• 16.397 nieuwsartikelen
  • 180.165 films
  • 12.397 series
  • 34.338 seizoenen
  • 651.613 acteurs
  • 199.700 gebruikers
  • 9.420.775 stemmen

Het grote voetbaltopic #4

zoeken in:

jarno1975 (moderator series)

• 10974 berichten
  • 2799 stemmen

kos schreef:

(quote)

meen je dat nou? Het was gewoon gênant om de oorverdovende stilte aan Nederlandse zijde te horen in het stadion. Ik verwachtte elk moment fluitconcerten in plaats van steun.

Werkelijk geen enkel publiek op het EK is zo waardeloos wat dat betreft.

Ik denk dat geen enkel publiek zo massaal meereist met het nederlands elftal als Nederland.

Bij elk EK/WK bestaat de meerderheid van de supporters uit Oranjefans.

kos

• 46753 berichten
  • 8899 stemmen

Trouwens ongelooflijk hoe er hier wordt gereageerd op dutchtuga, hahaha. Alsof ie toestemming moet vragen wanneer en hoe hij hier mag posten. Moet niet gekker worden.

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2119 stemmen

tja zo luidruchtig als ze zijn op pleinen en in de tocht naar het stadion (dat filmpje is wel geweldig ) en dan zo stil in het stadion

kos

• 46753 berichten
  • 8899 stemmen

jarno1975 schreef:

(quote)

Ik denk dat geen enkel publiek zo massaal meereist met het nederlands elftal als Nederland.

Zeker, allemaal voor hun Carnavalsfeestje, en het moet wel gezellig zijn en rondspringen enzo. Maar met voetbal en de ploeg aanmoedigen heeft het allemaal geen drol te maken.

Onderhond

• 87653 berichten
  • 12957 stemmen

Bottleneck schreef:

Dus jij meet de grootspraak af aan reclames en hitsingletjes, aan het commerciele circus? Right..

Nee, daarom zeg ik ook "Tussen ... door". Heh.

kos

• 46753 berichten
  • 8899 stemmen

AjaxRulezzz schreef:

Van der Wiel, Ron Vlaar en Mathijssen (beide met een draaicirkel van een traktor)

Een traktor heeft juist een zeer kleine draaicirkel. Die draait zo'n beetje om z'n eigen as.

Overigens was dat nog het meest zinnige van je hele stuk tekst, moet je nagaan.

AjaxRulezzz

• 2085 berichten
  • 569 stemmen

kos schreef:

Trouwens ongelooflijk hoe er hier wordt gereageerd op dutchtuga, hahaha. Alsof ie toestemming moet vragen wanneer en hoe hij hier mag posten. Moet niet gekker worden.

Van mij mag hij 10 jaar wegblijven en dan weer posten, maar je gaat niet terugkomen om te gaan bashen en nog wat extra zout in de wonden te strooien. Dat is gewoon smerig als je dat doet.

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2119 stemmen

Onderhond schreef:

(quote)

Nee, daarom zeg ik ook "Tussen ... door". Heh.

Waarom benoem je die dingen dan als het geen argument is. Verder ook niet overtuigend toen leek het geloof weer onrealistisch groot. maar wat jij wil. Ook enkel Nederlands natuurlijk.

jarno1975 schreef:

(quote)

mwah van wat ik van Engeland en Ierland gezien hebben waren dat er veel meer

AjaxRulezzz

• 2085 berichten
  • 569 stemmen

kos schreef:

(quote)

Een traktor heeft juist een zeer kleine draaicirkel. Die draait zo'n beetje om z'n eigen as.

Overigens was dat nog het meest zinnige van je hele stuk tekst, moet je nagaan.

Gelukkig ben jij het die het zegt, want niemand neemt jouw toch serieus. En ooh, ik maak ook een keertje een foutje. Ik bedoelde natuurlijk vrachtwagen.

Onderhond

• 87653 berichten
  • 12957 stemmen

AjaxRulezzz schreef:

Gelukkig ben jij het die het zegt, want niemand neemt jouw toch serieus. En ooh, ik maak ook een keertje een foutje. Ik bedoelde natuurlijk vrachtwagen.

Die letters staan ook zo dicht bij elkaar op een keyboard.

jarno1975 (moderator series)

• 10974 berichten
  • 2799 stemmen

kos schreef:

(quote)

Zeker, allemaal voor hun Carnavalsfeestje, en het moet wel gezellig zijn en rondspringen enzo. Maar met voetbal en de ploeg aanmoedigen heeft het allemaal geen drol te maken.

Sorry hoor, maar dit slaat echt nergens op. Tuurlijk gaan mensen voor de gezelligheid, maar zeker ook om achter Oranje te staan!

EK 2008

Bern, 9 juni 2008: 40.000

Bern, 13 juni 2008: 60.000

Bern, 17 juni 2008: 45.000

Basel, 21 juni 2008: 120.000

AjaxRulezzz

• 2085 berichten
  • 569 stemmen

Onderhond schreef:

(quote)

Die letters staan ook zo dicht bij elkaar op een keyboard.

Dus jij hebt nooit dat je iets typt terwijl je iets anders wil typen? Lijkt me sterk...

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

kos schreef:

(quote)

'ik blijf trots op Nederland en hoe we achter de ploeg staan' .. tja.

Als land. Nederland wordt door heel het land altijd massaal gesteund.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

jarno1975 schreef:

(quote)

Sorry hoor, maar dit slaat echt nergens op. Tuurlijk gaan mensen voor de gezelligheid, maar zeker ook om achter Oranje te staan!

EK 2008

Bern, 9 juni 2008: 40.000

Bern, 13 juni 2008: 60.000

Bern, 17 juni 2008: 45.000

Basel, 21 juni 2008: 120.000

Zo is dat. De steun is altijd enorm. En ik weet dat ze in het stadion niet zo veel lawaai maken, maar je kan niet zeggen dat Nederlanders niet trouw de ploeg steunen.

kos

• 46753 berichten
  • 8899 stemmen

Nog even over de UEFA-prioriteiten:

UEFA fines: £45K Spain 2004 (racism); £16K Serbia 2007 (racism); £10K Croatia 2008 (racism). €100K Bendtner (exposing pants).

.

AjaxRulezzz

• 2085 berichten
  • 569 stemmen

Ik moet zeggen dat ik nu ook hoop dat Spanje dat EK wint ook, spelen mooi voetbal en hebben geweldige spelers. Al gun ik het Italië ook wel, die spelen ook mooi. Ik hoop sowieso dat Duitsland het vooral niet wordt en voor de rest maakt het me niet veel uit. Portugal zou het nog best wel eens kunnen, heeft een goed team en met Ronaldo natuurlijk een kanshebber.

rep_robert

• 27527 berichten
  • 4114 stemmen

kos schreef:

(quote)

meen je dat nou? Het was gewoon gênant om de oorverdovende stilte aan Nederlandse zijde te horen in het stadion. Ik verwachtte elk moment fluitconcerten in plaats van steun.

Werkelijk geen enkel publiek op het EK is zo waardeloos wat dat betreft.

Ik moet zeggen i.t.t. de eerste twee wedstrijden probeerden ze er heel af en toe nu wel iets van te maken. Zoals het Wilhelmus aan het einde van de tweede helft bijvoorbeeld. Deden ze in 2008 ook aan het einde van alle wedstrijden, jammer dat het in vuvuzelaland in 2010 niet doorgetrokken kon worden. Verder stelt het alsnog niks voor natuurlijk

Jesper187

• 6434 berichten
  • 2462 stemmen

Ik gun 't de Duitsers eigenlijk wel weer een keer. Spanje moet eens kappen met winnen.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Ik ga Italië supporteren. De kunst van het verdedigen is schitterend te zien bij hun en ze spelen ook nog aanvallend en Pirlo is natuurlijk een grootheid. Forza Italia !

Joy4ever

• 4635 berichten
  • 1860 stemmen

moviemafketel schreef:

Ik ga Italië supporteren. De kunst van het verdedigen is schitterend te zien bij hun en ze spelen ook nog aanvallend en Pirlo is natuurlijk een grootheid. Forza Italia !

Va bene

happie

• 6258 berichten
  • 426 stemmen

Ik ga supporteren voor degene die wint. Dan maar een gloryhunter.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

happie schreef:

Ik ga supporteren voor degene die wint. Dan maar een gloryhunter.

Kan je samen met dutchtage supporten!

happie

• 6258 berichten
  • 426 stemmen

Het lijkt me wel leuk als Kroatië het EK wint of ineens Engeland.

Jawaddedadde

• 5348 berichten
  • 2196 stemmen

Of Portugal. Leuk ploegje.

dutchtuga

• 16970 berichten
  • 4101 stemmen

AjaxRulezzz schreef:

dutchtuga, wat ben jij een trieste kerel zeg. Heel lang niet op het forum zijn en dan na Portugal op het forum komen Echt triest, had het maar van tevoren gezegd, achteraf is het altijd zo makkelijk. Oja: Nou nou Ronaldo is goed tegen Nederland. Heb je ook gekeken wie er allemaal in de verdediging van Nederland stond? Van der Wiel, Ron Vlaar en Mathijssen (beide met een draaicirkel van een traktor) en dan nog een 18-jarige linksback die er nog lang niet klaar voor is. Wat een prestatie zeg, dat hij dan 2x scoort. Daarnaast waren het intikkertjes, die had iedereen nog wel gemaakt.

Komt er nog zo een...

Hier was het zelfs een geval van vooraf makkelijk praten. Laat mensen gewoon inhoudelijk reageren op eerdere uitlatingen. Echt geen idee waarom dat niet zou mogen. Wat maakt het nou uit dat iemand lang wegblijft. Het zit wel erg diep...

Ook erg is het excuus voor het verlies. Totaal geen credit voor Portugal. Wat een slechte verliezers hier.

AjaxRulezzz schreef:

(quote)

Van mij mag hij 10 jaar wegblijven en dan weer posten, maar je gaat niet terugkomen om te gaan bashen en nog wat extra zout in de wonden te strooien. Dat is gewoon smerig als je dat doet.

Laat ik voortaan dan met de rest meegaan en vooraf bashen.

The Almighty

• 1586 berichten
  • 440 stemmen

Mij maakt het geen zak uit wie het toernooi wint, als ik maar mooie wedstrijden zie met ploegen die het publiek willen vermaken. Degene die het mooiste voetbal speelt, zal altijd mijn grootste sympathie hebben, of het nou Duitsland of Spanje is maakt me niet uit. Wel hoop ik dat die Grieken er zo snel mogelijk uitvliegen en daarmee ook hun anti-voetbal.

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

Het zal me aan me reet roesten wie er wint. Alleen Nederland telt wat dat betreft voor mij. En qua poultjes zou het handig zijn als Duitsland wint.

PEN15

• 1281 berichten
  • 637 stemmen

Ik zat ook nog even te kijken. Nou doet dit me helemaal niets, wie er zoiets wint is mij geheel om het even, maar ik zag Sneijder met zijn ontblote bovenlichaam na het fluitsignaal en waar is die gozer eigenlijk mee bezig?? Ik zou me erg schamen en voor joker staan met al die inktvlekken. Dat dit tegenwoordig een soort van mode is, ongelooflijk..of is dat een manier om te laten zien dat je niet meer weet wat je met al dat geld moet doen?? Ik zou haast gaan denken dat elk voetbalelftal behalve een arts ook een tattoeëerder in dienst heeft.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Beetje triest dat gezeik op dutchtuga. Het is zijn volste recht en alleen maar respect dat ie zich hier niet heeft vertoond tussen al dat zielige en lukrake gekraak op Portugal.

dutchtuga

• 16970 berichten
  • 4101 stemmen

Het bewijst enkel dat Portugal wel erg diep zit bij Nederland en zijn supporters. Ze kunnen het denk ik ook niet hebben dat het op een nette en overtuigende manier is gegaan, ditmaal. Bashen op de ploeg gaat nu even niet, dus dan maar op iemand die zijn gelijk wil halen op eerdere onterechte uitlatingen. Ik dacht het nog gesofisticeerd aan te hebben gepakt, maar zelfs dan vliegt er nog van alles om je oren. Ach ja, EK is bijna voorbij, kan ik me weer lekker onttrekken aan dit lage niveau.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.