- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Algemeen sporttopic (geen voetbal)
Algemeen sporttopic (geen voetbal)
gillie24
-
- 2637 berichten
- 1735 stemmen
Saints

Het heeft zo moeten zijn dat de defense het vandaag voor je wint......
Btw. Die safety van Pittsburgh (eerste seconde van de wedstrijd) was ook een niet al te slimme actie.
It doesn't hurt the Titans, but OMG, how stupid can you be.
Darius Reynaud, Tennessee Titans have rough start - NFL.com 
Bears ook gewonnen. Congrats! Patriots winnen dan toch.......zal niet!
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Zag die safety ook, snapte er ook niks van. Gelukkig is er Maualuga nog, niemand heeft het dan nog over die safety.
Patriots komen nog goed weg zeg. Maarja, wat verwacht je met Tom Brady.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Fox Sports wil maar geen verbinding krijgen. Eerste kwart al voor de helft voorbij en nog steeds niets
.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Clay Matthews zorgt weer eens voor een escalatie, gezellig sfeertje daar. Dit is football, geen sport met meer testosteron.
Die fumble van Jones. Oh my
.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Boldin in beast mode
. En daarom is Kaepernick de QB waar ik het liefst naar kijk. Gaan weer ver komen dit jaar. Wat een game weer.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Frisco wint!
. Rodgers ging tegen het einde toch nog even flink in clutch mode. NFL seizoen is overduidelijk weer begonnen. Had twee uur geleden al in bed moeten liggen maar wat was het weer genieten. Goedenacht.
gillie24
-
- 2637 berichten
- 1735 stemmen
Kaerpernick is geweldig, jammer dat hij voor de 49'ers speelt. Fijne klik met Boldin.
Tja, die Matthews. Ergens mag ik dat wel..... wel een blunder van de arbitrage daarna. Had 4th down moeten zijn. Zal je altijd zien dat er op dat moment juist wordt gescoord.
Cowboys-Giants maar even pindakazen.....
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Enorme blunder, al vond ik de "retaliation" echt niet onder die noemer vallen. Arbitreer je echt correct was het gewoon first down geweest. Wel erg grijs gebied, meningen waren in de studio erg verdeeld.
Ik mag dat ook wel van Matthews, maar erg dom om voor de wedstrijd al te gaan melden dat je Kaepernick even aan gaat pakken, dan heb je de schijn wel tegen. Al ben ik niet ehct objectief als het om de Packers gaat
.
gillie24
-
- 2637 berichten
- 1735 stemmen
Volgende week al 49'ers at Seahawks. De twee sterkste teams in de NFC?!
Wat hebben de Bears trouwens een raar speelschema: twee keer thuis, 2 keer uit en dat vier keer achter elkaar. Ziet er op papier niet heel zwaar uit, dit in tegenstelling tot de Saints. 
AGE-411
-
- 10342 berichten
- 750 stemmen
Weldra start de live-uitzending op TV. Maar het lijkt er toch op dat de ritzege naar een grote naam zal gaan. De kopgroep heeft slecht 1'20" op 56km van het einde.
AGE-411
-
- 10342 berichten
- 750 stemmen
30km voor de streep, en de goede vlucht is eindelijk weg.
Men houdt dus maar even een plaspauze (vlak voor de slotklim
)
AGE-411
-
- 10342 berichten
- 750 stemmen
Barguil
Die voelde het even kraken, dus dacht bij zichzelf: "ff op adem komen en hem dan kloppen in de sprint"
Rodriguez
Horner!
Bergop dan toch de betere van Nibali.
Die laatste mag van geluk spreken dat het maar om een colletje van een goede 4km ging. Anders was hij z'n trui kwijt!
Wat een spannend slot! Meer van dat!
AHWA
-
- 16922 berichten
- 1293 stemmen
Cardoso zit er weer bij. SW wordt wakker.
eRCee
-
- 13447 berichten
- 1980 stemmen
Wat is die Barguil een klasbak zeg. 21 is 'ie!
Ik krijg ook steeds meer respect voor Rodriguez en Valverde. Die hebben er allebei een kop op zitten, niet normaal. Volgens mij kan Valverde ook 5 km per uur harder wanneer Rodriguez voorop rijdt.
AGE-411
-
- 10342 berichten
- 750 stemmen
De voornaamste vraag blijft natuurlijk wat er mis was met Nibali.
1) Te weinig gegeten in deze hectische rit, en een klein hongerklopje?
2) Is de 3de week er teveel aan, en is zijn vormpeil dalend?
eRCee
-
- 13447 berichten
- 1980 stemmen
Denk te weinig gegeten of beginnende ziekte.
Nibali normaal gesproken één van de fitsten hier, en met z'n vormpeil was gisteren nog helemaal niks mis, dus dat zou me echt verbazen.
Voor mij is Nibali nog steeds de favoriet voor de eindzege, maar hij zou er goed aan doen voor de Angliru nog wat tijd te te pakken. Bijvoorbeeld door met z'n ploeg de koers te controleren en dan voor de boni's te gaan.
otherfool
-
- 18536 berichten
- 3403 stemmen
Geniale zege van Barguil, gewoon effe die Uran afwachten, in de wind zetten en dan nog het sprintje winnen met 1/100e banddikte, echt schitterend 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Cowboys
. Ook Texans v Chargers ook weer erg spannend.
Gelukkig meer entertainend dan mij Fantasy Football team, wat een dramatische openingsweek 
AGE-411
-
- 10342 berichten
- 750 stemmen
Sebiet een vlakke rit.
Morgen, vrijdag, en zaterdag nog eens een aankomst bergop. 
AGE-411
-
- 10342 berichten
- 750 stemmen
Een waaier!
Spijtig dat Nibali vooraan zit.
mjk87 (moderator films)
-
- 14547 berichten
- 4528 stemmen
Haha, die Mollema
Had ik anders de nrs 1,2,3 goed gegokt en nog in de juiste volgorde ook. Enfin, dit is wel zoveel beter natuurlijk.
stfuympos
-
- 13360 berichten
- 731 stemmen
Hmm
Nadal??? 
En wouw
Baukje wint eens een etappe in een grote ronde! 
happie
-
- 6242 berichten
- 426 stemmen
Nog even een ode aan T-Mac, die onlangs zijn carriere beëindigde. Dankzij blessures kon hij zijn talent niet lang tonen.
Dit was toch wel zijn finest moment van zijn loopbaan. 13 punten in 33 seconden. Held. 
otherfool
-
- 18536 berichten
- 3403 stemmen
Hahaaa, kiek hem stoempen dan in de laatste 500 meter 
Ge-ni-aal!
eRCee
-
- 13447 berichten
- 1980 stemmen
Mooie zege van Mollema! Gel*l over Nederlanders die niet kunnen afmaken mag ook weer in de prullenbak.
Overigens beschamend van iemand als Meersman dat die hier dan niet bijzit he. Een van de tegenvallers van deze Vuelta, en dat voor iemand wiens plaatsing altijd zo geroemd wordt. Boasson Hagen zit er natuurlijk wel bij.
Verder dikke faal voor de ploegleiders van Pinot en Pozzovivo. Amateurs.
Apollinisch
-
- 21299 berichten
- 0 stemmen
Nog even een ode aan T-Mac, die onlangs zijn carriere beëindigde. Dankzij blessures kon hij zijn talent niet lang tonen.
Dit was toch wel zijn finest moment van zijn loopbaan. 13 punten in 33 seconden. Held. 
(embed)
happie
-
- 6242 berichten
- 426 stemmen
Ai net gemist toen.
ach omdat ie zo briljant was nog een keer laten zien door mij.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.