• 15.963 nieuwsartikelen
  • 178.968 films
  • 12.270 series
  • 34.074 seizoenen
  • 649.050 acteurs
  • 199.242 gebruikers
  • 9.387.810 stemmen

Algemeen sporttopic (geen voetbal)

zoeken in:

ace leader

• 3343 berichten
  • 0 stemmen

Ik hoop dat Nadal terugbreekt.

rensie32

• 4359 berichten
  • 1772 stemmen

Dit is topsport.

ace leader

• 3343 berichten
  • 0 stemmen

Matchpoint.

Cupido

• 524 berichten
  • 1912 stemmen

En het is gedaan.

rensie32

• 4359 berichten
  • 1772 stemmen

Leuk potje

ace leader

• 3343 berichten
  • 0 stemmen

Jammer voor Nadal! Ik hoop dat hij de volgende keer van Djokovic kan winnen.

gizmo_o

• 1390 berichten
  • 241 stemmen

Stoeltjes erbij, hahaha, ze zijn echt totaal leeg!

gizmo_o

• 1390 berichten
  • 241 stemmen

Ik vind echt dat een hoop sporters buiten de tennissport een voorbeeld kunnen nemen aan het respect wat deze mannen voor elkaar hebben.

stfuympos

• 13362 berichten
  • 731 stemmen

Nadal

Djoko

Wat een vet toernooi vanaf de halve finales.

En dan te bedenken dat de vrouwen net zoveel prijzengeld krijgen of bijna net zoveel, klopt toch iets niet.

rensie32

• 4359 berichten
  • 1772 stemmen

Niveauverschil tussen de mannen en vrouwen is in het tennis heel erg groot inderdaad.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Vijde set teruggekeken maar wat een geweldenaar die Djoker. Zo stuk zitten en vol overtuiging die pot nog winnen .

stfuympos

• 13362 berichten
  • 731 stemmen

rensie32 schreef:

Niveauverschil tussen de mannen en vrouwen is in het tennis heel erg groot inderdaad.

En ook nog is maar best of 3.

Pitakaas

• 2962 berichten
  • 246 stemmen

Wat een heerlijke zondag. Eerst de Clasieker, dan geweldige AUS Open afkijken en vanavond nog Miami - Chicago .

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Heerlijk inderdaad. En Knicks weer niks in Texas en Bucks winnen weer van de Lakers. Zonder Jackson en Bogut nog wel .

Freud

• 10772 berichten
  • 1153 stemmen

Stu-Pot schreef:

Straks WK veldrijden voor profs. Ik hoop dat Albert hem wint maar ik vrees ervoor. Ik gok dat het Pauwels of Stybar zal zijn, met hun als winnaar kan ik nog leven. Alleen geen Nys.

Allez, een gelukkig mens! Vond het vooral een beetje saai, al is het natuurlijk luxe, zeven Belgische deelnemers en allemaal in de top zeven... Leuk vooral dat iemand als Rob Peeters al eens tweede mag worden, al had ik liever Tom Meeusen gehad

stfuympos

• 13362 berichten
  • 731 stemmen

Freud schreef:

(quote)

zeven Belgische deelnemers en allemaal in de top zeven...

Beetje dodelijk voor de sport. (terwijl het echt vet leuk is om naar te kijken).

Zoiets als korfbal voor nederland zeg maar.

Freud

• 10772 berichten
  • 1153 stemmen

Kanttekening is natuurlijk dat veldrijden al jarenlang vooral iets voor de Lage Landen is (en zelfs de voorbije vijftig jaar nooit internationaler dan Italië, Frankrijk en Zwitserland geweest is), dat dit weekend zowel het junioren- als het beloftekampioenschap door een Nederlander gewonnen is en dat de voorbije twee jaar naar een Tsjech gegaan zijn - maar het is een feit dat de sport er niet internationaler op gaat worden. Anderzijds, met 61.000 toeschouwers is er nog nooit zoveel publiek geweest - misschien hoeft een sport ook niet super internationaal te zijn om leuk en populair te blijven

Stu-Pot

• 3491 berichten
  • 1189 stemmen

stfuympos schreef:

(quote)
Beetje dodelijk voor de sport. (terwijl het echt vet leuk is om naar te kijken).

Zoiets als korfbal voor nederland zeg maar.

Ze hebben er een hele dag over zitten te discussiëren. Ze willen het veldrijden internationaliseren, volgend jaar wordt het WK gehouden in Amerika, maar voor mij hoeft het niet. Die hele cultuur rond het veldrijden mag blijven zoals het is.

Stu-Pot

• 3491 berichten
  • 1189 stemmen

Freud schreef:

(quote)

Allez, een gelukkig mens! Vond het vooral een beetje saai, al is het natuurlijk luxe, zeven Belgische deelnemers en allemaal in de top zeven... Leuk vooral dat iemand als Rob Peeters al eens tweede mag worden, al had ik liever Tom Meeusen gehad

Ja Tom Meeusen mocht ook wel eens op het podium staan van mij. Hij had nog even moeten afwachten zoals Peeters gedaan had, dan zou hij waarschijnlijk op het podium gestaan hebben. Maar een 4de plaats is ook geen drama natuurlijk, hij is nog een jong ventje dat nog veel in zijn mars heeft, het moet alleen nog wat ontwikkeld worden.

Pitakaas

• 2962 berichten
  • 246 stemmen

Chicago kan nog niet echt aanpoten! Hopelijk maken ze het wel wat kleiner voordat we het 4e kwart ingaan!

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Leef jij in de toekomst dan? Hier en in Miami zelf schijnt het halftime te zijn en een vijfpunten verschil score.

Pitakaas

• 2962 berichten
  • 246 stemmen

Ik postte het tijdens 2e kwart toen ze 11 punten achterstonden?

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Omdat je het al over het 4e kwart hebt .

Pitakaas

• 2962 berichten
  • 246 stemmen

Ja zou leuk zijn dat ze met gelijke stand aan het laatste kwart beginnen zodat de spanning te snijden is.

Gelukkig overheerst de goede offense nu ten opzichte van vorig jaar waarin Bulls vs Heat vooral ten teken van goede defense stond.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Ik heb dat niet zo, kan even veel van defense genieten als offense. Kan ook komen dat ik de Bulls vooral als supporters zie. Miami maakt er een hele showboat marathon van maar echt van genieten kan ik niet. Al ben ik ook niet echt voor dat showbasketbal, vind dat conventionele basketbal van OKC en Chicago veel fijner om te kijken. Al blijft LeBron wel geweldig om te zien.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

De refs callen wel heel selectief zeg. Pfff.

Pitakaas

• 2962 berichten
  • 246 stemmen

WTF Rose mist allebei zn free throws met 20 seconden op de klok! Stonden 1 punt achter.

Geweldige match btw.

Refs zijn niet te best nee, maar gaat voor beide kanten op vind ik.

Pitakaas

• 2962 berichten
  • 246 stemmen

James mist ook 2/2?!

Wat is er nu aan de hand haha.

Ok game gaat worden beslist door een tipoff.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Klopt, werkt beide kanten op.

Absurde slotfase, je kreeg wat je wou. Echt enorm spannend en met een absurde slotfase die je zelf niet eens kan bedenken. Een verlies maar een verlies waar ik wel tevreden mee ben. Heel de wedstrijd het idee gehad dat Miami beter was, steeds weer afstand nemen en toch steeds weer terugkomen. James is ook wel in de vorm van zijn leven hoor. Ze maken de hype waar, wat een game. En dat nog zonder Deng. Congrats happie.

Pitakaas

• 2962 berichten
  • 246 stemmen

Ja meest bizarre match die ik tot dusver heb gezien dit seizoen. Refs waren erg aanwezig en je kunt uiteindelijk wel stellen dat de game ook beslist is door dat ene rare fluitje... En toen de tip die Heat won.

Ik denk btw dat bij de laatste possesion van Chicago de ball naar Hamilton had moeten gaan. Deed een nette backdoor cut en had een mooie shooting chance.

Ach ja vooralsnog staan de Bulls er nog steeds fantastisch voor. Tis jammer want er waren zeker kansjes.

Nu even de Pacers aanschouwen.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.