- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #4
Het grote voetbaltopic #4
The Oceanic Six
-
- 60490 berichten
- 4103 stemmen
Van het AD:
15.27: Logistiek was het niet helemaal goed geregeld vandaag in Almelo. De laatste drie busladingen aan Heracles-fans kwamen op een lege parkeerplaats te staan toen er een tekort aan bussen was. Reden: niet alle 325 vertrokken dubbeldekkers zaten helemaal vol, waardoor er fans zonder vervoer kwamen te zitten. Gevolg: huilende kinderen en boze fans, zo meldt RTV Oost zojuist.
Dit is wel heel lullig en sneu zeg. Schandalig dat zoiets niet goed wordt geregeld. Bij Ajax-AZ in 2006 kreeg ik toen een busnummer toegewezen, logistiek gezien ging het prima.
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
Ik gun het Heracles wel, maar met het oog op Europees tickets die te verdelen zijn moet ik voor PSV zijn. Dus laat PSV maar winnen dan.
Bij Ajax-AZ in 2006 kreeg ik toen een busnummer toegewezen, logistiek gezien ging het prima.
Dat is altijd zo met buscombi's. Dit is gewoon schandalig slecht geregeld door Heracles inderdaad.
Ook wel frappant trouwens dat Heracles nu opeens zoveel fans heeft die naar de wedstrijd willen. Conclusie: elke club heeft ontiegelijk veel gloryhunters.
The Oceanic Six
-
- 60490 berichten
- 4103 stemmen
Mhow, denk niet dat het gloriehunters zijn. Dat zullen ook gewoon mensen uit Almelo zijn die samen met de buren, vrienden of familie een dagje Rotterdam doen. Leuk toch joh! En Heracles heeft op zich een klein stadion dat altijd vol zit, dus meer kunnen er normaal ook niet in.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Vermaelen
. Die wil graag voor City spelen volgend seizoen. Wat subtieler mag wel Thomas!
Stu-Pot
-
- 3491 berichten
- 1189 stemmen
Yaya Touré krijgt een gele kaart voor een simpel duel, één of andere Arsenal-speler blesseert hem en krijgt niets. *zucht*
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Balotelli
. Dit heb je toch niet nodig Mario. Dit wordt weer een flinke schorsing. Schandalig weer.
The Oceanic Six
-
- 60490 berichten
- 4103 stemmen
Wat is die Balotelli toch een schofterige klootzak zeg. Gewoon 10 duels schorsen voor dit:

Stu-Pot
-
- 3491 berichten
- 1189 stemmen
Gaat gewoon voor de bal. Wel zeer makkelijk en treurig om telkens opnieuw en opnieuw op Balotelli te kappen. Wel even moeten lachen met de Arsenal supporters. 'You can't buy class. Arsenal Forever'. Manchester City staat 2de met een ruime voorsprong op Arsenal. Dus: say what? 
The Oceanic Six
-
- 60490 berichten
- 4103 stemmen
Gaat voor de bal
Sorry, dan ben je echt alle objectiviteit kwijt. Zeker omdat Balotelli vaker zulke vieze dingen heeft gedaan.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ben een groot Balo fan maar zo ga je niet voor de bal, staat Song met zijn noppen vast in de grond dan in zijn been naar de klote.
rep_robert
-
- 27566 berichten
- 4179 stemmen
Whaha, voor de bal
Dit is een moordaanslag.
Stu-Pot
-
- 3491 berichten
- 1189 stemmen
Net alsof hij de enige is? Honderden maken zich schuldig aan zulke fouten maar daar zaag je niet over of noem je geen schofterige klootzak. Ik vind het flauw maar vooral zielig om telkens op Balotelli zijn kap te zitten.
rep_robert
-
- 27566 berichten
- 4179 stemmen
Beste blunder van de voetbal know-nots bij de KNVB. Bloed, Zweet en Tranen bij een bekerfinale van PSV-Heracles. Logisch fluitconcert haha.
rep_robert
-
- 27566 berichten
- 4179 stemmen
Net alsof hij de enige is? Honderden maken zich schuldig aan zulke fouten maar daar zaag je niet over of noem je geen schofterige klootzak. Ik vind het flauw maar vooral zielig om telkens op Balotelli zijn kap te zitten.
Veel van dit soort benenbrekers zie ik niet en elke drol die dit doet verdient een flinke schorsing. Balotelli is structureel bezig met misdragingen. Oké, je hebt gelijk dat hij veel wordt opgezocht. De laatste keer dat hij in het nieuws was is alweer afgelopen donderdag(drie dagen geleden) met een auto ongeluk.
Respekked
-
- 6288 berichten
- 1239 stemmen
Gaat gewoon voor de bal. Wel zeer makkelijk en treurig om telkens opnieuw en opnieuw op Balotelli te kappen. Wel even moeten lachen met de Arsenal supporters. 'You can't buy class. Arsenal Forever'. Manchester City staat 2de met een ruime voorsprong op Arsenal. Dus: say what?

Balo = niet goed bij zijn hoofd.
En gefeliciteerd met 2e worden en naast alle prijzen grijpen, geld goed besteed weer dit jaar!
The Oceanic Six
-
- 60490 berichten
- 4103 stemmen

Balotelli breekt bijna iemand zijn been, maar wij mogen niks zeggen omdat het vaker gebeurd.
Haha, kom op man.
Stu-Pot
-
- 3491 berichten
- 1189 stemmen
Omdat je het niet wilt zien. Als ze geen Balotelli noemen is het allemaal oké.
En zijn priveleven (
) wordt hierbij betrokken omdat...?
rep_robert
-
- 27566 berichten
- 4179 stemmen
Nee oke, dartpijltjes op jeugdspelers gooien maken het wel een sympathieke speler. Feit blijft dat dit slappe excuus voor een mens het eigenlijk niet verdient om bij Man City te spelen. Hij is meerdere malen per week negatief in het nieuws(op sportief en privé gebied). Deze man heeft geen enkel benul van wat zich in de samenleving afspeelt en denkt dat de hele wereld om hem draait.
The Oceanic Six
-
- 60490 berichten
- 4103 stemmen
Haha we hebben een Balotelli fanboy. Discussie onmogelijk dus.
Stu-Pot
-
- 3491 berichten
- 1189 stemmen

Balotelli breekt bijna iemand zijn been, maar wij mogen niks zeggen omdat het vaker gebeurd.
Haha, kom op man.
Het gaat over dat jij hem een schofterige klootzak noemt slechts omdat het Balotelli is. Ik heb je nog nooit zoiets zien posten hier op MM na tal van andere moordaanslagen zoals van Pepe, De Jong,... En dan begin jij over objectiviteit?
The Oceanic Six
-
- 60490 berichten
- 4103 stemmen
Nee oke, dartpijltjes op jeugdspelers gooien maken het wel een sympathieke speler. Feit blijft dat deze slappe excuus voor een mens het eigenlijk niet verdient om bij Man City te spelen. Deze man heeft geen enkel benul van wat zich in de samenleving afspeelt en denkt dat de hele wereld om hem draait.
Ik vond het overigens wel geniaal hoe hij bij de persconferentie van Inter een week of 2 terug gewoon binnen komt lopen, terwijl de nieuwe coach gepresenteerd werd. Ging hij gewoon ook iedereen aan die tafel een handje geven 
Wereldvreemd is hij wel ja. Soms is het alleen grappig. Maar als je een doodschop als deze goed zit te praten ben je niet goed snik.
The Oceanic Six
-
- 60490 berichten
- 4103 stemmen
Het gaat over dat jij hem een schofterige klootzak noemt slechts omdat het Balotelli is. Ik heb je nog nooit zoiets zien posten hier op MM na tal van andere moordaanslagen zoals van Pepe, De Jong,... En dan begin jij over objectiviteit?
Haha, nou ik heb Pepe toch regelmatig hier afgekraakt hoor. Nigel de Jong idem. Verschil is dat bv de Jong ervan heeft geleerd. Die doet al 2 seizoenen niks geks meer. Balotelli blijft maar doorgaan.
Stu-Pot
-
- 3491 berichten
- 1189 stemmen
Nee oke, dartpijltjes op jeugdspelers gooien maken het wel een sympathieke speler. Feit blijft dat dit slappe excuus voor een mens het eigenlijk niet verdient om bij Man City te spelen. Hij is meerdere malen per week negatief in het nieuws(op sportief en privé gebied). Deze man heeft geen enkel benul van wat zich in de samenleving afspeelt en denkt dat de hele wereld om hem draait.
Leg mij geen woorden in de mond. Nergens heb ik gezegd dat ik hem sympathiek vond. Balotelli leeft zijn leven. Blijkbaar kunnen sommige mensen daarmee niet omgaan en zoeken smoesjes om hem te kunnen zwart maken.
rep_robert
-
- 27566 berichten
- 4179 stemmen
Probleem is dat we niet op zoek hoeven naar smoesjes. Die gozer gooit wekelijks zijn eigen ramen in.
The Oceanic Six
-
- 60490 berichten
- 4103 stemmen
Leg mij geen woorden in de mond. Nergens heb ik gezegd dat ik hem sympathiek vond. Balotelli leeft zijn leven. Blijkbaar kunnen sommige mensen daarmee niet omgaan en zoeken smoesjes om hem te kunnen zwart maken.
Smoesjes? Man man man, smoesjes hoeft niemand te zoeken want Balo doet elke week wel gekke dingen. En soms zijn ze grappig, maar op het veld is het vaak schandalig. Tijdje terug schopte hij een speler die al op de grond lag nog gericht tegen zijn hoofd. Dan ben je niet goed snik.
ASman
-
- 1715 berichten
- 929 stemmen
Ben ook wel een Balo-fan, maar het blijft een crapulletje 
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
ASman
-
- 1715 berichten
- 929 stemmen
Wat is in godsnaam een crapulletje?
Agressief tuig
rep_robert
-
- 27566 berichten
- 4179 stemmen
Sfeerloze bedoening deze bekerfinale. Hier was ik al wel bang voor. 0,0 sfeer van Heracles, maar dat neem ik ze niet kwalijk. Die zijn niet bekend met dit soort getalen en entourages. Groepje PSV supporters blijft het verder proberen, maar dat stelt ook bar weinig voor.
Voetballend een makkie voor PSV. Dit Heracles onderscheidt zich op geen enkele manier van het Heracles dat vorige week kansloos tegen Ajax was. Wat dat betreft vind ik de verhalen van het sparen voor de bekerfinale dan ook niet opgaan. Ze kunnen gewoon niet beter.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.