- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Algemeen sporttopic (geen voetbal)
Algemeen sporttopic (geen voetbal)
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Wielerfans, niet vergeten: vandaag bij het Vlaamse één vanaf 14u20.
Rechtstreeks verslag van de Ronde van Lombardije.
Commentaar: Michel Wuyts en José De Cauwer.
david bohm
-
- 3077 berichten
- 3445 stemmen
Weliswaar geen Wuyts maar ik ben aandachtig toeschouwer.
Wie is deze commentator? Vind hem wel geestig moet ik zeggen.
mjk87 (moderator films)
-
- 14546 berichten
- 4524 stemmen
Epke pakt goud. Dus nu Europees Kampioen, Wereldkampioen en Olympisch kampioen. Dan kan je dus gewoon stoppen 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Nu sport voor mannen. Bears vs Saints. Let's go. Bear down.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Voor de renners/voetballers in dit topic; wie heeft er (goede) ervaringen met sportcompressiesokken? Momenteel heb ik blessure na blessure (zweepslagen, shin splints etc.), en ben bereid om alles aan te grijpen wat wellicht helpt. Heb bij Runnersworld al speciale schoenen laten aanmeten voor gewoon overdag, laat de benen geregeld masseren en loop een traject bij de fysio.
Het betreft voetballen trouwens.
david bohm
-
- 3077 berichten
- 3445 stemmen
Volgens mij zitten die sokken vooral tussen de oren, verlicht spierpijn misschien wat maar voorkomt zeker geen blessures.
Spieren sterker maken door krachttraining is beter volgens mij.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Lijkt me nou juist eerder een verkeerde manier van krachttraining. Zou me niets verbazen als Materny genoeg krachttraining doet. Maar wel verkeerd
.
david bohm
-
- 3077 berichten
- 3445 stemmen
Ga jij nou maar lekker naar die teddyberen kijken jongeman, ghegheghe.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Het waren inderdaad Teddybeertjes vandaag, ik wil grizzly's zien. Maar blijft een indrukwekkend team, echt goed werk van Ryan. Maar ook alle lof voor Peyton, enorm goede play-caller. Dit was weer de Cutler van 2009. Bah. Gefeliciteerd gillie.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Krachttraining heeft er weinig mee van doen, daar ben ik al geruime tijd mee bezig op normaal niveau en al ruim voor de eerste blessure zich aandiende. Ik moest juist stoppen met krachttraining momenteel door het blessureleed. De oorzaak lag aan het feit dat ik jaren niet gevoetbald heb en nu aan het begin van het nieuwe seizoen veel (nieuws) te voortduren krijgen.
Ik wed momenteel gewoon op meerdere paarden (speciaal schoeisel, massage, fysio, rustige opbouw) om meer leed te voorkomen, en als compressiesokken daar ook maar enigszins aan bij kunnen dragen dan leg ik daar graag wat tientjes voor neer. Vandaar ook de vraag of iemand er ervaring mee heeft, of dat het een ongefundeerde hype is.
david bohm
-
- 3077 berichten
- 3445 stemmen
Ik denk een hype.
Enfin, met voetbal maakt je lichaam andere bewegingen dan in het dagelijks leven en daar zal het aan moeten wennen.
Succes & sterkte ermee.
gillie24
-
- 2637 berichten
- 1735 stemmen
Het waren inderdaad Teddybeertjes vandaag, ik wil grizzly's zien. Maar blijft een indrukwekkend team, echt goed werk van Ryan. Maar ook alle lof voor Peyton, enorm goede play-caller. Dit was weer de Cutler van 2009. Bah. Gefeliciteerd gillie.
THX. 5-0!!!!! 
otherfool
-
- 18534 berichten
- 3403 stemmen
Epke pakt goud. Dus nu Europees Kampioen, Wereldkampioen en Olympisch kampioen.
Ik heb het helaas niet live kunnen meemaken, maar reed gisteren toevallig nog wel langs de Epke Hal in Heerenveen. Wat een geniale sporter, superlatieven schieten te kort, The Flying Surgeon 
Pitakaas
-
- 2962 berichten
- 246 stemmen
Broncos - Cowboys, wat een game, wat een game.

gillie24
-
- 2637 berichten
- 1735 stemmen
En zoals elk jaar eigenlijk: Braves halen makkelijk de play-offs om er vervolgens weer in de eerste ronde uit te vliegen. Dodgers dus door.
Rays still alive en important road win for the A's.
Falcons verliezen weer, nu 1-4. We hebben de divisie al bijna gewonnen. 
En Broncos-Cowboys was echt een en al reclame voor aanvallend football. Wie stopt de Broncos in de AFC?
Pitakaas
-
- 2962 berichten
- 246 stemmen
Niemand.
Je moet vrijwel elke possession scoren, want die offense van Denver is echt fingerlicking good.
Die naked bootleg van Peyton 
http://3.bp.blogspot.com/-XgmBSSWSXSk/UlHcFYXjXWI/AAAAAAAABvw/k0XqqTs4f2s/s1600/peytonboot.gif
Dez Bryant had ook wel een lekkere game hoor.
Sowieso, passing game.
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Payton is the man. Hij was de reden dat ik geinteresserd raakte in American Football, destijds vanzelfsprekend nog bij de Colts.
En de Redsox door! Heerlijke schaakwedstrijd gistereren met een leuk "nederlands" tintje.
gillie24
-
- 2637 berichten
- 1735 stemmen
Hoop je vooraf op de Rays, A's, Pirates en Dodgers, weet alleen de laatste de volgende ronde te halen. Jammer. Nu maar rooten voor de Dodgers dan.
Bears winnen de Giants, maar wie wint niet van de Giants?
. Die zijn wel heel ver weggezakt.
Congrats Watts.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Heb het alweer helemaal gehad met de MLB
.
Ja, wie wint er niet van de Giants, al was het weer billen knijpen. De euforie na het begin is al weer verdwenen. Spel moet echt beter, zie ze de divisie niet winnen. Maargoed, een win is een win. Dank
.
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Ik had me er nog zo op verheugd, Oakland tegen Boston Naomi! 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ik ook, er gaat niets boven Fenway
.
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Maar goed, dan moet Detroit er maar aan. Da's mij om het even 
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Wielerfans, niet vergeten: vandaag bij het Vlaamse Canvas:
Vanaf 14.45 Veldrijden : GP Mario De Clercq Ronse-Kluisbergen
Aansluitend vanaf 16.15 Wielrennen : Parijs - Tours
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Frederik Van Lierde stormt naar sensationele triomf op Hawaï
Veertien jaar na Luc Van Lierde prijkt er opnieuw een Belgische naam op de erelijst van de mythische Ironman van Hawaï. Frederik Van Lierde, gecoacht door (jawel, geen familie) tweevoudig winnaar Luc Van Lierde, stormde na een weergaloze inhaalrace naar de grootste triomf uit zijn triatloncarrière. De Australiër Luke McKenzie eindigde als tweede (op 2:50), voor de Duitser Sebastian Kienle (op 6:55). De 34-jarige West-Vlaming begon als vierde aan de afsluitende loopproef, waarin hij ruim vier minuten achterstand op de koploper goedmaakte.
http://static1.hln.be/static/photo/2013/14/13/14/20131013040826/media_xll_6195629.jpg
AGE-411
-
- 10342 berichten
- 750 stemmen
De eerste veldrit van het seizoen die er echt toe doet begint binnen enkele ogenblikken. Wordt dit seizoen gedomineerd door 1 persoon (Nys, Albert ?) of niet?
AGE-411
-
- 10342 berichten
- 750 stemmen
Sven Nys drukt bij de eerste wedstrijd van 't seizoen z'n stempel op de competitie. Onverslijtbaar, die man. 
gillie24
-
- 2637 berichten
- 1735 stemmen
Zo, ik zit er klaar voor. Eerst Packers@Ravens en dan Saints@Patriots. Hopelijk twee wedstrijden met hoge scores.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.