• 16.377 nieuwsartikelen
  • 180.125 films
  • 12.395 series
  • 34.332 seizoenen
  • 651.578 acteurs
  • 199.687 gebruikers
  • 9.419.883 stemmen

Het grote voetbaltopic #4

zoeken in:

dutchtuga

• 16970 berichten
  • 4101 stemmen

Ik kom omdat mijn 'visie' eerder de grond in werd geboord. Dan wil je je gram halen, ja. Grootspraak en hoogmoed kent consequenties. Als je een man bent, accepteer je die.

rep_robert

• 27527 berichten
  • 4113 stemmen

De grond inboren? Is dat niet wat overdreven

dutchtuga

• 16970 berichten
  • 4101 stemmen

rep_robert schreef:

Nee hoor. Wat kan ons het verrekken dat jij voor Portugal bent hoor Naomi Watts is voor Spanje, Jordan voor USA, otherfool voor de moffen

En op deze manier ten onder gaan tegen Portugal trek ik trouwens meer dan in 2006. Ik koester i.i.g. geen haat tegen dit Portugal. We hebben op een sportieve manier verloren.

Fijn dat er nog iemand met een objectieve kijk op zaken reageert. Klasse Vond het ook erg sportief gebleven allemaal. Er loopt ook geen Deco of Figo meer rond natuurlijk

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

dutchtuga schreef:

Ik kom omdat mijn 'visie' eerder de grond in werd geboord. Dan wil je je gram halen, ja. Grootspraak en hoogmoed kent consequenties. Als je een man bent, accepteer je die.

Je visie? Je hebt geloof ik alleen bij de EK play offs en gister gepost. En dan alleen steeds in provocerende zin. Als je gewoon de afgelopen 2 weken over Portugal en hun kansen had gepost, dan had niemand er iets slechts van gezegd. Nu ben je gewoon een sneue gast die popi jopi doet. Maar je hebt je zegje gedaan, je kan weer een jaar de kast in kruipen.

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

Bottleneck schreef:

(quote)

ja maar daar wordt dan weer wijselijk niet op gereageerd.

Hoe dan ook, veel belangrijkere dingen: Feyenoord schijnt een buitenspeler/10 van City te gaan huren, Elabdellaoui

Ja, ik wilde het gisteren nog plaatsen. Vergeten door alle ellende.

Als hij het niveau van Ryo en Guidetti haalt, is hij van harte welkom. Cabral zal wel vertrekken. Altijd lekker om er een groot talent bij te hebben.

The Almighty

• 1586 berichten
  • 440 stemmen

Lefgozer schreef:

Die interne spanning, dat lijkt me gewoon weer te gaan om de zogenoemde kabels? Als je ziet hoe Van Persie zich steeds afzonderde met Afellay en Boulahrouz dan kan dat haast niet anders.

AZ werd in 2008/2009 kampioen. Het seizoen daarvoor werden we elfde. Reden: kabels. Oplossing: Flikker de rotte appels eruit (i.e. Donk, Waterman en Agustien).

EK 1996: Bogarde, Davids, Kluivert, Reiziger en Seedorf.

Wil niet te racistisch uit de hoek komen, maar het zijn altijd gasten met buitenlandse achtergronden.

Hoe weet jij nou dat dat lag aan Donk, Waterman en Agustien? Juist ja, niet.

Denk jij nou echt dat het alleen maar ligt aan Van Persie, Afellay en Boulahrouz? Hou toch op man. Jij weet niet, en zal ook nooit weten, waardoor het komt dat er zo slecht gepresteerd wordt af en toe. Het zal waarschijnlijk ook niet een factor zijn, die doorslaggevend is, maar eerder een combinatie van.

Wel ben ik met je eens dat er intern iets gebeurt moet zijn, maar om alleen de donkere spelers de schuld te geven, gaat me veel te ver.

Als ik vandaag lees dat meneertje Robben Bert heeft uitgescholden, omdat hij mee moest verdedigen van hem, nou nou dé Grote Arjen Robben die zal toch zeker niet gaan verdedigen!!!

Wat een stelletje ego's allemaal, denken dat ze alles zijn. Nou, doe mij maar Kuyt, al is het niet de beste speler die we hebben, maar hij is ten minste niet zo'n walgelijke ego. Bah, wat kan ik me daar aan ergeren, spelertjes die zich arrogant gaan opstellen omdat ze zichzelf zo groot voelen. Ik krijg alleen al kotsneigingen als ik eraan denk.

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

dutchtuga schreef:

(quote)

Fijn dat er nog iemand met een objectieve kijk op zaken reageert. Klasse Vond het ook erg sportief gebleven allemaal. Er loopt ook geen Deco of Figo meer rond natuurlijk

Toch wel weer een paar overdreven, rollende, aanstellerige Portugezen gezien. Maar goed, het zit in het bloed. Maar vooral bij Pepe is het lachwekkend. Zelf tekeer gaan als een dolle stier en als hij licht wordt geraakt doen of hij door een vrachtwagen overreden is.

Ik zal er nooit van gaan houden.

Voor de rest was het wel sportief. Vergeleken met 2006 was dit het vriendschappelijkste potje ooit.

dutchtuga

• 16970 berichten
  • 4101 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Je visie? Je hebt geloof ik alleen bij de EK play offs en gister gepost. En dan alleen steeds in provocerende zin. Als je gewoon de afgelopen 2 weken over Portugal en hun kansen had gepost, dan had niemand er iets slechts van gezegd. Nu ben je gewoon een sneue gast die popi jopi doet. Maar je hebt je zegje gedaan, je kan weer een jaar de kast in kruipen.

Blijf maar zweven in je eigen onwetendheid. Dit stukje tekst zegt genoeg. Wat moet jij een vervelend mannetje zijn. Ik hoop voor je dat Portugal erg ver komt

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

dutchtuga schreef:

(quote)

Blijf maar zweven in je eigen onwetendheid. Dit stukje tekst zegt genoeg. Wat moet jij een vervelend mannetje zijn. Ik hoop voor je dat Portugal erg ver komt

Als je zo popi jopi komt doen ben ik inderdaad vervelend. Bij de rest valt dit gelukkig reuze mee.

Toedels

dutchtuga

• 16970 berichten
  • 4101 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Toch wel weer een paar overdreven, rollende, aanstellerige Portugezen gezien. Maar goed, het zit in het bloed. Maar vooral bij Pepe is het lachwekkend. Zelf tekeer gaan als een dolle stier en als hij licht wordt geraakt doen of hij door een vrachtwagen overreden is.

Voor de rest was het wel sportief. Vergeleken met 2006 was dit het vriendschappelijkste potje ooit.

Gelukkig laat hij dit EK vooral enorme verdedigende kwaliteiten zien. Ook qua opbouw speelt hij enorm sterk dit toernooi. Het is een genot om naar deze speler te kijken, los van de aanstellerij.

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2119 stemmen

Had Oranje maar een Pepe.

@NR: ben toch wel verrast dat het geen diepe spits is die gehuurd/gekocht zou worden.

kos

• 46753 berichten
  • 8898 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Veruit de meest trieste schwalbe was anders nog altijd van Van der Vaart, maar goed.

Onderhond

• 87653 berichten
  • 12956 stemmen

Bottleneck schreef:

ja maar daar wordt dan weer wijselijk niet op gereageerd.

Kan je nagaan hoe extreem het voor andere landen moet lijken. Zelfs als bij jullie het gevoel heerst dat weinigen in een goed resultaat geloven, lijkt het voor anderen nog steeds als een bom aan grootspraak.

Tussen alle reclames, bbq, wormpjes, vogels en hitsingletjes door leek het geloof gewoon weer onrealistisch groot (om nog maar te zwijgen over de kwalificatieperiode).

Joy4ever

• 4634 berichten
  • 1859 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

Maar je hebt je zegje gedaan, je kan weer een jaar de kast in kruipen.

Dezelfde kast waar Ronaldo uit is gekomen zeker

happie

• 6258 berichten
  • 426 stemmen

dutchtuga schreef:

(quote)

Figo ja. Ik zag gisteren nog dat beeld terugkomen, van dat theater, na die vermeende klap in het gezicht van Boula in 2006. Vreselijke wedstrijd was dat ook toen.

Ik vind de ploeg van Portugal dit toernooi best ok. Van die Ronaldo moet je kunnen houden, maar hij kan natuurlijk fantastisch voetballen en dat lijkt me wel het belangrijkste in deze sport. Voor de rest vind ik Pepe een keurig toernooi spelen. Als hij niet van die rare fratsen uithaald (of heb ik er één gemist), dan is het natuurlijk een topverdediger.

rep_robert

• 27527 berichten
  • 4113 stemmen

Shit, jij was me voor

dutchtuga

• 16970 berichten
  • 4101 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Als je zo popi jopi komt doen ben ik inderdaad vervelend. Bij de rest valt dit gelukkig reuze mee.

Toedels

Niks popi jopi, met feiten o.a. jou confronteren met je ongelijk en eerdere provocerende grootspraak. Dat je daar niet mee om kan gaan getuigt serieus van een gebrek aan klasse. Misschien komt het ooit nog.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Onderhond schreef:

(quote)

Kan je nagaan hoe extreem het voor andere landen moet lijken. Zelfs als bij jullie het gevoel heerst dat weinigen in een goed resultaat geloven, lijkt het voor anderen nog steeds als een bom aan grootspraak.

Tussen alle reclames, bbq, wormpjes, vogels en hitsingletjes door leek het geloof gewoon weer onrealistisch groot (om nog maar te zwijgen over de kwalificatieperiode).

In Nederland leeft een toernooi altijd. Veel feestjes buiten, veel reclames, veel prullaria en veel tv programma's. En daar ben ik blij mee. Soms win je (2010), soms verlies je (nu). So be it. Ik blijf trots op Nederland en hoe we achter zo'n ploeg staan. Kunnen veel landen een voorbeeld aan nemen

Het vertrouwen op een geweldig EK was er nooit echt. Spelers waren uit vorm, intern waren er problemen, niet iedereen was fit en niet onbelangrijk, de poule was loodzwaar. Zet dit Oranje in de groep van Polen neer en je maakt al heel wat meer kans.

rep_robert

• 27527 berichten
  • 4113 stemmen

happie schreef:

(quote)

Figo ja. Ik zag gisteren nog dat beeld terugkomen, van dat theater, na die vermeende klap in het gezicht van Boula in 2006. Vreselijke wedstrijd was dat ook toen.

Ik vind de ploeg van Portugal dit toernooi best ok. Van die Ronaldo moet je kunnen houden, maar hij kan natuurlijk fantastisch voetballen en dat lijkt me wel het belangrijkste in deze sport. Voor de rest vind ik Pepe een keurig toernooi spelen. Als hij niet van die rare fratsen uithaald (of heb ik er één gemist), dan is het natuurlijk een topverdediger.

Probleem met Pepe is dat hij een ontzettende beul is, hij kan iedereen uitschakelen en neer maaien. Alleen hoe hij soms ten aarde stort. Ik zie b.v. Jaap Stam dat ook niet doen Twee extreem grote contradicties bij 1 persoon. Jeckyll & Hyde.

dutchtuga

• 16970 berichten
  • 4101 stemmen

Ik vind de Portugese verdediging serieus de leukste van het toernooi tot nu. Twee beulen in het midden en extreem aanvallende backs. Dat is gewoon een genot om naar te kijken.

happie

• 6258 berichten
  • 426 stemmen

rep_robert schreef:

(quote)

Probleem met Pepe is dat hij een ontzettende beul is, hij kan iedereen uitschakelen en neer maaien. Alleen hoe hij soms ten aarde stort. Ik zie Jaap Stam dat ook niet doen Twee extreem grote contradicties bij 1 persoon. Jeckyll & Hyde.

Dat ter aarde storten en dat neermaaien zijn inderdaad wel waardeloze eigenschappen bij hem. Dat is wel zonde op zich, want kijkend naar zijn verdedigende kwaliteit, dan kunnen wij hem wel gebruiken in onze verdediging. Heitinga probeert ook als een gevaarlijke verdediger over te komen, maar dat is natuurlijk een lachertje. Mathijssen en Vlaar zijn al helemaal de liefste jongetjes van de klas.

happie

• 6258 berichten
  • 426 stemmen

dutchtuga schreef:

Ik vind de Portugese verdediging serieus de leukste van het toernooi tot nu. Twee beulen in het midden en extreem aanvallende backs. Dat is gewoon een genot om naar te kijken.

Twee backs, die ook nog kunnen aanvallen.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Robben schreeuwt "hou je bek!" terug - Video & audio - NOS EK 2012

0.35

Robben naar Bert ''hou je bek man''.

Lekker sfeertje...

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2119 stemmen

Onderhond schreef:

(quote)

Dus jij meet de grootspraak af aan reclames en hitsingletjes, aan het commerciele circus? Right..

Ik heb het over 'het geloof' van de gewone man. Ken niemand in mijn omgeving die vooraf wel even dacht makkelijk de voorronde door te komen, laat staan kampioen worden. Ook hier op het forum niet tegengekomen eigenlijk. Niet dat die mensen er niet zijn want dat zijn ze wel, maar denk je nou werkelijk dat dat alleen in NL is.

The Almighty

• 1586 berichten
  • 440 stemmen

Vooral die Coentrao is een genot om naar te kijken. Verdedigend ijzersterk en aanvallen idem dito. Fantastische speler.

kos

• 46753 berichten
  • 8898 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

In Nederland leeft een toernooi altijd. Veel feestjes buiten, veel reclames, veel prullaria en veel tv programma's. En daar ben ik blij mee. Soms win je (2010), soms verlies je (nu). So be it. Ik blijf trots op Nederland en hoe we achter zo'n ploeg staan. Kunnen veel landen een voorbeeld aan nemen

.

meen je dat nou? Het was gewoon gênant om de oorverdovende stilte aan Nederlandse zijde te horen in het stadion. Ik verwachtte elk moment fluitconcerten in plaats van steun.

Werkelijk geen enkel publiek op het EK is zo waardeloos wat dat betreft.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

kos schreef:

(quote)

meen je dat nou? Het was gewoon gênant om de oorverdovende stilte aan Nederlandse zijde te horen in het stadion. Ik verwachtte elk moment fluitconcerten in plaats van steun.

Werkelijk geen enkel publiek op het EK is zo waardeloos wat dat betreft.

En waar in mijn post had ik het over de supporters in het stadion?

AjaxRulezzz

• 2085 berichten
  • 569 stemmen

dutchtuga, wat ben jij een trieste kerel zeg. Heel lang niet op het forum zijn en dan na Portugal op het forum komen Echt triest, had het maar van tevoren gezegd, achteraf is het altijd zo makkelijk. Oja: Nou nou Ronaldo is goed tegen Nederland. Heb je ook gekeken wie er allemaal in de verdediging van Nederland stond? Van der Wiel, Ron Vlaar en Mathijssen (beide met een draaicirkel van een traktor) en dan nog een 18-jarige linksback die er nog lang niet klaar voor is. Wat een prestatie zeg, dat hij dan 2x scoort. Daarnaast waren het intikkertjes, die had iedereen nog wel gemaakt.

Bertje (ja nou blijft het echt Bertje) heeft het eerst geflikt om voor het eerst in 32 jaar weer in een WK-finale te staan, nu heeft hij het geflikt om voor het eerst in 32 jaar de poulefase niet te overleven (met uitstekend materiaal) en om voor het EERST in de geschiedenis van Oranje 0 punten te halen op een groot toernooi. Dan kan je ook gewoon oprotten van mij. Hij heeft veel fouten gemaakt. Waarom neem in hemelsnaam Bouma, Vlaar en Willems mee? Ooit gehoord van Maduro, De Vrij en Viergever? Allen betere centrale verdedigers dan Bouma en Vlaar. We hebben ook nog eens een gastje die bij AC Milan weleens op linksback speelt, is 1000x beter dan Willems. En Bertje wil toch zo graag opkomende backs? Nou, dan is Emanuelson een uitstekende keuze. Daarnaast had hij Anita mee moeten nemen, iemand die net zoals Emanuelson overal kan spelen en ten minste WEL inzet toont. Ik weet zeker dat je meer hebt aan Anita op het middenveld dan Opa Van Bommel. Bertje, je hebt gefaald en nou snel oprotten zodat er iemand komt die logische keuzes maakt. Daarnaast heeft natuurlijk niet alleen Bert, maar ook heel de selectie gefaald. De enige die er echt voor ging was Sneijder, hij stond dan ook met een betraand gezicht gister. Dat kun je van de rest niet zeggen...

The Almighty

• 1586 berichten
  • 440 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Robben schreeuwt "hou je bek!" terug - Video & audio - NOS EK 2012

0.35

Robben naar Bert ''hou je bek man''.

Lekker sfeertje...

Hier draait mijn maag ondersteboven van. Je hebt de eerste twee wedstrijden als een krant gespeeld, dit is je laatste kans om door te gaan en nóg, nog denk je alléén maar aan jezelf, gadverdamme. Als ik Bert was, had ik hem eruitgehaald. Dit kan gewoon niet. Je moet godverdomme voor elkaar door het vuur gaan en je ego aan de kant zetten. Als je teveel van zulke spelers in je selectie hebt, dan zal je nooit wat winnen. Dan krijg je wat nu het Nederlands 'Elftal' is overkomen.

kos

• 46753 berichten
  • 8898 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

En waar in mijn post had ik het over de supporters in het stadion?

'ik blijf trots op Nederland en hoe we achter de ploeg staan' .. tja.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.