- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Algemeen sporttopic (geen voetbal)
Algemeen sporttopic (geen voetbal)
happie
-
- 6236 berichten
- 426 stemmen
Geen D-Wade op de olympische spelen. Hij gaat zich nu laten opereren aan zijn knie om fit te zijn voor het nieuwe seizoen.
@Naomi hoe is het met Rubio eigenlijk. Niks meer gehoord over zijn blessure.
otherfool
-
- 18519 berichten
- 3403 stemmen
Je zou bijvoorbeeld de site wielerland.nl kunnen doorzoeken op uitslagen, maar gezien de kwaliteit van mijn team zal het vergeefse moeite zijn. De enige vraag is eigenlijk nog of ik het maximaal aantal te behalen punten haal of dat ik daar zo'n 10-15 punten onder blijf.
Kijk dat zijn teksten 
AHWA
-
- 16922 berichten
- 1293 stemmen
Dan ga ik wel voor de rode lantaarn.
Otherfool, ga je ons weer trakteren op je updates? Toch wel het leukste neveneffect van Sportpools.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Geen D-Wade op de olympische spelen. Hij gaat zich nu laten opereren aan zijn knie om fit te zijn voor het nieuwe seizoen.
@Naomi hoe is het met Rubio eigenlijk. Niks meer gehoord over zijn blessure.
Van de week is ie weer voor een checkup geweest en zijn been ziet er goed uit. Over 6 weken nog een checkup en dan de laatste fase van zijn revalidatie. Komt dus wel goed.
happie
-
- 6236 berichten
- 426 stemmen
Van de week is ie weer voor een checkup geweest en zijn been ziet er goed uit. Over 6 weken nog een checkup en dan de laatste fase van zijn revalidatie. Komt dus wel goed.
Alleen de spelen komen dan te vroeg of niet?
AHWA
-
- 16922 berichten
- 1293 stemmen
Crap. Zo te zien gaat Raonic het niet halen tegen Querrey. Einde Wimbledon Sportpools voor AHWA.
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 berichten
- 16416 stemmen
De Gele Trui voor een Nederlandse renner is al een eeuwigheid geleden. Morgen is er hoogstwaarschijnlijk wél een virtuele Nederlandse Gele Trui drager, aangezien Tom Veelers als eerste van start gaat om 14u. En nu maar hopen op Lieuwe Westra aan het einde van de dag.
Hoewel ik er oneindig veel verstand van heb en eRCee graag wat tegenwicht had geboden al enige jaren geen Tour de France pools meer voor mij. Ik merk dat je dan (haast) ging supporteren voor renners die je in je pool hebt en niet voor de renners waarvoor je werkelijk wilt supporteren: die met grinta en die koersen met flair.
Finisterra
-
- 15532 berichten
- 4702 stemmen
De Gele Trui voor een Nederlandse renner is al een eeuwigheid geleden. Morgen is er hoogstwaarschijnlijk wél een virtuele Nederlandse Gele Trui drager, aangezien Tom Veelers als eerste van start gaat om 14u. En nu maar hopen op Lieuwe Westra aan het einde van de dag.
Hoewel ik er oneindig veel verstand van heb en eRCee graag wat tegenwicht had geboden al enige jaren geen Tour de France pools meer voor mij. Ik merk dat je dan (haast) ging supporteren voor renners die je in je pool hebt en niet voor de renners waarvoor je werkelijk wilt supporteren: die met grinta en die koersen met flair.
Je kan ook gewoon je favoriete renners selecteren, dan supporter je ook meteen voor de 'juiste' renners. 
Zelf heb ik dat ook wel. Vooral als het wat tegenzit (valpartij ofzo) voor één van je renners, kan ik serieus kwaad worden. En af en toe gaat dat eens ten koste van wat wielerplezier maar ik speel die pooltjes zo graag...
Nicolage Rico
-
- 20220 berichten
- 2365 stemmen
Klopt, pooltjes zijn best vervelend, maar tijdens de Tour de France ook wel weer erg leuk; Juichen als één van je renners ontsnapt, vloeken als hij in de chasse patat terecht komt, balen als hij drie keer over de kop over de grond rolt en de vellen er aanhangen, of genieten als je renner zijn vuist omhoog houdt als hij als eerste over de finishlijn hobbelt.
Ik ga ook voor een aantal favoriete renners. Des te leuker als ze winnen. 
otherfool
-
- 18519 berichten
- 3403 stemmen
Herkenbaar ja, ga je hopen dat de dappere vluchters toch nog in de slotkilometer bijgehaald worden zodat je laffe sprintertjes punten kunnen scoren 
Otherfool, ga je ons weer trakteren op je updates?
Updates, analyses, noem maar op... even nog m'n Frans opfrissen 
Nicolage Rico
-
- 20220 berichten
- 2365 stemmen
Ik ben er nog niet uit, trouwens. Er komen iedere dag weer renners bij waarover ik twijfel. Waarom geen 15 of 16 renners seleceren? 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
De spelen gaat 'm niet worden verwacht ik.
eRCee
-
- 13443 berichten
- 1979 stemmen
Herkenbaar ja, ga je hopen dat de dappere vluchters toch nog in de slotkilometer bijgehaald worden zodat je laffe sprintertjes punten kunnen scoren
Zeker, zeker. Dat is ook de reden dat ik in de eendagskoersen niet aan pools doe; die wedstrijden zijn van zichzelf al te mooi. Een grote ronde kan vaak echter wel een extra spanningselement gebruiken.
Vandaag nog een grote omzetting a la Low gedaan in m'n pool. Je blijft twijfelen. 
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Ik heb verdorie nog altijd geen ploeg op papier. 30 renners, maar mijn theater klopt langs geen kanten. 
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 berichten
- 16416 stemmen
Federer wankelt inmiddels ook. 0-2 in sets achter tegen Benneteau
Cupido
-
- 523 berichten
- 1911 stemmen
Benneteau speelt als een god, Federer oogt wat passief. Hij moet echt wat gaan doen nu wil hij nog kans maken op de titel.
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 berichten
- 16416 stemmen
Federer wankelt inmiddels ook. 0-2 in sets achter tegen Benneteau
Inmiddels weer glad gestreken 2-2. Niet meer gezien, maar 't is nog wel een grote mijnheer. Hij gaat dit verder wel afmaken vermoed ik. edit: dat bedoel ik. Ging redelijk snel na de 0-2.
Finisterra
-
- 15532 berichten
- 4702 stemmen
Ik blijf ook twijfelen tussen 2 nulpunters maar waarschijnlijk belangrijker tussen twee 3-punters: ofwel een 5e klassementsman ofwel een 3e sprinter (dit is zonder rekening te houden met de 0-punters). Ben er nog niet uit...
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 berichten
- 16416 stemmen
En straks al op ÉÉN de eerste 'vive le vélo' gelijk al met Wilfried de Jong - dat wordt genieten na al die slappe voetbal praat programma's...
Nibali gaat de Tour winnen, is rugnummer 51 statistisch gezien niet het beste nummer om te hebben om te winnen ??
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3863 stemmen
Wat een thriller weer op Wimbledon. Gisteren was groots vandaag wederom weergaloos niveau. Die tiebreak van de vierde set. Wat een zinderende spanning. Ook prachtige emotie bij Benneteau die nog voor het laatste punt huilend op baan stond, wetend hoe dichtbij hij was. Nee die was sport zoals het bedoeld is.
Oh ja. Nog mensen die Federer (zoals wel vaker hier) een gebrek aan mentaliteit en vechtlust willen verwijten? Kan hoor 
Nicolage Rico
-
- 20220 berichten
- 2365 stemmen
Ik blijf ook twijfelen tussen 2 nulpunters maar waarschijnlijk belangrijker tussen twee 3-punters: ofwel een 5e klassementsman ofwel een 3e sprinter (dit is zonder rekening te houden met de 0-punters). Ben er nog niet uit...
3e Sprinter maar?
Of breng ik je nu meer aan het twijfelen? 
AHWA
-
- 16922 berichten
- 1293 stemmen
Volgens mij hebben we nog nooit zo veel deelnemers gehad bij Sportpools. Leuk!
eRCee
-
- 13443 berichten
- 1979 stemmen
Het wordt ook een oersaaie tour, dus je moet wat. 
IJH15
-
- 84 berichten
- 122 stemmen
Timbo,
volgens mij verwijten sommigen Federer vooral een gebrek aan mentale weerbaarheid als hij tegen Nadal speelt (maar ik kan het mis hebben).
Finisterra
-
- 15532 berichten
- 4702 stemmen
3e Sprinter maar?
Of breng ik je nu meer aan het twijfelen?
Heb meer sprinters met de 0-punters erbij. Maar voorlopig maar 2 of 3 topsprinters ja.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3863 stemmen
Timbo,
volgens mij verwijten sommigen Federer vooral een gebrek aan mentale weerbaarheid als hij tegen Nadal speelt (maar ik kan het mis hebben).
Nee er wordt hier Federer al jarenlang een gebrek aan mentaliteit verweten. Zelfs als een Tsonga de wedstrijd uit zijn leven speelde kwam dat verhaal weer naar boven. Maar heb diezelfde mensen hier al twee maanden weinig horen zeggen over Federer 
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Pools ook ingevuld. De mijne een sprintersploegje en die van mijn dochter voor een algemeen klassement.
Vorig jaar speelde ik ergens in Nederland mee, waar men iedere dag zijn team moest invullen. Heeft iemand snel daarvoor nog een lnkje?
eRCee
-
- 13443 berichten
- 1979 stemmen
Deze is leuk: http://www.tourcoach.nl/
Gebaseerd op het vroegere Rondemaster van AD.
Montorsi
-
- 9716 berichten
- 2378 stemmen
Zijn er nog deelnemers hier van Wielerprono.be?
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Bedankt.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.