- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #4
Het grote voetbaltopic #4
Bartt88
-
- 1577 berichten
- 1027 stemmen
Dat gejank is niet meer dan terecht, hij speelt gewoon een slecht toernooi.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
http://www.vi.nl/eknieuws/222825/Reddingsplan-Seedorf-Heitinga-en-Van-Bommel-eruit.htm
Nee maar, zeer zinnige woorden van Seedorf
Eens, maar Seedorf zegt meestal zinnige dingen. Een van de weinigen van zijn generatie die ik toch ben gaan waarderen.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Boulahrouz is geen smerige speler, al zal iedereen hem herinneren van die fraaie trap tegen Ronaldo. De enige schop die ik 6 jaar na dato nog steeds heerlijk vind om te zien.
Ja, als je zo gaat redeneren kan je ook een aardig goedpraat betoog maken over Joran
.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Hij is op Kos verwekt, heb ik altijd het idee. 
Nicolage Rico
-
- 20229 berichten
- 2384 stemmen
De sloot in met Joran.
We motten gewoon snel een kool maken. En dan nog eentje en geen eentje weggeven... Lijkt me een goede tactiek...
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
Na al dat gejank de laatste weken over CR7 in Nederland verdienen ze het in principe wel met 3 van zijn goals naar huis geschoten te worden. Dat dan weer wel.
Boehoe, je prinsesje uit Madrid krijgt zeer terechte kritieken. Wat erg toch zeg.
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
Ja, als je zo gaat redeneren kan je ook een aardig goedpraat betoog maken over Joran
.
Ja zeg, ik heb wel een reputatie hier dat ik alles goedpraat, so give me a break 
We zijn er klaar voor! Hopelijk zijn de Duitsers dat ook. Vroeger hadden ze ook geen moeite met Denemarken verslaan, moet vanavond ook wel kunnen 
narva77 (crew films)
-
- 12743 berichten
- 6545 stemmen
Hier alvast de hoogtepunten: 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Die actie van Heitinga blijft toch wel schandalig zeg.
jordandejong
-
- 4774 berichten
- 1432 stemmen
Heitinga en Van Bommel spelen niet. Vlaar wel. Bert maakt zich toch nog een beetje geloofwaardig.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Het mocht ook een keer. Prima aanpassingen.
kos
-
- 46751 berichten
- 8898 stemmen
Maar Heitinga speelde zo goed las ik hier!
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
Maar Heitinga speelde zo goed las ik hier!
Deed ie ook tegen Denemarken maar hij maakte wel een fout. Tegen Duitsland was ie matig, zoals iedereen bijna. Erg overdreven dit. Vlaar is een stuk minder, had dan nog Boulahrouz gedaan.
Stekelenburg - V/der Wiel, Vlaar, Mathijsen, Willems - N de Jong, Van der Vaart - Robben, Van Persie, Sneijder; Huntelaar
Nou, ben weg. Hopen dat het vanavond goedkomt.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Met Heitinga en Bommel heeft bange Bert zowaar de twee grootste faalhazen eruit gehaald... knap hoor!
JohnWilliams
-
- 7504 berichten
- 1006 stemmen
Gewoon het vertrouwen blijven houden haha! We kunnen het! Nu Duitsland ook nog even zijn goede plicht doen!
Jimmiie
-
- 586 berichten
- 51 stemmen
Als Bert bang zou zijn had hij er wel een paar verdedigers bij gezet.
Jesper187
-
- 6434 berichten
- 2462 stemmen
Het zou mooi zijn, maar ik betwijfel 't. Het kan me eerlijk gezegd ook niet meer zoveel schelen.. de grootste klap hebben we in ieder geval al verwerkt.
jarno1975 (moderator series)
-
- 10974 berichten
- 2799 stemmen
maar als Nederland met 2 doelpunten voor zou staan zal het voor Duitsland niet meer erg zijn als hun gelijkspelen! Want als Nederland 3 punten haalt kan Duitsland met een puntje groepshoofd blijven. En dan verwacht ik dezelfde sort scenario als Duitsland in de WK van 1982
Is leuk maar je kan niet op een gelijkspel spelen. Stel dat die Denen er 2 minuten voor tijd nog eentje inschieten...
Quido
-
- 14649 berichten
- 6113 stemmen
Vier verdedigers die samen maximaal slechts een volwaardige verdediger vormen; schitterend!
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Vier verdedigers die samen maximaal slechts een volwaardige verdediger vormen; schitterend!
Zeikerd. Wie wil je dan opstellen?
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3891 stemmen
Deed ie ook tegen Denemarken maar hij maakte wel een fout. Tegen Duitsland was ie matig, zoals iedereen bijna. Erg overdreven dit. Vlaar is een stuk minder, had dan nog Boulahrouz gedaan.
Stekelenburg - V/der Wiel, Vlaar, Mathijsen, Willems - N de Jong, Van der Vaart - Robben, Van Persie, Sneijder; Huntelaar
Nou, ben weg. Hopen dat het vanavond goedkomt.
Nee hoor ook tegen de Denen was hij dramatisch. Gelukkig zag Bert dat ook. Eigenlijk alledrie de wissels wel te begrijpen.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6113 stemmen
Zeikerd. Wie wil je dan opstellen?
Mensen die niet mee zijn, dus dat heeft weinig zin.
JohnWilliams
-
- 7504 berichten
- 1006 stemmen
Duitsland gaat er echt wel vol voor hoor
Stel dat ze verliezen en Portugal wint...dan kunnen zelfs de Duitsers er nog uit.
Haha, zou wat zijn zeg.
NL + Duitsland eruit
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Mensen die niet mee zijn, dus dat heeft weinig zin.
Wie mis je dan? Ik zou niet weten wie een groot verschil zou kunnen betekenen tov deze 4.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Duitsland gaat er echt wel vol voor hoor
Stel dat ze verliezen en Portugal wint...dan kunnen zelfs de Duitsers er nog uit.
Haha, zou wat zijn zeg.
NL + Duitsland eruit
Punt s dynamiek. Als Nederland en kwartier voor tijd 1 of 2-0 voor staat en Duitsland gelijk, zal daar iemand meer zijn best. Denen zullen aandringen en Duitsers de tijd uit zitten....
RuudC
-
- 4636 berichten
- 2529 stemmen
Goed nieuws voor alle bijgelovige oranjefans! Ik trek zodadelijk mijn oranjeshirt aan waarbij (en dat is gegarandeerd!) tijdens het dragen het Nederlands elftal nog nooit een wedstrijd verloren heeft.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Nou, kom op jongens. Veel plezier allemaal!
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.