• 15.987 nieuwsartikelen
  • 179.045 films
  • 12.274 series
  • 34.085 seizoenen
  • 649.230 acteurs
  • 199.277 gebruikers
  • 9.390.385 stemmen

Het grote voetbaltopic #4

zoeken in:

Vascago

• 4798 berichten
  • 3595 stemmen

[quote]Insignificance schreef:

(quote)

Als middenvelder? Dat zou ik maar niet doen..

Toch opvallend dat het voetballend superieur geachte en topfitte AZ tegen een gehavend Ajax een vrije trap, volgens mij ook nog eens na knullig balverlies, nodig heeft om op het scorebord te komen.[/qu

echt waar nog nooit zo'n calimero reactie gezien. Nu is het ineens het superieur geachte en topfitte AZ? En hebben ze een vrije trap nodig, o god.

Jullie een eigen doelpunt.

%%%%%%

• 2543 berichten
  • 1234 stemmen

janssen

Martens

Lord Flashheart

• 6454 berichten
  • 2375 stemmen

Insignificance schreef:

Toch opvallend dat het voetballend superieur geachte en topfitte AZ tegen een gehavend Ajax een vrije trap, volgens mij ook nog eens na knullig balverlies, nodig heeft om op het scorebord te komen.

Een gehavend Ajax? Laat me niet lachen! Alleen Van der Wiel ontbrak als echte basisspeler. Het is uiteraard veel knapper dat een clubje van 25 mln. een club van 60 mln. op 1-1 houdt.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Lord Flashheart schreef:

(quote)
Een gehavend Ajax? Laat me niet lachen! Alleen Van der Wiel ontbrak als echte basisspeler. Het is uiteraard veel knapper dat een clubje van 25 mln. een club van 60 mln. op 1-1 houdt.

Ehm.

vd Wiel, Boilesen, Boerrigter en Sigthorsson zijn normaal basisspelers bij Ajax.

Scheelt wel wat, of je anders met Anita, Blind, Ebecilio en de Jong aan komt treden.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

(afbeelding)

Wow, heel ranzig dit zeg. Op iemand zijn hoofd intrappen...dit moet een lange schorsing voor Balotelli worden.

maxcomthrilla

• 15580 berichten
  • 2855 stemmen

Jammer dat Tottenham Hotspur van die nepclub heeft verloren!

En wat een vieze overtreding van die clown.

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2367 stemmen

%%%%%% schreef:

(embed)

janssen

Martens

Fraaie actie.

Maar wat een suf publiek heeft AZ toch, met die klappertjes.

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

LF Denk je wel eens na voordat je iets plaatst?

Vascago

• 4798 berichten
  • 3595 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Ehm.

vd Wiel, Boilesen, Boerrigter en Sigthorsson zijn normaal basisspelers bij Ajax.

Scheelt wel wat, of je anders met Anita, Blind, Ebecilio en de Jong aan komt treden.

Ook gelul natuurlijk Boilesesen, Boerichter en Sigthorsson waren vorig jaar nog niet bij Ajax of geen basisspelers en toen werden jullie wel kampioen, met die andere 3 meestal in de basis.

depri83

• 6812 berichten
  • 1491 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(afbeelding)

Wow, heel ranzig dit zeg. Op iemand zijn hoofd intrappen...dit moet een lange schorsing voor Balotelli worden.

Gatverdamme!

Heb ik dat door het zappen net gemist maar dit is echt heel smerig. Die Balotelli was net zo goed bezig buiten het voetbal het uitdelen van allerhande cadeautjes. Blijft een waanzinnige.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

jeroentjuhhhhh schreef:

LF Weer bijster slim.

Wat is nou weer LF?

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2367 stemmen

Insignificance schreef:

[ Toch opvallend dat het voetballend superieur geachte en topfitte AZ tegen een gehavend Ajax een vrije trap, volgens mij ook nog eens na knullig balverlies, nodig heeft om op het scorebord te komen.

De wedstrijd niet gevolgd zeker?

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Vascago schreef:

(quote)

Ook gelul natuurlijk Boilesesen, Boerichter en Sigthorsson waren vorig jaar nog niet bij Ajax of geen basisspelers en toen werden jullie wel kampioen, met die andere 3 meestal in de basis.

Waar heb je het over? Lekker belangrijk, vorig jaar. Dit jaar waren ze basisspelers.

Jij wil serieus ontkennen dat Ajax zonder die 4 niet verzwakt is? Boerrigter en Sigthorsson zijn echt goed, Anita als LB is lachwekkend, daar had Boilesen moeten staan en vd Wiel werd ook node gemist.

Maar verder zul je me niet horen zeuren hoor. Ik kan wel leven met het punt vandaag. Als we verloren hadden was het dramatisch geweest, dan had je op 8 punten gestaan.

Lord Flashheart

• 6454 berichten
  • 2375 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

Ehm.

Nou nou, wat een vedetten:

Boilesen: 10 wedstrijden voor Ajax in totaal

Boerrigter: 13 wedstrijden voor Ajax in totaal

Sighthorsson: 8 westrijden voor Ajax in totaal

Alle drie speelden aardig aan het begin van dit seizoen, toen alles lekker liep bij Ajax. Is daarom helemaal geen garantie dat ze het nu direct weer oppakken. Bovendien zijn deze spelers ook al weken uit de roulatie, niet ineens gisteren. Van der Wiel daarentegen heeft over de jaren heen bewezen een vaste waarde voor Ajax te zijn.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Lord Flashheart schreef:

(quote)
Nou nou, wat een vedetten:

Boilesen: 10 wedstrijden voor Ajax in totaal

Boerrigter: 13 wedstrijden voor Ajax in totaal

Sighthorsson: 8 westrijden voor Ajax in totaal

Alle drie speelden aardig aan het begin van dit seizoen, toen alles lekker liep bij Ajax. Is daarom helemaal geen garantie dat ze het nu direct weer oppakken. Bovendien zijn deze spelers ook al weken uit de roulatie, niet ineens gisteren. Van der Wiel daarentegen heeft over de jaren heen bewezen een vaste waarde voor Ajax te zijn.

Zucht, begrijpend lezen is hier moeilijk zeg.

Die jongens waren basisspelers. Dat is wat ik zei.

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2367 stemmen

moviemafketel schreef:

Excelsior helemaal gelukkig gisteren en dan wint VVV van Feyenoord. Ze hebben er niet lang van kunnen genieten. Gaat weer lekker met de Rotterdamse cluppies!

Met Excelsior gaat het momenteel goed. Dichterbij de Graafschap, RKC & co.

De selectie van Feyenoord is gewoon veel te smal. Mis je El Ahmadi en/of Guidetti dan heb je al een groot probleem. Er zaten allerlei A-junioren op de bank. Daarnaast horen Achahbar en van Huijgevoort nog lang niet in de basis te staan.

%%%%%%

• 2543 berichten
  • 1234 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(afbeelding)

Het strafste is dat hij ook nog scoorde in de laatste min,ofzo

Dit is echt fout...

Insignificance

• 3220 berichten
  • 5589 stemmen

Vascago schreef:

echt waar nog nooit zo'n calimero reactie gezien. Nu is het ineens het superieur geachte en topfitte AZ? En hebben ze een vrije trap nodig, o god. Jullie een eigen doelpunt.

Heeft niks met een eierdopje te maken, maar met een constatering. Ik vind AZ een uitstekend elftal, waar Ajax dat beduidend minder is. Superieur derhalve. Dat AZ fit is, lijkt me verder ook geen punt van discussie. Dan heeft AZ hier vandaag wat laten liggen. Ook geen vreemde conclusie, lijkt me. Hoef je niet zo overstuur te reageren, gewoon lezen en interpreteren is genoeg.

Nicolage Rico schreef:

De wedstrijd niet gevolgd zeker?

Zeker wel. Wil je verder nog iets kwijt?

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Met Excelsior gaat het momenteel goed. Dichterbij de Graafschap, RKC & co.

De selectie van Feyenoord is gewoon veel te smal. Mis je El Ahmadi en/of Guidetti dan heb je al een groot probleem. Er zaten allerlei A-junioren op de bank. Daarnaast horen Achahbar en van Huijgevoort nog lang niet in de basis te staan.

Ben echt heel erg benieuwd volgende week wat voor pot ik voorgeschoteld krijg in de Kuip.

Kan er in ieder geval weinig van zeggen. Zal wel een 2-2 of zo worden.

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Wat is nou weer LF?

Lord Flashheart.. Die denkt niet altijd na voordat 'ie wat schrijft, getuige het bovenstaande

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

Tonypulp schreef:

Dan hebben ze zitten slapen, ene moment was Ajax sterker, andere moment weer AZ. Schommelde de hele tijd, met een licht voordeel voor AZ in de eerste helft en Ajax in de tweede.

Ben het hier wel mee eens. Eerste helft hadden we toe moeten slaan. Genoeg kansen gehad.

Na de goal van Ajax nog opstootjes ook voor me, omdat de hoofdtribune wederom (zoals elk jaar) voor de helft met joden gevuld was. En die dan allemaal gaan lopen juichen en springen na een goal. Vind je het gek dat we dan aggressief worden. Hopelijk heeft de directie van AZ er nu eindelijk wat van geleerd.

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

Eerste helft hadden we toe moeten slaan. Genoeg kansen gehad.
Klopt, tijdens de rust kreeg ik er daarom ook wel weer vertrouwen in (op een gelijkspel). De kansen zijn gemist en het was nu vooral aan Ajax.

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2367 stemmen

moviemafketel schreef:

(quote)

Ben echt heel erg benieuwd volgende week wat voor pot ik voorgeschoteld krijg in de Kuip.

Kan er in ieder geval weinig van zeggen. Zal wel een 2-2 of zo worden.

Kan alle kanten op, inderdaad.

Het grootste probleem van Feyenoord is dat het moeilijk voetbalt op het middenveld zonder El Ahmadi. Gelukkig heeft Ajax ook vaak het probleem om het middenveld in handen te krijgen.

Een fitte Guidetti is in ieder geval noodzakelijk van Feyenoord. Jammerlijk dat Feyenoord zo afhankelijk is van een gehuurde speler.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Voordeel ven het verlies bij VVV is dat ze nu weer goed op scherp staan voor de klassieker.

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Fraaie actie.

Maar wat een suf publiek heeft AZ toch, met die klappertjes.

Publiek van Feyenoord dat elke wedstrijd drie liedjes inzet is wel lekker, bedoel je?

Hier hebben we het al eens over gehad. Bij elke club zijn er nou eenmaal veel minder die-hard supporters dan familietjes aanwezig in het stadion.

Insignificance

• 3220 berichten
  • 5589 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Omdat? Lodeiro is een aanvallende middenvelder.

Omdat die jongen in dit systeem als middenvelder aan gort wordt gelopen. Niet voor niks dat hij steeds als aanvaller wordt gebruikt. Een type Klaassen zou veel beter passen.

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2367 stemmen

Ik hoop inderdaad een Lodeiro op het middenveld tegen Feyenoord, ipv Janssen.

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2367 stemmen

Lefgozer schreef:

(quote)

Publiek van Feyenoord dat elke wedstrijd drie liedjes inzet is wel lekker, bedoel je?

Hier hebben we het al eens over gehad. Bij elke club zijn er nou eenmaal veel minder die-hard supporters dan familietjes aanwezig in het stadion.

Die klappertjes komen gewoon erg suf over.

Drie liedjes, die jij kent, bedoel je? Lekker belangrijk verder hoeveel liedjes er gezongen worden. Het gaat om de sfeer.

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

Wat een pens heeft die Janssen trouwens zeg. Ik dacht altijd dat tv dik maakte, maar in het echt lijkt ie wel een varken.

%%%%%%

• 2543 berichten
  • 1234 stemmen

Lefgozer schreef:

(quote)

Bij de laatste AZ training waren er 600 supporters bij die ontzettend veel sfeer bezorgden op de training.

Daarom baal ik er af en toe ook van dat het bij de wedstrijden niet altijd eruit komt.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.