- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #4
Het grote voetbaltopic #4
Joy4ever
-
- 4667 berichten
- 1894 stemmen
Prima opstelling 
By the way: Oranje onder de 19 met 6-0 verloren van Frankrijk 
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Begin me steeds meer bij otherfool aan te sluiten. Laffe Bertje. Bah.
Wat is er godsnaam laf aan deze opstelling? 
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
En ga dan ook lekker voor die mannschaft supporten, je woont er notabene vlakbij. 
The Oceanic Six
-
- 60490 berichten
- 4103 stemmen
En ga dan ook lekker voor die mannschaft supporten, je woont er notabene vlakbij.
Ik zou nooit voor een andere ploeg juichen. Maar ik ben wel wat pissed off dat ie Huntelaar wissel zet, terwijl van Persie nooit een zak laat zien in Oranje.
Nicolage Rico
-
- 20244 berichten
- 2400 stemmen
Nerveus begin van Oranje zeg.
Vreselijk trouwens, die duels voor een groot toernooi. Hele tijd vrezen voor blessures.
Edit: doelpunt. 
RuudC
-
- 4636 berichten
- 2529 stemmen
Die Slowaken waren gewoon in slaap gevallen na dat eeuwige rondtikken achterin bij oranje.
Nicolage Rico
-
- 20244 berichten
- 2400 stemmen
Ik zou nooit voor een andere ploeg juichen. Maar ik ben wel wat pissed off dat ie Huntelaar wissel zet, terwijl van Persie nooit een zak laat zien in Oranje.
Liefst zie ik ze alletwee in de basis, maar de keuze tussen Persie en Hunt lijkt me makkelijk: Persie.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Dat Van P een matig wk speelde wil natuurlijk niet zeggen dat hij ook een matig ek gaat spelen. Het is gewoon een enorm goede voetballer. Niets lafs aan om hem op te stellen. Getuigd juist eerder van moed en durf om hem vertrouwen te geven.
The Oceanic Six
-
- 60490 berichten
- 4103 stemmen
Liefst zie ik ze alletwee in de basis, maar de keuze tussen Persie en Hunt lijkt me makkelijk: Persie.
Ik zou de spits kiezen die namens Oranje de ballen wel erin schiet. Niet de grootste naam. Anders had Seedorf de 150 interlands ook wel gehaald.
Nicolage Rico
-
- 20244 berichten
- 2400 stemmen
Heerlijk, Afellay op links. Was bang dat hij niet fit/in vorm genoeg zou zijn. Aanval staat goed zo. 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ik zie de aanleiding niet echt om HunTorlaar op de bank te houden maar goed. En nog afvragen waarom je de finales niet wint.
Nicolage Rico
-
- 20244 berichten
- 2400 stemmen
Huntelaar zit zich te verbijten...
RuudC
-
- 4636 berichten
- 2529 stemmen
Stekelenburg heeft volgens mij ook wel zijn beste tijd gehad... 
The Oceanic Six
-
- 60490 berichten
- 4103 stemmen
Stekelenburg heeft volgens mij ook wel zijn beste tijd gehad...
Je mag eerder vd Wiel een schop onder zijn reet geven, wat een slechte terugspeelbal was dat.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Zou er niet van staan opkijken als Torres gewoon topscorer van het toernooi wordt, of iig één van de topscorers. Hij was tot ie malaria opliep gewoon één van de beste spitsen ter wereld. En in 2008 was ie ook niet onbelangrijk.
rep_robert
-
- 27566 berichten
- 4180 stemmen
Na een leuk begin(fel) is het niveau toch behoorlijk dramatisch. Zoals gebruikelijk bakt de achterste linie er geen pepernoot van. Dieptepunt is Stijn Schaars en vlak daarachter Twittery vd Wiel.
The Oceanic Six
-
- 60490 berichten
- 4103 stemmen
Zou er niet van staan opkijken als Torres gewoon topscorer van het toernooi wordt, of iig één van de topscorers. Hij was tot ie malaria opliep gewoon één van de beste spitsen ter wereld. En in 2008 was ie ook niet onbelangrijk.
Heeft ie al 4 jaar malaria dan? 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Heeft ie al 4 jaar malaria dan?
Lol
, heb je een punt maar voetballend is ie nog steeds heel aardig en een afmaker pur sang. Bij Spanje kan ie denk ik veel makkelijker trefzeker zijn dan bij Chelsea in de PL. Hij kan het niet verleerd zijn en ben blij dat hij toch de eerste keus is.
Maar van Persie schoot op het wk al geen deuk in een pakje boter zonder Malaria
.
The Oceanic Six
-
- 60490 berichten
- 4103 stemmen
Torres is ook een goede speler, maar zijn vormdip (en ik benoem het nog netjes) is wel extreem. Rond EK 2008 was hij wel weergaloos goed. Misschien is de PL competitie wel niks voor hem.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Bij Liverpool heeft ie het natuurlijk ook gewoon uitstekend gedaan in zijn eerste twee seizoenen.
Ik snap het ook niet hoe ie op zo'n lange termijn zo slecht kan presteren.
The Oceanic Six
-
- 60490 berichten
- 4103 stemmen
True, bij Liverpool was het wel aardig. Al liet ie in zijn laatste periode daar ook nog weinig zien. En toen kwam Chelsea. En toen liet ie niks meer zien. Toch jammer. Lijkt me een goede gozer, gun hem wel weer een succes. Maar niet dit EK hehe.
The Oceanic Six
-
- 60490 berichten
- 4103 stemmen
Ik word stapelgek van die mensen met die toeters. Getverdemme.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ach, gun die jongen de topscorerstitel, neemt Oranje de EK titel mee naar huis
.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ik word stapelgek van die mensen met die toeters. Getverdemme.
Ik erger me er ook aan. Zijn het die kut vuvuzela's niet komen ze hier mee. Droeftoeters.
The Oceanic Six
-
- 60490 berichten
- 4103 stemmen
Droeftoeters.
Woordgrapje? 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.