- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #4
Het grote voetbaltopic #4
nakada
-
- 2203 berichten
- 1681 stemmen
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Kun je als multimiljonair overal naar toe ga je naar Ibiza...
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Kansloos nog wel. Ik weet niet of ik naar hetzelfde Frankrijk heb zitten kijken maar Italië is uiteraard verre van kansloos tegen die overschatte Fransen. Als een Engels B -elftal al gelijkwaardig is
.
En ik heb de Haantjes het thuisland Oekraïne helemaal van het matje zien tikken... Geloof me nou, dat zit er gewoon niet in voor Italië. Wel jammer want ze spelen, eerlijk is eerlijk, heerlijk voetbal en zijn misschien wel dé verrassing van het toernooi tot dusverre.
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4115 stemmen
True
Zoveel mooie plekjes op deze planeet..
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Ze zullen er wel een Friet van Piet hebben...
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4115 stemmen
Dat is Lloret de Mar
Al zullen ze die ongetwijfeld wel in elke Spaanse stad/eiland hebben 
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Zeker nooit op Ibiza geweest? Mooi eiland. Als je die ellende in de "hoofdstad" vergeet.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Jeez, zulke spannende wedstrijden gisteren. Gaat erna meteen die kale idioot Jack over Oranje zeveren. 'Wat is er gezegd?' 'waar ging het mis? ' 'Wat met van Marwijk? ''
Kan mij het schelen welk verwend kutventje iets tegen een ander geroepen heeft.
Flikker op, Oranje ligt er uit kappen er mee nu. Laten we ons richten op de ploegen die er nog inzitten. Ze gaan nu op al die zenders toch niet nog anderhalve week over die stumpers ouwehoeren he ?
.
Jij weet echt over werkelijk alles te janken zeg. Ongelofelijk.
Jee, gek zeg dat er gesproken wordt waarom ons EK mislukt is aan tafel bij SSZ of VI. Dat is wat het volk minus kos wil weten.
Heb jij vroeger niet een bijrol bij the Muppets gehad? Een oud kereltje op een balkon...?
Wat interesseert het ons nu welke landen er nog inzitten. Ik wil juist nu wel eens alle roddel en achterklap horen. Ik wil een zondebok, op een spies door de grachten met die gast.
Ga dan lekker 1 of ander sbs6 pulp programma of Boulevard kijken. Een beetje voetballiefhebber wil liever voetbal zien. [/quote]
En dat krijg je ook. Of zie je op jouw tv tijdens de wedstrijden een praatprogramma ipv live voetbal? :'
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Wat een domme jongen zeg. Heeft hij nu helemaal niets begrepen van die media training....
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Zeker nooit op Ibiza geweest? Mooi eiland. Als je die ellende in de "hoofdstad" vergeet.
Zeker nooit op de Malediven geweest... 
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Wat een domme jongen zeg. Heeft hij nu helemaal niets begrepen van die media training....
Toernooi zit erop, laat hem lekker een vakantiefoto plaatsen. Waar bemoeit iedereen zich mee zou ik zeggen. Of moet hij thuis in een hoekje gaan huilen omdat we eruit liggen? Het leven gaat nu eenmaal verder.
kos
-
- 46754 berichten
- 8900 stemmen
Jij weet echt over werkelijk alles te janken zeg. Ongelofelijk.
Jee, gek zeg dat er gesproken wordt waarom ons EK mislukt is aan tafel bij SSZ of VI. Dat is wat het volk minus kos wil weten.
Heb jij vroeger niet een bijrol bij the Muppets gehad? Een oud kereltje op een balkon...?
haha, nee jij weet werkelijk alles om te draaien. Ik wil juist gewoon leuk en actueel voetbal zien. Die programma's , dat volk wat er zit en alla andere halve zolen die nog allemaal gejank willen aanhoren over Oranje. DAT zijn pas de chagrijnige zure mannetjes. Rare logica hou jij er op na
.
kos
-
- 46754 berichten
- 8900 stemmen
Toernooi zit erop, laat hem lekker een vakantiefoto plaatsen. Waar bemoeit iedereen zich mee zou ik zeggen.
precies. Tenzij hij zelf zo'n foto en bericht expres naar buiten zou brengen.
oh.. wacht.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
haha, nee jij weet werkelijk alles om te draaien. Ik wil juist gewoon leuk en actueel voetbal zien. Die programma's , dat volk wat er zit en alla andere halve zolen die nog allemaal gejank willen aanhoren over Oranje. DAT zijn pas de chagrijnige zure mannetjes. Rare logica hou jij er op na
.
In Nederland vinden we Oranje interessant, wen er maar aan. Als het goed gaat horen we graag juichverhalen en als het slecht gaat analyses. Nogal logisch dat dit EK drama lang besproken wordt. Verder krijg je gewoon je live voetbal te zien en wordt elke wedstrijd voor en nabesproken. Niks aan de hand dus.
kos
-
- 46754 berichten
- 8900 stemmen
Ik wen er dus niet aan en geef gewoon mijn eigen mening. Jammer voor je. Kan mij het schelen dat jij dat domme gewauwel wel interessant vindt..
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Zie het verband tussen op vakantie gaan en er geen fuck om geven ook niet echt.
Onderhond
-
- 87655 berichten
- 12965 stemmen
Gaat ook meer om het gezellige, opbeurende berichtje dat erbij staat. Zo erg zit hij er blijkbaar toch niet mee in z'n maag.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Niets mis mee als je blij bent dat je vakantie kan gaan vieren, vooral na zo'n sportieve tegenslag en een sfeer die niet te harden is. Staat er volledig los van lijkt me. Vakantie heeft een prima helende werking, al zal er echt nog wel aan terug gedacht worden.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Gaat ook meer om het gezellige, opbeurende berichtje dat erbij staat. Zo erg zit hij er blijkbaar toch niet mee in z'n maag.
''Net aangekomen op Ibiza. Vakantietijd!''
Wat is hier erg aan?
Ik ken Heitinga goed genoeg, die is kapot van de eliminatie. Maar hij heeft ook een gezin en zijn clubseizoen gaat weer beginnen. Mag hij niet blij zijn met een vakantie dan?
Ik wen er dus niet aan en geef gewoon mijn eigen mening. Jammer voor je. Kan mij het schelen dat jij dat domme gewauwel wel interessant vindt..
Sja, kan het mij een fuck schelen dat je de tv programma's niks vind. Jij vind nooit wat leuk, dus dit past er weer prima bij.
schram101
-
- 16702 berichten
- 2312 stemmen
Erg is het natuurlijk niet, maar kan me best voorstellen dat mensen zich er aan storen.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Die "mensen" moeten vooral niets zeggen met hun gloryhunters gedrag. O, Oranje ligt eruit, weg met die oranjespullen.
.
Onderhond
-
- 87655 berichten
- 12965 stemmen
Maar dan met 4 (!!!!) extra uitroeptekens.
Mij maakt het verder niet uit, maar kos reageert zelf ook maar op een andere post, die er blijkbaar vanuit gaat dat alle spelers diepongelukkig in hun bedje hun verdriet proberen weg te janken.
schram101
-
- 16702 berichten
- 2312 stemmen
Die "mensen" moeten vooral niets zeggen met hun gloryhunters gedrag. O, Oranje ligt eruit, weg met die oranjespullen.
.
Logisch toch dat men die klerezooi weer van de straten gaat halen?
Mijn gijpvogel hangt trouwens nog wel gewoon in mn auto 
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Maar dan met 4 (!!!!) extra uitroeptekens.
Mij maakt het verder niet uit, maar kos reageert zelf ook maar op een andere post, die er blijkbaar vanuit gaat dat alle spelers diepongelukkig in hun bedje hun verdriet proberen weg te janken.
Achja, hij is blij om er te zijn. Ik kan best wel zeiken op deze falende groep spelers, maar niet als er 1 blij is dat hij op vakantie kan na het EK.
Ik moet zeggen dat deze EK uitschakeling me ook vrij weinig doet. De klap is niet zo groot als je zo slecht speelde, 3x verloor en overal verhalen hoort over een verpeste sfeer. Denk dat Heitinga ook blij is dat hij bij de groep even weer weg is.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Logisch toch dat men die klerezooi weer van de straten gaat halen?
Mijn gijpvogel hangt trouwens nog wel gewoon in mn auto
Lekker laten hangen tot en met de ek finale. Die "troep" staat toch symbool voor het land. Jij mietert je Feyenoord spullen toch ook niet weg als ze geen kampioen meer kunnen worden. Die trots voor je club/land is toch niet gebonden aan goede prestaties lijkt me.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Mijn balkon is ook nog helemaal oranje, maar dat is meer dat ik te lui ben om het al op te ruimen.
Iedereen kan het zien vanaf de grote straat hier, dus ik wrijf ze het allemaal nog eens extra in + mezelf 
Uzza_Sparta
-
- 1195 berichten
- 2138 stemmen
gisteren op een Schotse TV programma werd er gevraagd waarom Nederland altijd onderling ruzie hebben? Blijkbaar is dit "the norm" sinds de begin jaren 90?
En een van de commentators gaf direct antwoord "it's because they're a bunch of fannies!"
Urban Dictionary: fannies - urbandictionary.com

The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
gisteren op een Schotse TV programma werd er gevraagd waarom Nederland altijd onderling ruzie hebben? Blijkbaar is dit "the norm" sinds de begin jaren 90?
En een van de commentators gaf direct antwoord "it's because they're a bunch of fannies!"
Urban Dictionary: fannies - urbandictionary.com
Nederland altijd ruzie onderling? Dit is de 1e keer sinds 1996....
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
In 2010 was er ook ruzie geweest als niet alles had meegezeten. Op het moment dat het bij andere landen prut gaat krijg je ook onderling ruzie. Fransen als prima voorbeeld.
kos
-
- 46754 berichten
- 8900 stemmen
Bij de BBC was er ook een hele discussie over. Kennelijk staan we inmiddels bekend als het land dat op toernooien altijd mot heeft.. Werd al een beetje over gegrapt. Seedorf zat er bij en beaamde dat en deed vrolijk mee.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.