- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Algemeen sporttopic (geen voetbal)
Algemeen sporttopic (geen voetbal)
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Staan enkel en alleen positieve testen gelijk aan schuldig zijn?
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
doping bij Badr Hari.. verwacht je ook niet, normaal zo'n brandschone sport!
Maar inderdaad, veel takken in de vechtsport zijn de laatste jaren brandschoon. Men kijkt niet naar grote namen, positieve test = schorsing.
Bij de UFC worden rotte appels als Overeem eruit gegooid na een positieve test, helaas niet definitief. Maar goed, als hij nog een paar keer verliest zullen ze hem wel schrappen en dan zijn we er voorgoed vanaf. Bij boksen net hetzelfde.
K1 is iets anders, daar steek ik mijn handen niet voor in het vuur.
Montorsi
-
- 9719 berichten
- 2382 stemmen
Nee, maar jij stelde vervolgens dat dat bij Armstrong niet gold. Als er bij iemand het tegendeel is bewezen dan is het wel bij Armstrong..
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Niet getest = clean. En dat tot het tegendeel bewezen is.
Bekend = niet clean.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Als er bij iemand het tegendeel is bewezen dan is het wel bij Armstrong..
Montorsi
-
- 9719 berichten
- 2382 stemmen
Dan vraag ik nogmaals; is alleen een positieve test bewijs? Je bent toch ook niet alleen maar een moordenaar als je op heterdaad betrapt wordt?
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Dan vraag ik nogmaals; is alleen een positieve test bewijs? Je bent toch ook niet alleen maar een moordenaar als je op heterdaad betrapt wordt?
En om jouw vraag te beantwoorden. Neen, een bekentenis is ook bewijs. Maar speculaties zijn voor mij geen bewijs. Ik heb voor zijn bekentenis dan ook nooit geroepen dat Armstrong schuldig was!
Montorsi
-
- 9719 berichten
- 2382 stemmen
En om jouw vraag te beantwoorden. Neen, een bekentenis is ook bewijs. Maar speculaties zijn voor mij geen bewijs. Ik heb voor zijn bekentenis dan ook nooit geroepen dat Armstrong schuldig was!
Omdat uit de opmerking van AGE-411 niet blijkt dat met 'het tegendeel bewezen' bedoeld wordt een positieve test.
Ander bewijs in de zaak Armstrong volgde uit onderzoeksjournalistiek en een onderzoek van USADA, was geen speculatie.
eRCee
-
- 13448 berichten
- 1980 stemmen
Waarom zou je überhaupt nog over Armstrong willen discussiëren. 
mjk87 (moderator films)
-
- 14553 berichten
- 4534 stemmen
Omdat hij nogal altijd zevenmaal de Tour wist te winnen, dat ze allemaal zijn afgenomen doet daar niet aan af. Dan blijf je een grote en ben je het altijd waard te bediscussiëren.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Inderdaad mjk87, zeg het hem maar! Armstrong was de beste en blijft een grootheid. Dat hij heeft gebruikt doet daar niets aan af want zijn tegenstanders gebruikten ook.
Wie zijn er vandaag eigenlijk de helden? Want ik volg het allemaal niet meer. Cavendish, Wiggins, Sagan, Froome zijn namen die ik nogal vaak voorbij zie komen. Die zullen dan wel een prominente rol spelen in het fietserswereldje van vandaag. Dan heb je meteen ook al een aantal namen die jullie over 10 of 15 jaar zullen uitkotsen.
Montorsi
-
- 9719 berichten
- 2382 stemmen
Het verschil is dat Armstrong mensen (journalisten) letterlijk kapot heeft gemaakt voor zijn eigen leugentje. Daarom wordt ie nu uitgekotst.
AGE-411
-
- 10342 berichten
- 750 stemmen
Als dat je echt dwars zit, raad ik je toch af van sport te kijken.
otherfool
-
- 18536 berichten
- 3403 stemmen
Wie zijn er vandaag eigenlijk de helden? Want ik volg het allemaal niet meer.
Ik geloof er helemaal niks van, Nomak! Ook jij zit vanavond weer klaar voor de start van de epische strijd tussen de Haai, de Onverslaanbare, het Sigaarstompje en al die andere helden 
Joy4ever
-
- 4620 berichten
- 1841 stemmen
Het verschil is dat Armstrong mensen (journalisten) letterlijk kapot heeft gemaakt voor zijn eigen leugentje. Daarom wordt ie nu uitgekotst.
En niet te vergeten dat hij gelijk vooraan stond zodra een andere renner op doping werd betrapt. Hij hing diegene nog net niet zelf aan een paal.
En voor de rest sluit ik me aan bij deze woorden:
Waarom zou je überhaupt nog over Armstrong willen discussiëren.
Montorsi
-
- 9719 berichten
- 2382 stemmen
Theo Bos gaat niet van start in de Vuelta. De UCI heeft een te laag cortisol niveau geconstateerd, en volgens de richtlijnen laat Belkin 'm dus niet van start gaan. Zelfde gevalletje als toen met Rolland, maar toen liet Europcar hem wel rijden.
eRCee
-
- 13448 berichten
- 1980 stemmen
Sjongejonge, dat is toch wel zuur zeg. Dit was de ideale ronde om z'n carrière een stap omhoog te helpen. Zelfs geen vervanger bij Belkin, forse tegenslag.
Finisterra
-
- 15532 berichten
- 4715 stemmen
Oei ja, had het in het prono-topic gepost. Excuses.
eRCee
-
- 13448 berichten
- 1980 stemmen
Jose de Cauwer doet ook zijn derde grote ronde dit jaar. 
Finisterra
-
- 15532 berichten
- 4715 stemmen
Oei, Hagen moet afhaken in de TTT. Dat voorspelt niet veel goeds over zijn conditie.
mjk87 (moderator films)
-
- 14553 berichten
- 4534 stemmen
Oei, Hagen moet afhaken in de TTT. Dat voorspelt niet veel goeds over zijn conditie.
Nou, daar begint het dus al
De Van Garderen of Pinot van de Vuelta zeker?
otherfool
-
- 18536 berichten
- 3403 stemmen
Het is toch echt niet te geloven he... gaat Herbert weer over de kinderen van Vookt beginnen terwijl de beste man niet eens mee doet 
Paap
-
- 133 berichten
- 25 stemmen
Haha. Geweldig.
Betancur al flink verloren heb ik begrepen
eRCee
-
- 13448 berichten
- 1980 stemmen
Zo, Der Fabian verslaat Der Panzerwagen nog eens!
eRCee
-
- 13448 berichten
- 1980 stemmen
Moreno piekt op de derde week, zo te zien...
Finisterra
-
- 15532 berichten
- 4715 stemmen
Of de waardeverhouding Rodri vs Moreno is ook meteen duidelijk. 
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2366 stemmen
Het is toch echt niet te geloven he... gaat Herbert weer over de kinderen van Vookt beginnen terwijl de beste man niet eens mee doet
Waarom kijk je niet naar Eurosport?
mjk87 (moderator films)
-
- 14553 berichten
- 4534 stemmen
Heeft hij toevallig Dumoulin al genoemd?
eRCee
-
- 13448 berichten
- 1980 stemmen
Wint Jani toch nog eens wat.
Nibali deelt een klein tikje uit, heeft ook gewoon de sterkste ploeg. Ook Horner doet goede zaken.
Finisterra
-
- 15532 berichten
- 4715 stemmen
Betancur zelfs gelost. Maar verliest eigenlijk maar 18 seconden meer dan de rest van z'n ploeg. Kennelijk dus toch niet goed, zoals hij zelf al aangaf. Hopelijkt pakt hij dan maar genoeg in week 3 want een klassement zal er dan wellicht niet inzitten met morgen al een serieuze berg.
Andere opvallende gelosten voor een eventueel klassement: Anton, Landa, De Gendt en Intxausti.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.