• 16.444 nieuwsartikelen
  • 180.251 films
  • 12.403 series
  • 34.355 seizoenen
  • 651.843 acteurs
  • 199.764 gebruikers
  • 9.423.612 stemmen

Het grote voetbaltopic #4

zoeken in:

bozzy

• 2161 berichten
  • 670 stemmen

Ja Ja erg mooie Penalty Grote klasse!

Was voor England maar Italie Verdiend door dat dan weer wel..

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2119 stemmen

Achja penalties en Engeland, je voelde het aankomen... Jammer.

Verder een zwak optreden en terechte winnaar.

rep_robert

• 27527 berichten
  • 4115 stemmen

otherfool schreef:

(quote)

Nee, ik hou het toch maar op typisch Nederlandse jaloezie. Maar wel grappig dat ze hier allemaal denken dat Ronnie er niks van kan, terwijl hij in de rest van de voetbalwereld de aller- of in het ergste geval één-na-grootste is. Ronnie zal er vanuit de halve finale wel om moeten glimlachen, denk ik zo.

Dat is dan ook weer wat jij er van maakt. Wie zegt dat hij er niets van kan? Je weet er toch telkens weer iets anders van te maken.

Maar als hij echt de grootste van dit moment wilt zijn(en niet telkens door Messi afgetroefd worden) moet hij er ook echt op de aller belangrijkste momenten staan. En dat betekent vaak ook op internationaal niveau schitteren in de belangrijke duels. En net dat beetje extra heeft hij nog niet op zijn cv staan.

Overigens vind ik iemand als Iniesta completer. Maar omdat dit soort wedstrijdjes vaak om scorende spelers gaat is Ronaldo gewoon nummer 2 en dat heeft nog niemand ontkend dacht ik?

Ik denk alleen dat het hem persoonlijk wel dwars zal zitten dat "die irritante dwerg" hem altijd voor is

depri83

• 6813 berichten
  • 1494 stemmen

Gaan ze nu bij VI het Joe Hart verwijten dat hij zich voorbereid heeft op de penalties van Italië?

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2119 stemmen

haha inderdaad.

Iedere keeper ziet er als een kluns uit bij zo'n weergaloze penalty. Zeker als je nog zulke gekke bekken trekt van tevoren Valt me dit EK trouwens ook al op dat commentatoren blijkbaar weinig naar City /PL hebben gekeken als ze het hebben over 'die Hart'...

JohnWilliams

• 7504 berichten
  • 1006 stemmen

Heerlijk commentaar ook weer, Grueter blijft voor mij de beste. Ik hoop dat hij de finale doet.

depri83

• 6813 berichten
  • 1494 stemmen

Dat doet hij ook.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

rep_robert schreef:

En net dat beetje extra heeft hij nog niet op zijn cv staan.

CV van hier tot Tokio natuurlijk, inclusief CL en een hoop titels en bekers, wereldspeler van het jaar geworden en nog 3x tweede. Een absolute supervedette. Maar het is gewoon heel simpel; hij scoort in 9 wedstrijden wel, maar in de 10e niet en dan doe je net alsof de tiende de belangrijkste was. Of een pingel missen in de strafschoppenserie, nee dat heeft nog nooit een topspeler gedaan

Even kijken of ik dit spel kan spelen: Messi kon Barcelona niet kampioen maken dus die 50 goals stellen niks voor, hij miste een strafschop tegen Chelsea en oh wacht hij scoorde ook al niet op het WK. Die jongen kan er dus helemaal niks van en staat er nooit als het moet. Manmanman wat was die Messi weer onzichtbaar dit seizoen op de momenten dat het er echt toe deed, niet te filmen, wat een faalhaas.

En dit spel kan ik ook met Xavi, Ozil of Sneijder spelen. Als je niet van Ronaldo geniet dan ben je gewoon voetbalhater pur sang. Wat een vreugde brengt die jongen, wat een schoonheid. Prachtig hoe juist hij Holland naar huis schopte, het hoogtepunt van het EK, Pirlo of geen Pirlo.

JohnWilliams

• 7504 berichten
  • 1006 stemmen

depri83 schreef:

Dat doet hij ook.

nakada

• 2203 berichten
  • 1681 stemmen

Wat jij maar niet wil zien otherfool, is dat iedereen zijn voetbalkwaliteiten wel erkend, maar dat hij die zelf volledig teniet doet door zijn gedrag. En terwijl andere zich zo nu en dan van een mindere kant laten zien, doet hij dat constant. Ik zie zijn klasse wel, maar ik word er ook wel elke keer weer moedeloos van als hij weer eens een vrije trap van 50 meter op doel gaat schieten.

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

JohnWilliams schreef:

Heerlijk commentaar ook weer, Grueter blijft voor mij de beste. Ik hoop dat hij de finale doet.

Grueter heeft het vermogen om de wedstrijdbeleving, die je normaal in het stadion hebt, naar de huiskamer te brengen. Hij maakt de juiste momenten groot en meeslepend. En dat is knap.

dutchtuga

• 16970 berichten
  • 4101 stemmen

Wat jij maar niet wil zien otherfool, is dat iedereen zijn voetbalkwaliteiten wel erkend, maar dat hij die zelf volledig teniet doet door zijn gedrag. En terwijl andere zich zo nu en dan van een mindere kant laten zien, doet hij dat constant. Ik zie zijn klasse wel, maar ik word er ook wel elke keer weer moedeloos van als hij weer eens een vrije trap van 50 meter op doel gaat schieten.

Daar zijn weleens wat goals uitgevallen. Niet raar toch dat hij het blijft proberen?

Geweldige wedstrijd vanavond en een terechte winnaar. Erg benieuwd naar de pot Duitsland - Italië. De Duitsers zullen het nog moeilijk krijgen tegen dit Italië, dat barst van de ervaring en gretigheid.

dutchtuga

• 16970 berichten
  • 4101 stemmen

otherfool schreef:

Even kijken of ik dit spel kan spelen: Messi kon Barcelona niet kampioen maken dus die 50 goals stellen niks voor, hij miste een strafschop tegen Chelsea en oh wacht hij scoorde ook al niet op het WK. Die jongen kan er dus helemaal niks van en staat er nooit als het moet. Manmanman wat was die Messi weer onzichtbaar dit seizoen op de momenten dat het er echt toe deed, niet te filmen, wat een faalhaas.

Ach, veel mensen willen Ronaldo maar al te graag zien mislukken en dan worden de falen uitvergroot. Het is zo opvallend.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

nakada schreef:

Wat jij maar niet wil zien otherfool, is dat iedereen zijn voetbalkwaliteiten wel erkend

In de rest van de wereld uiteraard wel, ja. Maar er lopen me hier toch wat huilers rond die al jaren roepen dat-ie er helemaal niks van kan. Dat maakt het juist zo leuk als-ie weer eens een beslissende goal maakt, zeker als dat tegen Holland is. En ohohoh wat zijn de druifjes dan zuur

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

otherfool schreef:

Wat een vreugde brengt die jongen, wat een schoonheid. Prachtig hoe juist hij Holland naar huis schopte, het hoogtepunt van het EK, Pirlo of geen Pirlo.

Goh, wat een verzuurde opmerking. Vroeger veel gepest door je Nederlandse vriendjes zeker.....

rep_robert

• 27527 berichten
  • 4115 stemmen

Als er iemand verzuurd is inderdaad Meester in het (bewust) anders interpreteren van teksten. De enige bij wie ik teksten mag lezen dat ie er niets van kan is otherfool zelf Gekker moet het niet worden. Otherfool denkt zeker dat alleen in Nederland mensen niet houden van zijn vedette gedrag. Het zijn altijd die verfoeide Nederlanders! Terwijl al die plaatjes e.d. gewoon van internationale sites komen.

Trouwens ook grappig dat otherfool doet alsof Ronaldo de twee winnende goals van de EK finale erin heeft geschopt, terwijl het gewoon over een groepsduel ging. Vergelijk de reacties uit 2006 eens met de reacties nu naar de wedstrijd. Iedereen vindt het terecht en kan er mee leven. Een wereld van verschil met 2006. Toen konden we het niet aan

Joy4ever

• 4636 berichten
  • 1861 stemmen

Naomi Watts schreef:

Gefeliciteerd Italie. Gefeliciteerd Joy4Ever. Gefelicteerd voetbal.

Thanks Naomi

Wat een heerlijke pot voetbal! En wat ben ik blij dat er nog iets als gerechtigheid bestaat in het voetbal.

Er was gisteren maar één land die de overwinning verdiende. Maar hoeveel kansen wil je hebben? Ik was nog heel even bang dat Italië de spreekwoordelijke deksel op de neus zou krijgen. Daarom keek ik op een gegeven moment wel uit naar de pingels, ik wist gewoon dat de Italianen dan door zouden gaan. Zelfs na de misser van Montolivo, de zwakste man aan kant van Italië, raakte ik niet in paniek. Want "wij" hebben Buffon. En uiteraard de maestro himself: Andrea Pirlo. Hem mogen ze van mij nu al uitroepen tot speler van het toernooi. Wat een klasse. Ongekend. Heerlijk dit. En nu tegen de Duitsers. Duitsland favoriet maar ze treffen nu eindelijk een echte tegenstander. Ik heb er wel vertrouwen in.

FORZA ITALIA !!

schram101

• 16702 berichten
  • 2312 stemmen

Bizarre pot gister zeg, maar gelukkig winnen die machtige Italianen die pot uiteindelijk nog. Balo en Pirlo, wat een bazen!! Het zal heel moeilijk voor ze worden, maar nu die moffen naar huis schieten!

schram101

• 16702 berichten
  • 2312 stemmen

JohnWilliams schreef:

Nicolage Rico schreef:

Grueter heeft het vermogen om de wedstrijdbeleving, die je normaal in het stadion hebt, naar de huiskamer te brengen. Hij maakt de juiste momenten groot en meeslepend. En dat is knap.

Helemaal mee eens. Stukken beter dan Snoeks, Vermeulen en Cooke.

Al blijft de allerslechtste natuurlijk Sierd.

nakada

• 2203 berichten
  • 1681 stemmen

dutchtuga schreef:

Daar zijn weleens wat goals uitgevallen. Niet raar toch dat hij het blijft proberen?

Nou eigenlijk wel. Er zit totaal geen verrassing meer in. Elke vrije trap op de helft van de tegenstander gaat rechtstreeks op doel, de meeste zijn bij voorbaat al kansloos. Het versterkt bij iedereen het gevoel dat die jongen er compleet voor zichzelf staat.

Dat er zo nu en dan een goal uit valt, wat zal het zijn 1 op de 50, rechtvaardigd een groot deel van die pogingen helemaal niet.

nakada

• 2203 berichten
  • 1681 stemmen

dutchtuga schreef:

Ach, veel mensen willen Ronaldo maar al te graag zien mislukken en dan worden de falen uitvergroot. Het is zo opvallend.

Zo worden veel van zijn negatieve kanten door zijn fans onder de mantel der liefde geveegd. Niets menselijks is ons allen vreemd.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

rep_robert schreef:

Iedereen vindt het terecht en kan er mee leven.

Ik tel toch genoeg gefrustreerde reacties hoor Hou Spanje - Portugal maar in de gaten, dan gaat het Nederlandse minderwaardigheidscomplex ten opzichte van Portugal hier ongetwijfeld weer de kop op steken. Die zero points is dit kikkerlandje duidelijk niet in de koude kleren gaan zitten.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Joy4ever schreef:

Duitsland favoriet maar ze treffen nu eindelijk een echte tegenstander. Ik heb er wel vertrouwen in.

Nog van harte, de Italianen zijn hoe het ook verder loopt de positieve verrassing van het toernooi. Maar jetzt rechnen wir ab voor 2006!

Joy4ever

• 4636 berichten
  • 1861 stemmen

otherfool schreef:

Nog van harte, de Italianen zijn hoe het ook verder loopt de positieve verrassing van het toernooi. Maar jetzt rechnen wir ab voor 2006!

Dankeschön

We treffen elkaar donderdag mijn waarde. Er staat nog een rekening open idd. Ik ben blij dat Chiellini er dan weer bij is. Mooie clash ook tussen Ozil en Pirlo. Buffon vs Neuer.. Eén ding is zeker: het is stil op straat donderdag.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

otherfool schreef:

(quote)

Ik tel toch genoeg gefrustreerde reacties hoor Hou Spanje - Portugal maar in de gaten, dan gaat het Nederlandse minderwaardigheidscomplex ten opzichte van Portugal hier ongetwijfeld weer de kop op steken. Die zero points is dit kikkerlandje duidelijk niet in de koude kleren gaan zitten.

Minderwaardigheidscomplex ten opzichte van Portugal? Die failliete boedel? Moet niet veel gekker worden...

En die zero points hebben we volledig aan ons zelf te wijten, het is ronduit vreemd dat Duitsland en Portugal er niet veel meer hebben ingeschoten tegen onze muitende self acclaimed wereldsterren.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

otherfool schreef:

(quote)

Misschien kunnen jullie effe apart in de chat elkaar verder bevredigen.....

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Nou, laat de kritiek maar weer komen....

'Van Marwijk blijft bondscoach' | nu.nl/sport | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl

Wel verrassend, maar ik blijf vertrouwen hebben in Briljante (eigenzinnige) Bert. Zal die ego's leren.... Met hangende pootjes melden in HtD komende augustus.

Joy4ever

• 4636 berichten
  • 1861 stemmen

Reinbo schreef:

Misschien kunnen jullie effe apart in de chat elkaar verder bevredigen.....

Waarom zo

Onderhond

• 87655 berichten
  • 12965 stemmen

En op de volgende regel vind je meteen al het woord "waarschijnlijk" terug. Slow news day?

Jimmiie

• 586 berichten
  • 51 stemmen

Ik had liever gezien dat Van Marwijk was opgestapt. Het was tactisch allemaal niet best dit toernooi. Vooral tegen Portugal was het dramatisch. Sneijder linksbuiten, nauwelijks bewaking op Ronaldo en het niet ingrijpen terwijl de verdediging al de hele tijd wankelde.

Onbegrijpelijk dat hij mag blijven.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.