• 17.878 nieuwsartikelen
  • 183.922 films
  • 12.740 series
  • 35.185 seizoenen
  • 658.718 acteurs
  • 200.922 gebruikers
  • 9.506.095 stemmen

Het grote voetbaltopic #4

zoeken in:

The Oceanic Six

• 60490 berichten
  • 4103 stemmen

Sport 1 Live is trouwens voor digitale kijkers gratis deze maand, dus je kan Barcelona nu kijken. Ik kom er ook nu pas achter, was het vergeten.

The Oceanic Six

• 60490 berichten
  • 4103 stemmen

Update 22:05 uur:

Sherif Ekramy, voormalig keeper van Feyenoord, verdedigde vanavond het doel van Al-Alhy. Hossam Ghaly, eveneens oud-speler van Feyenoord, deed vanavond ook mee. Hij is aanvoerder van het etam en werd een kwartier voor tijd van het veld gestuurd nadat hij zijn tweede gele kaart kreeg.

Update 22:24 uur:

Op Twitter gaat het hardnekkige gerucht dat Sherif Ekramy, voormalig keeper van Feyenoord, omgekomen zou zijn bij de rellen. Later meer...

depri83

• 6823 berichten
  • 1522 stemmen

Inter en Palermo spelen in de serie A toch?

Acht doelpunten!!!

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2123 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Sherif Ekramy, voormalig keeper van Feyenoord, verdedigde vanavond het doel van Al-Alhy. Hossam Ghaly, eveneens oud-speler van Feyenoord, deed vanavond ook mee. Hij is aanvoerder van het etam en werd een kwartier voor tijd van het veld gestuurd nadat hij zijn tweede gele kaart kreeg.

Op Twitter gaat het hardnekkige gerucht dat Sherif Ekramy, voormalig keeper van Feyenoord, omgekomen zou zijn bij de rellen. Later meer...

Ghaly schijnt rood te hebben gekregen, misschien z'n redding...

The Oceanic Six

• 60490 berichten
  • 4103 stemmen

Haha die Miccoli schiet er namens Palermo ook 3 bij Inter in, 4-4 nu

depri83

• 6823 berichten
  • 1522 stemmen

Volgens mij denken alleen de Nederlandse twitteraars dat hij dood is.

The Oceanic Six

• 60490 berichten
  • 4103 stemmen

Ja, lees nu dat ze allebei klappen hebben gehad, maar niet in gevaar meer zijn.

Nicolage Rico

• 20244 berichten
  • 2400 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

Pffff, wat een nieuws. Diep triest.

Een kaart van Ghaly hing altijd op mijn prikbord op mijn werk (waarom weet ik ook niet...)

Ajax&Litmanen1 schreef:

Ja, lees nu dat ze allebei klappen hebben gehad, maar niet in gevaar meer zijn.

Gelukkig maar.

The Oceanic Six

• 60490 berichten
  • 4103 stemmen

Nog een geluk dat Mido niet aanwezig is, met die pens van hem had hij nooit kunnen vluchten.

depri83

• 6823 berichten
  • 1522 stemmen

Toch idioot hoe dat bericht dan in de wereld komt en hoe twitter ermee aan de haal gaat.

%%%%%%

• 2543 berichten
  • 1234 stemmen

Een Midden-oosten Expert heeft inmiddels bevestigd dat Ekramy ook bij de doden zit. Echt ongeloofelijk triest....

The Oceanic Six

• 60490 berichten
  • 4103 stemmen

%%%%%% schreef:

Een Midden-oosten Expert heeft inmiddels bevestigd dat Ekramy ook bij de doden zit. Echt ongeloofelijk triest....

Waar heb je dat vandaan?

%%%%%%

• 2543 berichten
  • 1234 stemmen

Ik last het toevallig ergens,maar ondertussen wordt het weer ontkent. Ik wacht het nu maar allemaal af,want het is allemaal erg onduidelijk allemaal.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Er zijn verschillende berichtgevingen, zou nog maar geen conclusies trekken. Al vind ik het benoemen van Ekramy niet zo relevant. Supporter of voetballer, moet niet uitmaken.

depri83

• 6823 berichten
  • 1522 stemmen

Ik ken Ekramy z'n stem niet maar dit schijnt hem te zijn als hij inbelt naar ONtv

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

AZ door naar de volgende ronde. Verder geen woorden aan vuil maken.

The Oceanic Six schreef:

Sport 1 Live is trouwens voor digitale kijkers gratis deze maand, dus je kan Barcelona nu kijken. Ik kom er ook nu pas achter, was het vergeten.

Thanks! Ga er waarschijnlijk geen gebruik van maken, maar je weet maar nooit, hè.

Nicolage Rico

• 20244 berichten
  • 2400 stemmen

Naomi Watts schreef:

Er zijn verschillende berichtgevingen, zou nog maar geen conclusies trekken. Al vind ik het benoemen van Ekramy niet zo relevant. Supporter of voetballer, moet niet uitmaken.

Klopt. Enig verschil hoe de supporter om het leven is gekomen: onschuldig of door meerellen. Dan lijkt het me duidelijk wat erger is.

Ekramy en Ghaly niet overleden bij rellen in Egypte | Feyenoord nieuws | FR12.nl

depri83 schreef:

Toch idioot hoe dat bericht dan in de wereld komt en hoe twitter ermee aan de haal gaat.

Iemand ontdekt dat Ghaly en Ekramy bij die club spelen en daarna roept iemand dat ze misschien wel dood zijn en daarna roept iemand dat ze dood zijn en daarna roept iedereen dat ze dood zijn.

The Oceanic Six

• 60490 berichten
  • 4103 stemmen

Voetbalzone - 'FA geeft Capello de opdracht om Terry niet mee te nemen naar EK'

Lijkt me nog wel logisch. Vind die Terry ook 1 van de meest walgelijke spelers op de velden qua gedrag. Binnen en buiten het veld. En als speler zitten zijn beste jaren er ook wel op.

Nicolage Rico

• 20244 berichten
  • 2400 stemmen

Bij OSM nog steeds de beste verdediger.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

De titel van het stukje strookt anders niet met de inhoud van het artikel.

kos

• 46843 berichten
  • 8968 stemmen

Had NL maar zo'n verdediger als Terry.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Engeland wil geen flater slaan, daarom Terry thuislaten. Erg logisch ook allemaal.

The Oceanic Six

• 60490 berichten
  • 4103 stemmen

Haha nou nee, absoluut ongeschikt voor het spel wat Oranje speelt.

The Oceanic Six

• 60490 berichten
  • 4103 stemmen

Naomi Watts schreef:

Engeland wil geen flater slaan, daarom Terry thuislaten. Erg logisch ook allemaal.

Als je de tekst leest, dan merk je dat het thuislaten van Terry een andere reden heeft.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Waar zijn schuld nog niet bewezen is, en lekker belangrijk die verdeeldheid, merk je op het veld niks van. Of gaan we serieus aanvoeren dat alles koek en ei moet zijn om te kunnen presteren? Is bij Spanje ook niet het geval maar het verschil tussen professionals en amateurs.

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2123 stemmen

Terry

The Oceanic Six

• 60490 berichten
  • 4103 stemmen

Naomi Watts schreef:

Waar zijn schuld nog niet bewezen is, en lekker belangrijk die verdeeldheid, merk je op het veld niks van.

Het gaat er niet eens meer om of hij schuldig is. Ook zaken als overspel en het plotseling weer captain worden (wat Ferdinand was) zullen ploeggenoten ook niet vergeten. Denk dat Terry gewoon slecht in de groep ligt. Dat is natuurlijk killing als je 2 maanden samen op pad moet.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Het zou wat zijn, spelers die zich gaan bemoeien met zijn overspel (Rooney ook thuis laten maar), de enige die daar een beetje boos om mag zijn is Bridge, en aan de andere kant weer niet want Perroncel heeft dan ook wel een aardige reputatie.

Wat betreft de aanvoerdersband moet je bij Capello zijn, niet Ferdinand. Laten we Terry ook maar als schuldige aanwijzen voor de rellen in Londen, die zich verspreidde door heel Engeland. Big bad Terry.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Haha nou nee, absoluut ongeschikt voor het spel wat Oranje speelt.

Natuurlijk wel, Terry is vele malen beter dan Mathijssen, Heitinga en Bruma. Ongeacht het spel dat Oranje speelt.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.