- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #4
Het grote voetbaltopic #4
stfuympos
-
- 13368 berichten
- 731 stemmen
Ben helemaal vergeten om dutchtuga te feliciteren, bij deze dus..
stfuympos
-
- 13368 berichten
- 731 stemmen
Van Marwijk moet blijven trouwens ook al ben ik alles behalve een fan van hem!
Joy4ever
-
- 4636 berichten
- 1861 stemmen
Haha!! Wat een mannetje die Balotelli. Mooie actie ook van Bonucci. Voordat de liplezers in actie konden komen
.
Jesper187
-
- 6434 berichten
- 2462 stemmen
dutchtuga
-
- 16970 berichten
- 4101 stemmen
Ben helemaal vergeten om dutchtuga te feliciteren, bij deze dus..
Dank!
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Gefeliciteerd Naomi Watts! Met de hakken over de sloot, maar toch door. Wordt een leuke kwartfinale tegen Engeland of Frankrijk. En dan weer tegen Portugal!
Bedankt man. Tot in de halve finale
.
Joy4ever
-
- 4636 berichten
- 1861 stemmen
Otherfool: tot in de halve finale. Remember 2006
.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2119 stemmen
De moeder aller deskundigen die ook nog een optie voor de spitspositie van het Nederlands elftal had. Niet Van Persie, niet Huntelaar maar Adam Maher moet de nieuwe topspits van Oranje worden! 
Die dementie begint nu heel hard zijn sporen na te laten.
Dat was inderdaad lachwekkend ja.
(ook al is Maher een jong en groot talent die het ook in de europacup liet zien)
DBTim
-
- 854 berichten
- 1151 stemmen
Hoogtepunt was die traningsgoal van Sneijder
YouTube - Geweldige goal van Wesley Sneijder op de training in Charkov
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Otherfool: tot in de halve finale. Remember 2006
.
Het spijt me hartelijk maar jullie zijn echt kansloos tegen de Haantjes...
Joy4ever
-
- 4636 berichten
- 1861 stemmen
Het spijt me hartelijk maar jullie zijn echt kansloos tegen de Haantjes...
Kansloos nog wel. Ik weet niet of ik naar hetzelfde Frankrijk heb zitten kijken maar Italië is uiteraard verre van kansloos tegen die overschatte Fransen. Als een Engels B -elftal al gelijkwaardig is
.
kos
-
- 46754 berichten
- 8900 stemmen
Jeez, zulke spannende wedstrijden gisteren. Gaat erna meteen die kale idioot Jack over Oranje zeveren. 'Wat is er gezegd?' 'waar ging het mis? ' 'Wat met van Marwijk? ''
Kan mij het schelen welk verwend kutventje iets tegen een ander geroepen heeft.
Flikker op, Oranje ligt er uit kappen er mee nu. Laten we ons richten op de ploegen die er nog inzitten. Ze gaan nu op al die zenders toch niet nog anderhalve week over die stumpers ouwehoeren he ?
.
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4115 stemmen
De naweëen zijn nog eventjes heftig, vooral gisteren. Is dat zo raar dan? Het zal vooral wel loskomen bij de belangrijke K.O. wedstrijden.
Ikzelf voelde eigenlijk totaal geen spanning gisteren, dat gevoel zullen wel meer Nederlanders gehad hebben. Leuke potjes allemaal, maar weinig interessant verder.
kos
-
- 46754 berichten
- 8900 stemmen
Van een voetbalprogramma mag je toch wel verwachten dat ze aandacht aan het toernooi besteden lijkt me...
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4115 stemmen
Van een Nederlands voetbalprogramma....
Heb trouwens zelf nog niks van Sportzomer gezien dit jaar, maar ik neem aan dat ze het genoeg over voetbal hebben. Is het verder zo raar om er twee dagen later nog over de Oranjecrisis te hebben, waar volgens hun steeds meer gebeurd is in en rondom de kleedkamers dan aanvankelijk voor lief werd genomen?
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Jeez, zulke spannende wedstrijden gisteren. Gaat erna meteen die kale idioot Jack over Oranje zeveren. 'Wat is er gezegd?' 'waar ging het mis? ' 'Wat met van Marwijk? ''
Kan mij het schelen welk verwend kutventje iets tegen een ander geroepen heeft.
Flikker op, Oranje ligt er uit kappen er mee nu. Laten we ons richten op de ploegen die er nog inzitten. Ze gaan nu op al die zenders toch niet nog anderhalve week over die stumpers ouwehoeren he ?
.
Wat interesseert het ons nu welke landen er nog inzitten. Ik wil juist nu wel eens alle roddel en achterklap horen. Ik wil een zondebok, op een spies door de grachten met die gast.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Liever nu die beerput volledig open gooien. Laat ze maar tieren, vloeken en lekken naar de pers. Als je dit onder het tapijt veegt, krijg je over twee jaar in Brazilië weer hetzelfde gezeik, omdat het nooit volledig is uitgepraat tussen de groep (als we Brazilië uberhaupt al halen).
kos
-
- 46754 berichten
- 8900 stemmen
Wat interesseert het ons nu welke landen er nog inzitten. Ik wil juist nu wel eens alle roddel en achterklap horen. Ik wil een zondebok, op een spies door de grachten met die gast.
Ga dan lekker 1 of ander sbs6 pulp programma of Boulevard kijken. Een beetje voetballiefhebber wil liever voetbal zien.
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4115 stemmen
Moet je om 20.45 uur de tv aanzetten en niet om 22.45 uur.
kos
-
- 46754 berichten
- 8900 stemmen
Even kijken of het programma NOSNutteloosgeblaat heet. Oh nee.
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4115 stemmen
Snap je kritiek niet verder dus ik ga er ook niet op in. Er zijn relletjes rondom het NL elftal. Ik vind het best belangrijk. Vooral als je nog kijkt hoe erg dat van de 1990 en 1996 groep tegenwoordig nog steeds op televisie/in het nieuws komt is dit ook iets wat we over tig jaar nog zullen herinneren, omdat dit een belangrijk keerpunt voor deze generatie is.
Dat is belangrijker/leuker/interessanter dan overanalyseren van een potje van Kroatië of Ierland die mensen over een maand alweer vergeten zijn.
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4115 stemmen
Trouwens. Het is een wonder en niemand heeft ooit gedacht dat dit zou gebeuren. Maar de verbetering was al duidelijk zichtbaar toen die Admirals opgerot waren uit de ArenA . Het werd steeds beter en beter en nu is het zover 
Voetbalzone - Ajax blijft PSV en FC Twente voor in jaarlijkse 'grasmatverkiezing'
depri83
-
- 6813 berichten
- 1494 stemmen
Ai, dit moet een aankondiging van de apocalyps zijn. Ik zoek m'n schuilkelder op!
Maar serieus, knap werk. Dit had 5 jaar geleden niemand verwacht.
kos
-
- 46754 berichten
- 8900 stemmen
Dat is belangrijker/leuker/interessanter dan overanalyseren van een potje van Kroatië of Ierland die mensen over een maand alweer vergeten zijn.
Haha, zo'n typisch selectieve uitspraak. Ten eerste zijn het ook wedstrijden van Spanje en Italie, 2 topfavorieten. In cruciale wedstrijden. ten tweede is het gene 'overanalyseren' , ze hebben het er gewoon helemaal niet over
. Echt niet te geloven.
AjaxRulezzz
-
- 2085 berichten
- 569 stemmen
Ik geniet nog wel als ik naar landen als Spanje en Italië kijk, maar het boeit me eigenlijk niet zoveel wie er wint. Daarbij zit er bij mij geen totale spanning op. Van mij hoeven ze die wedstrijd dan in Studio Sportzomer niet nog een keer te analyseren, want na de wedstrijd gebeurt dat ook gewoon. Lekker over het gefaal in Oranje ouwehoeren. Ik wil weten hoe het nou zat in die groep, want zo vroeg uitgeschakeld worden doet nog steeds pijn.
kos
-
- 46754 berichten
- 8900 stemmen
Ja, want de spelers zitten er ook nog heel erg mee..

.
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Trouwens. Het is een wonder en niemand heeft ooit gedacht dat dit zou gebeuren. Maar de verbetering was al duidelijk zichtbaar toen die Admirals opgerot waren uit de ArenA . Het werd steeds beter en beter en nu is het zover 
Voetbalzone - Ajax blijft PSV en FC Twente voor in jaarlijkse 'grasmatverkiezing'
Wees er maar blij mee.
Vertonghen schijnt een 1 gegeven te hebben na de kansloze nederlaag in de Kuip. 
nakada
-
- 2203 berichten
- 1681 stemmen
Een beetje voetballiefhebber wil liever voetbal zien.
Moet ik kiezen voor een wedstrijd of geouwehoer over Oranje, dan kies ik voor de wedstrijd. Moet ik kiezen tussen geouwehoer over die wedstrijd en geouwehoer over Oranje, dan kies ik duidelijk voor Oranje.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.