• 15.910 nieuwsartikelen
  • 178.751 films
  • 12.256 series
  • 34.049 seizoenen
  • 648.696 acteurs
  • 199.206 gebruikers
  • 9.384.396 stemmen

Algemeen sporttopic (geen voetbal)

zoeken in:

moviefreak#1

• 14390 berichten
  • 25163 stemmen

De 17 opgevers van vandaag: Basso, Zubeldia, Kreuziger, Gerrans, LL Sanchez, Poels, Westra, Nuyens, Sinkeldam, Kreder, Ellisonde, Henderson, Van de Walle, J. Vanendert, Chainel, Bessy en Bewley. Morgen de langste en zwaarste etappe. Viercols in 230 kilometer hondenweer. Mijn voorspelling : het gaat opgaves regenen.

eRCee

• 13447 berichten
  • 1980 stemmen

McSavah schreef:

Naar het schijnt werd Maarten Ducrot vroeger in het peloton vaak Martijn genoemd.

Zou kunnen. Maar aangezien Mark Smits nooit in het peloton heeft gereden zie ik daarin nog geen reden voor hem om dat ook te doen.

depri83

• 6805 berichten
  • 1491 stemmen

De tour van bauke was wel erg goed en interessant om de cruciale beslissingen terug te zien.

Zou trouwens niet erg gemotiveerd raken van die Verhoeven. Kom op hè, hè.

eRCee

• 13447 berichten
  • 1980 stemmen

Ben benieuwd naar de etappe van vandaag, dit wordt echt een slachtveld.

AGE-411

• 10342 berichten
  • 750 stemmen

Volgens mij ligt de top 5 al vast. De komende ritten kunnen er enkel voor zorgen dat de verschillen nog wat uitgediept worden

AGE-411

• 10342 berichten
  • 750 stemmen

moviefreak#1 schreef:

De 17 opgevers van vandaag: Basso, Zubeldia, Kreuziger, Gerrans, LL Sanchez, Poels, Westra, Nuyens, Sinkeldam, Kreder, Ellisonde, Henderson, Van de Walle, J. Vanendert, Chainel, Bessy en Bewley. Morgen de langste en zwaarste etappe. Viercols in 230 kilometer hondenweer. Mijn voorspelling : het gaat opgaves regenen.

Al 37 opgaves in deze vuelta.

Overzicht: La Vuelta - Abandonos - lavuelta.com

Zo blijven er bij Belkin, Lotto en Vacansoleil elk slechts 4 renners over, terwijl Euskaltel nog volledig is.

En de zwaarste week moet nog komen.

eRCee

• 13447 berichten
  • 1980 stemmen

AGE-411 schreef:

Volgens mij ligt de top 5 al vast. De komende ritten kunnen er enkel voor zorgen dat de verschillen nog wat uitgediept worden

Ritten als vandaag kunnen er juist bij uitstek voor zorgen dat er ineens iemand doorheen zakt. Zie Pinot en Pozzovivo sowieso nog wel over Roche wippen trouwens.

Minken

• 668 berichten
  • 494 stemmen

depri83 schreef:

De tour van bauke was wel erg goed en interessant om de cruciale beslissingen terug te zien.

Kom op jongens, hè. Kom op nu, hè. Knokken nu, hè.

AGE-411

• 10342 berichten
  • 750 stemmen

De opgaves van de dag: (totnutoe)

- Luke Rowe (Sky)

- Baden Cooke (Orica)

- Philippe Gilbert (BMC)

- Graeme Brown (Belkin)

- Daniel Schorn (NetApp)

- Simone Stortoni (Lampre)

- Zdenek Stybar (OP-QS)

- Kristof Vandewalle (OP-QS)

In de finale is er trouwens kans op onweer

AGE-411

• 10342 berichten
  • 750 stemmen

Schrijf er Tony Martin (OP-QS) maar bij. Ook deze ploeg houdt nu nog slechts 4 renners over.

mjk87 (moderator films)

• 14547 berichten
  • 4528 stemmen

depri83 schreef:

Je kan er nog op stemmen ook op de site. Ik heb een deeltje gezien, kijk het andere deel later deze week wel. In ieder geval leek het alsof je overal bij mocht zijn.

starbright boy (moderator films)

• 22416 berichten
  • 5124 stemmen

AGE-411 schreef:

Dat denk ik niet. Er gaan er nog een paar door het ijs.

depri83

• 6805 berichten
  • 1491 stemmen

mjk87 schreef:

(quote)

Je kan er nog op stemmen ook op de site. Ik heb een deeltje gezien, kijk het andere deel later deze week wel. In ieder geval leek het alsof je overal bij mocht zijn.

Aha, dank je, had er niet aan gedacht.

AGE-411

• 10342 berichten
  • 750 stemmen

starbright boy schreef:

(quote)

Dat denk ik niet. Er gaan er nog een paar door het ijs.

Vandaag toch niet. De top 5 in 1 groep over de streep.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Nou ik ben er klaar voor hoor. Falcons @ Saints op TV en 'mijn' Bears vs Bengals op game pass. Bear down!

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Matt Forte .

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Touchdown Bears

Ook lekker begin van de Falcons zeg. Matt Ryan pakt zijn vorm van vorig seizoen gewoon weer op .

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

7-7. Damn Bengals .

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Lekkere TD van de Saints zeg .

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Falcons zijn het echt helemaal kwijt sinds die turnover zeg. Zelfde - en in een iets mindere mate - bij mijn Bears. 14-7 nu.

Tillman uitgedroogd dus. Was nou net mijn sleutel voor het winnen van de game .

AGE-411

• 10342 berichten
  • 750 stemmen

Over welke sport gaat jouw monoloog eigenlijk?

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

AGE-411 schreef:

Over welke sport gaat jouw monoloog eigenlijk?

American Football.

Gould's 58 yard field goal . 14-10, tenminste er een 1 TD game van gemaakt.

gillie24

• 2637 berichten
  • 1735 stemmen

Naomi Watts schreef:

Lekkere TD van de Saints zeg .

Brees weer lekker bezig, hoor! Saints voorlopig verdedigend ook prima. Al is dat vergeleken met vorig seizoen nou ook weer niet zo moeilijk.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

gillie24 schreef:

(quote)

Brees weer lekker bezig, hoor! Saints voorlopig verdedigend ook prima. Al is dat vergeleken met vorig seizoen nou ook weer niet zo moeilijk.

Ja, dat was vooral het vlak waar ze zich op moesten verbeteren, ziet er vooralsnog erg goed uit. Ook echt uitmuntend gebruik gemaakt van de fumble turnover. Die klap komen ze niet meer te boven aan.

Gould's field goal is zijn elfde (!) 50 yard field goal op rij. Nog één en hij is recordhouder.

gillie24

• 2637 berichten
  • 1735 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

Ja, dat was vooral het vlak waar ze zich op moesten verbeteren, ziet er vooralsnog erg goed uit.

En dan de tweede helft zo beginnen.

Wel leuk dat ik Zooey ( )nu al drie keer tijdens de reclame heb zien langskomen. Sleepy Hollow zag er ook wel aardig uit.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Over een tweede helft slecht beginnen hoef je mij niets te vertellen. Bears .

Jij hebt nog iets dat je pijn verzacht . Als het niet erger kon blijkt Bruno Mars de halftime show van de komende super bowl te gaan verzorgen .

21-17 weer. Shotgun pass. Bear down!

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

En ook goed nieuws, de keuze om worstelen in de toekomst te weren uit de Olympische Spelen is teruggedraaid .

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Cutler met wéér een turnover maar Jennings die spoedig hersteld. Begin nu alweer Cutler moe te worden.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

En sinds ik dat zei speelt Cutler geweldig . Touchdown Bears!!! Back in the lead.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Wat een oliedomme fout van de Bengals, zelden zoiets doms op een football veld gezien . Winst kan ons niet meer ontgaan . Nu nog hopen dat de Packers onderuit gaan straks.

Spannend slot in New Orleans. Mooie pot, knappe winst. Nu eve nde laatste minuten Buffalo v New England meepikken.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.