- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #4
Het grote voetbaltopic #4
Joy4ever
-
- 4637 berichten
- 1862 stemmen
Verdomme, die 1-1 is gewoon over lijn, maar niet toegekend
Schandalig idd
. Belangen zijn veel te groot om dit soort fouten te maken. Ongekend.
edit: wel mooi dat die zo geweldige Fransen achterstaan tegen Zweden 
Finisterra
-
- 15532 berichten
- 4760 stemmen
WK 2010 Revisited. Maar nu in het voordeel van de Engelsen.
GEBRUIK TOCH CAMERA'S !!! Zo makkelijk toch om dit soort onzin te vermijden.
Heel het EK wordt een grap zo. Gisteren ook al met een aantal niet-gegeven penaltys en een rotsysteem om door te gaan.
jordandejong
-
- 4774 berichten
- 1432 stemmen
Wanneer gaan ze er toch eens aan toegeven. Hoe vaak teams door dit al niet benadeeld zijn. 
lykathea
-
- 1872 berichten
- 684 stemmen
Dit is toch erg. Maar toch wel weer mooi. Heb je daar speciaal een man voor om te bekijken of de bal over de lijn is of niet, doet 'ie z'n werk niet goed. Oekraine bestolen, klaar uit. En over 2 jaar doellijntechnologie. Pretty please.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Schandalig idd
. Belangen zijn veel te groot om dit soort fouten te maken. Ongekend.
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3292 stemmen
Misschien moeten ze er nog twee scheidsrechters bijzetten. Of gewoon geen lijnen meer witten maar allemaal arbitrage op een rijtje.
Macmanus
-
- 13726 berichten
- 3715 stemmen
Opvallend trouwens hoe veel energie andere landen hebben itt Nederland. Gun Oekraïne nu wel wat!
Joy4ever
-
- 4637 berichten
- 1862 stemmen
Daarom doen ze geen technische hulpmiddelen, juist omdat de belangen te groot zijn.
Sorry, ik kan je even niet volgen..
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Laat het maar 1-1 worden, (en Frankrijk 3-0 verliezen) dan wordt het tenminste een echte rel...
jordandejong
-
- 4774 berichten
- 1432 stemmen
Haha Mexes pakt weer eens een kaartje. Jammer dat hij nou de kwartfinale moet missen.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Zeer gunstig voor Spanje dit. Liever die haantjes, toch een zelfde soort team maar dan een miljoen keer minder dan La Roja.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Hoop dat Spanje dan wel gehakt van Frankrijk maakt, wat een vervelend team vind ik dat zeg. Nare kwallen als Ribery, Evra en Nasri gun ik niks.
Ik support voor Spanje en Engeland dit EK van de overgebleven teams.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
We krijgen wel mooie kwartfinales. Enkel Griekenland heeft er niks te zoeken.
Mochizuki Rokuro
-
- 18943 berichten
- 16556 stemmen
Wat hebben jullie toch met Engeland? Vind het niet om aan te gluren.
Zal voor Italië supporteren verders
Joy4ever
-
- 4637 berichten
- 1862 stemmen
Zeer gunstig voor Spanje dit. Liever die haantjes, toch een zelfde soort team maar dan een miljoen keer minder dan La Roja.
Geloof best dat je daar blijer mee bent. Hopelijk maakt Spanje idd gehakt van die Fransen. Ik "baal" een beetje dat Italië straks tegen Engeland moet. Wel een prachtig affiche
. Mede omdat het twee favoriete landen van me zijn.
Maar goed, uiteraard supporter ik de Azzurri.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Maar Engeland is wel een team dat knokt, kan ik erg waarderen omdat ze kwalitatief vrij matig zijn.
Finisterra
-
- 15532 berichten
- 4760 stemmen
Vind toch dat er al veel 'verkeerde' ploegen door zijn. Al was gisteren waarschijnlijk iets té subjectief. 
Buiten Nederland en Rusland zijn ook telkens de grootste 'namen' doorgegaan.
Mochizuki Rokuro
-
- 18943 berichten
- 16556 stemmen
OK, dat zie ik ook wel terug, maar ze zijn technisch zo onbeholpen. Ik zit nu alleen de tweede helft te kijken, maar die gewisseld werd Mills of zo dat zag er echt niet uit.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Ik vind de inzet en het oppertunisme juist geweldig. Verder zegt Ukrsine me vrij weinig. Gun het ze wel, maar enkel omdat het leuk is als het thuisland ver komt. (behalve over 2 jaar, dan moeten ze er snel uit.
)
Joy4ever
-
- 4637 berichten
- 1862 stemmen
Maar Engeland is wel een team dat knokt, kan ik erg waarderen omdat ze kwalitatief vrij matig zijn.
Absoluut mee eens. Zeker ook een verdienste van Hodgson. Maar verdedigend te zwak om echt ver te komen.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
OK, dat zie ik ook wel terug, maar ze zijn technisch zo onbeholpen. Ik zit nu alleen de tweede helft te kijken, maar die gewisseld werd Mills of zo dat zag er echt niet uit.
Hehe het ziet er ook niet uit. Maar ik heb altijd wel sympathie voor ze. Moeten vaak met enorme verwachtingen het toernooi spelen, ook al zijn het 11 statistische, trage spelers. Vind het nu ook een beperkte ploeg. Goede keeper, stabiele achterhoede en Gerrard plus Rooney. Dat was het wel weer.
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3292 stemmen
Vind toch dat er al veel 'verkeerde' ploegen door zijn. Al was gisteren waarschijnlijk iets té subjectief.
Nee hoor. Iedereen kon zien dat Kroatie bestolen was.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Sorry, ik kan je even niet volgen..
Nagenoeg alle Europese topclubs zijn tegen het gebruik van technische hulpmiddelen, hier is al verschillende keren over gestemd. Waarschijnlijk met de achterliggende reden dat wedstrijden dan moeilijker positief te beïnvloeden zijn voor deze clubs.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Geloof best dat je daar blijer mee bent. Hopelijk maakt Spanje idd gehakt van die Fransen. Ik "baal" een beetje dat Italië straks tegen Engeland moet. Wel een prachtig affiche
. Mede omdat het twee favoriete landen van me zijn.
Maar goed, uiteraard supporter ik de Azzurri.
Hoop ik uiteraard ook, en vervelend volk ook verder
. Twee mooie affiches, al verwacht ik veel van Italie, zal wel goed moeten kunnen komen. Toch een leuk affiche voor jou dan.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Ik zet mijn geld op Spanje-Duitsland als finale met helaas een titel voor de Duitsers. God verhoede dat het echt gaat gebeuren.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Ik vind dat altijd zo'n onzin dat Engeland een matige selectie heeft. Gewoon een land dat altijd om de prijzen zou moeten meespelen.
Er staan verdorie alleen maar spelers van Man United, City, Chelsea, Arsenal, Spurs en Liverpool in. Tactisch is het echter allemaal vrij pover.
Een goede coach kan met Engeland het EK winnen.
Joy4ever
-
- 4637 berichten
- 1862 stemmen
Nagenoeg alle Europese topclubs zijn tegen het gebruik van technische hulpmiddelen, hier is al verschillende keren over gestemd. Waarschijnlijk met de achterliggende reden dat wedstrijden dan moeilijker positief te beïnvloeden zijn voor deze clubs.
Ja, maar een doelpunt is toch een doelpunt? Of is dat te simpel gesteld
.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.