• 15.963 nieuwsartikelen
  • 178.976 films
  • 12.270 series
  • 34.074 seizoenen
  • 649.094 acteurs
  • 199.244 gebruikers
  • 9.388.149 stemmen

Het grote voetbaltopic #4

zoeken in:

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Niet op de manier hoe hij doet. Hij is alleen maar aan het provoceren met kinderachtige opmerkingen. Geen diepere vragen, of wat. Zo nu en dan provoceren is leuk, maar niet constant. Vervelende vent eigenlijk.

Het was al duidelijk dat ik het nooit met jou eens zal worden, maar ik benadruk het nog even een keer Dat is juist heerlijk, vooral de kop van Johan dan altijd even.

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2367 stemmen

Dat zeg ik ook: soms is het heerlijk, maar niet continue. Hij doet niet anders.

schram101

• 16684 berichten
  • 2293 stemmen

Misschien is Studio Voetbal een leuker programma voor je. Een saaie setting met een stel zure figuren die denken het voetbal te hebben uitgevonden en enkel op hun eigen club geilen en dat zich distansiert van humor, lachen en dergelijke.

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2367 stemmen

Ik kijk bijna altijd VI. Vind het een erg leuk programma - vooral ook omdat het cabaret is. Maar Gené draait iets teveel door. Kan hij een goede, interessante wedervraag stellen, kiest hij toch weer voor een flauw grapje. Hij mag wel wat meer doseren.

schram101

• 16684 berichten
  • 2293 stemmen

Voetbalzone - Ajax gaat vandaag vol voor Narsingh: 'Eén van de beste'

Haha! Heerlijk beleid wordt er weer gevoerd in Amsterdam.

Daar gaan ze, op de laatste dag van het transferwindow, natuurlijk de dikke hoofdprijs voor betalen. Zal wel zo'n 10-12miljoen worden.

Joy4ever

• 4620 berichten
  • 1841 stemmen

RuudC

• 4636 berichten
  • 2529 stemmen

schram101 schreef:

Daar gaan ze, op de laatste dag van het transferwindow, natuurlijk de dikke hoofdprijs voor betalen. Zal wel zo'n 10-12miljoen worden.

Denk je dat dit iets wordt? In elk geval is het een betere keuze dan huilebalkie Dost van vorig jaar.

schram101

• 16684 berichten
  • 2293 stemmen

Voor de liefhebbers

[embed]http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=axXZAx4GeBc[/embed]

Lachen, gieren en brullen gister bij VI

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2367 stemmen

schram101 schreef:

Toch hoop ik niet dat het doorgaat... Ik denk dat 7-8 miljoen ook wel gaat volstaan.

Joy4ever

• 4620 berichten
  • 1841 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Ik denk dat 7-8 miljoen ook wel gaat volstaan.

Toch een hoop geld voor een speler die ze weggestuurd hebben.

schram101

• 16684 berichten
  • 2293 stemmen

Denk niet dat Heerenveen daarmee akkoord gaat hoor. Zou me niets verbazen mocht dit een Suljemani bedrag worden.

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2367 stemmen

Nee, Ajax zal absoluut nooit opnieuw 16 miljoen gaan uitgeven voor een speler.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Heerenveen strijd ook mee om plek 5, dus van mij mag hij wel gaan, maar danwel voor de hoofdprijs. Maar daar is Ajax gelukkig goed in.

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2367 stemmen

Dat is dan weer een voordeel. Maar één van de doelstellingen dit jaar voor Feyenoord (na Europees voetbal halen) is toch wel boven Ajax eindigen.

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2367 stemmen

De geruchten gaan dat Janmaat naar Bayer Leverkusen verkast.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Toch hoop ik niet dat het doorgaat... Ik denk dat 7-8 miljoen ook wel gaat volstaan.

Met een aflopend contract zat ik meer aan 5-6 miljoen te denken.

Wel een versterking voor Ajax, maar eigenlijk zouden we elke speler van Raiola moeten boycotten. Die man brengt niets dan narigheid.

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2367 stemmen

Kai schreef:

Met een aflopend contract zat ik meer aan 5-6 miljoen te denken.

Met alle concurrentie?

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Zijn er nog meer geïnteresseerde dan?

Edit: Oeps verkeerd gelezen, dacht dat het contract in 2012 afliep.

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2367 stemmen

Kai schreef:

Zijn er nog meer geïnteresseerde dan?

Edit: Oeps verkeerd gelezen, dacht dat het contract in 2012 afliep.

Nog niets contreets, maar wel "veel" buitenlandse belangstelling.

Denk dat hij het seizoen afmaakt in Heerenveen.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Lijkt me ook beter, anders betaalt Ajax weer de hoofdprijs. Dat transferbeleid van Ajax is net zo apathisch als het spel; pas enige (domme) reactie vertonen als het eigenlijk al veel te laat is. Waarom anticiperen ze nergens op?

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Bouy op weg naar Juventus overigens. Eeuwig zonde voor Ajax en ik vrees ook voor Bouy.

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2367 stemmen

Quido schreef:

Waarom anticiperen ze nergens op?

Tja, moeilijk anticiperen als je Narsingh wegdoet, en later blijkt dat hij het zeer goed doet bij Heerenveen.

Neemt niet weg dat het transferbeleid van Ajax bedroevend is. Net als het spel, inderdaad.

Joy4ever

• 4620 berichten
  • 1841 stemmen

Kai schreef:

Bouy op weg naar Juventus overigens. Eeuwig zonde voor Ajax en ik vrees ook voor Bouy.

Kan die jongen een beetje ballen? Ik zou het in zijn plaats ook wel geweten hebben .

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Tja, moeilijk anticiperen als je Narsingh wegdoet, en later blijkt dat hij het zeer goed doet bij Heerenveen.

Ik doelde meer op het feit dat al voor aanvang van het seizoen duidelijk was waar versterkingen nodig waren (en eigenlijk zou men nu ook al moeten anticiperen op komende zomer, als een Van der Wiel en Vertonghen vrijwel zeker vertrekken. Zullen ze op 31 augustus wel weer pas vervangers voor aantrekken; middelmaat en/of veel te duur).

depri83

• 6811 berichten
  • 1491 stemmen

Nou ja als je Narsingh kan krijgen voor de €6m die nu genoemd wordt dan zou ik het altijd doen, schutterend aankoopbeleid of niet.

Lijkt me trouwens sterk dat Heerenveen dat zou doen, €6m voor 17 doelpunten (12 assists, 5 goals) op de laatste transferdag.

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2367 stemmen

Quido schreef:

(quote)
Ik doelde meer op het feit dat al voor aanvang van het seizoen duidelijk was waar versterkingen nodig waren (en eigenlijk zou men nu ook al moeten anticiperen op komende zomer, als een Van der Wiel en Vertonghen vrijwel zeker vertrekken. Zullen ze op 31 augustus wel weer pas vervangers voor aantrekken; middelmaat en/of veel te duur).

Gelukkig hebben wij van Geel.

Blij dat hij al vroeg zekerheid wil hebben. Het zou (opnieuw) een wereldprestatie zijn als hij El Ahmadi en Guidetti weet te behouden. Al lijkt het laatste haast onmogelijk.

Gelukkig komt er ook nog wat jeugd aan.

kos

• 46710 berichten
  • 8867 stemmen

Feyenoord . Epic overwinning.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Gelukkig komt er ook nog wat jeugd aan.

Dan hoop ik voor jullie wel dat die beter is dan de jeugd waar wij het mee moeten doen ... Jeugd is leuk, maar alleen als ze het niveau ook aankunnen.

Overigens heeft Narsingh al laten weten niet naar Ajax te willen op dit moment. Geef hem groot gelijk.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.