongelofelijk vinden hoe vaak PSV, Ajax de laatste jaren in leven laat terwijl ze definitief afstand kunnen nemen.
En dan verliest Tottenham ook nog in de allerlaatste seconde 
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Dit geldt natuurlijk andersom ook. Ajax laat het ook vaak liggen in weekenden dat PSV het verpest.
2-2 tegen NAC thuis, 1-0 in de laatste minuten op Twente niet over de streep trekken, met 2-3 rusten bij Utrecht en 6-4 verliezen en noem het maar op.
gizmo_o
-
- 1390 berichten
- 241 stemmen
O.b.v. wat ik nu in de sv zie bij de NOS, heeft Ajax geluk gehad dat AZ niet vaker dan 1 maal heeft gescoord.
Jansen is echt slechts een schim van wat hij eerst was.
Waarom trekt Lodeiro trouwens in godesnaam zijn shirt uit?
Respekked
-
- 6286 berichten
- 1230 stemmen
Hoe haalt Wenger het in zijn hoofd om de zich aan de malaise onttrekkende Oxlade-Chamberlain te wisselen voor de personificatie van het verval van Arsenal, Arshavin?
Geen woorden voor.
gizmo_o
-
- 1390 berichten
- 241 stemmen
Wat een dik rode kaart voor Mertens zeg, wow.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Hoe haalt Wenger het in zijn hoofd om de zich aan de malaise onttrekkende Oxlade-Chamberlain te wisselen voor de personificatie van het verval van Arsenal, Arshavin?
Geen woorden voor.
.
Respekked
-
- 6286 berichten
- 1230 stemmen
Het allerkutste is dan ook nog dat het slecht (mee)verdedigen van Arshavin de 1-2 inluidde..
Van Persie's "NO" toen de wissel plaatsvond was veelzeggend.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Maar Arshavin heeft zijn incompetentie toch al te vaak laten zien, vond Oxlade juist heel erg goed spelen. Waarom zou je in hemelsnaam hem dan wisselen. en veelzeggens van RvP ja.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.