• 16.377 nieuwsartikelen
  • 180.124 films
  • 12.395 series
  • 34.332 seizoenen
  • 651.578 acteurs
  • 199.686 gebruikers
  • 9.419.838 stemmen

Het grote voetbaltopic #4

zoeken in:

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Onderhond schreef:

(quote)

Net bij dat ene potje viel er hier ook wat te zeggen natuurlijk.

Over elk duel valt er wat te zeggen. Snap dat sommigen leedvermaak over Oranje hebben, maar zijn ''terugkeer'' in dit topic is een hele zielige.

Onderhond

• 87653 berichten
  • 12956 stemmen

En tjah...als je alleen je visie achteraf mag geven kan je het beste dit topic de helft van de week gesloten houden en alleen 2 uur na de wedstrijd over voetbal lullen.

Een visie geven is doorgaans niet het probleem, wel het heen en weer geroep dat de ander stront in z'n ogen heeft.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Onderhond schreef:

(quote)

Een visie geven is doorgaans niet het probleem, wel het heen en weer geroep dat de ander stront in z'n ogen heeft.

Ik zie vaak zat leuke discussies in dit topic. En iedereen mag zijn voorkeur hebben, zolang je het wel normaal brengt. Robert heeft natuurlijk wel gelijk. Als je alleen achteraf mag praten, sluit dit topic dan tot de nabeschouwing.

Onderhond

• 87653 berichten
  • 12956 stemmen

Jullie doen vooral wat jullie zelf leuk vinden natuurlijk, uiteindelijk is het ook gewoon een Nederlands forum. Maar dan moet je ook niet zielig gaan doen over mensen die zich liever wat nederiger opstellen en wachten tot een wedstrijd effectief gespeeld is om commentaar te leveren.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Onderhond schreef:

Jullie doen vooral wat jullie zelf leuk vinden natuurlijk, uiteindelijk is het ook gewoon een Nederlands forum. Maar dan moet je ook niet zielig gaan doen over mensen die zich liever wat nederiger opstellen en wachten tot een wedstrijd effectief gespeeld is om commentaar te leveren.

Nogmaals, het gaat me niet om de commentaren. Wel om het feit dat iemand volledig stil is tot het moment dat ie lekker kan provoceren. Als Oranje gister 3-0 gewonnen had, dan was hij nooit hier nog komen posten natuurlijk.

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

Onderhond schreef:

Haha, dutchtaga en nederig opstellen. Je weet niet eens waar je over praat, man.

Verder, lekker boeiend. Ik begrijp dat hij blij is en wil hem best feliciteren met de overwinning.

Onderhond

• 87653 berichten
  • 12956 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Als Oranje gister 3-0 gewonnen had, dan was hij nooit hier nog komen posten natuurlijk.

En over dit soort dingen gaat het dan. Die betweterigheid over zaken die absoluut niet zeker zijn

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Ik had hem alleen gefeliciteerd als hij vooraf ook aanwezig was. Nu mag hij lekker opzouten.

Toen Spanje 2 jaar terug van ons won heb ik Naomi wel gefeliciteerd. Die loopt tenminste niet weg.

kos

• 46753 berichten
  • 8898 stemmen

LOLOL! zelfs dit EK is de schuld van Real Madrid volgens de Nederlandse media. Voetbalzone - Media: Real Madrid is voor deze generatie knak gebleken

Een welverdiende ! is wel op zn plaats.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

kos schreef:

LOLOL! zelfs dit EK is de schuld van Real Madrid volgens de Nederlandse media. Voetbalzone - Media: Real Madrid is voor deze generatie knak gebleken

Je zou de tekst ook gewoon kunnen lezen. Niemand geeft Madrid ergens de schuld van namelijk.

Wat zit je toch te janken soms zeg.

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

Die interne spanning, dat lijkt me gewoon weer te gaan om de zogenoemde kabels? Als je ziet hoe Van Persie zich steeds afzonderde met Afellay en Boulahrouz dan kan dat haast niet anders.

AZ werd in 2008/2009 kampioen. Het seizoen daarvoor werden we elfde. Reden: kabels. Oplossing: Flikker de rotte appels eruit (i.e. Donk, Waterman en Agustien).

EK 1996: Bogarde, Davids, Kluivert, Reiziger en Seedorf.

Wil niet te racistisch uit de hoek komen, maar het zijn altijd gasten met buitenlandse achtergronden.

kos

• 46753 berichten
  • 8898 stemmen

Wat een onzin, in elke ploeg heb je mensen die meer met elkaar omgaan dan met anderen. Het wordt pas een probleem als ze onderling ruzie hebben.

rep_robert

• 27527 berichten
  • 4113 stemmen

kos schreef:

My god. Moet je al huilen?

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

En wat vallen die Belgen me tegen trouwens zeg. Ik zie België dolgraag deelnemen aan een EK en WK, maar het lijkt wel of die gasten alleen maar haat- en jaloeziegevoelens hebben jegens ons.

kos schreef:

Wat een onzin, in elke ploeg heb je mensen die meer met elkaar omgaan dan met anderen. Het wordt pas een probleem als ze onderling ruzie hebben.

Meer omgaan, oké. Maar ik zie die Boulahrouz alleen maar in beeld als ie een 'leuk' panna-spelletje met Afellay speelt ofzo. 'Meer' oké, maar niet constant dus.

Joy4ever

• 4634 berichten
  • 1859 stemmen

Lefgozer schreef:

Wil niet te racistisch uit de hoek komen, maar het zijn altijd gasten met buitenlandse achtergronden.

Net als degenen die niet meezongen met het Wilhelmus

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2119 stemmen

Achteraf kun je maar één conclusie trekken: de periode bij Real Madrid is voor deze generatie de knak gebleken.
wat een bedroevend slecht stukje (of er moet een onduidelijke context zijn die die onzin rechtvaardigt).

De Real-periode was nog van voor het WK2010 en op wie doelen ze dan, Sneijder (die nog enigszins redelijk speelde) en VdVaart die anderhalf wedstrijd speelde?

Conclusies zijn dat de verdediging een stel losers zijn, dat het tactisch 1 grote miskleun was, dat een paar jongens erbij waren die er niet hoorden en dat de fitheid ver te zoeken was bij sommigen.

kos

• 46753 berichten
  • 8898 stemmen

(afbeelding)

wat een kop heeft ie ook. Maar wordt wel een grote verdediger denk ik.

dutchtuga

• 16970 berichten
  • 4101 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Het is enorm zielig om achteraf je gram te komen halen. Was dan ook een grote jongen geweest en had vooraf je visie getoond. Dit is enorm gloriehunter-gedrag. Oeh, ze winnen eens en dus kom ik even provoceren. Heb geen moeite met kritiek op Oranje, maar wel van de namen die ook voor onze uitschakeling hier meededen.

Zielig is vooral vergeten hoe mijn visie (die wel degelijk werd getoond) al provocerend de grond in werd geboord. Serieus werd er niet echt op gereageerd, want oh wat zijn die Portugezen toch zo vies, smerig en walgelijk. Daar kwam het eigenlijk altijd op neer. Best logisch toch dat ik nu, na deze vlekkeloze overwinning, mijn gram kom halen? Wees een keer een man, de trieste reacties blijven elkaar echt maar opvolgen.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Blik maar weer op vanavond richten.

Spanje-Kroatie

Italie-Ierland

Hopen dat Spanje en Kroatie het redden. 2-2 zou dus leuk zijn

Benieuwd of oude Trapattoni nog wat kan uitrichten tegen zijn vaderland.

dutchtuga

• 16970 berichten
  • 4101 stemmen

Onderhond schreef:

Je gram halen doe je altijd achteraf. Hier wordt steeds oeverloos geluld vooraf, door mensen die er allemaal heilig van overtuigd zijn dat zij het het beste weten. Terwijl er maar één ding telt, en dat is de wedstrijd zelf.

Het getuigt eerder van een zekere zelfbeheersing om je niet mee te laten slepen door al het gedoe en gewoon te wachten tot na de match, wanneer je er effectief wat zinnigs over kwijt kan.

Daarnaast waren er hier nog genoeg die er zelfs voor de wedstrijd van Portugal van overtuigd waren dat ze die Portugen wel even met twee of meer doelpunten zouden opzijzetten.

Klasse

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Portugezen blijven vies, smerig en walgelijk, daar veranderd zo'n potje echt weinig aan.

dutchtuga

• 16970 berichten
  • 4101 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Haha kom zeg. Voor een Belg is het misschien logisch, maar hij is voor Portugal en die hebben al 2 duels gespeeld tot aan gister. Ook dan hoor je hem niet. Kijk, jij hebt geen land op dit EK dus dan snap ik het wel. Maar hij komt alleen opdagen bij dat ene potje wat fatsoenlijk werd gewonnen.

.

Ik heb uitgelegd waarom, maar je leest dus niet zo goed.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

dutchtuga schreef:

(quote)

Zielig is vooral vergeten hoe mijn visie (die wel degelijk werd getoond) al provocerend de grond in werd geboord. Serieus werd er niet echt op gereageerd, want oh wat zijn die Portugezen toch zo vies, smerig en walgelijk. Daar kwam het eigenlijk altijd op neer. Best logisch toch dat ik nu, na deze vlekkeloze overwinning, mijn gram kom halen? Wees een keer een man, de trieste reacties blijven elkaar echt maar opvolgen.

Als je een man was, dan had je ook wat gezegd na je nederlaag tegen Duitsland. Of de zeer late winst op Denemarken. Je post een half jaar niks hier en komt na onze uitschakeling je gram halen. Dat is gewoon vrij zielig. Tekent een beetje je rancuneuze persoonlijkheid. Zou wat zijn als na gisteravond geen Oranjefan hier meer wat gepost had. Maar wij blijven ook allemaal terugkomen, in goede en slechte tijden. Jij komt nu als een gloriehuntertje over. Maar geniet ervan. Vind je ploeg nog steeds smerig en hoop dat ze er snel uitliggen. Jammer dat het Oranje niet lukte.

dutchtuga

• 16970 berichten
  • 4101 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Ik had hem alleen gefeliciteerd als hij vooraf ook aanwezig was. Nu mag hij lekker opzouten.

Toen Spanje 2 jaar terug van ons won heb ik Naomi wel gefeliciteerd. Die loopt tenminste niet weg.

Dus ik moet de hele tijd meedoen in dit forum om iets te mogen zeggen/plaatsen? Beetje elitair gedrag. Erg jammer, dit.

Joy4ever

• 4634 berichten
  • 1859 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

Blik maar weer op vanavond richten.

Spanje-Kroatie

Italie-Ierland

Spanje en Italië gaan uiteraard door . De twee beste landen uit deze pool. En ook de twee landen die vrijwel zeker daarna doorstoten naar de halve finales. Hoewel er vanuit dat deel van het schema wel mooie affiches komen omdat Frankrijk en Engeland vrijwel zeker zich zullen melden. Maar goed, bijna alles is beter dan Dui - Gri en Tsj - Por .

dutchtuga

• 16970 berichten
  • 4101 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Als je een man was, dan had je ook wat gezegd na je nederlaag tegen Duitsland. Of de zeer late winst op Denemarken. Je post een half jaar niks hier en komt na onze uitschakeling je gram halen. Dat is gewoon vrij zielig. Tekent een beetje je rancuneuze persoonlijkheid. Zou wat zijn als na gisteravond geen Oranjefan hier meer wat gepost had. Maar wij blijven ook allemaal terugkomen, in goede en slechte tijden. Jij komt nu als een gloriehuntertje over. Maar geniet ervan. Vind je ploeg nog steeds smerig en hoop dat ze er snel uitliggen. Jammer dat het Oranje niet lukte.

Je kan hiermee mijn persoonlijkheid analyseren? Het moet echt niet gekker worden. Terugkomen in goed en slechte tijden is natuurlijk erg makkelijk wanneer je tientallen users hebt die hetzelfde leed/plezier delen. Ik ben hier als enige supporter voor Portugal en heb me vooral gemengd in discussies over onderlinge duels. Dan is het toch logisch dat ik dat nu ook weer doe? Ik snap deze attitude echt voor geen meter. Nogmaals: echt erg jammer en vooral arrogant.

dutchtuga

• 16970 berichten
  • 4101 stemmen

Het is overigens wel weer duidelijk hoe je hier wordt behandeld als je van de 'tegenpartij' bent. Echt enorm simpel en triest. Logisch dat mensen wegblijven om irritatie te voorkomen.

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2119 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Helemaal eens.

ja maar daar wordt dan weer wijselijk niet op gereageerd.

Hoe dan ook, veel belangrijkere dingen: Feyenoord schijnt een buitenspeler/10 van City te gaan huren, Elabdellaoui

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

dutchtuga schreef:

(quote)

Dus ik moet de hele tijd meedoen in dit forum om iets te mogen zeggen/plaatsen? Beetje elitair gedrag. Erg jammer, dit.

Wie heeft het over de hele tijd? Al had je maar na beide voorgaande duels 1 berichtje gepost. Maar om nu alleen na gister wat te posten is vrij zielig.

Nogmaals, zie bv Naomi Watts. Als Spanje had gewonnen had ik hem gefeliciteerd. Hij is er wel als het moet. Jij komt nu alleen even populair doen omdat je wint. En niet toevallig dat kos en wat Belgen dat kunnen waarderen.

rep_robert

• 27527 berichten
  • 4113 stemmen

Nee hoor. Wat kan ons het verrekken dat jij voor Portugal bent hoor Naomi Watts is voor Spanje, Jordan voor USA, otherfool voor de moffen

En op deze manier ten onder gaan tegen Portugal trek ik trouwens meer dan in 2006. Ik koester i.i.g. geen haat tegen dit Portugal. We hebben op een sportieve manier verloren.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.