- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #4
Het grote voetbaltopic #4
The Oceanic Six
-
- 60490 berichten
- 4103 stemmen
Heb er ook geen moeite mee dat anderen Anita niet goed vinden. Maar je act dat niemand hem goed mag vinden is ook vergezocht.
Nationaal is Anita echt top ja. 1 van de betere spelers op die plek.
En Milan met de 1-1, uit het niets...
gizmo_o
-
- 1390 berichten
- 241 stemmen
Goed dat Kuipers eens durft dat kansloze getrek in de 16 te bestraffen.
Nu moet ie wel goed blijven opletten dat ie het niet mist als het in de 16 van Barca gebeurt.
The Oceanic Six
-
- 60490 berichten
- 4103 stemmen
Wederom Messi uit een penalty met de 2-1. Heel dom van Nesta zeg.
rep_robert
-
- 27566 berichten
- 4180 stemmen
Behoorlijk amateuristisch verdedigen twee keer van Milan. Deden ze vorige week beter.
otherfool
-
- 18541 berichten
- 3404 stemmen
Nu moet ie wel goed blijven opletten dat ie het niet mist als het in de 16 van Barca gebeurt.
Alsof-ie dan ook durft te fluiten 
rep_robert
-
- 27566 berichten
- 4180 stemmen
Kuipers.
Ik vind het gewoon een penal. Nesta trekt hem overduidelijk aan het shirt. Staat zelfs vastgelegd in die slowmotion.
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Tsss.. Milan eigenlijk net zo sterk, waarom denkt iedereen toch dat het een eitje wordt voor Barca, terwijl ze het altijd heel zwaar hebben tegen Milan 
gizmo_o
-
- 1390 berichten
- 241 stemmen
Alsof-ie dan ook durft te fluiten
Dat betwijfel ik ook helaas.
The Oceanic Six
-
- 60490 berichten
- 4103 stemmen
Kuipers.
Fluit een perfecte wedstrijd eigenlijk. Serieus, 2x heel terecht een pingel gegeven.
rep_robert
-
- 27566 berichten
- 4180 stemmen
Tsss.. Milan eigenlijk net zo sterk, waarom denkt iedereen toch dat het een eitje wordt voor Barca, terwijl ze het altijd heel zwaar hebben tegen Milan
Verdediging oogt kwetsbaar, maar Barca had gerust al een paar goals mogen maken op een voetballende manier. Een aantal mega kansen gehad.
Big-T
-
- 556 berichten
- 395 stemmen
Straks verbreekt Messi nog het record van Guidetti met penalty's 
rep_robert
-
- 27566 berichten
- 4180 stemmen
Dan bedoel je dat er nog minstens 15-20 beter zijn, hoop ik?
Noem maar op. Mensen in dit topic zijn bijzonder cliché en komen altijd met dezelfde namen van mensen die ze afkraken of ophemelen. Kijk maar naar Clasie 
otherfool
-
- 18541 berichten
- 3404 stemmen
Gezien Bjorn's opgewonden blosjes bij het wijzen naar de stip zie ik het wel gebeuren.
Tsss.. Milan eigenlijk net zo sterk, waarom denkt iedereen toch dat het een eitje wordt voor Barca, terwijl ze het altijd heel zwaar hebben met Milan
Ik vind Barca anders wel een paar klasses beter. Helaas hebben ze een marchanderende leidsman nodig om dat ook in doelpunten uit te drukken.
The Oceanic Six
-
- 60490 berichten
- 4103 stemmen
Wil je Feyenoord niet associeren met CL voetbal? 
rep_robert
-
- 27566 berichten
- 4180 stemmen
Nee hoor, het is altijd El Ahmadi bij mij
Al die lelijke overwinningen met kut voetbal. Feyenoorders mogen al helemaal niets zeggen over hoe Ajax wint en hoe onze spelers spelen 
Joy4ever
-
- 4668 berichten
- 1895 stemmen
Ivica Olic
. Ik wist niet eens dat die knakker nog leefde
. Bayern met een B-ploeg na één helft al in de halve finale.
The Oceanic Six
-
- 60490 berichten
- 4103 stemmen
Ivica Olic
. Ik wist niet eens dat die knakker nog leefde
. Bayern met een B-ploeg na één helft al in de halve finale.
Dat waren ze na vorige week toch al?
Robben zit zelfs vanavond op de bank, Bayern weet dat ze dit niet weggeven.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Al die lelijke overwinningen met kut voetbal. Feyenoorders mogen al helemaal niets zeggen over hoe Ajax wint en hoe onze spelers spelen
1-1
4-2
AjaxRulezzz
-
- 2085 berichten
- 569 stemmen
1-1
4-2
Och och Feyenoord wint ook weer eens van Ajax...
Nicolage Rico
-
- 20244 berichten
- 2400 stemmen
Noem maar op. Mensen in dit topic zijn bijzonder cliché en komen altijd met dezelfde namen van mensen die ze afkraken of ophemelen. Kijk maar naar Clasie
In je eigen ploegje zitten al twee betere middenvelders:
Janssen, Eriksen, El Ahamdi, Clasie, Elm, Martens, Maher, Fer, Willem Janssen, Strootman, Toivonen, Wijnaldum (zelfs in deze vorm), Labyad, Djurivic, van Ginkel, Schöne, Vormer, Bacuna, Overtoom, Toornstra. En dan nog een hoop namen die minstens gelijkwaardig zijn, zoals Brama, Landzaat (zelfs nu nog, zonder wedstrijdritme), Duarte, Asare, etc.
The Oceanic Six
-
- 60490 berichten
- 4103 stemmen
In je eigen ploegje zitten al twee betere middenvelders:
Janssen, Eriksen, El Ahamdi, Clasie, Elm, Martens, Maher, Fer, Willem Janssen, Strootman, Toivonen, Wijnaldum (zelfs in deze vorm), Labyad, Djurivic, van Ginkel, Schöne, Vormer, Bacuna, Overtoom, Toornstra. En dan nog een hoop namen die minstens gelijkwaardig zijn, zoals Brama, Landzaat (zelfs nu nog, zonder wedstrijdritme), Duarte, Asare, etc.
Jammer joh, had serieus gehoopt dat je wel snapte dat het over middenvelders op de plek van Anita ging. Dus dan hoef je al die nrs 10 niet op te noemen.
Daarnaast vrij lachwekkend om spelers als Toornstra, Landzaat, Vormer en noem er nog wat op beter te noemen 
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Van der Wiel moet lekker naar AC Milan gaan, die Abate! 
otherfool
-
- 18541 berichten
- 3404 stemmen
In blessuretijd op 3-1 nog spelers een kaart aannaaien 
Verder makkelijk potje voor Barca, en toen het even moeilijk ging stak Bjorn een helpend handje toe.
Van der Wiel moet lekker naar AC Milan gaan, die Abate!
Die kan er echt he-le-maal niks van. En die Mexes ook niet trouwens.
gizmo_o
-
- 1390 berichten
- 241 stemmen
In blessuretijd op 3-1 nog spelers een kaart aannaaien 
Verder makkelijk potje voor Barca, en toen het even moeilijk ging stak Bjorn een helpend handje toe.
Onbegrijpelijk inderdaad dat tijd trekken in de blessuretijd.
Kuipers heeft wellicht een handje geholpen, maar toch blijf ik erbij dat het extreme shirtgetrek in de 16 gewoon bestraft moet worden.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Prima dat er eindelijk een scheids is die dat soort dingen bestraft, en weer een Nederlandse scheids op top niveau, is ook nooit weg. Prima resultaat, niet al te beste pot. Barca die even op 60% van hun kunnen Milaan terechtwijst. Netjes.
Nicolage Rico
-
- 20244 berichten
- 2400 stemmen
Jammer joh, had serieus gehoopt dat je wel snapte dat het over middenvelders op de plek van Anita ging. Dus dan hoef je al die nrs 10 niet op te noemen.
Daarnaast vrij lachwekkend om spelers als Toornstra, Landzaat, Vormer en noem er nog wat op beter te noemen
Ik vroeg nog wel duidelijk "middenvelders?". Rep had het duidelijk over "één van de beste middenvelders van de competitie."
En Landzaat gelijkwaardig. De laatste wedstrijden is hij zelfs foutloos. 
Over goed lezen gesproken. 
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Barca terecht door, maar jammer dat de scheids een 2e penal gaf, terwijl dit week in week uit onbestraft blijft. Gewoon altijd meteen penal geven voor shirtje trekken in de 16 en ze zullen er allemaal echt wel een keer mee ophouden. Wedstrijd was na de 2-1 trouwens redelijk dood.
Iniesta beste man aan Barca-zijde en Boateng aan Milaan-zijde.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.