- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #4
Het grote voetbaltopic #4
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Misschien dat De Boer dit in de winter ook heeft gedaan, maar dat rijmt niet met de figuren van Ebecilio, Janssen en Sulejmani.
Ligeon - Van Rhijn - Vertonghen - Blind. Ik kan me voorstellen dat je hier als coach niet aan wil beginnen in De Kuip.
Een groot deel van de 18 miljoen had dus beter anders geïnvesteerd kunnen worden, namelijk in posities waar wél versterking nodig was (centraal achterin, backpositie(s), vleugels voorin).
Hmm het beeld dat De Boer na de wedstrijd steevast zegt dat Ajax dominant is geweest herken ik niet zo. Het heeft Ajax dit jaar wel vaak tegen gezeten in momenten dat het erom ging.
otherfool
-
- 18536 berichten
- 3403 stemmen
Ik postte eens een bericht waarbij Chelsea aan Anita dacht, bedrag wat in die tekst stond was 15 miljoen. Dat had ik niet verzonnen.
Nee, dat had Harry Lulofs verzonnen, jij was degene die het geloofde. Harry Lulofs, makelaar bij een dubieus kantoortje (Derksen had daar laatst nog een leuk verhaal over, met niet bestaande panden en postadressen net over de grens) met als voorzitter de 19-jarige Kim Lulofs en als technisch manager... Vurnon Anita senior... 
Nu ja, voor alles een naief publiek. Vlechtje stond weer lekker te verdedigen trouwens bij de 3-1 
DMF
-
- 1042 berichten
- 385 stemmen
Het is wel een feit dat Vlaar voorheen voor Ajax was. Dan is vandaag We love you Feyenoord we do zingen best wat raar. Maar verder mag hij hoor. Dat is profvoetbal. Dost is ook voor Ajax, maar zal ook vast voor Feyenoord of PSV willen spelen.
Sommige mensen worden pas op latere leeftijd echt verstandig.
depri83
-
- 6805 berichten
- 1491 stemmen
Zie nu net het schandalige moment dat EL in de rust in de kleedkamer van Kuipers komt om de 'discutabele penalty' even te bespreken!
Hoezo de scheidsrechter proberen te beïnvloeden.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ik vond het ook schandalig dat Jan-Joost benadrukte dat ie nu maar eens voor Ajax moest gaan fluiten.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Zie nu net het schandalige moment dat EL in de rust in de kleedkamer van Kuipers komt om de 'discutabele penalty' even te bespreken!
Hoezo de scheidsrechter proberen te beïnvloeden.

Het leek me juist overduidelijk dat Jan-Joost zijn mening niet gaf en de insteek van dit bezoekje op voorhand geregisseerd was. Waren neutrale vragen. Of vind je de term discutabel al beladen? Maar EL is natuurlijk ook al Ajax-minded!
depri83
-
- 6805 berichten
- 1491 stemmen

Het leek me juist overduidelijk dat Jan-Joost zijn mening niet gaf en de insteek van dit bezoekje op voorhand geregisseerd was. Waren neutrale vragen. Of vind je de term discutabel al beladen? Maar EL is natuurlijk ook al Ajax-minded!
De kwalificatie 'zeer discutabel' is er inderdaad één die een televisiezender tijdens een wedstrijd niet aan de scheidsrechter mag toevertrouwen.
En ik zeg helemaal niet dat EL 'Ajax-minded' zou zijn, dit is gewoon een vorm van beïnvloeding die niet hoort, of het nou bij een penalty voor PSV, Ajax of Feyenoord zou zijn
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ik vraag me af hoe ze Kuipers beïnvloeden en in faveure van wie ze hem beïnvloeden.
depri83
-
- 6805 berichten
- 1491 stemmen
Ik suggereer niet dat Kuipers beïnvloed is maar dat een televisiezender niet in staat moet zijn om die mogelijkheid zich voor te laten kunnen doen.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Bij deze mijn welgemeende excuses voor mijn (sommige) incorrecte opmerkingen gisteren na de wedstrijd. Wellicht is het beter om 2 uur in de sneeuw te lopen na het fluitsignaal voor je wat post!
Feyenoorders gefeliciteerd; na de 1-1 (hoe onterecht die ook mocht zijn) waren jullie de betere en dus de terechte winnaar op basis van het vertoonde spel. Kuipers: ik zal maar niet zeggen waar je die fluit het beste kunt bewaren momenteel.
%%%%%%
-
- 2543 berichten
- 1234 stemmen
Zaakwaarnemer van Rasmus Elm gaat praten met Juventus over een transfer.Het zal toch niet gebeuren 
Joy4ever
-
- 4620 berichten
- 1841 stemmen
Zaakwaarnemer van Rasmus Elm gaat praten met Juventus over een transfer.Het zal toch niet gebeuren
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Janko naar Porto voor 5 miljoen! 
Potdomme, die Munsterman heeft dit wel geweldig gedaan zeg, hoe bestaat het 
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Nee, dat had Harry Lulofs verzonnen, jij was degene die het geloofde. Harry Lulofs, makelaar bij een dubieus kantoortje (Derksen had daar laatst nog een leuk verhaal over, met niet bestaande panden en postadressen net over de grens) met als voorzitter de 19-jarige Kim Lulofs en als technisch manager... Vurnon Anita senior... 
Nu ja, voor alles een naief publiek. Vlechtje stond weer lekker te verdedigen trouwens bij de 3-1
Achjee, heb je na weken afwezigheid weer een reden gevonden om even wat in dit topic te zetten? 
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2366 stemmen
Ik vond het ook schandalig dat Jan-Joost benadrukte dat ie nu maar eens voor Ajax moest gaan fluiten.
Jan-Joost vergeet telkens zijn clownpak aan te trekken. Terwijl hij zijn pruik wel altijd draagt.
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2366 stemmen
Zou een geweldige aderlating zijn voor AZ. Dan zie ik AZ wel onder Feyenoord eindigen.
Juventus, daarintegen, begrijp ik niet. Wat moeten ze in godesnaam met Elm?
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Juventus praat ook met jong Ajax spelen Bouy. Contract loopt af, Ajax wil verlengen maar dit wordt dus vervelend. Echt irritant.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Zou een geweldige aderlating zijn voor AZ. Dan zie ik AZ wel onder Feyenoord eindigen.
Juventus, daarintegen, begrijp ik niet. Wat moeten ze in godesnaam met Elm?
AZ moet ook nog naar de Kuip, dus die kunnen we nog wel inhalen. Zie een 3e plek nog wel tot de mogelijkheden, maar dan moet er volgende week wel gewonnen worden. Revenge op NEC is ook wel aan de orde. En El Amadi is er dan ook weer bij. Fijn!
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Achjee, heb je na weken afwezigheid weer een reden gevonden om even wat in dit topic te zetten?
Van de clasico's moet ie het niet echt hebben nee
.
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2366 stemmen
AZ moet ook nog naar de Kuip, dus die kunnen we nog wel inhalen. Zie een 3e plek nog wel tot de mogelijkheden, maar dan moet er volgende week wel gewonnen worden. Revenge op NEC is ook wel aan de orde. En El Amadi is er dan ook weer bij. Fijn!
Zolang Clasie, El Ahmadi en Guidetti het hele seizoen fit blijven, is een 4e of zelfs 3e plek wel haalbaar ja. 
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Van de clasico's moet ie het niet echt hebben nee
.
Ach, ik heb precies door hoe hij werkt. Waarschijnlijk volgt hij het voetbal zelfs nauwelijks. Hij reageert alleen als hij een oude quote tegen mij kan gebruiken (wel eerst even de inhoud verdraaien hoor). Gelukkig mag dit niet meer van de moderators.
Benieuwd wat er de komende 2 dagen nog gaat gebeuren op de transfermarkt. Sulejmani heeft een zware blessure, zal hem vast het seizoen kosten. Je zou denken dat Ajax toch een rechtsbuiten nu eens gaat halen nog.
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2366 stemmen
Benieuwd wat er de komende 2 dagen nog gaat gebeuren op de transfermarkt. Sulejmani heeft een zware blessure, zal hem vast het seizoen kosten. Je zou denken dat Ajax toch een rechtsbuiten nu eens gaat halen nog.
Als jullie maar van Schaken afblijven.
Cissé niks voor jullie? Kan ook best op de rechtsbuitenpositie spelen. Bij jullie staan ze toch allemaal al op de verkeerde positie.
Joy4ever
-
- 4620 berichten
- 1841 stemmen
Juventus, daarentegen, begrijp ik niet. Wat moeten ze in godesnaam met Elm?
Joy4ever
-
- 4620 berichten
- 1841 stemmen
Waarom?
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4088 stemmen
Fijn wakker worden vandaag.
Hoe laat is de huldiging eigenlijk?
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.