- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #4
Het grote voetbaltopic #4
kos
-
- 46836 berichten
- 8964 stemmen
Overigens is dit de lijst, Valencia kennelijk plekje gezakt.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3919 stemmen
Overigens is dit de lijst, Valencia kennelijk plekje gezakt.
Haha dat lijstje gaat nooit door zijn keuring komen. PSV staat er boven Ajax
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Als die index gebaseerd is op huidige resultaten zal dat best kloppen ja. Hoewel ik niet precies snap hoe ze Ajax boven Juve kunnen berekenen.
Maar dat zal iemand als jij ook nooit snappen.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3919 stemmen
Overigens in de categorie vreemd
Valencia is in alle statistische lijstjes van onder meer VI, de uefa en CNN.
Jij kwakt hier wat oneliners neer en je denkt dan altijd meteen je punt te maken. Kom dan met bronnen.
kos
-
- 46836 berichten
- 8964 stemmen
Maar dat zal iemand als jij ook nooit snappen.
Nou, ik ben uiterst benieuwd naar jouw enorm logische uitleg hier van.?
kos
-
- 46836 berichten
- 8964 stemmen
Haha dat lijstje gaat nooit door zijn keuring komen. PSV staat er boven Ajax
Ik vind psv ook vrij hoog staan, maar ze hebben natuurlijk wel op 3 vlakken redelijk lang meegedaan, dat zal het verklaren.
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Kennelijk heeft Ajax toch meer punten bijeen geschraapt dan Juve, dat ook al jarenlang geen reet presteert 
kos
-
- 46836 berichten
- 8964 stemmen
Tja, als dat je overduidelijke verklaring is...
Het heeft te maken met huidige prestaties. En Juve doet t niet minder dan Ajax en in een zwaardere competitie.
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Volgens mij is Juve sowieso flink achterop geraakt omdat het een omkoopclubje is.. maar Europees spelen ze natuurlijk ook al tig jaar geen enkele rol van betekenis. Ik weet niet welke onnavolgbare logica je daartegenover gaat stellen, behalve dat het zo is. Overigens staat Juve boven Ajax als ik die link zo bekijk, maargoed..?
kos
-
- 46836 berichten
- 8964 stemmen
Het ging om een ander lijstje. Maar zowel Juve als Ajax stellen niks voor in Europa en ze spelen in Italie om de titel dus hoe je aan die conclusies komt?
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Nooit gehoord van het omkoopschandaal in Italië? Jammer man, je mist wat recente geschiedenis.. Verder heeft Ajax gewoon haar kampioenschap binnen en enkele keren op de drempel gestaan. Europees ontlopen ze elkaar weinig, dus welke logica jij aanhoudt is me ook niet duidelijk.
kos
-
- 46836 berichten
- 8964 stemmen
Wat begrijp je niet aan verschil tussen recent en schandalen van jaren geleden? En dat ze elkaar europees niet ontlopen zei ik zelf nota bene letterlijk, ook nationaal niet alleen Juve doet dat in zwaardere competitie. Dus waarom die hoger zouden staat ontgaat me.
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Juve heeft nog geen titel volgens mij? Dus hoezo niet ontlopen? Ajax doet het nationaal gewoon beter. Kun je wel met je vage zwaardere competitie argumentatie komen, neemt niet weg dat ook Juve in die "zware competitie" nog geen potten heeft gebroken sinds 2006, toen hun titel ze weer werd ontnomen vanwege omkoopschandalen 
kos
-
- 46836 berichten
- 8964 stemmen
Een titel van vorig jaar is iets anders dan recent, maar goed, als je zware competitie al een vaag argument vindt zijn we idd uitgepraat.
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Mijn beste Amsterdamhater, als wij ooit op echte argumenten zouden discussiëren hier zou dat een eerste keer zijn! Maar blijf je rol vooral met verve vervullen, we vinden het vermakelijk!
happie
-
- 6274 berichten
- 426 stemmen
Als die index gebaseerd is op huidige resultaten zal dat best kloppen ja. Hoewel ik niet precies snap hoe ze Ajax boven Juve kunnen berekenen.
Zal wel komen, omdat Juve geen europees voetbal heeft gespeeld en ajax zelfs CL. Dat kan de enige reden zijn lijkt mij.
kos
-
- 46836 berichten
- 8964 stemmen
Mijn beste Amsterdamhater, als wij ooit op echte argumenten zouden discussiëren hier zou dat een eerste keer zijn! Maar blijf je rol vooral met verve vervullen, we vinden het vermakelijk!
Sinds wanneer heb ik iets tegen Amsterdam?
Enfin, ik had het over Valencia, Ajax hebben anderen erbij gesleept, niet ik.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3919 stemmen
Ik vind psv ook vrij hoog staan, maar ze hebben natuurlijk wel op 3 vlakken redelijk lang meegedaan, dat zal het verklaren.
Moet wel want qua gevoel zou ik ze ook niet zo hoog plaatsen al hebben ze Europees natuurlijk wel enorm veel gewonnen. Vooral in poule
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Toch jammer dat het niet PSV - AZ is als finale. Neem nu wel ter kennisgeving aan wie m wint
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Lekker begin van zo'n CL voetbal match
. 1-0 Levante, en geen Falcao. Kut met peren.
Nicolage Rico
-
- 20244 berichten
- 2399 stemmen
Toch jammer dat het niet PSV - AZ is als finale. Neem nu wel ter kennisgeving aan wie m wint
Mwoh, geef PSV toch wel een kansje hoor.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Heracles wint dit idd gewoon na strafschoppen.
Helemaal niets in Eindhoven !
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Mwoh, geef PSV toch wel een kansje hoor.
Mag hopen dar PSV het wint. Maar vind de wedstrijd verder niet zo boeiend. Had liever een echte topper gezien.
Joy4ever
-
- 4666 berichten
- 1894 stemmen
Inter - Fiorentina = 1-2
Palermo - Juventus = 0-2
Juventus weer bovenaan 
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Dat Inter weer verliest vind ik zeker zo leuk.
Stu-Pot
-
- 3491 berichten
- 1189 stemmen
Leuke 2de helft gezien tussen Levante en Atletico. Knap voetbal, heerlijk tempo, weinig spelonderbrekingen. Alleen de uitslag viel vies tegen, ze hadden toch recht op minstens een punt op basis van die 2de helft. De reden om Falcao pas in de 75ste minuut op het veld te brengen begrijp ik wel niet, oogde zeer fit.
The Oceanic Six
-
- 60490 berichten
- 4103 stemmen
Haha zo typisch, lijstjes zijn bij kos zaligmakend, behalve als Ajax er positiever uit kan komen door dat 
kos
-
- 46836 berichten
- 8964 stemmen
Vooral typisch dat jij je eigen volstrekt uit de lucht gegrepen en compleet nergens op gebaseerde conclusies weer trekt. Zoals overal overduidelijk staat te lezen vind ik lijstjes helemaal niet zaligmakend en zeg ik dat het helemaal geen verschil maakt of een Ajax nu wel of niet hoog staat.
Maw, lul niet zo ongelooflijk dom en zet jezelf toch niet telkens zo voor schut.
The Oceanic Six
-
- 60490 berichten
- 4103 stemmen
Haha ja, dan zet ik me voor schut zegt ie. Jij kwam tot de conclusie dat mijn betoog over Valencia onzin was, vanwege jouw gevonden lijstjes.
Maargoed, ik ga deze Valencia discussie maar eens afsluiten. Zoveel aandacht verdient een Europese subtopper ook weer niet.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.