• 15.805 nieuwsartikelen
  • 178.335 films
  • 12.225 series
  • 34.005 seizoenen
  • 647.592 acteurs
  • 199.097 gebruikers
  • 9.377.368 stemmen

Algemeen sporttopic (geen voetbal)

zoeken in:

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Ok dan kan ik ook wel vaarwel zeggen tegen een aardige positie in de pool.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

speedy23 schreef:

Over and out voor Samuel Sanchez. Sleutelbeenbreuk.

Ik kijk even niet naar de tour, dus ik ga even van de informatie hier uit dat Gilbert in de kopgroep zit.

Nicolage Rico

• 20220 berichten
  • 2365 stemmen

Zit ie al een hele tijd niet in. En dan nog... Duurt zelfs nu nog 90 km. Geen rit voor Gilbert dit.

eRCee

• 13443 berichten
  • 1978 stemmen

Oei oei oei, wat een harde val voor S. Sanchez.

Het lijkt al met al nog mee te vallen...

lucdecoster

• 1644 berichten
  • 6323 stemmen

moviemafketel schreef:

(quote)

Ik kijk even niet naar de tour, dus ik ga even van de informatie hier uit dat Gilbert in de kopgroep zit.

Bij het Snelle Jelle tourspel heb ik al 4 uitvallers : Sanchez, Kittel, Rojas en Freire

Nicolage Rico

• 20220 berichten
  • 2365 stemmen

Enorm suffe val. Was zo benieuwd wat SS had kunnen laten zien nog. Grote domper dit.

Nicolage Rico

• 20220 berichten
  • 2365 stemmen

@ Finisterra: ik vind het oplopen van strafpunten per uitgevallen renner een stuk suffer dan de strafpunten voor een uitgevallen kluns. Op deze manier word je dubbel gestraft, omdat die uitgevallen renners ook al geen punten meer op kunnen leveren. Zeker voor klassementrenners.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Zo, ik ga de Wimbledon finale eens volgen. Hup Federer, legende!

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Federer begint onzeker, maar dat komt wel weer goed.

Joy4ever

• 4612 berichten
  • 1835 stemmen

Hup Murray . Vrijwel geheel Groot-Brittannië zit voor de buis. Schrijf geschiedenis Andy!!!!

Nicolage Rico

• 20220 berichten
  • 2365 stemmen

Van Kessiakoff begrijp ik niet dat hij vlak voor een tijdrit in het rood gaat rijden...

rep_robert

• 27517 berichten
  • 4085 stemmen

Typisch Federer dit weer. Breakkansen niet benutten en zelf geen break wegwerken op eigen service. Zo gaat het vaker..jammer. Teveel onnodige fouten.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Federer Soms briljant vandaag, maar te vaak matig. Nu moet ie wel gaan vlammen zeg!

Mochizuki Rokuro

• 18942 berichten
  • 16416 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Van Kessiakoff begrijp ik niet dat hij vlak voor een tijdrit in het rood gaat rijden...

Nu heeft hij een reële kans om te winnen, morgen toch niet. Bovendien pakt hij de bollen als hij bij de volgende twee bergjes als eerste boven is.

Wel ontzettend suffe bedoeling dat die drie Rabo's niet in staat zijn om iets te organiseren. Zo gaat Sagan nog tweede worden in de rit...

rep_robert

• 27517 berichten
  • 4085 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Federer Soms briljant vandaag, maar te vaak matig. Nu moet ie wel gaan vlammen zeg!

Zo gaat het altijd. Ik heb altijd het idee wanneer Federer verliest dat hij van zichzelf verliest en niet van de tegenstander. Zoveel breakkansen weer onbenut gelaten en vaak doordat hij zelf punten weggooit door onnodige fouten(slechte returns, ballen op het frame, verkeerde keuzes aan het net).

Nicolage Rico

• 20220 berichten
  • 2365 stemmen

Mochizuki Rokuro schreef:

(quote)

Nu heeft hij een reële kans om te winnen, morgen toch niet. Bovendien pakt hij de bollen als hij bij de volgende twee bergjes als eerste boven is.

Wel ontzettend suffe bedoeling dat die drie Rabo's niet in staat zijn om iets te organiseren. Zo gaat Sagan nog tweede worden in de rit...

Dit zei ik voordat hij zo'n enorm gat sloeg. Hup Kessiakoff!

Ben vooral bang voor Nibali.

Nicolage Rico

• 20220 berichten
  • 2365 stemmen

Hoeray Murray!

Nicolage Rico

• 20220 berichten
  • 2365 stemmen

Cav gaat er ook aan, trouwens. Hopen dat Goss en Greipel het wel redden...

eRCee

• 13443 berichten
  • 1978 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Dit zei voordat hij zo'n enorm gat sloeg. Hup Kessiakoff!

Van mijn drie troeven, Gallopin, Roy en Mollema, is alleen nog Gallopin over. Maar ik denk dat het iemand uit het peloton wordt. Slotklim gaat vuurwerk geven.

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3282 stemmen

En dan op zo'n moment zo spelen. De hele set onder druk staan en hem dan zo winnen. Fenomenaal.

Nicolage Rico

• 20220 berichten
  • 2365 stemmen

Balen van Kessiakoff. Schitterende rit.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3862 stemmen

Wat een niveau al twee sets lang. Wie gaat er breken? Murray oogt fitter. Komaan Roger!!!!!!!!!!!!!

otherfool

• 18519 berichten
  • 3403 stemmen

Wat een fantastische rit

kos

• 46695 berichten
  • 8852 stemmen

Madiot .

timbo_

• 13116 berichten
  • 3862 stemmen

En speciaal voor de criticasters. Jurgen van den Broeck . Uitstekend vandaag. Zich niet gek laten maken door de pech van gisteren. Hopelijk kan hij bergop nog een grote rol gaan spelen.

Mochizuki Rokuro

• 18942 berichten
  • 16416 stemmen

otherfool schreef:

Wat een fantastische rit

x2 - prachtig.

VDB erg goed. Evans lekker vinnig. Nibali ging als een daredevil. Wiggins is door iedereen even getest. Froome vertoonde wat mindere momenten.

En een 22-jarige winnaar, waar hebben we dat eerder gezien.

AGE-411

• 10342 berichten
  • 750 stemmen

Froome moest precies net niet passen voor het einde van de laatste col. Ik ben benieuwd hoe die reageert in de volgende bergritten.

Pinot, de dagwinnaar deed het gisteren al goed! (15de). Is de jongste kerel in deze tour. 2de jongste is ... Sagan! Dit is dus echt de tour van de jonkies.

Alleszins een mooie rit. De Lotto's die het vuur aan het lont staken, en ook Nibali en Evans die probeerden weg te komen. Dat belooft nog vuurwerk!

Edit: Wellicht wordt het ook nog spannend voor de witte trui. Benieuwd hoe Pinot rijdt in de tijdritten.

eRCee

• 13443 berichten
  • 1978 stemmen

Prachtige wielermiddag!

Voigt zou eigenlijk het rode rugnummer moeten krijgen. Heeft wel een uur in z'n eentje op kop gebeukt met al dat gedemarreer achter hem.

Nicolage Rico

• 20220 berichten
  • 2365 stemmen

Hoe zit het eigenlijk met de strafpunten bij sportpools? SS is mijn 3e afvaller. Gaan er nu in 1x 30 punten vanaf of is dat het totaal van de 3 renners? Ik verneem het eerste...

@ eRCee: matige renner hè, die Kessiakoff.

Finisterra

• 15532 berichten
  • 4698 stemmen

Verdomme zeg, ik mis ook eens een rit.

Iemand een kleine samenvatting waarom het zo leuk was?

Eén van mijn laatste wissels was trouwens Pinot eruit voor Hoogerland...

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.