- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Algemeen sporttopic (geen voetbal)
Algemeen sporttopic (geen voetbal)
Montorsi
-
- 9717 berichten
- 2381 stemmen
Zie je wel dat het niet te begrijpen valt. Net wat ik zei. Heeft helemaal niks met opportunisme te maken. Ik supporter al sinds kindsbeen voor de Rode Duivels.
Dat is dus opportunisme, je wel als Vlaming zien, niet als Belg, maar dan wel weer voor het Belgisch elftal juichen. Ook blij als Gilbert wereldkampioen wordt namens België?
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Neen, ik ben toevallig fan van Boonen, Boom en Stybar. Net zoals ik supporter en fan ben van het Amerikaanse basketbalteam en de Amerikaanse zwemmer Phelps. Maar ik heb helemaal geen warme gevoelens over die landen, net zomin als voor de 'staat' Belgie. Ik ben eerst Vlaming en dan Europeaan en wereldburger.
Edit: En neen, ik ga niet vieren of feesten, vlaggen zwaaien of mij beschilderen als de Rode Duivels spelen of winnen.
AGE-411
-
- 10342 berichten
- 750 stemmen
Ik ben geen echte voetbalfan.
Ik zal hun match wel volgen als de TV toevallig aan staat, maar ik zal er niet voor thuis blijven, of er een andere programma voor laten.
En verder: alles wat Speedy hierboven zegt.
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Wow, wat een huge win for Boston vanavon. 1-0 Lackey tegen Verlander. En regained home field advantage. Derde 1-0 al in de beide division series. De pitchers heersen!
gillie24
-
- 2637 berichten
- 1735 stemmen
Pitching is the name of the game, maar ik zie toch liever een ander soort baseball. Veel hits, runs, homeruns, etc. Play-off baseball is toch vaak minder aantrekkelijk, maar de spanning vergoedt een heleboel zullen we dan maar zeggen.
Finale zal wel St. Louis - Boston worden, met beide heb ik helemaal niets.
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Natuurlijk is een wedstrijd met veel runs een stuk spectaculairder. En als je geen betrokkenheid hebt bij een van de teams dan snap ik dat zo'n 1-0 als saai kan worden ervaren.
In mijn geval als Boston fan is het toch wel genieten van de eerste tot de laatste pitch. Iedere pitch staat onder spanning, zeker als je weet dat in de vorm van Verlander misschien wel de beste pitcher in the game tegenover je staat en je zeker weet dat je niet veel runs zal scoren. Om Lackey zo terug te zien komen tegen deze lineup na zijn Tommy John surgery vorig jaar, wetend dat hij zijn contract nog moet waarmaken: Ik heb er graag mijn nachtrust voor opgeofferd 
Wat is jouw favoriete team?
gillie24
-
- 2637 berichten
- 1735 stemmen
L.A.Angels is mijn favoriete team en die hebben zwaar ondermaats gepresteerd. Rockies en Marlins zie ik ook graag spelen.
Ik ga de World Series ook zeker wel kijken, ook al is de betrokkenheid er niet. Blijft een fascinerende sport, al is Football bij mij nog meer favoriet.
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Na de komst van Pujols en vorig jaar van Hamilton had iedereen wel verwacht dat de Angels weer serieuze contenders zouden worden. Dat valt toch wel erg tegen. De performance van Lackey van gisteren moet je dan in elk geval erg aanspreken, dus cheer maar voor Boston deze play offs 
AGE-411
-
- 10342 berichten
- 750 stemmen
Volgend jaar terug een aankomst van een etappe in ons land. Men zal aankomen in Ieper:
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Terugkeer Rose in United Centre. Kippenvel. 22 points in 22 minutes
. Dunleavy ook
. En dat allemaal zonder Butler.
alexspyforever
-
- 21517 berichten
- 2328 stemmen
Ik ben geen echte voetbalfan.
Ik zal hun match wel volgen als de TV toevallig aan staat, maar ik zal er niet voor thuis blijven, of er een andere programma voor laten.
Ik ben wel blij voor Wilmots en zijn spelers dat ze zich hebben geplaatst voor het WK, het was welverdiend. Maar dat ik me hierdoor meer Belg ga voelen of denk dat voetbal alles gaat oplossen, neen hoor. Voetbal als sport boeit me trouwens de laatste 5-6 jaar al heel weinig meer. Ik ben geen nationalist, maar wel Vlaming op de eerste plaats. Ik ken nauwelijks Waalse bekendheden. Ik kan me redden in het Frans, maar zou een TV-programma of film in het Frans niet kunnen volgen. Engels is meer dan eens mijn tweede taal geworden.
En verder: alles wat Speedy hierboven zegt.
alexspyforever
-
- 21517 berichten
- 2328 stemmen
Ik ben wel blij voor Wilmots en zijn spelers dat ze zich hebben geplaatst voor het WK, het was welverdiend. Maar dat ik me hierdoor meer Belg ga voelen of denk dat voetbal alles gaat oplossen, neen hoor. Voetbal als sport boeit me trouwens de laatste 5-6 jaar al heel weinig meer. Ik ben geen nationalist, maar wel Vlaming op de eerste plaats. Ik ken nauwelijks Waalse bekendheden. Ik kan me redden in het Frans, maar zou een TV-programma of film in het Frans niet kunnen volgen. Engels is meer dan eens mijn tweede taal geworden.
AGE-411
-
- 10342 berichten
- 750 stemmen
Volgend jaar terug een aankomst van een etappe in ons land. Men zal aankomen in Ieper:
Correctie: Vertrekplaats van een rit!
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Ter gelegenheid van de herdenking 100 jaar Eerste Wereldoorlog ('14-'18).
gillie24
-
- 2637 berichten
- 1735 stemmen
Boston nu ook 3-2 voor en nog max. 2 keer thuis, dus dat zie ik ze niet meer weggeven. St. Louis evenmin. Wat een HR van Napoli!!! 460 ft. Nice! Alleen die baard van die gast???
Seahawks wederom imponerend! Wat een pass van Wilson bij de eerste TD! Wow!
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Carmelo Anthony likes to test free agency. O, de Knicks kunnen toch wel de flater van de eeuw gemaakt hebben
.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Kan ook dat ie gewoon re-signed in free agency, maar zo'n uitspraak is wel opvallend. Zou ook niet classy zijn, Knicks hebben wel heel veel opgegeven voor hem. 3 basisspelers en 3 draft picks
. Je mag dan wel wat verwachten van 'm.
En waarom weg gaan bij de Knicks en niet meer spelen in MSG. Al hoef je er niet zoveel minder van te worden. Defensief heb je geen drol aan hem.
AGE-411
-
- 10342 berichten
- 750 stemmen
Ter gelegenheid van de herdenking 100 jaar Eerste Wereldoorlog ('14-'18).
Ik vind het eerlijk gezegd nogal pover. De vertrekplaats van een rit?
Ik vond dat men er toch minstens een aankomstplaats van gemaakt mocht hebben. Of meer nog: Men had er gerust een Grand Depart van kunnen maken in 2018. Van daaruit zou men dan het front in West-Europa kunnen afrijden. (Met oa een aankomst in Verdun en Versailles)
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Boston nu ook 3-2 voor en nog max. 2 keer thuis, dus dat zie ik ze niet meer weggeven. St. Louis evenmin. Wat een HR van Napoli!!! 460 ft. Nice! Alleen die baard van die gast???
Seahawks wederom imponerend! Wat een pass van Wilson bij de eerste TD! Wow!
Ik hoop dat je gelijk hebt. Maar met Scherzer en Verlander nog te gaan durf ik nog niet te juichen. Vannacht weer zo'n bizarre nagebijter. Koji begint zich echt tot een zeldzaam fenomeen te ontwikkelen. Een niet te onderschatten factor hoe hij instapt na het wegvallen van zowel je closer als je setup man aan het begin van dit seizoen.
Ik hoop dat de Dodgers vandaag gelijk maken, dan is zaterdag nog een beetje een schappelijk tijdstip voor Boston. Anders weer een nacht voor de TV.......
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
World series here we come! En opnieuw vanuit achterstand tegen een geweldige starting pitcher. Maar wat een wedstrijdmentaliteit in dit team, bizar! Een sterke Xander Bogaerts en natuurlijk de SLAM van Victorino. Daar gaat mijn nachtrust voor de komende anderhalve week.
AGE-411
-
- 10342 berichten
- 750 stemmen
Omdat het niet altijd een Vlaming moet zijn: Van der Haar wint in Valkenburg.
Montorsi
-
- 9717 berichten
- 2381 stemmen
Omdat het niet altijd een Vlaming moet zijn: Van der Haar wint in Valkenburg.
Nee? Geen dag van nationale rouw uitgeroepen? 
Pitakaas
-
- 2962 berichten
- 246 stemmen
Melo wil je niet in je team hebben joh.
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Ben je the bears aan het kijken Naomi, of volg je de blog? Als het ernstig is met Cutler daan hebben the bears toch wel een probleem zeker?
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
NFL Gamepass. Dan heb je een serieus probleem, alleen hier niet omdat Washington totaal dramatisch verdedigd op de running game. Ontluisterend bijna. Is Cutler weg, dan is de PO's halen wel een mission impossible te noemen m.i.
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Daar heb je de gelijkmaker weer
Ze vallen als rijpe appelen Naomi!
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.