• 15.952 nieuwsartikelen
  • 178.904 films
  • 12.262 series
  • 34.063 seizoenen
  • 648.970 acteurs
  • 199.232 gebruikers
  • 9.387.030 stemmen

Algemeen sporttopic (geen voetbal)

zoeken in:

mjk87 (moderator films)

• 14552 berichten
  • 4532 stemmen

Joy4ever schreef:

Oh ja Paap: Nibali na twee etappes al in het rood

Een beetje sprinter doet dat al na een kilometer klimmen, zo spannend is dat dus niet

Enfin, na een dag alweer je halve team de prullenbak in, heerlijk die pouletjes.

Joy4ever

• 4618 berichten
  • 1840 stemmen

mjk87 schreef:

Een beetje sprinter doet dat al na een kilometer klimmen, zo spannend is dat dus niet

That's not the case mijn waarde. Paap speelt hoog spel door de gedoodverfde favoriet Nibali niet te nemen. Maar die rijd als non sprinter na twee dagen koers al in het rood. Beetje plagen mag toch .

Trouwens staat Paap na vandaag eerste ( ) dus ik hou me voorlopig koest verder.

mjk87 (moderator films)

• 14552 berichten
  • 4532 stemmen

Het was een (slechte) woordgrap, dat met het rood En plagen mag altijd. Al heeft hij wel de juiste kluns gekozen, al ook mooi op 2.41 in het klassement.

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2366 stemmen

mjk87 bedoelt zijn eigen woordgrap.

McSavah

• 9960 berichten
  • 5268 stemmen

Finisterra schreef:

Janse dus toch niet 23e. Vond het al wat vreemd en vreesde dat hij een groot gemis zou worden...

Reinhardt: Hi Guys. Sorry I wasnt 23rd today. It was my mountain goat teammate @WarrenBarguil . I on the other hand took it easy in the grupetto (twitter)

Haha, was ook te mooi om waar te zijn. Barguil is natuurlijk een stuk logischer, beste klimmer van Argos.

eRCee

• 13448 berichten
  • 1980 stemmen

Knap van Barguil.

De veelbesproken Winner Anacona heb ik ook niet zien binnenkomen bij de eerste 40 trouwens...

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2366 stemmen

Op ruim 6 minuten, eRCee.

Paap

• 133 berichten
  • 25 stemmen

Wtf sta ik eerste? _o^

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

König Leopold vind ik altijd hilarisch klinken. Ik vraag mij dan af of het Leopold de 1ste, 2de of 3de is.

Joy4ever

• 4618 berichten
  • 1840 stemmen

Voorlopig is het König Leopold de 11de

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Teunnis

• 769 berichten
  • 519 stemmen

Paap schreef:

Wtf sta ik eerste? _o^

Ik sta er ook van te kijken dat ik 2e sta. Maar ik zal nog wel wat gaan dalen met Henao, Betancur, Anton, EBH en mijn SW. Aan de andere kant denk ik dat nog wel meer mensen veel verkeerde renners hebben gekozen.

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2366 stemmen

Precies. Daarnaast is het net begonnen. Wie weet pakt 1 van bovenstaande renners het bergklassement wel.

Paap

• 133 berichten
  • 25 stemmen

Moet dit niet allemaal in het andere topic?

Apollinisch

• 21299 berichten
  • 0 stemmen

Graag, voor mensen die niet meedoen is het niet echt boeiend om te lezen.

AHWA

• 16922 berichten
  • 1293 stemmen

Tour wordt hier ook gewoon besproken, dus waarom de Vuelta niet?

Anyway, jammer dat ik Konig op het laatst niet meer als SW genomen heb, maar gewoon bij de reguliere ploeg heb gezet. Jammer van Sanchez, maar die pakt hopelijk nog wel z'n momentjes. Van Henao en Betancur ben ik blij dat ik ze toch niet genomen heb.

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

AHWA schreef:

Tour wordt hier ook gewoon besproken, dus waarom de Vuelta niet?.

Juist. Ik speel dit jaar niet mee met de Vuelta, maar ik volg het heeeeel graag .

Paap

• 133 berichten
  • 25 stemmen

Ja natuurlijk wordt de Vuelta besproken, maar het gaat alleen maar over de pool van sportpools

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4088 stemmen

AHWA schreef:

Tour wordt hier ook gewoon besproken, dus waarom de Vuelta niet?

Sportpools zijn wat anders dan de sport zelf. Voor het meedoen met die online manager spelletjes is een ander topic

Edit: Wat paap zegt dus

Overigen >> Algemeen >> Sporttoto en -poules topic (centraal topic)

AHWA

• 16922 berichten
  • 1293 stemmen

Snap het wel, maar dan wordt het weer zo gesplitst. Reacties op de etappe hier, vaak staan de stukjes van eRCee en Otherfool ook hier over de pool, maar nu moet het weer ergens anders heen omdat gebruikers weer niet te veel willen scrollen.

Apollinisch

• 21299 berichten
  • 0 stemmen

Heeft niks met niet willen scrollen te maken. De berichten van naomi watts en Nomak over vechtsporten lees ik ook niet, maar die horen hier natuurlijk wel thuis. Berichten over jullie dark horses en secret weapons zijn voor niet niet-deelnemers niet alleen volstrekt oninteressant, maar horen m.i. ook gewoon niet thuis in dit topic. Jammer dan dat je berichten moet splitsen.

eRCee

• 13448 berichten
  • 1980 stemmen

Denk wel dat het nu al enorm afneemt met de sportpools-berichten. Maar goed, berichten die enkel en alleen over de pool gaan horen inderdaad wel in dat andere topic thuis.

Daarnaast moeten de 'updates' hier denk ik wel worden geplaatst, omdat dit ook over de inhoud van de sport gaan.

Apollinisch

• 21299 berichten
  • 0 stemmen

Die updates van jou en otherfool zijn leuk om te lezen; probleem is dat er vaak veel reacties op volgen die alleen over de pools gaan.

McSavah

• 9960 berichten
  • 5268 stemmen

Finisterra schreef:

Roche was precies toch niet aan het bluffen dan toen hij zei dat hij ging voor top-5 eindklassement.

Misschien dat hij ook voor het puntenklassement kan gaan, is denk ik nog meer haalbaar. Net als Mollema in 2011.

AGE-411

• 10342 berichten
  • 750 stemmen

Chris Horner op z'n 41ste.

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2366 stemmen

Z'n laatste stuiptrekkingen.

Kom er maar in, eRCee.

AGE-411

• 10342 berichten
  • 750 stemmen

Door de bonificatieseconden wordt hij ook de nieuwe leider in het klassement

Apollinisch

• 21299 berichten
  • 0 stemmen

T-Mac met pensioen.

Finisterra

• 15532 berichten
  • 4715 stemmen

Zo zo, als die Horner zelfs gaat winnen op explosieve aankomsten! Hij gaat voor Vuelta winst trouwens. Benieuwd of hij een hele ronde goed kan blijven. Dat bleek toch vaak een probleem voor hem (1x 9e in de Tour als beste resultaat). Was toch meer de man van de kleine rondjes met veel klimwerk.

AGE-411

• 10342 berichten
  • 750 stemmen

Finisterra schreef:

Zo zo, als die Horner zelfs gaat winnen op explosieve aankomsten! Hij gaat voor Vuelta winst trouwens. Benieuwd of hij een hele ronde goed kan blijven. Dat bleek toch vaak een probleem voor hem (1x 9e in de Tour als beste resultaat). Was toch meer de man van de kleine rondjes met veel klimwerk.

De rit van morgen komt aan bij jou (Finisterre)

Letterlijk: "Het einde van de Wereld".

Voor de ontdekking van Amerika ging men er nog van uit dat de wereld plat was. Het meest Westelijke punt van Spanje was dus ook het meest Westelijke punt van de wereld.

(afbeelding)

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.