- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Algemeen sporttopic (geen voetbal)
Algemeen sporttopic (geen voetbal)
eRCee
-
- 13448 berichten
- 1980 stemmen
Bij Movistar kreeg een renner pech, zou Intxausti geweest kunnen zijn.
Verder denk ik niet dat er morgen al heel grote verschillen gaan ontstaan, maar goed, het zou natuurlijk kunnen dat Betancour het gewoon gaat lopen, dat is een ander verhaal.
Finisterra
-
- 15532 berichten
- 4715 stemmen
Klopt. Maar als je echt slecht bent, ga je morgen ook gewoon een paar minuten aan de broek krijgen en is het klassement al bijzaak geworden. Tussen de beteren morgen verwacht ik ook weinig tot geen verschil in tijd. En daar verwacht ik Betancur niet bij morgen.
Lossen in een TTT is vaak toch geen goed teken. Ook al was het dan bij Betancur blijkbaar pas helemaal aan het einde. En ligt het tijdrijden hem sowieso niet echt goed natuurlijk.
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2366 stemmen
Volgens mij hoop je het gewoon teveel, Finisterra. 
Betancur wint sowieso het jongerenklassement. En de bergtrui. En...
Finisterra
-
- 15532 berichten
- 4715 stemmen
Van mij mag hij hoor. Ik heb hem in elk Vuelta spel dat ik speel dus hoop dat hij gewoon goed is. Plus in een jaarspel waar hij door de rest amper genomen is. Tijdens de Giro maakte ik dus een leuk sprongetje.
McSavah
-
- 9960 berichten
- 5268 stemmen
Betancur zou het morgen best al eens kunnen laten lopen inderdaad. Maar van dat Betancur ziek was geweest en pas in de derde week er zou staan, dat was een grapje? Heb het namelijk nergens kunnen vinden.
Finisterra
-
- 15532 berichten
- 4715 stemmen
Nope het was geen grapje, ben het tegengekomen op de chat van Cyclingfever. Dus was sowieso wel aan het twijfelen over Betancur. Weet niet precies meer om welk artikel het ging maar hier staat ook iets soortgelijks vermeld. Toch in ieder geval duidelijk dat Pozzovivo kopman is voor het klassement en Betancur voor een ritten moet gaan.
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2366 stemmen
Dan nog scoort-ie genoeg punten.
Finisterra
-
- 15532 berichten
- 4715 stemmen
Als hij sterk is in week 3 en enkele ritten + bergklassement ofzo pakt wel ja. Vandaar dat ik hem ook heb laten staan bij SP. Veel te veel talent om zomaar weg te laten. Een tweede geval Kwiatkowski wou ik alleszins vermijden. 
McSavah
-
- 9960 berichten
- 5268 stemmen
Pozzovivo heeft ook het eerste rugnummer ja. Maar er waren zoveel interessante 1- en 2-punters. Majka, Intxausti, Nieve, Samu, Ulissi, Pozzovivo, Horner, Basso, Arroyo, allemaal van die renners die er net zo goed bij mij in konden staan. Hoop vooral dat Nibali niet te veel gaat domineren. Wel het verkeerde topic weer trouwens 
eRCee
-
- 13448 berichten
- 1980 stemmen
Ik zet in op Ulissi vandaag (en ben benieuwd hoever Stybar komt).
Finisterra
-
- 15532 berichten
- 4715 stemmen
eRCee ziet het goed. Behalve als de 'groten' al echt gaan doortrekken. Dan vliegt zo een Ulissi er wel af. Maar dat verwacht ik dus niet. Ik heb het idee dat Stybar de Kwiatkowski van de Vuelta wordt dus die mag vandaag al verrassen.
Betancur geeft na gisteren ook duidelijk aan dat hij niet zoveel verwacht van de Vuelta. Gaat vooral Pozzovivo en Nocentini helpen en zelf piekt hij naar het WK en de rest van het najaar.
Ook D. Martin ambieert geen klassement en heeft het WK als hoofddoel.
Volgens mij gaan we een aantal vreemde eendjes in de top-10 krijgen. De weg ligt inderdaad zomaar open voor de Arroyo's, Roche's en Horner's uit het peloton, die van de Vuelta wél een hoofddoel hebben gemaakt.
david bohm
-
- 3081 berichten
- 3447 stemmen
Lees net dat Betancur liever geen Vuelta had gereden...
Carlos Betancur: "I told the team it was best not to do #LaVuelta but they convinced [to start] in order to prepare for the World Champs".
McSavah
-
- 9960 berichten
- 5268 stemmen
Betancur dus misschien wel de ideale kluns.
Paap
-
- 133 berichten
- 25 stemmen
Daar hebben we nu lekker veel aan. Ik had het wel gelezen, maar ik dacht dat het wel los zou lopen. Maar het boeit m dus nog minder dan ik dacht 
Timmy757
-
- 3365 berichten
- 598 stemmen
Mijn kluns is in ieder geval al pleite, Koldo Fernandez.
eRCee
-
- 13448 berichten
- 1980 stemmen
Ai, dat is wel zuur. Maar ja, je moet ook geen Garmin-renner als kluns nemen, meestal valt minstens de helft van dat team om tijdens een grote ronde. 
Paap
-
- 133 berichten
- 25 stemmen
Oioi Sanchez wat is er met jou aan de hand? 
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2366 stemmen
Betancur dus misschien wel de ideale kluns.
In het begin had ik ´m als kluns. En nu in m´n echte team. 
SamSam geparkeerd. Auw.
McSavah
-
- 9960 berichten
- 5268 stemmen
En Henao.. Die valt elke grote ronde tot nu tegen. En toch heb ik hem op het laatst er weer ingezet, omdat er voor die andere rondes wel wat excuses te vinden waren 
Paap
-
- 133 berichten
- 25 stemmen
Ik heb toch spijt dat ik König er heb uitgeflikkerd 
McSavah
-
- 9960 berichten
- 5268 stemmen
Cool, Roche
Wint ook eindelijk eens.
Finisterra
-
- 15532 berichten
- 4715 stemmen
Topper König zoals verwacht top-10! Roche hier en daar ook gespeeld dus wel een mooie uitslag.
Opvallend dat Sanchez en Henao erdoor zakken. Vooral die laatste had ik totaal niet verwacht. Leek me een van de weinige zekerheidjes voor top-5 eindklassement.
Janse 23e! Die kan blijkbaar veel meer dan alleen sprinten.
McSavah
-
- 9960 berichten
- 5268 stemmen
Kijk aan, Reinardt Janse van Rensburg gewoon in de eerste groep. Maar dan wel in het laatste wiel, een sprintje zat er dus niet meer in.
Paap
-
- 133 berichten
- 25 stemmen
Konig, in het kleurloze team van otherfool 
eRCee
-
- 13448 berichten
- 1980 stemmen
Topper König zoals verwacht top-10!
De vraag is wel of hij dat in de derde week ook nog kan. Maar mooie prestatie, zonder meer.
Ben vooral bang dat Pozzovivo een groot gemis zal blijken. Ik weet niet wat het is met die renner, ik heb nooit echt in zijn kwaliteiten geloofd, zelfs als hij bij iedereen wegkletst denk ik nog dat hij wel stil zal vallen en achter de groep finisht.
@ NR: heb je genoten van Jani's moment of glory? 
Finisterra
-
- 15532 berichten
- 4715 stemmen
De vraag is wel of hij dat in de derde week ook nog kan. Maar mooie prestatie, zonder meer.
Denk het niet hoor. Zie hem vooral meedoen op de minder zware klimaankomsten. Is redelijk explosief en blijkbaar ook aardig in vorm. Een klassement verwacht ik op voorhand niet echt. Maar een 0-punter die een punt of 60-70 pakt is best geslaagd natuurlijk.
Pozzovivo staat er hier wel in maar heb dan weer geen Moreno. Die had ik nu liever dan Henao. Maar ach, het wordt sowieso een onvoorspelbare Vuelta. Dat was voor de start al duidelijk.
Roche was precies toch niet aan het bluffen dan toen hij zei dat hij ging voor top-5 eindklassement.
Betancur op 10 minuten. Klassement al weg dus. Als hij fel verbetert, kan het nog iets worden in week 3 maar vrees dat het 3 verspulde punten zijn bij sportpools.
Joy4ever
-
- 4618 berichten
- 1840 stemmen
Ik heb toch spijt dat ik König er heb uitgeflikkerd
+1 
Maar degene die ik voor hem erin heb gezet zat ook in de groep op 0:21. Niks aan het handje nog.
Oh ja Paap: Nibali na twee etappes al in het rood 
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2366 stemmen
@ NR: heb je genoten van Jani's moment of glory?
Er verwacht geen hoge eindnotering van Jani, maar wel lachen dat je precies hem negatief aanwijst en hij later op de dag de rode trui aantrekt. 
Finisterra
-
- 15532 berichten
- 4715 stemmen
Janse dus toch niet 23e. Vond het al wat vreemd en vreesde dat hij een groot gemis zou worden...
Reinhardt: Hi Guys. Sorry I wasnt 23rd today. It was my mountain goat teammate @WarrenBarguil . I on the other hand took it easy in the grupetto (twitter)
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2366 stemmen
Barguil. Mooi. 
Voortaan volg ik mijn gevoel wat meer. Had al geen goed gevoel over SamSam, maar kon het toch niet laten hem te nemen.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.